Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
jahooor 2-2 5 min voor het einde... fokkin fransen | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Kaka naar Real Madrid waarschijnlijk ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Oh jawel, 3-2 Hofs, nog 10 minuutjes. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
huh staan ze nu al 1-0 achter? | ||
Misterrr_Mike Wicked!! ![]() |
![]() | ![]() |
Nederland gaat winnen!!! 3-2!! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
finale, nice! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Kijken jullie geen mexico ofzo? ![]() | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Huntelaar is mijn vriend ![]() ---------------------------------------- joden | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
geweldige wedstrijd van jong oranje.Tering wat een goal weer van huntelaar echt een topspits.Hoewel castelen toch zeker wel de beste man op het veld was.Mooie match! ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
VIMol GrootmeesterMOL ![]() |
![]() | ![]() |
Fuck Het WK, Wat Is Zo Een Toernooi Als Ik Niet Meega.. ---------------------------------------- NlHipHop.Nl is de SH*T !!! | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 30-05-2006 @ 08:47 (...) hehe, jah beetje oud nieuws jah, maar heel RBC wordt nu verdacht ja met die prestaties dis dat te verwachten ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
zometeen om 15:00 al Nederland tegen de Aussies ---------------------------------------- beng! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 04-06-2006 @ 13:44 zometeen om 15:00 al Nederland tegen de Aussies en vanavond Jonge Oranje in de finale.. ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
O... check al mijn voorspellingen die uitkomen, ik ben echt goed.. over de Zeeuw, over het winnen van dit ek https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=14474&m=25&p=19 ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Jong Oranje.. wordt kampioen !! ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
hehe fraai, die voorspelling van de Zeeuw ---------------------------------------- beng! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
zenuwenlijers die australiers.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Zo waar zijn al die experts nu dan? | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
riep je me ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() | ![]() |
Nederland had wel pech hoor. Al die kansen... ---------------------------------------- beng! | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
1 - 0 Joepie | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
2 - 0 !!!!!!!!! | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ja gaat echt lekker!!Wat is die klaas toch een klassebak. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik geloof er niet in, .. alhoewel, met zoveel mazzel moet je het nu ook wel afmaken .. die lui schieten twee keer tegen de bal, komen alleen tegenover Vermeer.. en trouwens V-rank, ik zou inderdaad De Zeeuw meenemen in plaats van Van Der Vaart, maar ik denk dat het Schaars wordt, anders Hofs wel.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
dit gaat goed komen | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
spannende wedstrijd | ||
vermeer ![]() jammer dat hij niet verhuurd mag worden, beter dan weer een jaar op de bank. ---------------------------------------- ya diggg | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
klootzak! | ||
rood voor die tyfuslijer ---------------------------------------- ya diggg | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
JAJA 3 - 0 | ||
KNKRHARD ---------------------------------------- ya diggg | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 04-06-2006 @ 21:37 ik geloof er niet in, .. alhoewel, met zoveel mazzel moet je het nu ook wel afmaken .. die lui schieten twee keer tegen de bal, komen alleen tegenover Vermeer.. ? | ||
hij is stil ![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
jawel! mooie overwinning 3-0 | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
DIE LAATSTE GOAL ahahahah pure ownage ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
hehe, .. panna! Dat was wel mooi .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
T-Rip Zwolle.. ![]() |
![]() | ![]() |
Goede wedstrijd.. alleen uitslag beetje groot uitgedrukt ![]() Leuk team trouwens ook.. Knokken voor elkaar, zo hoord het! | ||
MasterComposer Zwolle |
![]() | ![]() |
hehe nazi's staan achter iran tijdens het wk![]() Fears grow as far-right groups aim to exploit World Cup Wednesday April 12, 2006 A neo-Nazi group in Germany has announced plans to attach themselves to Iran during the World Cup to further its dissemination of anti-semitic propaganda. The NPD party, a right-wing extremist group, intends to march around the east German city of Leipzig on June 21, when Iran take on Angola in group D. Bron:The Guardian ---------------------------------------- ik ben niet de beste er is alleen geen betere | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Amsterdam, 6 juni 2006 Ajax heeft zich versterkt met Gabriel García de la Torre (Gabri). Het contract met Gabri gaat in op 1 juli 2006 en heeft een looptijd van drie jaar. De 27-jarige Gabri is afkomstig van FC Barcelona waar hij sinds 1997 actief was. De middenvelder werd met deze club onder andere twee maal landskampioen en nog onlangs won hij met Barcelona de UEFA Champions League. ![]() gerucht gaat oko dat Davids getekend is.. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik geloof dat Mathijssen gepasseerd gaat worden voor Bouhlarous... en Van der Vaart kreeg vanmiddag op de training een hestje.. en Schaars speelde, met hestje, op de positie van Cocu.. jezus, wat gebeurt er allemaal.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
hesjes op training zeggen niets, vooral omdat dit ook nog een publieke training was voor de media ---------------------------------------- beng! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 07-06-2006 @ 16:06 hesjes op training zeggen niets, vooral omdat dit ook nog een publieke training was voor de media Dat zijn ze allemaal, begreep ik gisteren. Er zal alleen een training zijn die niet toegankelijk is voor het publiek, maar ik kan me vergissen. Bovendien windt MvB er nooit doekjes om... Die houdt het allemaal simpel ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 07-06-2006 @ 16:08 Bovendien windt MvB er nooit doekjes om... Die houdt het allemaal simpel althans, dat denken wij. misschien is dat zijn tactiek ik bedoel; welke coach gaat er nou op training precies simpel doen zoals het in de wedstrijd er ook uit gaat zien op training moet je beetje proberen enzo he. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
dat deed-ie ook met de oefenwedstrijden.., maar dat is inderdaad anders. We'll see alle trainingen zijn trouwens gewoon toegankelijk, op die van 14 juni na.. http://www.knvb.nl/archief/oranje/knvb.nl_oranje_nieuws/trainingsschema_oranje ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
achja, we zullen het zien. Zondag is het zover maar het lijkt me stug dat Schaars in de basis staat, eerder landzaat ---------------------------------------- beng! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 07-06-2006 @ 16:12 achja, we zullen het zien. Zondag is het zover maar het lijkt me stug dat Schaars in de basis staat, eerder landzaat Seedorf moest er staan. O neej, die discussie is een beetje afgezaagd nu hé ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
jamme Catweazle ![]() |
![]() | ![]() |
huysegems nr feyenoord, wat denken jullie daarvan? [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-06-2006 @ 16:46:05 ] | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
weinig.. gabri naar ajax en davids ook zeer waarschijnlijk ![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
http://video.google.com/videoplay?docid=-906142165079114575&q=ultras dit soort dingen zouden ook is leuk zijn op het wk in plaats van die ellendige toeters :> ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |