Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op donderdag 29-06-2006 om 18:24:22
goo
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 29-06-2006 om 18:24:47
allemaal luxe problemen het maakt geen fock uit wie er in nederland aan de macht is van de politieke partijen.Ze doen allemaal hetzelfde alleen op een andere manier.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op donderdag 29-06-2006 om 18:25:01
Het beste is dit kabinet aanhouden en in het volgende kabinet mij betrekken.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
The_TJ Gepost door The_TJ op donderdag 29-06-2006 om 18:25:35
Quote:
BattleCat schreef op 29-06-2006 @ 17:49
(...)

Hoezo dan?
Hirsi Ali zegt in een tv programma dat ze gelogen heeft bij het verkrijgen van haar paspoort.
Verdonk wil haar het zelfde behandelen als Taida (die immers ook had gelogen), dus paspoort afnemen.

Dat is zo'n bullshit, het gaat niet om het liegen op zich, maar waarover gelogen wordt. Een valse naam opgeven betekent dat je het Nederlanderschap niet verkregen hebt, maar een valse geboortedatum opgeven betekent dat niet. Als Hirsi Ali dus ook een wettig geldende naam is, dan is ze dus Nederlandse.

Pasic heeft daar niets mee te maken, zij loog over waar ze asielaanvraag had gedaan. Binnen de EU mag je in één staat één keer asielaanvraag doen, wordt die afgewezen dan mag je nergens binnen de EU nog een keer asiel aanvragen.

Quote:
2e kamer staat op haar achterste poten, want hirsi is toch een van ons, die kun je niet hetzelfde behandelen als een gewone burger.

De 2e kamer staat op haar achterste poten omdat Hirsi Ali een tweede kamerlid is, tot zover heb je gelijk. Het punt is hier dat er in de 2e kamer volgens de grondwet 150 Nederlanders moeten zitten. Als Hirsi Ali dus geen Nederlandse was, zaten er 149 Nederlanders en 1 niet Nederlandse in de 2e kamer. Dat zou betekenen dat álle besluiten die de 2e kamer genomen in die hoedanigheid (met 149 Nederlanders en 1 niet Nederlandse) ongeldig verklaard moeten worden. Het kabinet wil dat niet, de regering (inclusief Verdonk) wil dat niet en het Nederlandse volk wil dat niet.

Quote:
Ok nu heeft verdonk gedaan wat de 2e kamer wou, hirsi ali kan haar paspoort behouden.
Maar nu beginnen ze weer te zeiken dat het niet goed is.
Ze willen gewoon proberen verdonk erbij te naaien voor dit.
Maar ik zie verdonk als een politica die tenminste een keer iets doet en niet zoveel lult als die andere.

Verdonk doet inderdaad een hele hoop, en het meeste doet ze voordat ze erover nadenkt. Deze kwestie bijvoorbeeld, denk je nu echt dat Verdonk alle besluiten van de laatste drie jaar ongeldig wilde hebben verklaard? Verdonk heeft gewoon maar wat geroepen (ze moet immers dat rechtdoorzee-imago hooghouden), want het zou een ramp zijn als Hirsi Ali geen Nederlandse was, en Verdonk had dat moeten weten.


Dus dat.
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op donderdag 29-06-2006 om 18:26:04
ook leuk, maar niet de discussie.. Het gaat nu even om de uitkomst van het debat van straks. In welke constructie zal het kabinet Balkenende ll doorgaan. Anders gezegd; zullen ze nog überhaupt doorgaan ..
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 29-06-2006 om 18:28:14
Als ze doorgaan zijn ze overgeleverd aan de genade van de LPF (muhahaha, het idee alleen al) omdat dat de enige partij is die het met het kabinet eens is.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op donderdag 29-06-2006 om 18:30:20
Ze kunnen denk ik ook wel doorgaan tot mei, als demissionair kabinet. Alleen zal het kamp van Bos echt aandringen op vervroegde verkiezingen... Die smult hiervan. Wat hem niet lukte toen met Uruzgan, lijkt nu wel te lukken .. toen was de D'66 nog laf, nu zet Van Der Laan het wel door
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 29-06-2006 om 18:31:52
Best een kutactie van D66 weer vanuit het standpunt van het kabinet gezien, volgensmij kan het na deze kabinetsperiode echt wel weer een eeuw gaan duren voordat iemand in zee wil met D66.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op donderdag 29-06-2006 om 18:34:41
Jah, het is op dit moment wel een zooitje bij hen. Wat dat betreft verwoordde Marijnissen dat wel op een humoristische manier; 'We hebben nu te maken met twee D66'en, en dat is iets teveel van het goeie met twee kamerzetels'

Pechtold lijkt me eigenlijk wel een goede leider, maar dit zit nu ook tussen 2 vuren met zijn ministerpost, die moet of zichzelf, of zijn partij naaien...
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 29-06-2006 om 18:38:17
Marijnissen is een held.
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 29-06-2006 om 18:38:38
Maar je ziet echt dat D66 het eigen belang boven dat van het kabinet stelt. Ze willen na al die bullshit met het Paasakkoord en Uruzgan eindelijk weer ns als standvastige partij uit de bus komen, maar dat heeft nu weer een kabinetscrisis als gevolg.

Aan de andere kant snap ik niet waarom de rest van het kabinet zo sterk achter Verdonk staat, dit is echt al de zoveelste keer.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 29-06-2006 om 20:04:20
hahaha dat ze nu weer samen met de LPF willen, wat een partij is dat toch

wat zouden die mensen daarin nou denken?
dat ze echt geliefd zijn?
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op donderdag 29-06-2006 om 20:05:14
Quote:
Huussuh schreef op 29-06-2006 @ 18:38
Maar je ziet echt dat D66 het eigen belang boven dat van het kabinet stelt. Ze willen na al die bullshit met het Paasakkoord en Uruzgan eindelijk weer ns als standvastige partij uit de bus komen, maar dat heeft nu weer een kabinetscrisis als gevolg.

Aan de andere kant snap ik niet waarom de rest van het kabinet zo sterk achter Verdonk staat, dit is echt al de zoveelste keer.

Anders zijn al haar besluiten e.d onwettig geloof ik, en denk niet dat ze dat willen.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op donderdag 29-06-2006 om 20:41:58
Balkelende heeft al vastgesteld dat ze door blijven gaan met kutten regeren, maar dat er nog wel het één en ander besproken moet worden over de positie van Verdonk.
dap
038
Gepost door dap op donderdag 29-06-2006 om 20:45:29
dat wordt dus verkiezingen weer.
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op donderdag 29-06-2006 om 20:45:57
STEMMEN
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op donderdag 29-06-2006 om 20:46:32
mwa,

ze zeiden dat het probleem opgelost kon worden, door verdonk een andere portefuille te geven.

maar zoals ik eerder vandaag al zei, ik pak alvast mijn rode potlood.
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op donderdag 29-06-2006 om 20:47:04
Dap ik voel me beledigd door jou onderschrift
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op donderdag 29-06-2006 om 20:47:18


Quote:
BattleCat schreef op 29-06-2006 @ 17:49
(...)

Hoezo dan?
Hirsi Ali zegt in een tv programma dat ze gelogen heeft bij het verkrijgen van haar paspoort.
Verdonk wil haar het zelfde behandelen als Taida (die immers ook had gelogen), dus paspoort afnemen.
2e kamer staat op haar achterste poten, want hirsi is toch een van ons, die kun je niet hetzelfde behandelen als een gewone burger.
Ok nu heeft verdonk gedaan wat de 2e kamer wou, hirsi ali kan haar paspoort behouden.
Maar nu beginnen ze weer te zeiken dat het niet goed is.
Ze willen gewoon proberen verdonk erbij te naaien voor dit.
Maar ik zie verdonk als een politica die tenminste een keer iets doet en niet zoveel lult als die andere.



dat slaat nergens op het is goed dat ze haar hetzelfde wou behandelen maar ze heeft te snel geroepen dat ze daardoor haar paspoort kwijtraakte en later blijkt dat ze volgens de somalische wet wel ali mocht noemen en er vrijwel geen mensen die liegen over hun geboortedatum daarom het land zijn uitgezet

rita wou gewoon weer de krachtige vrouw uit hangen vlak voor de VVD lijstrekkers verkiezingen maar heeft niet naar de feiten gekeken als wij dat niet doen krijgen we ook ontslag dus ze moet gewoon weg


ff mijn mening geen zin om over te typen
baggy
Gepost door baggy op donderdag 29-06-2006 om 21:02:56
20.57 uur: KABINET BALKENDE II IS GEVALLEN!!!
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op donderdag 29-06-2006 om 21:05:10
Kan iemand ze oprapen ?
baggy
Gepost door baggy op donderdag 29-06-2006 om 21:06:54
Quote:
Mx Fortune schreef op 29-06-2006 @ 21:05
Kan iemand ze oprapen ?

redelijk hoog niveau van droogheid dit
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op donderdag 29-06-2006 om 21:07:35
KAPOWSKI MAG STEMMEN
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op donderdag 29-06-2006 om 21:12:31
Quote:
baggy schreef op 29-06-2006 @ 21:06
(...)
redelijk hoog niveau van droogheid dit


ik sta bekend om mijn droge humor en bijdehante opmerkingen.



Wanneer mogen we ?
baggy
Gepost door baggy op donderdag 29-06-2006 om 21:15:01
Quote:
Mx Fortune schreef op 29-06-2006 @ 21:12
(...)

ik sta bekend om mijn droge humor en bijdehante opmerkingen.

( Plaatje )

Wanneer mogen we ?


ja maar van deze kreeg ik echt een droge bek
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op donderdag 29-06-2006 om 21:16:30
MENSEN ALLEMAAL OP DE SP stemmen
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op donderdag 29-06-2006 om 21:19:11
Quote:
baggy schreef op 29-06-2006 @ 21:15
ja maar van deze kreeg ik echt een droge bek


haha! bedankt voor het compliment

Ik ga denk ik voor "partij van het feest". Die neem ik nog meer serieus dan de VVD. Ik zag rutte pas in het echt, hij gaf een lezing..naja..lezing..hij liet anderen het lezen. Dat wordt hem dus niet.
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op donderdag 29-06-2006 om 21:33:34
Hebben de media ook weer wat lekkers om de komende tijd tot de laatste druppel uit te melken. En dan weer alle campagnes en debatten. Pff, beter morgen gelijk stemmen.
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op donderdag 29-06-2006 om 21:34:13
SP
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 29-06-2006 om 21:38:37
Toch jammer dat Balkenende nu zn klus niet kan afmaken.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op donderdag 29-06-2006 om 21:41:23
welke klus?

Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 29-06-2006 om 21:42:16
economische hervormingen
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op donderdag 29-06-2006 om 22:29:25
Het kabinet is gevallen.

Ik vind het persoonlijk heel erg jammer dat het kabinet is gevallen. Hun hebben een grote rotzooi opgeruimd van het paarse kabinet. Ondanks bezuinigingen was het * waar ik een tijdje achter kwam* een goede impuls voor de economie.

Even uitleg voor de sukkels die nooit naar school gaan:
De euro is op dit moment heel erg duur, door bezuinigingen op de mens wordt er meer geleend door mensen om rond te komen( dat is automatisch zo ) en gaat de euro omlaag, omdat er meer flappen in handen zijn. ( dus een inflatie).


Ik vind dat Hirsi ali geen schuld mag krijgen, niet direct, wel indirect. Ze had niet mogen zeggen" ik heb gelogen". Rita verdonk ook niet, maar het hele kabinet zelf. i.p.v het gewoon zeggen " foutje, mag" gaan hun zeuren en discussie voeren over 1 persoon. Een beetje tijdverspilling.

D66 heeft het juiste gedaan, want iedere keer is precies hetzelfde gezeur over iets wat dagen duurt. Terwijl er belangrijke dingen zijn.

Gemengde gevoelens maar toch jammer.

De eerste campange's zullen binnenkort opgestart worden en ik sta dus klaar met de papiercontainer. Ik bepaal zelf wel via een discussie i.p.v papiertjes met valse beloften

[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-06-2006 @ 22:39:25 ]

----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op donderdag 29-06-2006 om 22:50:46
Quote:
Dopoloog schreef op 29-06-2006 @ 22:29


Even uitleg voor de sukkels die nooit naar school gaan:




----------------------------------------
Jonkonize!
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op vrijdag 30-06-2006 om 00:57:29
chaos crisis in de zaal
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op vrijdag 30-06-2006 om 02:45:58
Maar balkenende 1 was toch ook vroegtijdig gevallen?
Dan vind ik dat balkenende ook zijn conclusies moet trekken en gewoon in een hoekje moet gaan zitten huilen.
Alleen wie moet minister president worden, het is net het nederlands elftal, eigenlijk zit er geen goede spits tussen.
Prism
Gepost door Prism op vrijdag 30-06-2006 om 03:35:08
Quote:
Huussuh schreef op 29-06-2006 @ 21:42
economische hervormingen
doe normaal
boris
Gepost door boris op vrijdag 30-06-2006 om 09:24:05
mag ik 2x stemmen in november, gemeenteraadsverkiezingen zijn ook dan (op t platteland lopen ze een half jaar achter)
----------------------------------------
ik maak gehakt van balletjes
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op vrijdag 30-06-2006 om 13:04:20
Quote:
Dopoloog schreef op 29-06-2006 @ 22:29
Het kabinet is gevallen.

Ik vind het persoonlijk heel erg jammer dat het kabinet is gevallen. Hun hebben een grote rotzooi opgeruimd van het paarse kabinet. Ondanks bezuinigingen was het * waar ik een tijdje achter kwam* een goede impuls voor de economie.

Bullshit, de economie was al langer in de trek, zij zochten juist een smoesje om te bezuinigen en hun eigen zakken mee te vullen...
Alles voor hun eigen belang, en nu zeggen ze dat de economie weer een impuls krijgt?

Lijkt me het aloude truukje, eerst zeggen dat het fakkedup is en daarna na een tijdje zeggen dat het door jouw toedoen weer wat beter is geworden...

Jah zo ken ik er nog meer sprookjes van de regering...
Nickert
boss
Gepost door Nickert op vrijdag 30-06-2006 om 13:09:22
waarom roept iedereen dat die ministers altijd hun zakken vullen? zij krijgen ook gewoon een vast salaris zoals ieder ander
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 30-06-2006 om 13:14:06
Hehe, sterker nog, de Nederlandse minister-president krijgt ongeveer het laagste salaris van alle MP's in Europa.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Hyreme
Gepost door Hyreme op vrijdag 30-06-2006 om 13:15:53
ze worden echt laagbetaald inderdaad..

ik dacht dat zelfs dat vliegverkeersleiders ( of hoe je ze ook noemt, die gasten die in een luchthaven het hele vluchtverkeer regelen ) zelfs meer geld krijgen dan de mp..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 30-06-2006 om 13:15:57
als je binnen wilt lopen moet je inderdaad geen policitus worden.
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 30-06-2006 om 13:58:56
Quote:
Prism schreef op 30-06-2006 @ 03:35
(...) doe normaal


wat doe normaal
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Prism
Gepost door Prism op vrijdag 30-06-2006 om 16:51:17
Quote:
Huussuh schreef op 30-06-2006 @ 13:14
Hehe, sterker nog, de Nederlandse minister-president krijgt ongeveer het laagste salaris van alle MP's in Europa.

niet helemaal waar hoor...

Prime minister salaries in Europe, 2005
Germany: €272,400
UK: €261,200
France: €240,000
Ireland: €231,700
Belgium: €192,400
Netherlands: €123,300
Norway: €122,100
Poland: €49,500

Bron


Replay
...
Gepost door Replay op vrijdag 30-06-2006 om 16:54:59
Quote:
Huussuh schreef op 30-06-2006 @ 13:14
Hehe, sterker nog, de Nederlandse minister-president krijgt ongeveer
het laagste salaris van alle MP's in Europa.


@prism, klopt wel helemaal dus.
----------------------------------------
....
Sound
artist formely known as asbest
Gepost door Sound op vrijdag 30-06-2006 om 17:00:01
Maar meestal zetelen ze dan ook nog in een bestuur van een of andere organisatie waar ze 4 keer per jaar bij een moete komen en krijgen ze daar 200 000 euro's (euros?) voor.
----------------------------------------
my metaphors are dirty like herpes but harder to catch
like an prison escape tunnel, I started form scratch
The_TJ Gepost door The_TJ op vrijdag 30-06-2006 om 19:29:04
Quote:
Dopoloog schreef op 29-06-2006 @ 22:29
Even uitleg voor de sukkels die nooit naar school gaan:
De euro is op dit moment heel erg duur, door bezuinigingen op de mens wordt er meer geleend door mensen om rond te komen( dat is automatisch zo ) en gaat de euro omlaag, omdat er meer flappen in handen zijn. ( dus een inflatie).

Een ode aan de logica van Dopoloog:

Dat Nederland de waarde van de euro zou kunnen sturen is onzin, want de grotere EU landen hebben veel meer invloed. Daarnaast wordt het rentebeleid (heel veel invloed) door de EU gedaan en niet door Nederland zelf.

Daarnaast is het niet zo dat bezuinigingen automatisch aanzetten tot lenen, juist niet. Mensen en bedrijven gaan juist sparen als het slecht gaat en geven meer (geleend) geld uit als het goed gaat.

Overheidsbezuinigingen zijn sowieso niet goed voor de economie. Lagere overheidsbestedingen -> lager nationaal inkomen = slechte economische situatie (theorie van Keynes).
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op vrijdag 30-06-2006 om 19:51:58
Quote:
The_TJ schreef op 30-06-2006 @ 19:29
(...)
Een ode aan de logica van Dopoloog:

Dat Nederland de waarde van de euro zou kunnen sturen is onzin, want de grotere EU landen hebben veel meer invloed. Daarnaast wordt het rentebeleid (heel veel invloed) door de EU gedaan en niet door Nederland zelf.

Daarnaast is het niet zo dat bezuinigingen automatisch aanzetten tot lenen, juist niet. Mensen en bedrijven gaan juist sparen als het slecht gaat en geven meer (geleend) geld uit als het goed gaat.

Overheidsbezuinigingen zijn sowieso niet goed voor de economie. Lagere overheidsbestedingen -> lager nationaal inkomen = slechte economische situatie (theorie van Keynes).


ja ja, spreek hem maar tegen. Jij bent gewoon duidelijk nooit naar school geweest
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Prism
Gepost door Prism op zaterdag 01-07-2006 om 02:21:49
Quote:
Replay schreef op 30-06-2006 @ 16:54
(...)
@prism, klopt wel helemaal dus.


Dus volgens jou alle minister-presidenten uit Luxemburg, Cyprus, Tsjechië, Estland, Hongarije, Letland, Litouwen, Malta, Polen, Slowakije, Slovenië, Bulgarije en Roemenië (ook Europese landen!) verdienen meer dan €123,300?



 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0095 sec.