Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
eey puta's .. dit is een drop je foto topic, als je over elkaars kledingstijl wil praten, open je maar een topic waarin je die shit kwijt kunt [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-06-2006 @ 00:26:00 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Of niet dan met die bosharen steez. [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-06-2006 @ 00:29:03 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
![]() lekker spaceeee ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() in nightown, ik ben die met dat gestreepte 2e van rechts dooor die blunt van angelix krijg ik gelijk trek, tijd geleden dat ik dat op heb! shit is lekkerrr [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-06-2006 @ 00:31:52 ] ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
![]() ![]() Jaww kga slapen ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
![]() sjatooo | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hyreme is een ober. | ||
![]() | ![]() |
![]() niet fokken met de trutten sja tochhh ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
wat zijn dat voor hippe boys jo! | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Angelix, ben jij wel eens niet onder invloed van iets? ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
hipp??? hahahaha is mijn vriendengroep kerel ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
Nee, ik ben eigenlijk constant stoned. Maar ik drink eigenlijk nooit. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hehe kiddin' man, maar echt van die verantwoorde h&m outfitjes ![]() tijd voor een jointje! | ||
![]() | ![]() |
combineer die shit is angelix, dat is prachtig!! ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Brandt schreef op 29-06-2006 @ 00:37 combineer die shit is angelix, dat is prachtig!! Word, mits het goed valt tenminste. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 29-06-2006 @ 00:36 Nee, ik ben eigenlijk constant stoned. Maar ik drink eigenlijk nooit. jah, dat is gek, dat is nou bij mij andersom ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 29-06-2006 @ 00:37 (...) Word, mits het goed valt tenminste. is bij mij nog nooooit verkeerd gegaan, alleen katers zijn wat heftiger dan ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
Dan ben jij een alcoholist en ik een stoner, Shit, dat van mij klinkt toch wel doper. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 29-06-2006 @ 00:33 hyreme is een ober. ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
@ Brandt: en maar fronten met belgisch bier, hehe ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
de heer brandt lijkt me wel een relaxde gozert![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
jupiler is de shit, over 2 weken bevind ik mij weer in belgie, gent onveilig maken @ replay ik ben ook heel relaxed haha ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
mag je een foto droppen van toen je 8 jaar was? Want ik vind er net een en vind hem wel dope ---------------------------------------- son get wrec | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Sadar schreef op 29-06-2006 @ 12:39 mag je een foto droppen van toen je 8 jaar was? Want ik vind er net een en vind hem wel dope Ja, dat mag hoor. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- son get wrec | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
aaaaahhhh wat een schatje![]() ---------------------------------------- .... | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
lol | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Sadar schreef op 29-06-2006 @ 12:43 ( Plaatje ) Wow, heet jij toevallig Bryan? ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
aaaaaaaah wat een sgatje | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ik ga later ook met een neger trouwen en kinderen krijgen enzo, en dan krijg ik ook zo'n schattig bruine jongetjes of meisje![]() ---------------------------------------- .... | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 29-06-2006 @ 12:44 (...) Wow, heet jij toevallig Bryan? Nee man, alle negers lijken op die leeftijd op elkaar, in het echt heet ik Mohamed. ---------------------------------------- son get wrec | ||
![]() | ![]() |
niet eens met een halve oekrainer replay![]() maar wat een sgatje oedjiekoedjiedoei | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Sadar schreef op 29-06-2006 @ 12:46 (...) Nee man, alle negers lijken op die leeftijd op elkaar, in het echt heet ik Mohamed. Oh, oke, je lijkt echt veel op een gast die ik ken, en die kleren die je daar aan hebt, hebben ze ook vaak aan tijdens de carnaval (vastenavend) hier. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Was om die boerenmeisjes te hosselen, woonde in een gehucht toen. ---------------------------------------- son get wrec | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 29-06-2006 @ 12:46 niet eens met een halve oekrainer replay ![]() maar wat een sgatje oedjiekoedjiedoei milevskyi is goed he ---------------------------------------- ya diggg | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Sadar schreef op 29-06-2006 @ 12:48 Was om die boerenmeisjes te hosselen, woonde in een gehucht toen. Die geboren hosselaar! PO!! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
zeker ik mag voor de helft nog juichen dit wk ![]() | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
ja alleen jammer van voronin maar misschien speelt milevskyi nu meer ![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ja kom ! we gaan het over voetbal hebben !!! ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
voetbal irriteert me dus ik doe even alsof ik mod ben foto's aub! ---------------------------------------- son get wrec | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
- [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-06-2006 @ 14:49:47 ] ---------------------------------------- .... | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
op examen uitreiking | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Mocht je met je eigen tekening op de foto? ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
haha nee is nie van mij past wel bij me achtenaam eigenlijk | ||
Sound artist formely known as asbest ![]() |
![]() | ![]() |
gekke gekleurde kip is toch niet je achternaam ---------------------------------------- my metaphors are dirty like herpes but harder to catch like an prison escape tunnel, I started form scratch | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
nee nee | ||
MasterComposer Zwolle |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- ik ben niet de beste er is alleen geen betere | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
kapot knetter composer ![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] |