Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
http://movies.flabber.nl/mooi.gstar.truitje/ kennen we deze al? ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 20-05-2006 @ 01:00 Je zou eens een kweekkastje moeten overwegen ari! @hyreme, leer zelf draaien idioot! ik heb er eigenlijk vrij weinig mee te maken, puur van mijn moeder, buurvrouw heeft haar aangespoord ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 20-05-2006 @ 01:01 http://movies.flabber.nl/mooi.gstar.truitje/ kennen we deze al? ![]() ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
haha of hyreme heeft gewoon 1 sweety buurvrouw1 ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 20-05-2006 @ 01:01 .http://movies.flabber.nl/mooi.gstar.truitje/ kennen we deze al? ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Is dat die parodie op dat stone island verhaal dek? @ari, je kunt haar natuurlijk stimuleren en je weet dat een mooi kastje een betere oogst oplevert dan wat crappy buitenwiet in Nederland. | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
![]() "Check deze G-Star truitje." Dan kan je mij bij elkaar vegen. ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
http://www.vkmag.com/magazine/comments/6718/ tj, ken je deze, is al wat ouder en ook al gepost geloof ik. en livio, ja dunno man, heb heel het verhaal er omheen niet gevolgd, vond die filmpjes alleen te grappig voor woorden ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Dit is dus een parodie he, dat jullie die arme knaap dus niet uit gaan lachen, wacht tot je het origineel ziet, zal het even zoeken ![]() | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
raad ns wie eerder was, heeh ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.vkmag.com/magazine/comments/6718/ die dus. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 20-05-2006 @ 01:10 http://www.vkmag.com/magazine/comments/6718/ tj, ken je deze, is al wat ouder en ook al gepost geloof ik. en livio, ja dunno man, heb heel het verhaal er omheen niet gevolgd, vond die filmpjes alleen te grappig voor woorden ![]() ![]() Nee kende ik niet, maar die met het G-Star truitje is leuker. Edit: Als het een parodie is, is het nog veel genialer. [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2006 @ 01:14:51 ] ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
![]() | ![]() |
wtf man, dit is echt ernstig ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Dat is dus een parodie. Die andere is echt zeker 10 keer grappiger, die gast... ongeloolijk gewoon. | ||
![]() | ![]() |
waarom zou je jezelf zo filmen ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
woord naar livio, die eerste is zo fucking grappig. maar luitjes, ik ben pitten... zware dag achter de rug, doodop... totheloo. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Het origineel is triest, maar wel grappig triest. De parodie vind ik echt geniaal. ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
![]() | ![]() |
jep ik ook, adioss ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Jaja, ik ga ook maar is richting bed he. Holla at mah bradaz from Zwolle en da Bronx en "hey ik ben er vandoor". ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Donna, Donna op Vereonica daarna ben ik slapen Later ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
ik ben ook slapie slapie doen ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
exclusieve Postman track nu bij Giel Beelen op 3fm | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Hey, Kaya, heb je ook myspace? ![]() ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
zonder kun je Kubus niet professioneel stalken toch ? | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Geef eens dang. ![]() ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=78595453 Dit zou je wel kunnen zijn! ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
wejeeeew ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
zoek het lekker zelf uit kutjong | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Jeetje, scheld eens niet zo. ![]() ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
Quote: RijmPiet schreef op 20-05-2006 @ 01:50 wejeeeew wajooooo | ||
![]() | ![]() |
Quote: Petfles schreef op 20-05-2006 @ 01:52 (...) wajooooo weurd ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
late night terror iemand nog in voor zoiets ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
wat voor iets? ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
geen idee eingelijk leuk kan kom ik eens met een idee heb ik geen concreet plan klaarliggen [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2006 @ 02:59:40 ] ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
D-on | ![]() | ![]() |
mogûh ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
goedemorguh.. het is alweer kankerweer ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
http://www.callme.nm.ru/ hier kan je zien wat je naam in het russisch is! best lachen ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
whahahahahahahsdhahashahah ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
haha tering ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
hahah kut Xflipit ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
kut ik vergeet mijn tosti ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
hahaa de buren belde net voor geluidsoverlast, gelukkig verhuizen ze in juli of juni ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe, zo'n buurman heb ik ook, alhoewel hij tegenwoordig gelijk de politie belt. | ||
![]() | ![]() |
dat doen ze bij mij nog net niet, ik denk omdat ze bang zijn om een baksteen door het raam te krijgen ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
ik heb een geweldige huisgenoot (lees kk balhaar) die rock muziek luisterd en om 9 uur...ja 21.00 savonds al komt vragen of het wat zachter mag!! KANKERRRR op zulke momenten wil ik hem echt op ze bek slaan ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
en wat doe je dan? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
ja dan ga ik naar een maat toe, en m daar chillen, om ruzie te maken in zo'n studentending als waar ik woon met je huisgenoot schiet echt niet op... gelukkig bedenk ik me dat ook wel, want je zit hier buiten je kamer om wel op elkaars lip ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
kut situatie voor je dan, de andere buren van mij zijn er nooit, 1 keer in het jaar ofzo, en die andere gaan weg ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
hehe ja wat muziek betreft had ik het bij mem oeder beter ik wil eventueel ook wel ruilen, kom je met je gezin hier wonen, en ik daar ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-05-2006 @ 12:02:16 ] ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] |