Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ja ik ben een beetje blijven hangen in de jaren 90 denk ik, goede oude tijd ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 09-07-2006 @ 16:29 mensen vragen of ze grappig willen gaan doen voor je eigen amusement is zo jaren 90 vip zeker gelijk dat moet zo komen in een opwelling net als ik in het park gisteren tegen een gozer ging vertellen hoe mijn hond in het leger zit en waarom hij niet meekon naar afghanistan met me vage kop | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
ik klaar een heel pak ice tea in mn eentje ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
jeezus, vrouwen kunnen je echt de meest rare dingen laten doen ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 09-07-2006 @ 16:31 jeezus, vrouwen kunnen je echt de meest rare dingen laten doen ja, zo heb ik me oa eens aangemeld op hyves... ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 09-07-2006 @ 16:27 (...) dan moest-ie het terug pm'en.. ( bijna geslaagd, kapo ) ik hou van openheid.. dus reageerde ik openlijk ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 09-07-2006 @ 16:32 (...) ja, zo heb ik me oa eens aangemeld op hyves... shiit gek zo ver laat ik het niet komen ![]() maar hyves neee dat nooit | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Unexplained checkt even of huussuh.superdudes.nl nu plots bestaat. | ||
Quote: V.I.P. schreef op 09-07-2006 @ 16:32 (...) ja, zo heb ik me oa eens aangemeld op hyves... heheheh. ik heb zojuist toegezegd dat ik meega om op een neefje van 4 te passen ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
huussuhh is verliefd ![]() | ||
![]() | ![]() |
kleine kinderen zijn leuk huussuh alleen krijgen ze altijd alle aandacht van leuke meisjes, da's minder ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
op mn vrije dag nota bene ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
oeh oeh ik had superdudes oeh oeh, net als MX FORTUNE ![]() | ||
ik denk dat ik me dan ook maar als een klein kind ga gedragen ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
je moet schattig meegaan doen, vinden ze lief. ---------------------------------------- son get wrec | ||
![]() | ![]() |
juist ! dat helpt echt | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Getting gay with kids is here!! hahahahah southpark pwnd alles wat er grappig is ![]() | ||
![]() | ![]() |
vroeger keek je southpark voor het bloed enz tog? toen die hype er was nu je wat ouder bent merk je wel dat het echt vet maatschappij kritisch is op een goede manier neem bijvoorbeeld die episode over de wall-mart ![]() ![]() | ||
ik ben echt blij dat ze het weer op the box uitzenden ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
word, southpark ownt die ene aflevering over voor- en tegenstanders van de oorlog, als Cartman een flashback probeert te krijgen om geen opstel te hoeven schrijven ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
sjiess man.. kleine kinderen zijn populair bij de dames ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
screw you guys, im going huuume | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
vette banner die van de bijbelbar ---------------------------------------- Days to come | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
jij vieze windenlatert! | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Ik verveel me dood, ik ben dek wakker maken, slaapt vast nog. ---------------------------------------- son get wrec | ||
![]() | ![]() |
als ie nu nog steeds slaapt is 't wel ernstig ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Zou me niks verbazen, hij wordt normaal ook niet wakker van de bel dus dan sta ik daar.. ---------------------------------------- son get wrec | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
ben alweer vanaf 7 uur op, kenkergodverdommekutzooi werken op zondag ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
sooooo check net 5 nu dayumnnnnnnnnnnnnnnnn | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Dat wijf had een fijne stem, of was het iets anders? ---------------------------------------- son get wrec | ||
![]() | ![]() |
die blonde chick is veel leuker om naar te kijken, zeker omdat ze ook extreem dom is ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
Klik ik hou van scheten laten ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
zoekeeeeeeeee ofnee ik wilde kijken of ik een soort macht had over jullie, taking over the woooooooooorld en ik wilde weten wat jullie van dat chickie vonden | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
checkcheck matisyahu docutje op mtv ofzo hijs ille killlll | ||
![]() | ![]() |
nee man ga niet meer kijken wat jij zegt naar die wack ass shit van net ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
maaktneit uit mop, is toch al afgelopen | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
keb m'n werk overleefd.. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
bedankt voor de mededeling modje | ||
![]() | ![]() |
hehe eindelijk uit die twijfel je zit er tog altijd mee in je hoofd zou hij nog terug komen ofzo | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
ik ben al een half uur aan t kijken hoe zo'n dude aan t bidden is in fanal fantasy.. volgens mij doe ik iets verkeerd ofzo | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
GATE SIX: PICK UP YOUR WEAPONS AND FIGHT! FIGHT! FIGHT! AND DANCE WITH THE DEVILLLLL TIE-TIETIE-TIETIE-TIE-TIETIE-TIE!!!!!!!!!! | ||
![]() | ![]() |
tja, met slaapgebrek ga je vreemde dingen doen ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
eyooo een vreetkick komt opzich best goed uit, aangezien ik straks uit eten ga DANCE WITH THE DEVILLLLLLLLLLLLLLLL | ||
![]() | ![]() |
das zeker een fet nummer gek ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
NOW FIGHT ME AGAIN! | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
adhd-opwekkende-stylooooooooo! | ||
![]() | ![]() |
wat heb jij gebruikt gast ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
in ieder geval geen ritalin geks![]() | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
die Lange, moet ik je nu alweer vragen om normaal te doen? | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] |