Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
ja dunno, ik begrijp er geen kont van en ik ben godverdomme ook al gebeld met de mededeling dat t optreden te vet voor woorden was + er zijn daar wss weer fijne chicks, tyfuszooi en ik wil chocola met aardbeien Edit: woord naar ozcan. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-05-2006 @ 23:36:58 ] ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
breek me de bek niet open | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
hahahah, moet je ook gewoon gaan he kneus! ik heb trouwes ook wel verrekte honger ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Laten we gezamelijk een pizza bestellen en laten afleveren bij NLhiphop [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-05-2006 @ 23:38:23 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
een adresje in Zeewolde ofzo... 10 pizza's extra ansjovis [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-05-2006 @ 23:46:23 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb eh, krokante zoute stengels, een hertog jan in een tinnetje, en een fles spa. olé! | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb niets, daarom ga ik zometeen slapen ---------------------------------------- beng! | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
zout stengels zijn neit goed voor je ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Het zijn niet van die bruine sticks met zoutkorrels. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
maar van die gele sticks met zoutkorrels zeker ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Nee | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
foto ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja ho eens even, ik wil mijn zoute sticks graag de ellende van de media besparen. | ||
![]() | ![]() |
haha anders moet je naar rapper jow luisteren! die heeft ook wel een woordje over voor "de media" hahahah ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
discussiepunt: grolsch of heineken? ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 19-05-2006 @ 23:56 discussiepunt: grolsch of heineken? Vaandel ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
wajooow petfles en frikifreeeek zijn in de ghetto bai raimpiiieeeed ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Grolsch [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-05-2006 @ 23:58:41 ] | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 19-05-2006 @ 23:56 discussiepunt: grolsch of heineken? Groooooooooooolsch ! Gewoon ff representen toch. * gaat bier halen * ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Heineken. Ey, lelijke oosterlingen, komen jullie 2 juni ook op pascals partijtje? | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
1 heineken, 2 grolsch, 1 vaandel.. we gaan voor de grolsch dus, dank! ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
nee, we gaan voor de brandjes en anders hertog jan | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
dat hebben we niet thuis man ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
hahahah er is zo'n onderzoek geweest fzo.. en zo'n tjappie die uit principjes met ze maten grolsch dronk kwam uit na hewt proeven zonder de namen bij het bier dat hij hertog jan het lekkerste vond en zo hoort ut! | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Quote: spelbreker schreef op 20-05-2006 @ 00:05 hahahah er is zo'n onderzoek geweest fzo.. en zo'n tjappie die uit principjes met ze maten grolsch dronk kwam uit na hewt proeven zonder de namen bij het bier dat hij hertog jan het lekkerste vond en zo hoort ut! Hertog smaakt ook goed. En Amstel ook, wat ik nu drink. Maar ik blijf Grolsch represeeeeeeeeeeeeeeeeent. ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
![]() | ![]() |
Ik ga ook voor Grolsch ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 19-05-2006 @ 23:56 discussiepunt: grolsch of heineken? heineken duidelijk, grolsch is koppijn bier ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
@ Dek, ait, dus echt realistische verhalen, of mogelijk realistische verhalen. | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
amstel ook in idd en heineken is ook wel goed.. verder geen holandia en ook niet met flugel hehe.. | ||
![]() | ![]() |
hollandia is best te doen in tijden van crisis ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Eigenlijk alles wat van Heineken is. En Hertog Jan dus. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 20-05-2006 @ 00:10 @ Dek, ait, dus echt realistische verhalen, of mogelijk realistische verhalen. Ja man, beetje die kant op. Al vind ik star wars en lotr stiekem ook wel tof hoor, ghehe. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
zo exclusieve track van Salah Edin op 3voor12xl edit: als iemand hier op had gereageerd had ik hem kunnen droppen Rappers blijven hangen als de tieten van Goldy [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2006 @ 00:18:10 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ahja, maar daar ben je nerd voor toch? ![]() | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Woord. ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 20-05-2006 @ 00:12 Eigenlijk alles wat van Heineken is. En Hertog Jan dus. Heineken vind ik altijd maar nep smaken. Als water eigenlijk. Guiness is ook lekker trouwens. ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
![]() | ![]() |
ik zweer bij heineken ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Quote: Brandt schreef op 20-05-2006 @ 00:15 ik zweer bij heineken Dan is dit voor jou. ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Wat heeft dat met newbies te maken? | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 20-05-2006 @ 00:18 Wat heeft dat met newbies te maken? Dat je meer Grolsch moet drinken om het te leren waarderen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2006 @ 00:19:32 ] ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
gatver TJ ik zat net van mijn Grolschje te genieten..... | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Quote: Kaya schreef op 20-05-2006 @ 00:19 gatver TJ ik zat net van mijn Grolschje te genieten..... Ghehehe. ![]() * gaat nieuw bier halen * ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
laten we met zn allen een biertje drinken... proost ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
grolscjh heeft mij te vaak verkankerde katers gegeven dat ik het haat, en geloof mij ik ben geen newbie, ben waarschijnlijk ook welwatouder dan jij ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: The_TJ schreef op 20-05-2006 @ 00:19 (...) Dat je meer Grolsch moet drinken om het te leren waarderen. Ja dat werd mij ook altijd verteld, maar ik vind het gewoon echt niet lekker. | ||
![]() | ![]() |
ik haat het om dingen te moeten leren drinken, net als koffie man fak die shit ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
koffie moet je ook vanaf blijven gewoon ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Drinken jullie eigenlijk ook liefst uit blik of 25 cl fles? | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Quote: Brandt schreef op 20-05-2006 @ 00:20 grolscjh heeft mij te vaak verkankerde katers gegeven dat ik het haat, en geloof mij ik ben geen newbie, ben waarschijnlijk ook welwatouder dan jij Misschien komt dat doordat Heineken wateriger is, de oplossing zou dan zijn gewoon veel water te drinken bij thuiskomst. Maar ik ben ook geen expert. Filosferen over bier, typische bezigheid tijdens het bierdrinken. Proost. ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
![]() | ![]() |
hehe, dit zag ik net, wát een fraaie show http://www.dumpalink.com/media/1148029464/Lost_Reality..._He_Said_She_Said ---------------------------------------- beng! | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] |