Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
het is geen vrijstaat, ga niet onnodig topics non stop omhoog kicken. Dat soort slap geouwehoer doe je in de kroeg toch ook niet... # topics als Hey ik ben nieuw! of Hey ik ga weg/kom terug doen we niet. Om voor te stellen is een apart topic # net als in de rest van SLP wordt het ook hier enigzins op niveau gehouden.. SLP en SC zijn geen vrijbrief om onzinnig te zijn # slowchats doen we hier alleen in de Slowchat topics. Maar hier geldt slowchat = slowchat!! Dus geen onzinnige dingen en ook niet om te laten merken dat je online bent of dat je iets gaat doen. # topics zoals: Ik verveel me! doen we ook niet meer # hoi en doei zeggen we al vaak genoeg, hoeven we in slowchat niet te horen # hou het niveau van de topics buiten het slap geouwehoer forum normaal en post daar op de juiste plaats. voor de rest hou je je aan de normale regels, gescheld en persoonlijke bullshit tegen wie dan ook wordt verwijderd. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
volgens mij is die andere nog niet dicht? brengt dat genoegdoening? Het openen van een Spamtopic? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
hijs tog vol ozcan ik wou ook een keer | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
oe kapowski speelt vals ![]() ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 10-06-2006 @ 13:13 hijs tog vol ozcan ik wou ook een keer Je hebt hem volgespammed... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
pff doe moeilijk die 3 berichtjes![]() | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Hmm volgens mij ging ie al dicht bij 499, maar goed. ik ga lekker zwemmen, later. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
eej maar jspr is cmon en kypski nou echt de moeite waard live ? ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ehhm live zij 2 wel denk ik, maar met die Amsterdam Klezmerband wat minder, de eerste 3 nrs waren dope, maar daarna best eentonig, en toen ben ik hem gesmeerd om 10 voor half 12 ofzo. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
doen ze eigen nummers ? of doen ze gewoon een dj set ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
damn, ik heb gister 4 uur lang op een chick gegeild, vandaag bal ik dr 100% maak je niet druk ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
4 uur lang op gegeild of ook mee gepraat? ![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
![]() | ![]() |
wie denk je dat ik ben aa milkshake ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
![]() | ![]() |
wie heeft dat album van appa al, ben wel is benieuwd of ie dr iets van gebakken heeft. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
ik word moe van dit weer.. en jongens, ik kan weer posten! ![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Had je een ban dan?![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
ja man ![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() | ![]() |
omdat je ? ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
niet aardig reageerde op een (zoveeeeelste) domme topic van een nieuwkomer ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() | ![]() |
ja die negeer ik meestal ik heb zon hou je woede onder controle cursus gehad gewoon negeren die kiddo's ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe, ben werken, lateeer. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
goeie tip ![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Werken met een kater is 1 van de verschrikkelijkste dingen die je kan mee maken. Pfff ik heb al die klanten ondergekotst. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Sjawattus Tisnietwatjezietpiet ![]() |
![]() | ![]() |
Strax me vriendin ophale.. verveel me. ---------------------------------------- "tis dat hakenkruizen verboden zijn, als het aan de supporters zou liggen whaha" Forza Lazio. | ||
straks weekendje weg, half weekendje dan ---------------------------------------- ya diggg | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
hoe zorg ik ervoor dat ik allerlei verschillende banners enzo wel kan zien mét quicktime? ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
D-on | ![]() | ![]() |
alles up to date houden, nog nooit problemen mee gehad. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
kankeripod ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Hoezo? ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
omdat ie moeilijk deed, maar dat neem ik terug denk ik ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
wow, strand, bier en chickies is echt de combo | ||
D-on | ![]() | ![]() |
heb je het licht gezien? ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
ja die zie ik elke zomer weer met zulk weer ![]() | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Dus het lichtje ging wel branden? ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
dek is de duivel! hij heeft 6666 posts ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Zo wat ben ik bruin geworden, hey! ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
ik niet dude alleen mn armen haha | ||
![]() | ![]() |
Ja had ik ook, maar kheb vandaag alles behalve me onderarmen ingesmeerd met van die olie rotzooi, dus het is nu redelijk gelijk weer. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
ga ik morgen maaris doen, dan ga ik waarschijnlijk zeilen en op het water gaat alles nog 2 keer zo snel | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
insmeren met olie? wat voor dandy faggots zijn jullie dan? hehe. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
weurd ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
veel te warm dit weer. Beter weer regen en kou enzo | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
huh? ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Nee man, geen regen enzo. Maar als ik zou gaan zeilen wat jij zegt zou ik me wel goed insmeren! :o ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
Olie, snelbruin shit, en ik lig toch in me achtertuin dus het boeit mij weinig hoe gay ik er uit zie. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
tis warm in de zon tering | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
0 - 0 ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Voetbal![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 10-06-2006 @ 18:57 Voetbal ![]() cricket ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |