Index / Muziek / [Pagina: 1 [2] ] | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Engelstalig: ( ik luister weinig engelstalig maar als ik het luister is het van deze artiesten ) Nas Big Punisher Pete Philly Biggie Jay-Z Nederlandstalig: Jiggy Djé Excellent Stickert Ki Jawat ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Chali 2na Ill Bill MF Doom Biggie Ghostface Killah blijft toch vrij onmogelijk. ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
Sincere![]() |
![]() | ![]() |
Nas The Last Emperor Immortal technique Murs AZ ---------------------------------------- "heb je rap-skills dan zeg ik je en vergeef het me, belerende toon maar probeer het gewoon" jammer dat teveel gasten dit letterlijk nemen........... | ||
Philly | ![]() | ![]() |
2pac Biggie canibus eminem method man vijf mc's zijn te weinig eigenlijk ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
Fakkelend![]() |
![]() | ![]() |
Nas MF Doom Mos Def Immortal Technique Guru Stickert Rico Ray Jiggy Blax en word naar checkend Winne en TY, zouden binnen een jaar dit lijstje kunnen killen | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Zwolle-zuid schreef op 18-09-2006 @ 22:15 deze track vertel het ook wel goed https://www.youtube.com/watch?v=lc311i9G-xM ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
foshow | ![]() | ![]() |
sticks raymzter rico jiggy dje woodstick op dit moment | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
wat ik echt jammer vind is dat rico onder sticks een btje overlopen word zelf vindik rico doper, maar dat ligt aan smaak maar dat je dan sticks bovenin je top5 zet en rico er niet in!!!! schaam jullie Edit: niet iedereen tbh, een paar maar [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-09-2006 @ 17:09:53 ] | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
*mening alert* ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: spelbreker schreef op 26-09-2006 @ 17:08 zelf vindik rico doper, maar dat ligt aan smaak valt verder idd niet te bewijzen.. maar als ik cijfers had zou het een statement zijn, ben ik zeker van.. ps. tis ook neit echt geoordeeld aan wat ik hier zie, maar wat ik van iedereen hoor | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: spelbreker schreef op 26-09-2006 @ 17:08 maar dat je dan sticks bovenin je top5 zet en rico er niet in!!!! schaam jullie Edit: niet iedereen tbh, een paar maar Ik bedoelde meer dat ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Nieekk potverbillen ![]() |
![]() | ![]() |
Jawat Jiggy Djé Brainpower Sticks Ehmm.. Terilekst? | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Eminem Big Pun Sean Price Method Man Saigon ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
saigon heeft niet eens een album gedropt toch? | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 26-09-2006 @ 20:01 saigon heeft niet eens een album gedropt toch? mixtape ![]() ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
mja, vind t een beetje raar om em aan de hand van een mixtape tot een van de illste rappers ooit uit te roepen | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 26-09-2006 @ 20:02 mja, vind t een beetje raar om em aan de hand van een mixtape tot een van de illste rappers ooit uit te roepen Schatje, poes. Ik heb jou hier geen lijst zien droppen. En btw, is gewoon puur smaak. Aan de hand van 12 nummers kan ik wel al zeggen of ik iemand geskilld vind of niet. [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-09-2006 @ 20:05:15 ] ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
ik drop bewust geen lijst.. verder geen aanval op jou hoor, was gewoon een opmerking zegmaar. | ||
Riestekorrel DieKoeRentDieKoeNa ![]() |
![]() | ![]() |
Dr.Doooom Mr.Gerbik BlackElvis Dr.Octagon Rhythm X boven al die koningen staat een keizer......... ---------------------------------------- http://www.threshrecs.com/ | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
jiggy tenshun turrie eminem busta xD ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Jin AZ Ghostface Method Man KRS One Om dan toch maar wat te noemen | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
De 5 B's: Busta Rhymes Big Pun Big Boy Biggie Smalls Big L | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
hé zeg, we zitten hier niet op school he | ||
brendan sir ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 26-09-2006 @ 17:28 (...) Ik bedoelde meer dat ![]() ja idd rico zijn teksten zijn vaal beter en moeilijker en leuker dan die van sticks | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
varieert elke dag, maar vandaag geldt: US chali tuna big l krayzie bone immortal technique 2pac NL jiggy stickz junior / lay maestro mikel / juiceisdunaam / robian per verz UK ricochet klashnekoff roots manuva jehst FR (-talig) saian supa crew la brigade psy 4 de la rime NTM Starflam [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-09-2006 @ 10:53:16 ] ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
FlexMasterA GEEF MIJ DIE GEILE MOEDERS!!!!!! ![]() |
![]() | ![]() |
usa: 2pac NWA Biggie Big Pun Rakim (eigenlijk wil ik eminem nog erin plaatsen , maar die andere hebben meer aan hiphop toegevoed vind ik) nl: Opgezwolle Extince Brainpower Kas Tim ik heb er ook paar mc crews in staan maik vind die combinatie van gwoon dope en die sjit van Jin was zwaar dope [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-09-2006 @ 15:01:11 ] ---------------------------------------- Ik Ben Was en Blijf een motherfucking MoederNeuker!!!!!1 | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Jiggy Lost Lay/Neger R. de Vries Rico Vinnie JD [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-09-2006 @ 20:52:23 ] ---------------------------------------- argh | ||
Greg Kerkwerper mazl he |
![]() | ![]() |
Quote: Riestekorrel schreef op 26-09-2006 @ 23:22 Dr.Doooom Mr.Gerbik BlackElvis Dr.Octagon Rhythm X boven al die koningen staat een keizer......... Je vergeet Kool Keith man! mijn rijtje: - Redman - Eminem - Pharoahe Monch - Big Pun - Apathy ---------------------------------------- Fok 't | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
oja, big pun en redman wil ik er ook wel in eigenlijk.. en biggie en eminem ook wel pff ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
varieert elke dag, maar vandaag geldt: US Chali tuna Big l Redman Camp Lo Mos def NL Dax Rico Unorthadox Jiggy Dje Per verz UK Ricochet klashnekoff Roots manuva Jehst | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
sean p rise canibus celph titled goretex [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-09-2006 @ 21:38:49 ] ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
oja damn.. unorthadox en mos def vergeten ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
Riestekorrel DieKoeRentDieKoeNa ![]() |
![]() | ![]() |
@ greg kerkwerper MR. NOGATCO bedoel je ![]() ---------------------------------------- http://www.threshrecs.com/ | ||
Wekss ja das waar! Ja..ja, das waar! ![]() |
![]() | ![]() |
celph titled louis logic apathy rise big pun ...vind ik iig 5 erg dope cats, maar ja, 5 is gewoon veel te weinig...er zijn er wel meer, maar geen zin meer om te typen ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
royal hiphop went from hip to pop ![]() |
![]() | ![]() |
Biggie is the illest dan Rakim Nas RZA Ras kass Method man Jay-z Big daddy kane Anonymous mis is ook een goede ---------------------------------------- Utreg is wat men zeg. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 27-09-2006 @ 15:07 Keyser Jiggy Van al je domme opmerkingen is vond ik deze de beste ![]() (verder ben je cool, en nu hurt feelings eh, ik maak ook mijn foutjes) ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-09-2006 @ 15:03:05 ] ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
-Nas -Ras Kass -OC -Keith Murray -Chino Xl scarface/sean pee/jeru/afu-ra/canibus/mefman ook nog ;p ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 [2] ] |