Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Drumloop maken: https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=14079&m=50&p=1#345541 [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-07-2006 @ 01:56:45 ] ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Brandt schreef op 16-07-2006 @ 01:52 (...) hehe lopen is toch ff een ander verhaal, maar zebracht me gelukkig nog terug, natascha heette ze hoop niet dat het is wie ik denk dat het is, toch niet die beetje mollige chickie he? ![]() | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
vast niet![]() | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
En dan: percussie opvulling: https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=14079&m=50&p=4#441446 ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
jaaaamaaaaan ld jaaa tooo je weeeet ik ga slapen. mazzel. doei. slaapzacht. een goede nachtrust toegewenst. toedelidokie. doegdoeg. ciao. adios. hadi. arivideci. later. rustig. schatjes! | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
kbye ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
truste ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die Lange schreef op 16-07-2006 @ 01:56 (...) hoop niet dat het is wie ik denk dat het is, toch niet die beetje mollige chickie he? ![]() haha hell no niks mollig ![]() deze was ook 28 en woonde eigenlijk in zaamslag of iets net erbuiten ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
ik draai ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
wat is er mis met een mollige chick ? ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
@ odin, mischien moet ik toch maar fruityloops een kans geven dan, want ik gebruik reasen, daar heb ik dikke samples voor ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
kwa drums invoegen kan reason hetzelfde werken hor als je redrum gebruikt ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
meen je?? dan sla ik die link gelijk ff op, ben nu niet thuis namelijk, en dr is niks mis met mollige chick, (op het hoger dan gewenste vetgehalte na) en dat ik er niet van houd ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
haha ok ![]() en ja het is gewoon ongeveer het zelfde alleen moet je hier zelf uitmaken hoelang iets duurd terwijl je bij fl van die blokjes hebt die je aanklikt ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
aaiight, ik kan bijna niet wachten tot ik het kan uitproberen ![]() ik had ruzie met mijn redrum hierom! zodra ik weer in me eigen crib ben ga ik proberen! heb de link opgeslagen ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
whula sahbi ah snitch ik ga tukkkkennn pz ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
kga kotse ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Succes ermee engel. Ik ga maar 's naar bed, morgen een dikke dag voor de boeg. | ||
kheb (nog) nie moeten kotse joepie feeeeesjeeeeee en nu ga ik men roes uitslape truste ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
ookeee goedzo ik ga ook maar is slapen. mazzel. doei. slaapzacht. een goede nachtrust toegewenst. toedelidokie. doegdoeg. ciao. adios. hadi. arivideci. later. rustig. schatjes! [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-07-2006 @ 03:03:00 ] | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Ey chicks, ik ben weer terug van uitgaan. Was geen hol aan, geen geile chicks.. ![]() of slaapt iedereen al? edit 2 : ja ik denk het wel.. nou spreek jullie morgen wel weer jo. [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-07-2006 @ 03:24:02 ] | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 16-07-2006 @ 03:17 Ey chicks, ik ben weer terug van uitgaan. Was geen hol aan, geen geile chicks.. ![]() of slaapt iedereen al? edit 2 : ja ik denk het wel.. nou spreek jullie morgen wel weer jo. Vond je dat ene chickie niets, waar je een tijdje mee hebt staan schuren? Talia ofso heet ze..? ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
GRATIS De stille ringtone op jouw mobiel! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Als ik mijn ringtone hebt rockt die veel harder.. Demk ik ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Rocky jij dief! Kom vechten met de kampioen, 1 tegen 1 in de ringggg | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
yo, kenke gister was fokt ey dudes waar zijn de freestyle avonden? [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-07-2006 @ 11:09:33 ] ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: FreakyFreek schreef op 16-07-2006 @ 11:09 yo, kenke gister was fokt ey dudes waar zijn de freestyle avonden? ik denk dat er te weinig freestylers zijn om daar nog een keer aan te beginnen, anders moet je het zelf maar proberen ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
awtch hoofdpijn ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
aspirines jonge! of neem nog een pint!! ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, whadap met dat? X zei dat 'ie dronken was, naar jou toe ging om te draaien en daarna ging zuipen ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
![]() | ||
![]() | ![]() |
je roes goed uitslapen (lees uurtje of 5 wakker worden) helpt vaak ook goed ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Quote: Spirit schreef op 16-07-2006 @ 11:19 Ja, whadap met dat? X zei dat 'ie dronken was, naar jou toe ging om te draaien en daarna ging zuipen ![]() dat was eergisteren ![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
lekker gaan sporten met flexe muziekje op helpt | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 16-07-2006 @ 11:24 (...) dat was eergisteren ![]() ow sorry, mijn oprechte excuses mijnheer ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
sporten met een kater?? sadist voor jezelf spelen ofzo! ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Sloothaak | ![]() | ![]() |
Pijn is fijn | ||
![]() | ![]() |
sloothaak sgat alles goed | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Brandt schreef op 16-07-2006 @ 11:30 sporten met een kater?? sadist voor jezelf spelen ofzo! ![]() u bedoelt: massogist ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Tuurlijk Kawpopje van me ![]() | ||
![]() | ![]() |
ja lekker lekker ga zo aan de ei of tosti | ||
Tosti met worst en kaas | ||
![]() | ![]() |
sucuk turkse worst dat is heerlijk | ||
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 16-07-2006 @ 11:36 sloothaak sgat alles goed zoiets ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
verklaar u nader brandt | ||
![]() | ![]() |
hahaha kanker verkeerd geqoute, ik wou freek qouten ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Wat Brand, jaloers jongen, echt jij altijd! Battle he, o nee dat durft je niet? 32 lines, laat amar maak dr maar een beef van, ik zweerik ga je nakken, de komende jaren krijg je 14 disstracks ouwe | ||
![]() | ![]() |
whut whut kom maar op slay je ass ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
o o o ik pak nu maar mijn schep | ||
![]() | ![]() |
ik pak mijn mic ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |