Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
![]() onder-de-dekens-stylo! | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
jij bent net zo lekker ![]() ---------------------------------------- joden | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die foto komt me bekend voor... | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
dat kan he![]() ---------------------------------------- .... | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: djayen schreef op 31-05-2006 @ 16:51 met delic en rico op de foto, ik ben de 3e, de 4e is Da evil shadow ![]() die rechter heb ik wel eens bij wat shows in arnhem gezien afgelopen jaar. kan dat kloppen? ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
lol ja, hij is daar wel geweest ---------------------------------------- joden | ||
Coffee seri man |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 31-05-2006 @ 16:59 Foto's sletjes! joeeewwwwwwww ---------------------------------------- k doe mn ding | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Coffee schreef op 31-05-2006 @ 17:36 (...) joeeewwwwwwww nerd ---------------------------------------- .... | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Moet ook maar weer een keer he.. Anders wordt "mijn" topic weer overgenomen ![]() ![]() en vanmiddag zoon mannetje van Nuclear Family bij mij op school, hoort hier wel niet.. maar wou um tog ff posten ![]() ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
rePLAYER ![]() ---------------------------------------- joden | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 31-05-2006 @ 17:42 (...) nerd jo ---------------------------------------- ya diggg | ||
Quote: Replay schreef op 31-05-2006 @ 17:42 (...) nerd jo ---------------------------------------- ya diggg | ||
Coffee seri man |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 31-05-2006 @ 17:42 (...) nerd voel je je aangesproken ![]() ---------------------------------------- k doe mn ding | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Coffee schreef op 31-05-2006 @ 17:56 (...) voel je je aangesproken ![]() jij schijnbaar wel ---------------------------------------- .... | ||
Coffee seri man |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 31-05-2006 @ 17:57 (...) jij schijnbaar wel ja als het een quote op mijn bericht was wel meid ![]() ---------------------------------------- k doe mn ding | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
zucht ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
kuch ---------------------------------------- ya diggg | ||
Coffee seri man |
![]() | ![]() |
hatjoe ---------------------------------------- k doe mn ding | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
zo kap eens ! ---------------------------------------- .... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
foto's of slot. | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
''Replay is gewoon tantu spang hor beetje respect '' ja vind jij, bigsam maar als ik haar lelijk vind moet je ook een beetje respect voor mijn mening hebben, hor!! dusdatte!! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
eej kap eens![]() lekker belangrijk als jij mij lelijk vind en bigsam niet, shit om daar nog over door te gaan na 2 dagen sjonge. ---------------------------------------- .... | ||
Coffee seri man |
![]() | ![]() |
ik vind je ook lelijk ![]() ---------------------------------------- k doe mn ding | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
replay, ik had et niet tegen jou maar tegen bigsam.. | ||
![]() | ![]() |
![]() nog maar een foto van dit weekend om een slotje van onze vriend livio te voorkomen. Let wel.. ik had hier behoorlijk gezopen ed.. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() [ Foto 2 jaar geleden genomen] [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-06-2006 @ 21:34:30 ] | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
daar was kipman... ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
MuSS hoeveel chickies heb jij gekrikt? ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 01-06-2006 @ 21:56 MuSS hoeveel chickies heb jij gekrikt? waarom zou jij dat willen weten? en waarom zou ik dat aan jou vertellen? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik 1 edit: zo meer zekerheid? ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-06-2006 @ 22:16:47 ] | ||
![]() | ![]() |
mja ut probleem is dat als je een lager aantal zegt dan wordt verwacht je uitgelachen wordt.. en als het hoger is dan wordt verwacht geloven ze je niet.. dus waarom zou je het dan vertellen. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
je moet precies het getal zeggen dat verwacht wordt, dat vereist mensenkennis ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
ik verwacht dat al die dames alleen vrienden met je willen zijn en meer niet dus...![]() ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
![]() | ![]() |
Quote: Capone schreef op 01-06-2006 @ 23:35 ik verwacht dat al die dames alleen vrienden met je willen zijn en meer niet dus... ![]() Wanneer stop je met commentaar droppen op andermans fotos en ga je zelf is is wat posten? Maar goed, je mag denken wat je wil. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
En nóg weet de maker van de foto niet dat ik blow...![]() | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ROCKA schreef op 02-06-2006 @ 11:17 En nóg weet de maker van de foto niet dat ik blow... ( Plaatje ) is 16 lijkt 20 zoiets op die foto dan he ![]() vanaf na de vakantie moet ik elkedag bijna tege jou kop aan kijke ![]() | ||
Sjawattus Tisnietwatjezietpiet ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Capone schreef op 01-06-2006 @ 23:35 ik verwacht dat al die dames alleen vrienden met je willen zijn en meer niet dus... ![]() Ik word zo depresief van jou heh, trut. ---------------------------------------- "tis dat hakenkruizen verboden zijn, als het aan de supporters zou liggen whaha" Forza Lazio. | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 31-05-2006 @ 17:42 en vanmiddag zoon mannetje van Nuclear Family bij mij op school, hoort hier wel niet.. maar wou um tog ff posten ![]() key, ga je schamen ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
![]() | ![]() |
Quote: FreakyFreek schreef op 02-06-2006 @ 14:39 (...) key, ga je schamen hoezo dat?? hij was best wel goed ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
hehehe, woord @ freek drop ik ook maar weer ff wat, ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 02-06-2006 @ 14:45 (...) hoezo dat?? hij was best wel goed Omdat je z'n naam niet wist, dus key. | ||
![]() | ![]() |
Zijn naam is Jon.. weet ik wel want hij zit bij mij op school en heb hem een paar keer gesproken.. Maar ik heb geen idee hoe bekend Nuclear Family is, dus ik dacht heeft geen zin om namen te noemen.. Maar bij deze dus. Het is trouwens die engelstalige gast. [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-06-2006 @ 15:06:04 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
key is toch meestal nederlands talig? heel afentoe maar in het engels? ze broertje met ze halve arm ahab is toch juist engels? ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
nope.. over ze broertje weet ik het niet maar hij kan in ieder geval geen nederlands.. Daarom zit die ook in een English Stream klas. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Jullie bedoelen Ki. maar die rapt ook in NL hoor, check Din maar. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
![]() | ![]() |
Hoe dan ook.. ik heb het over Jon.. zijn artiestennaam of shit ken ik niet.. en hij spreekt geen nederlands ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 02-06-2006 @ 13:19 (...) is 16 lijkt 20 zoiets op die foto dan he ![]() vanaf na de vakantie moet ik elkedag bijna tege jou kop aan kijke ![]() Nah, komt denk ik door de foto. Als je me ziet denk je vast 16/17. Maar eh, tja, zelfde gebouw alleen toch? Beter hooken we dan gewoon vaak op, denk dat ik bij een shitload aan nerds in de klas kom. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 02-06-2006 @ 16:17 Hoe dan ook.. ik heb het over Jon.. zijn artiestennaam of shit ken ik niet.. en hij spreekt geen nederlands Heuj, dat zal dan wel zo'n pickpocket gast zijn ofzo. Maar geen harde kern volgens mij. | ||
![]() | ![]() |
ik bedoel die linker http://www.stichting-lancelot.nl/programma-onderdelen_2005/Nuclear_Family_art_1_32en33-2005.htm foto doet het niet volgens mij.. maar hier de 1e foto de linker gast dus [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-06-2006 @ 16:59:50 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |