Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 [2] 3 ] | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Ik dacht dat ie t tegen mij had ![]() ---------------------------------------- joden | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
'ze het tegen mij had'![]() had ik ook ---------------------------------------- .... | ||
Ronny een geschiedenis zonder toekomst ![]() |
![]() | ![]() |
wat `n diss ![]() ---------------------------------------- Balkenende geef poot, niet blaffen | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
yes ![]() ---------------------------------------- joden | ||
rr00bbiiee Robbie ![]() |
![]() | ![]() |
- [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-05-2006 @ 21:32:41 ] | ||
![]() | ![]() |
jij niet Djayen ik bedoelde replay ---------------------------------------- Balkenende geef poot, niet blaffen | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Ja, dat is een echte diss :o ---------------------------------------- joden | ||
![]() | ![]() |
nee niet echt... dat je dr nog serieus op in gaat ook ![]() triest ---------------------------------------- Balkenende geef poot, niet blaffen | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
lol gek, sarcasme for the win ![]() ---------------------------------------- joden | ||
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Balkenende geef poot, niet blaffen | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Iedereen vind zijn eigen het mooist daarom heeft hij hem. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
ronny kap is je irrieteert me | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Maar buiten degene die ik heb vind ik die van pascool wel mooi. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
Gepost door -pascool- op donderdag 11-05-2006 @ 20:14:10 Tennisbanen! ronny kap is je irrieteert me ---------------------------------------- Lekker Tennissen sorry baas ![]() ik zit `m maar wat te stangen ![]() ---------------------------------------- Balkenende geef poot, niet blaffen | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Hier hebben we slowchat voor. ontopic dus ! | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
die van noedels tevreden smokerrrr! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 11-05-2006 @ 17:28 ikkuh ik heb boswottels met koninginnedag ![]() haha ![]() ![]() ![]() ik heb jou toen je geil keek [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-05-2006 @ 21:14:30 ] | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 11-05-2006 @ 21:14 (...) haha ![]() ![]() ![]() ik heb jou toen je geil keek altijd toch ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
QueenBee Rechtstreeks uit Amsterdam Oost ![]() |
![]() | ![]() |
de mijne is de leukste ![]() ---------------------------------------- 't vasthouden aan haat is als 't vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om 't tegen iemand aan te gooie, jij bent degene die zich brandt! Diegene die haten, ontwikkelen een obsessieve aantrekking tot het object dat men haat | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
schandalig zo jong al met een sig en een fles ouzo ![]() | ||
QueenBee Rechtstreeks uit Amsterdam Oost ![]() |
![]() | ![]() |
whaha ja stoer he ![]() ---------------------------------------- 't vasthouden aan haat is als 't vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om 't tegen iemand aan te gooie, jij bent degene die zich brandt! Diegene die haten, ontwikkelen een obsessieve aantrekking tot het object dat men haat | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga niet vertellen dat mijn avater het dopeste is, dat spreekt voor zich ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
![]() al die kids doen jeugd na! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Tony Onverbeterlijk ![]() |
![]() | ![]() |
ik.. de mijnes heeft serieus wat met dope hiphop te maken | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
vind die van slugger ook dope ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
vind die van Huussuh eigenlijk wel de dopeste hierzo ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
die van spade natuurlijk | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Darnold schreef op 11-05-2006 @ 22:59 vind die van Huussuh eigenlijk wel de dopeste hierzo eeh man ik speel cod2 jij ook >??? ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Spade en Huus hebben de geilste !! ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: bigsam schreef op 11-05-2006 @ 23:14 (...) eeh man ik speel cod2 jij ook >??? jep ![]() ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Met je United Offensive plaatje![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Darnold schreef op 11-05-2006 @ 23:43 (...) jep ![]() in welke server zit je vaak ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Axvie a20 ![]() |
![]() | ![]() |
de mijne is gewoon TE LAW ---------------------------------------- Later nu en niet anders... | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Mijne is lauw vriend.. kermit met facking wiet !! [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-05-2006 @ 00:40:13 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
lijkt meer op een telefoon ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Prism![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 12-05-2006 @ 00:40 Mijne is lauw vriend.. kermit met facking wiet !! ik dacht ook altijd dat dat een telefoon was ![]() Oh en mijn avatar is gewoon duidelijk [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-05-2006 @ 01:51:13 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
brutus heeft gelijk. [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-05-2006 @ 01:56:10 ] ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
is toch een grinder wat kermit vast heeft (heb nooit aan de hoorn van een telefoon gedacht tot nu toe) | ||
![]() | ![]() |
wat is een grinder nou weer?? Mja ik ga me roes uitslapen ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 12-05-2006 @ 02:07 wat is een grinder nou weer?? vekruimelaar | ||
![]() | ![]() |
oww ok.. dank u ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
graag gedaan ---------------------------------------- ya diggg | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mx Fortune schreef op 11-05-2006 @ 20:22 Hier hebben we slowchat voor. ontopic dus ! | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Nu heb ik de dopeste. Niks fuckt met de Hulk. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb natuurlijk de gruwelijkste Amstel Biri! ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: strijker schreef op 12-05-2006 @ 10:06 Nu heb ik de dopeste. Niks fuckt met de Hulk. Jawel man, She-Hulk ![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
True, true ![]() | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Die van mij is gewoon S-pang. Edit: Nee niet gewoon, maar Super. [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-05-2006 @ 15:22:28 ] ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
boswottels wint toch wel | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 [2] 3 ] |