Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Tot nu toe wel lekker. I gues, misschien heb ik later wel dikke trauma's. En poppekontje, shit of je bent gay of....![]() | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 15-07-2006 @ 17:47 poppekont is verwijft WEURD !! maar ik heb wel gelijk ![]() ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Philly | ![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 15-07-2006 @ 17:52 (...) WEURD !! maar ik heb wel gelijk ![]() uhm ? eige dunk? ![]() ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 15-07-2006 @ 17:46 D-on is een nerd die denkt dat die stoer is door een soort van 2e DEK persoon te vormen. Hmm, mijn excuses dat ik niet altijd goedgezind ben. Loze discussie verder. Ga maar weer verder met blij zijn ![]() ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Quote: Philly schreef op 15-07-2006 @ 17:54 (...) uhm ? eige dunk? ![]() Nee ik heb gewoon gelijk, maar dat kun jij niet weten na 6 dagen geregistreerd te zijn ![]() ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
Idd, t is lekker weer. wohooo let the sun shine, en nog meer happy geblaat. | ||
Philly | ![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 15-07-2006 @ 17:56 (...) Nee ik heb gewoon gelijk, maar dat kun jij niet weten na 6 dagen geregistreerd te zijn ![]() hmm?? nee slaat nergens op ![]() ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
![]() | ![]() |
Ik heb net het dopeste nummer ever gekregen.![]() ![]() | ||
IS ANOTHER BABY SHE'S GONE TOMOROW BOY, ALL THAT SHE WANTS IS ANOTHER BABY OHOHOH !! ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
Duet, je weet. | ||
jeweetzelluf ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
K heb een nieuwe hobby, vliegen vangen. Echt dope, moet je eerst blazen, en dan van achteren met je hand meenemen. En ja, ik heb vakantie. | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
ow | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
blegh wie gaat er nou een vlieg nemen dan ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
Met me hand, mn penis past er niet in I gues, heb toch mn twijvels. | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 15-07-2006 @ 18:06 IS ANOTHER BABY SHE'S GONE TOMOROW BOY, ALL THAT SHE WANTS IS ANOTHER BABY OHOHOH !! tis 2 keer oh lul ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
NIETTUS ze begint met o en dan 2 keer hoho dus ohoho !!! ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
OW ---------------------------------------- joahh | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
FF dreigt te winnen, ga het tegen! ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
sow jullie zijn vet oldschool ! kennen jullie deze ook ? it's a shee-hee-heem, pa da ba da ba da dam-baa-daam | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=Qkm87pr_5k0 Dat dus. [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-07-2006 @ 19:04:36 ] | ||
![]() | ![]() |
Quote: FreakyFreek schreef op 15-07-2006 @ 18:57 FF dreigt te winnen, ga het tegen! Lol, vind die van jou het dopeste, zal ik voten? lol | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=ssg5gHK-vi4 ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
En daar kijk jij naar !! ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
d0h, daar gingen we vroeger dik los op, trainingspak aan en gaan ! ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
![]() | ![]() |
K word misselijk. Echt fout dit. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Nieroth schreef op 15-07-2006 @ 21:02 d0h, daar gingen we vroeger dik los op, trainingspak aan en gaan ! ahhaaaaa!!!!! een trendhopper.. nu hiphop een hype is, varen jullie mee ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
deze is pas dik https://www.youtube.com/watch?v=Ie38XNTyYEM vooral die gast met dat witte bont ding en zn borsthaar xD ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
WEURD !!! @ ozcan ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 15-07-2006 @ 21:04 (...) ahhaaaaa!!!!! een trendhopper.. nu hiphop een hype is, varen jullie mee jonge dat was nog voor extince, hiphop was der nog niet eens hier ;p ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben nu 22... en ik kwam into de nederlandse hiphop toen ik 11 was..(spraakwater), dus ook 11 jaar terug... Was jij toen geboren? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
toen was ik geboren ja, toen was ik dus 10, spraakwater heb ik nog hier op de playbackshow gedaan ;x en ik ga me ook niet verdedigen dat ik dat luisterde trouwens ;p [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-07-2006 @ 21:10:01 ] ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
dus op jouw negende ging je hakken, apart.. toen speelde ik in zandbakken en zo ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-07-2006 @ 21:10:36 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
ik luisterde best lang muziek al ja, al wel voor m'n 10e maar ik heb nooit gehakt hoor ;p behalve op woensdag ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Dit forum telt 444444 berichten in 15795 topics door dab zijn een heleboel vieren ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Ik las het net ook, wou het posten alleen toen had jij al gepost dus geen 44444 meer :/ | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
jah, ik begrijp je woede dat zijn teleurstellende momenten .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Haha, vond het serieus jammer. Dat is toch best ernstig. | ||
![]() | ![]() |
ja ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Ozcan, hoe is het met je studie![]() ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-07-2006 @ 21:21:26 ] | ||
![]() | ![]() |
Ozcan er wordt je iets gevraagd.. ![]() | ||
Nerds antwoorden nooit![]() ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ja, sorry .. mensjes, druk. ... uhh poppekontje, mijn studie? Daar moet ik nog mee beginnen, kreeg gisteren de uitslag van de loting voor deelname.. edit; vorige opleiding al drie maanden geleden afgerond [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-07-2006 @ 21:26:50 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Laat me raden, je bent uitgeloot? | ||
ow ik dacht dat je leraar nederlands ging worden, en dat je nu toch maar net als huussuh journalistiek ging doen, en dat je als 5e ingeloot was. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
jah helemaal goed, eigenlijk was je vraag overbodig dan hè hehe ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Nee ! want ik wou weten hoe het ermee ging ! ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
nou, ik ga dus na de zomer beginnen aan de studie Journalistiek.. de situatie is stabiel, koel? wat voor studie doe jij? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |