Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Frankrijk wordt niks? Italie gaat het niet maken? Oftewel, je roept maar wat? En je bedoelt Thomas Rosicky. | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
Frankrijk is ook goed. Zidane gaat z'n laatste kunstje vertonen, met z'n opvolger, Ribery al op de bank ![]() Henry en Trezeguet, allebei in bloedvorm. Dit keer ook niet alleen namen, maar een team geselecteerd, net als bij Nederland.. en meerdere teams ---------------------------------------- ya diggg | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
nou pctje gaat uit tijd om lekker voetbal te kijken voor de gene die het zelfde gaan doen.. have fun ![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
was juist hetzelfde van plan | ||
Forza Italia! ---------------------------------------- ya diggg | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
1-0 tokk | ||
Squadra Azzuri!! 1-0 ![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: strijker schreef op 12-06-2006 @ 20:48 Frankrijk wordt niks? Italie gaat het niet maken? Oftewel, je roept maar wat? En je bedoelt Thomas Rosicky. ik had geen zin om te haten, maar dikke word naar jou iedere onwetende gaat zich een Johan Cruijf wanen, en dan niet zeggend dat ik het zelf allemaal weet.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
ik snap je laatste zin niet, maar word ---------------------------------------- ya diggg | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Buitengewoon schreef op 12-06-2006 @ 21:51 ik snap je laatste zin niet, maar word hahaha, dat opeens iedereen gaat denken dat ze verstand van voetbal hebben. Terwijl ze het rest van het jaar nooit naar voetbal kijken .. En daarna zei ik; dat ik niet wilde suggereren dat ikzelf een voetbal-professor ben ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
haha ja, je hebt gelijk. maar voorspellen is niks mis mee, maar wel je mening onderbouwen met feiten. ---------------------------------------- ya diggg | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MC Notorious schreef op 12-06-2006 @ 20:37 morgen brazilië - kroatie, zal mooi worden straks de italianen, zal mooi voetbal zijn, ma die zulen het niet maken dit jaar. tsjechie was mooi daarnet, die rodynsky of hoe je het ook schrijft.. jah inderdaad, maar daarom blijven zulke opmerkingen nog wel lachwekkend.. doe je trouwens ook mee aan de nlhh wk-manager? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
haha ja idd. maar ik deed mee, mijn teamnaam was vv apwc.. keek ik vorige week stond er dat ik uit de competitie was, omdat m'n teamnaam kuthomos was. dus een over andere k*nkerlijer heeft m'n teamnaam veranderd. ---------------------------------------- ya diggg | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
haha, dan zie je maar weer hoe belangrijk een goede wachtwoord is... ik ga verder checken... Toni gaat er ook één intrappen hehe ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
ja Toni is een superspits ---------------------------------------- ya diggg | ||
maar Iaquinta doet het. Italia gaat dus winnen ![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
vandaag was een goeie dag voor mijn poultje![]() Italie goed voorspeld en ook Tsjechie had ik goed. Jammer dat Australie er in de slotfase 2 bij maakt anders had ik die ook goed. ---------------------------------------- beng! | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
mooie wedstrijd, die ref floot wel wat fout. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
ja, die gekken kwamen er vies hard in van ghana ---------------------------------------- ya diggg | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
mooie zweefduik van die aanvaller van Ghana![]() ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
yess, vandaag ook afgesloten.. morgen wordt weer een mooi voetbaldaggie.. Brazilië, Frankrijk... Zuid-Korea.. shit is aann..... ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
MasterComposer Zwolle |
![]() | ![]() |
vanavond om 9 uur begint het wk pas echt. ---------------------------------------- ik ben niet de beste er is alleen geen betere | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: MasterComposer schreef op 13-06-2006 @ 11:29 vanavond om 9 uur begint het wk pas echt. dikkeeeeee weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeurd. ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
ghana speelde goed voor een debuutteam imo.. Brazilië is niet wat et geweest is dit jaar, ze verloren al eerder van mexico en in kwalificatie werden ze weggespeeld door Argentinië. Dit jaar gaat Brazilië niet de finale halen, mark my words ;p ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
ze speelden argentinie ook weg op confed cup zegt niks ---------------------------------------- ya diggg | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Buitengewoon schreef op 13-06-2006 @ 12:01 ze speelden argentinie ook weg op confed cup zegt niks Word, dat was een voetbalshow, 4 - 0 werd het, geloof ik ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
mensen wk's zijn er voor de stunts denk nu eens na brazilie is goed maar om te zeggen dat het wk nu pas begint vind ik beetje overdreven | ||
wk begon op de openingsdag met genoeg doelpunten. werd trouwens 4-1 ozcan, aimar redde de eer voor argentinië ![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Buitengewoon schreef op 13-06-2006 @ 20:28 wk begon op de openingsdag met genoeg doelpunten. werd trouwens 4-1 ozcan, aimar redde de eer voor argentinië ![]() hmm, .. dan had ik dat van die vier wel goed... er lopen hier trouwens nog wel een aantal kenners rond, goeie shit.. hehe ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
goed he haha Força Seleção!!! ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() | ![]() |
ozcan laat je team eens zien dan kijken of ik je nog een beetje in kan halen![]() | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ach ja al dat voorspellen enzo is allemaal geluk.Het heeft weinig met voetbalkennis te maken.hehe ga ik toch weer ff derksen citeren:Ik zit wekelijks aan tafel met voetbal bobo's te discussieren ,maar mannen als cruijf,van hanegem enz. hebben ook nog nooit een poule gewonnen.Al dat gepraat vooraf gaat eigenlijk nergens over, maar dat maakt het er niet minder leuk om. Iedereen heeft wel wat kennis en verstand van voetbal.Maar tussen kennis en verstand hebben zit wel een verschil. ghehe heerlijk al dat wijs gelul om voetbal.Doe er zelf ook graag aan mee. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Ik dacht dat de teams tegen elkaar gingen als in onlinesoccermanager....beetje verkeerd ingeschat. ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 13-06-2006 @ 20:42 ozcan laat je team eens zien dan kijken of ik je nog een beetje in kan halen ![]() neeh man, doe ik niet. Ik kan je wel zeggen; vandaag is er geeneen speler actief, morgen moeten mij laatste twee. Ik heb wel een aardige voorsprong hoor, en bovendien kun je ook minpunten scoren op een speeldag, dat is wel kutje... hehe en word naar mixxman ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
ja abidal met -1 door gele kaart maarja als luca toni los komt ga ik los gek | ||
ronaldo! ---------------------------------------- ya diggg | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 13-06-2006 @ 20:46 ja abidal met -1 door gele kaart maarja als luca toni los komt ga ik los gek Wie is je aanvoerder? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
luca toni | ||
1-0!!! Kaká ---------------------------------------- ya diggg | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ja meesterlijk afgemaakt.Maar als ik de brazilianen zo zie spelen vind ik niet dat ze nou zo uitzonderlijk veel meer kans maken als de rest.Ok het is de eerste wedstrijd maar ik vind de kwaliteit er niet van afdruipen al zullen ze wel uitlopen naar 2/3-0. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
vind het ook niet dat je zegt woei ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Nederland kan met het eigen aanvalspel winnen van brazilie, verdediging van Brailie stelt helemaal niets voor.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-06-2006 @ 21:54:49 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
woei ---------------------------------------- ya diggg | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
hehe woei ![]() ![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
flutwedstrijd tot nu toe. Wel eventjes Joga Bonito van Kaka, wát een fijne goal! ---------------------------------------- beng! | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: strijker schreef op 12-06-2006 @ 20:48 Frankrijk wordt niks? Italie gaat het niet maken? Oftewel, je roept maar wat? En je bedoelt Thomas Rosicky. frankrijk werd niks.. (0 - 0 pff) Italie zal het niet maken , ze raken door de groepsfase en worden daarna aangepakt door brazilië. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
fok jou, jij lult ---------------------------------------- ya diggg | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MC Notorious schreef op 13-06-2006 @ 23:00 (...) frankrijk werd niks.. (0 - 0 pff) Italie zal het niet maken , ze raken door de groepsfase en worden daarna aangepakt door brazilië. frankrijk heeft nog twee wedstrijden. Italie vond ik beter spelen dan brazilie net. En als beiden eerste in hun poule worden komen ze elkaar niet tegen. | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Brazilie was matig, ergerde me kapot aan Ronaldo. | ||
CriSis Vliegende Hollanders Breda |
![]() | ![]() |
Quote: ROCKA schreef op 13-06-2006 @ 23:35 Brazilie was matig, ergerde me kapot aan Ronaldo. inderdaad ---------------------------------------- http://www.artistsnetwork.org/news/boondocks6.gif Laat die laffe ladelichter lamenteren in de nor...! | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] |