Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 ] | ||
lousy 2 times ![]() |
![]() | ![]() |
ewa noem hier je 5 doopste mc's, ---------------------------------------- mixtape is comming | ||
D_Original Sjawel Sjeweet ![]() |
![]() | ![]() |
In willekeurige volgorde: Big L Jeru The Damaja Masta Ace Rakim Edit: ik vervang G Rap voor Nas. Rico komt ook wel in de buurt [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-09-2006 @ 15:59:36 ] ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
-FreakyFreek -FF -Vreemde Freek -Freek Keesen -Petfles ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
is der zon topic nog niet? ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Is hier niet al een topic over? Maargoed: KRS-One Rakim Black Thought Immortal Technique Nas Stickert Jiggy Dje Raymzter Terilekst Kas Maar dat kan elke dag anders zijn, er zijn ook gasten (Typhoon, Tenshun) waar ik te weinig van ken, maar die als ze eenmaal droppen mischien wel in mijn top 5 staan. [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-09-2006 @ 15:51:31 ] ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ken de 4 doopste slotjes.... ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
AZ KRS-One Ghostface Method Man Biggie | ||
brendan sir ![]() |
![]() | ![]() |
lange frans yes r ali b baas b brutus | ||
Philly | ![]() | ![]() |
serieus ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
![]() | ![]() |
Next-level mc's... ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
word z'n topic moet je maken. wie zijn er nextlevel? heb je nog een nextlevel pokoe, post em! ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Pharoahe Monch Sean Price Redman Busta Rhymes Biggie Smalls Steele Rock Kool G Rap Planet Asia Chali 2na Ghostface Big Pun MF Doom Billy Danzenie Jadakiss Planetary Celph Titled Louis Logic Freddy Foxxx en P.Diddy natuurlijk [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-09-2006 @ 16:29:22 ] ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
p diddy ja ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Philly | ![]() | ![]() |
everybody loves diddy ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: FreakyFreek schreef op 18-09-2006 @ 16:21 word z'n topic moet je maken. wie zijn er nextlevel? heb je nog een nextlevel pokoe, post em! Word, geen slecht idee eigelijk Centraal Topic : Drop hier je eckte next level schijt | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
Quote: FreakyFreek schreef op 18-09-2006 @ 15:45 -FreakyFreek -FF -Vreemde Freek -Freek Keesen -Petfles weurd | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
- [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-09-2006 @ 18:03:17 ] ---------------------------------------- Whahahaha | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Nas Jay-z Big L Big Pun Snoop Dogg Raekwon Method man KRS-One Notorious B.I.G. Talib Kweli Prodigy (Mobb Deep) B-Real(Cypres Hill) Ghostface Killah Immortal Technique Rakim Busta Rhymes Eminem Extince Rico Pete Philly Anonymous Miss E-life U-niq Skiggy Rapz Sticks Kiddo Cee Duvel Raymzter Typhoon Appa, Winne en Jiggy komen hier binnekort waarschijnlijk ook nog in.... ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
heb jij moeite met tellen ofzo | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Ja top 5 is zinloos ik kan die mannen toch niet in chronologische volgorde zetten ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hahaha chronologisch. | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
krs-one vinnie paz canibus rakim nas sticks raymzter jawat winne jiggy dje ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Petfles, Method man, Rico, Big2, Sean price, Jawat!, Tibbert, Typhoon, Jiggy Djé. toppers gewoon, zonder twijfel. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Nekkie Ceremonie Meester ![]() |
![]() | ![]() |
Sticks Rico Duvel Uniq De GVR ---------------------------------------- Laat je verlichten: www.myspace.com/deverlichting | ||
Philly | ![]() | ![]() |
sticks tim jawat uniq mike tibbert ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
hangt van me bui af.. En iedereen doet zijn eigen ding dus ik ga geen appels met peren vergelijken. | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Big L Rakim Jeru O.C. Nas ---------------------------------------- son get wrec | ||
![]() | ![]() |
Quote: Sadar schreef op 18-09-2006 @ 22:07 Big L Rakim Jeru O.C. Nas Wij hebben bijna precies t zelfde ![]() ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
Zwolle-zuid op die nikes |
![]() | ![]() |
biggie...no doubt nas 2pac jay-z big pun deze track vertel het ook wel goed https://www.youtube.com/watch?v=lc311i9G-xM [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-09-2006 @ 22:17:08 ] | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Quote: D_Original schreef op 18-09-2006 @ 22:12 (...) Wij hebben bijna precies t zelfde ![]() We hebben dezelfde smaak ? En word @ meesterwerken. Btw te weinig van masta ace gehoord en kool g rap komt ook bijna in me lijstje samen met tribe en pun enzo [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-09-2006 @ 22:21:09 ] ---------------------------------------- son get wrec | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Zwolle-zuid schreef op 18-09-2006 @ 22:15 deze track vertel het ook wel goed https://www.youtube.com/watch?v=lc311i9G-xM damn.. die is dope | ||
![]() | ![]() |
Ik ga niet eens kiezen, want er lopen gewoon teveel dope mc's rond met hun eigen specialiteit.. ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Prism![]() |
![]() | ![]() |
US KRS-ONE Roxanne Shante Ad Rock Eminem Busta Rhymes NL Terilekst Sticks Rico Jiggy Dje Raymzter UK Kano Dizzie Rascal Sway Skinnyman Lady Sovereign | ||
![]() | ![]() |
Quote: Zwolle-zuid schreef op 18-09-2006 @ 22:15 biggie...no doubt nas 2pac jay-z big pun deze track vertel het ook wel goed https://www.youtube.com/watch?v=lc311i9G-xM Dope man! ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
Zjoske | ![]() | ![]() |
In Nederland Jiggy Djé, Brainpower, Sticks, Rico, Raymzter. Verder ook Terilekst, Diggy Dex maar ja zoveelgoeieshit... Uit de VS zijn Jay-Z, AG, Pharoahe Monch, Nas en Busta Rhymes m'n top vijf... maar ik luister niet veel Amerikaans meer | ||
B-Thug![]() |
![]() | ![]() |
2 pac Talib kweli Dead prez Eminem Biggie Sticks Jiggy dje U-niq Rico Jawat (en Winne en ty hou ik in de gaten) [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-09-2006 @ 15:44:16 ] | ||
Wekss ja das waar! Ja..ja, das waar! ![]() |
![]() | ![]() |
word...die jin track is gruwel ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
- foutje, laatmaar - [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-09-2006 @ 16:56:40 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Canibus Common Slick rick Nas Dub c | ||
_Frank_ Da's Logisch ![]() |
![]() | ![]() |
Rico Jiggy Djé Brainpower Ki Sticks Extince Kan d'r geen 5 uit kiezen, maar dit vind ik de dopeste... ---------------------------------------- Toch leuk, zo'n streepje Als je in m'n schoenen stond, mocht je ze eerst ff poetsen | ||
Zwolle-zuid op die nikes |
![]() | ![]() |
Quote: Zwolle-zuid schreef op 18-09-2006 @ 22:15 deze track vertel het ook wel goed https://www.youtube.com/watch?v=lc311i9G-xM damn.. die is dope zeker, elke beginner zou deze track eigenlijk moet luisteren [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-09-2006 @ 20:00:18 ] | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Amerikaanse mc's weet ik niet zo veel van af, maarja! Redman Method Man Big L MFDoom Krayzie Bone Nederlands: Rico Mike Tibbert Zo'n kerel van 0118-vier, kben ff de naam kwijt. Appa Stickert ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 19-09-2006 @ 20:16 Amerikaanse mc's weet ik niet zo veel van af, maarja! Redman Method Man Big L MFDoom Krayzie Bone Nederlands: Rico Mike Tibbert Zo'n kerel van 0118-vier, kben ff de naam kwijt. Appa Stickert ooeh oeeh euh neger R. de vries ?? ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Tha_Bre Ondertitel ![]() |
![]() | ![]() |
Nas Frank White A.K.A The Notorious B.I.G. Tupac Big L Ghostface ---------------------------------------- I ain't in this just to rhyme great | ||
![]() | ![]() |
Die jin track is dope https://www.youtube.com/watch?v=elZz3LeyTSs Deze ook! ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Tha_Bre Ondertitel ![]() |
![]() | ![]() |
Biggie blijft kankerdoop, zijn fucking stijl is zooo doop en gewoon niemand die zo'n unieke stijl heeft. ---------------------------------------- I ain't in this just to rhyme great | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 19-09-2006 @ 20:16 Zo'n kerel van 0118-vier, kben ff de naam kwijt. Vinnie, Junior, Neger r. de vries/Lost lay, KD? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Gehehe Buckshot doet echt 4 lines in die track. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
Junior!, dankje spirit! ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
moeilijk, nu: cage redman aesop rock nas sabac red --- raymzter kas jiggy djé tim terilekst ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 ] |