Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Regels: - geen bullshit - geen hoi, doei, dag - beetje op niveau blijven - niet alles melden wat je gaat doen - geen gescheld of beef - niet spammen - gewoon lief doen! [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-10-2006 @ 18:11:54 ] | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
hoi ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
beef! | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
hoi ik zit nu op kreta en het is 28 graden, blauw water en ik wou even jullie jaloers maken. En nu is mijn internet tijd op, doei! | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
al gedownd pascal? | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
ik ga een stukje naar links met me stoel jongens!! ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
Gepost door Masahiro op zondag 22-10-2006 @ 17:54:30 monk o en bigsam is een nerd, by the way... ghehe omdat ? ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Ik ga pokereeeeeeeeeeh ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
tering.. wat is het leven de laatste tijd saai.. gelukkig begint morgen de vakantie ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Replay heeft vriendinnen op school!!!!!1 | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
oh my god, marco borsato geeft eenn consert in arnnhem hoor. damn al die rare mennsen helemaal in het rood, schoenen, broeken, blousjes, hoede, sjaals. damn overal waar je keek was rood:| ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 22-10-2006 @ 20:07 oh my god, marco borsato geeft eenn consert in arnnhem hoor. damn al die rare mennsen helemaal in het rood, schoenen, broeken, blousjes, hoede, sjaals. damn overal waar je keek was rood:| een slachtpartij dus...? ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Nou wat the fok gast, hij had echt een roze tas. ik keek om want ik hoorde wat gelach enn toen zei die man ejo die is van mij die tas! Joey - Roze tas gast [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-10-2006 @ 20:28:00 ] ---------------------------------------- .... | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Ik vind Marco Borsato echt zo corny he. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
k kan marco horen uit me raam misschien hij mijn pc boxjes ook wel vanuit het gelredome dus als iemand hem iets wilt vertellen zet er een beat onder stuur het naar mij en ik pomp 't voor em [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-10-2006 @ 20:35:22 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
vandaag is rood de kleur van mijn ogen ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
hahaha de hele albert heijn xl zat vol met bloods ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 22-10-2006 @ 20:07 oh my god, marco borsato geeft eenn consert in arnnhem hoor. damn al die rare mennsen helemaal in het rood, schoenen, broeken, blousjes, hoede, sjaals. damn overal waar je keek was rood:| haha word, gister was ik in Arnhem, was echt erg ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: RijmPiet schreef op 22-10-2006 @ 20:35 hahaha de hele albert heijn xl zat vol met bloods word kronenburg ook al, wij lopen uit de madser, komt opeens een hele rode invasie onze kant oplopen. ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
kronenburg vind k trouwens wel een beetje een marco borsato wijk rieplay dans je bij de madzer ofzo? ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hehe ja ---------------------------------------- .... | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RijmPiet schreef op 22-10-2006 @ 20:35 hahaha de hele albert heijn xl zat vol met bloods sorry man ik zei ze nog dat ze naar het bos moesten ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik was vrijdag in Arnhem, liepen al die wacko's in hun rode shirtjes.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
ik keek laatst naar tv gelderland allemaal van die freaks in rooie kleding ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
ej maar die gasten in rooie kleding he. mooooooooooooooooooh wat rood | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 22-10-2006 @ 20:41 hehe ja ik wist het! nouja bijna dan.. elke chick die naar de madser gaat gaat er heen om te dansen, of om geneukt te worden door de tafevoetballers of beide [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-10-2006 @ 20:50:26 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hehe tja, we kunnen ook ergens anders, maar daar hebben ze spiegels weetje. ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
nouzeg![]() is toch zo ken jij cliften dan ook, en edsel? [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-10-2006 @ 20:54:05 ] ---------------------------------------- .... | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: half jaar geleden mijn hond vergiftigd er zijn ondertussen 2 andere honden en een paar katten ook doodgegaan hier in de buurt. (waarschjnlijk door vergifteging) wij hebben 3 maanden geleden 2 katten gekocht, ik kom beneden 1 kat helemaal aan het flippen, kan amper lopen, loopt met zijn kop overal tegen aan. Dus wij snel naar de dierenarts. Zelfde symptomen als mijn hond vorig jaar. Waarschijnlijk dus vergiftigd. Misschien wormen in de hersenen, dus onzeker. Wij rijden naar huis beetje overstuur, belt mijn zusje op dat de andere kat het zelfde heeft. Wij dus naar huis, precies het zelfde als bij de andere kat. Terug naar de dierenarts en nu liggen ze alle 2 op het verblijf. Alle 2 vergiftigd. ik hoop dat ze het redden, en ik hoop voor de gene die dit flikt, niet mij tegen komt kreeg net dus te horen dat er ééntje al dood is ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
shit man.. gecondoleerd.... hopelijk pakken ze die persoon! ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
ahh gecondoleerd ouwe ![]() ik zou het echt erg vinden als mijn hond dood gaat ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
ik ga morgen aangifte doen iig, bedankt voor je reactie!! morgen ga ik ook langs die gast, ik weet niet zeker of het hem is maar ik ga hem iig onder druk zetten ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
heey man sterkte maar laat je niet leiden door emoties niet dat je die gast pakt zonder dat je het zeker weet sterkte [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-10-2006 @ 23:55:12 ] | ||
![]() | ![]() |
thanks man, ik kan me gelukkig redelijk inhouden. Was dit 4 jaar eerder gebeurt dan was het wel anders gelopen. ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
whaha zit ik state magazine te checken filmpje over lange frans rondleiding in zijn huis. Hebt hij ingelijsde handtekening van sticks is hij helemaal blij mee![]() | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Jah, zag het ook ^^ grappig filmpje ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Jullie nutteloze mensen voor de samenleving.. Beetje filmpjes kijken op internet. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
vergeet tosti's eten niet musS | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Ik vond het ook vrij lachwekkend hoe hij heel erg enthousiast was over beats waarvan ik toch dacht dat ze niet echt bijzonder waren. ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb vakantie sjappie... en na de vakantie tentamens. Dus eigenlijk leer ik nu en zo ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Bayram mubarek allemaal![]() | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik weet het. En ik haat het dat jullie allemaal vakantie hebben terwijl ik gewoon weer moet werken. Dus mijn frustraties moeten eruit en richten zich tegen filmpjeskijkers. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
ik heb vet filmpje!! een man die 3 uur lang op de bank zit filmpjes te kijken | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
En ik heb morgen tentamens ![]() ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
succes ![]() ik geniet nu van vakantie ![]() ![]() | ||
![]() | ![]() |
ga je foto's maken in de vakantie? | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
zal best wel ja ![]() | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- bigsam als je me de volgende keer naar zon kinderfeesje toelokt zegt et dan ff van te voren haha, tering man... Gewoon op de weg terug nog massive politie controle.. shiiit Ja publiek was inderdaad echt minder, maar ik had me er van tevoren al een beetje op ingesteld, omdat het toch een beetje daarom bekend staat... Jammer dat je pas zolaat kwam, wij hadden nog opgetreden rond 9en, en Kingo van Flow Fusie heeft nog meegedaan met de battles Sammy, heb je trouwes al foto's / videomateriaal van die avond of nog niet? [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-10-2006 @ 12:24:46 ] | ||
WRITER'S BLOCK aaaaargh ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |