Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
ehm schaduw? | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
nee je kunt hem beter gewoon neerslaan met je knuppel en opsluiten in je grot ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Ga eens Wimbledon kijken, toppartij. Weet iemand of de CD van Mach en Jesse - Onkruid Vergaat Niet wat is? [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-07-2006 @ 17:33:31 ] ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
haha je hebt wel humor | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
beter kijk je pingu nu op nederland 3 en nu ben ik in de macht van nlhh anders moet ik weg, kga me 'gedragen' makaken hraaaaaaa | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: V-Rank schreef op 09-07-2006 @ 17:30 Ga eens Wimbledon kijken, toppartij. Weet iemand of de CD van Mach en Jesse - Onkruid Vergaat Niet wat is? CD is wel aardig, deze dagen is het een grote stap terug maar destijds een dope album | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
beter kijk je pingu nu op nederland 3 juist jij weet hoe het gaat of fairly odd parents | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 09-07-2006 @ 17:34 (...) CD is wel aardig, deze dagen is het een grote stap terug maar destijds een dope album Ik ken die gasten helemaal niet. Met wie zijn ze een beetje te vergelijken? ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 09-07-2006 @ 17:35 beter kijk je pingu nu op nederland 3 juist jij weet hoe het gaat of fairly odd parents aangezien pingu nu afgelopen is gaat ie naar nickelodeon POPOPOPOPOPOPO! | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: V-Rank schreef op 09-07-2006 @ 17:36 (...) Ik ken die gasten helemaal niet. Met wie zijn ze een beetje te vergelijken? Ze komen uit de Osdorp Posse hoek.. http://www.onkruid.net/ | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 09-07-2006 @ 17:38 (...) Ze komen uit de Osdorp Posse hoek.. http://www.onkruid.net/ Ok bedankt. ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
tfoe. wats de gemiddelde prijs bij de patta voor 90's / am1's ? | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
sjies gisteren was ik bij h'sum alive met meisje.. en toen gingen er een paar van die mocro's optreden.. nog nooit zo hard gelachen.. waardeloze delivery, flow rijm alles.. gewoon wacke shit.. ging hij stoer praten over het straatleven.. die gast was 15 jaar.. facking hell vriend.. je komt uit het gooi.. en als je alsnog het slecht hebt.. zoek een uitkering vriend.. tyf op.. en toen kwam herman optreden.. gast ging opeens zijn shirt uit doen.. tering wat een lelijk gezicht was.. moest bijna kotsen ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
was het gratis? ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ut was gratis.. partysquad kwam ook uur 'optreden' 3 kwartier lullen en contests houden en kwartier draaien.. heel saai dus.. nja gingen we naar andere ding toe.. allemaal jongens naar haar kijken.. wat ik dus niet apprecieerde ![]() ![]() mja.. eergisteren werd er betere muziek gedraaid met eric-e en dj chuckie ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Neej ok, dan is het in ieder geval niet zonde van je centen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-07-2006 @ 18:00:19 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
waarom wil livio dat ik naar buiten ga? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
partysquad,herman die zn shirt uit doet en een paar straat marrokaantjes die denken dat ze in de ghetto wonen?...logisch dat je daarvoor niet hoevde te betalen, kreeg je geen geld toe toen je binnenkwam? ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
helaas nie mja ik had het wel gezellig.. we gingen gewoon naar ander podium.. werd er beetje electric trance dance techno gedraaid ![]() dus ik had het wel gezellig met haar ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ait nou daar gaat het om.Ik heb trouwens echt een tering hekel gekregen aan dat nummer van yes-r en partysquad met "we rampeneren op de beat enzo". ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
haha al die sletjes dansten wel.. mja ik was al met iemand dus kon nix doen ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ghehehe ja dat weet ik maar sletjes kunnen ook op dope tracks dansen. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
ik vind dat echt zo'n magix music maker beat. ideaal voor hits dus ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ja weurd.Dan krijg je ook meteen dat je hem overal hoort en daardoor vind ik hem alleen maar kutter worden. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
ik snap ook echt dat uniq zoveel haat heeft. hij houdt t het al zo lang echt en nu komen er van die mongolen met een magixbeat en maken er nog dough mee ook ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
goede hint ik zet die rdam mixtape weer ff o ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ja ok maar dat is dan weer het commercieele verhaal van wat er hier is.Die mongolen hebben schijt en willen gewoon verdienen en ja de echte pappies..... ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
dubbel of wat [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-07-2006 @ 18:16:59 ] ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
waar is trouwens de zomerhit uit de kankerhoek(lange/ali/yes-r...)? ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: FreakyFreek schreef op 09-07-2006 @ 18:19 waar is trouwens de zomerhit uit de kankerhoek(lange/ali/yes-r...)? Yes-R - Mammie.... Is een behoorlijk nummer, plus succesvol ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Whoa! ben juist trug van weekje vakantie in de provence, en ik zie dat ik niet meer gebanned ben ![]() | ||
fuck yes-r, vieze sellout hoi crunx, welkom terug ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
heuj change het topictitel ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 09-07-2006 @ 18:24 fuck yes-r, vieze sellout hoi crunx, welkom terug maar ali is wel dope ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
ja maar hij moet niet meer gaan rappen. voor de rest vind ik het allemaal deup wat ie doet. ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 09-07-2006 @ 18:24 fuck yes-r, vieze sellout hoi crunx, welkom terug Zet eens alle bevooroordeeldheid opzij, kom op huuss.. en zeg dan wederom, als het lukt, dat het een kutnummer is.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-07-2006 @ 18:28:33 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
ik ben backpacker in hart en nieren en zolang yes-r van die gayshit blijft maken blijf ik haten!!!111 ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: FreakyFreek schreef op 09-07-2006 @ 18:27 ja maar hij moet niet meer gaan rappen. voor de rest vind ik het allemaal deup wat ie doet. mja, waar ie de laatste tijd mee komt is kut idd maar ik vond z'n album best leuk eigenlijk ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
blijven haten, praten op de straten, zij verlaten sjeweet ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
de jeugd van tegenwoordig zijn ook gimmicks, maar doen het tenminste nog grappig, ali b vond vanaf het begin al niet grappig. en hij rapt echt zooo kut. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
daarom is noudin meester ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Iedereen ging los op Leven Van De Straat Huus', jij ook.![]() | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 09-07-2006 @ 18:28 ik ben backpacker in hart en nieren en zolang yes-r van die gayshit blijft maken blijf ik haten!!!111 Wat versta jij onder gay-shit? Rap die wordt gewaardeerdt door mensen die geen hiphoppers in hart en nieren zijn en rappers die veel te toegankelijk zijn voor de massa? [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-07-2006 @ 18:32:29 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
hahaha ik zag die clip toen ali nog niet bekend was en toen lag ik echt dubbel. hij probeerde toen ook nog hardcore over te komen ofzo ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
die shit dat ie met z'n boxhandschoenen stond te zwaaien wil ik nog steeds geparodieerd zien ![]() ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Om Jappie's topic maar niet meteen te verneuken; Quote: Speciaal voor de rapwedstrijd heeft Seda (Osdorp Posse) drie hele vette beats geproduceerd. Is dit niet waar de OP tegen was? | ||
Quote: Özcan schreef op 09-07-2006 @ 18:31 (...) Wat versta jij onder gay-shit? Rap die wordt gewaardeerdt door mensen die geen hiphoppers in hart en nieren zijn en rappers die veel te toegankelijk zijn voor de massa? je hoeft geen hiphopper in hart en nieren te zijn om te kunnen onderscheiden wat fake is. zodra je als rapper muziek gaat maken voor top40 publiek ben je voor mij afgeschreven, rap is niet voor iedereen. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
oh shit die beats ga ik rippen voor een audio battle ;p ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 09-07-2006 @ 18:37 (...) je hoeft geen hiphopper in hart en nieren te zijn om te kunnen onderscheiden wat fake is. zodra je als rapper muziek gaat maken voor top40 publiek ben je voor mij afgeschreven, rap is niet voor iedereen. Bijna alles wat uit Amerika is komen overwaaien heeft winst als oogmerk gehad... Als die artiesten geen top40 hit als doel hadden, dan had jij de helft minder artiesten gekend als dat je nu doet.... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
ja maar amerika.... ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] |