Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
opzich wel heh ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Angelix , waarom had je een neus operatie. En kan je die beat naar mij sturen ? dan spitt ik hem ook even voor de grap. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Maar Angelix jij bnet 16/17 dus zo groot ben je nog niet, met je daar ben ik overheen gegroeit :p ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Stoeprand schreef op 11-06-2006 @ 12:18 Maar Angelix jij bnet 16/17 dus zo groot ben je nog niet, met je daar ben ik overheen gegroeit :p je gaat echt wel wennen aan drie breezers op een avond ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
WTF BREEZER IS WIJVENDRANK ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
stoeprand je doet het fout het moet zo: breezers zijn gay ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
oke ff proberen, breezers zijn gay! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
popopo ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
EN NU GA IK ZWEMMEN KLOOTZAKKEN!!! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
oh heerlyk zo'n dagje niksen ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
dag niksen vind ik zonde man.. ik doe echt veel liever iets.. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Niksen vind ik dodelijk saai. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
niksen is voor echte gangsters ik doe het al jaren ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
niksen is voor fantasieloze mensen ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: _Osiris_ schreef op 11-06-2006 @ 13:11 niksen is voor fantasieloze mensen niksen is voor gefrusteerde mensen ik ben best wel gefrusteerd en zo ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Gelukkig heb ik de zon in mijn smoelwerk ... straks ben ik een wannebe - niggah ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
wat een mop! ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RijmPiet schreef op 11-06-2006 @ 13:23 wat een mop! een roetmop? ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
ok die was wel grappig ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
ik wil de dubbelspel instrumental. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RijmPiet schreef op 11-06-2006 @ 13:25 ok die was wel grappig en dat streelt mijn ego nou ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RijmPiet schreef op 11-06-2006 @ 13:23 wat een mop! mopper niet zo ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
formule 1 dan maar totdat voetbal begint ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Quote: Dopoloog schreef op 11-06-2006 @ 13:35 (...) mopper niet zo Haha ook leuk ![]() ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
later paps ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
wat klinkt jazz mooi op een zomerse dag als deze... ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Gister naar Arrow Rock festival geweest, Roger Waters ( zanger van Pink Floyd) speelde, hij was erg goed. En nu ga ik met dit lekkere weer huiswerk maken ![]() laterts! | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
mongool ga voetbal kijken zo ---------------------------------------- joahh | ||
Locutus of Borg Asura |
![]() | ![]() |
Gangstersss...moet kutveel leren...al dat WKvolk ![]() | ||
![]() | ![]() |
kan je nergens via internet ned3 life kijke, hoef ik niet in de hete voorkamer te zitte en niks te slepen met de tv![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Quote: Locutus of Borg schreef op 11-06-2006 @ 14:39 Gangstersss...moet kutveel leren...al dat WKvolk ![]() Woord. Tyfushuiswerk is vermoeiend met dit weer. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Ik ga in de tuin een biertje drinken met mn scheikunde boek open op schoot. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ja ik heb da gedaan en nu ben ik verbrand en tis eeen nulllll ---------------------------------------- .... | ||
VIMol GrootmeesterMOL ![]() |
![]() | ![]() |
1 - 0 ---------------------------------------- NlHipHop.Nl is de SH*T !!! | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
0-1 ---------------------------------------- joahh | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
ej.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-06-2006 @ 17:05:20 ] | ||
![]() | ![]() |
wat een saaie kanker wedstrijd :x ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
wist niet dat iran ook kon voetballen ---------------------------------------- .... | ||
D-on | ![]() | ![]() |
'jij krijgt een baksteen op je kop als ik mijn steentje bijdraag' ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
je moest is weten | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: D-on schreef op 11-06-2006 @ 18:56 'jij krijgt een baksteen op je kop als ik mijn steentje bijdraag' dat is eg zo'n nuclear family ding ---------------------------------------- .... | ||
D-on | ![]() | ![]() |
ik weet het uhm, Appa denks [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-06-2006 @ 18:58:30 ] ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
o appa, ja praten allemaal het zelfde ---------------------------------------- .... | ||
D-on | ![]() | ![]() |
oei, verdiep je en onderscheid wordt duidelijk ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
nee oke nuclear vind IK chiller heb het nie zo op appa ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
nuclear family - we want mo die is pas lauw ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
volgens mij zijn de meesten hier vooral into nederlandstalige shits, beetje jammer aangezien de amerikaanse hiphop 1000000000^oneindig keer doper is. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Nl is gewoon tof omdat het me geboorte taal is , en omdat het moeilijker is. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
dek hou je bek nee grapje ik bump bijna alleen maar primo shit/cypresshill enz omdat het zomer is dan he [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-06-2006 @ 19:42:38 ] ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] |