Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
het ontbreekt dit forum echt aan een ''post een foto van je bitch + adres'' topic | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
k zag swaik nuggah typen dus k ging ff uitzoeken wat dat precies was toen kreeg ik deze prachtige afbeelding ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
het leven is een apeltaart.. klote om aan te beginnen en het eindresultaat is ook niet te vreten | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
appeltaart is lekker | ||
![]() | ![]() |
ow dan is het leven als een pc.. in het begin snap je er niks van en als je het onder de knie hebt vind je er niks meer aan | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
het leven is als een lage boomhut het heeft geen nut ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
maar zonder mijn pc kon ik niet op dit geweldige forum komen pascool dus klopt ook niet ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
is toch leuk pc? goed medium | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Nee het leven is als een vrouw als ze jong is kan je er niet afblijven als ze oud is wil je haar niet aanraken. | ||
![]() | ![]() |
god domme oke oke.. HET LEVEN is als hiphop... een hoop blabla en stoer gedoe maar weining daden | ||
![]() | ![]() |
eerst zijn ze mooi en strak en daarna hebben ze een kop als een rotte appel | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
dat is de beste omschrijving van hiphop ja ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
verdomde emo-uitspraken ook | ||
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 23-10-2006 @ 23:45 verdomde emo-uitspraken ook GA naruuuuuuuuuuto kijken ik zit in me zone .. transssss mmmhhh | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
kutjes ---------------------------------------- ya diggg | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 23-10-2006 @ 23:45 eerst zijn ze mooi en strak en daarna hebben ze een kop als een rotte appel of je geeft ze botox....met hiphop kan je overal een mouw aanpassen [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-10-2006 @ 23:47:23 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
Leven is als me moeder. Moeilijk irritant, maar toch hou ik stiekem van haar ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
wejoo hebben wij de zelfde moeder toevallig muss ? | ||
![]() | ![]() |
het leven is als een rolgordijn, want daar lijkt het gewoon vreselijk veel op ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 23-10-2006 @ 23:48 wejoo hebben wij de zelfde moeder toevallig muss ? Is je vader veel in de Doubletstraat geweest vroeger? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
Quote: RijmPiet schreef op 23-10-2006 @ 23:48 het leven is als een rolgordijn, want daar lijkt het gewoon vreselijk veel op diep man diep, hou dat vast tot morgen dan gaan we er verder op in | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
life is like a box of chocolates stupids, herken die eckteeckteshit | ||
![]() | ![]() |
aight ik zet 't bij de programmapunten ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Dopoloog schreef op 23-10-2006 @ 23:46 (...) of je geeft ze botox....met hiphop kan je overal een mouw aanpassen ![]() Ja en dan krijg je dit. | ||
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 23-10-2006 @ 23:49 (...) Is je vader veel in de Doubletstraat geweest vroeger? pcies dat is het, de doubletstraat, nu begint me alles weer te dagen | ||
![]() | ![]() |
the mummy 3 | ||
![]() | ![]() |
is die net zo gay als 1 en 2? ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 23-10-2006 @ 23:50 (...) pcies dat is het, de doubletstraat, nu begint me alles weer te dagen Dan hebben we niet dezelfde moeder, mijn moeder kwam daar echt nooit. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 23-10-2006 @ 23:51 (...) Dan hebben we niet dezelfde moeder, mijn moeder kwam daar echt nooit. needless 2 say... ik denk dat je ma tegen je geloge heeft man, damn dit is een zware pil voor je, sorry dat je dit van mij moet horen | ||
![]() | ![]() |
Quote: RijmPiet schreef op 23-10-2006 @ 23:51 is die net zo gay als 1 en 2? ik weet niet zo te zien zijn de special effects wel echt | ||
![]() | ![]() |
Quote: RijmPiet schreef op 23-10-2006 @ 23:51 is die net zo gay als 1 en 2? rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaadsellll wat krijg je als je de munny 1 en 2 bij elkaar doet? | ||
het leven is net als whisky, ik hou van whisky ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() | ![]() |
hehehe ![]() maarlkaten we over me moeder ophouden.. Ze zit op Texel, dus ff weekje niet aan denken ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
muSs ik mis je oude avatar man | ||
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 23-10-2006 @ 23:52 hehehe ![]() maarlkaten we over me moeder ophouden.. Ze zit op Texel, dus ff weekje niet aan denken prima, laten we het hebben over de mussen die aan het uitstreven zijn op de waddengebieden, vreselijk vind je neit? | ||
![]() | ![]() |
Deze is tijdelijk Kapow, wees gerust. Mijn vriendin wilde persé dat ik deze er even op zou zetten ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 23-10-2006 @ 23:52 (...) rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaadsellll wat krijg je als je de munny 1 en 2 bij elkaar doet? is mummy een variable? muss wat staat er op je ava? [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-10-2006 @ 23:55:25 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
Quote: RijmPiet schreef op 23-10-2006 @ 23:54 (...) is mummy een variable? nee | ||
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 23-10-2006 @ 23:54 Deze is tijdelijk Kapow, wees gerust. Mijn vriendin wilde persé dat ik deze er even op zou zetten gelukkig ik herkende je al niet | ||
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 23-10-2006 @ 23:54 (...) prima, laten we het hebben over de mussen die aan het uitstreven zijn op de waddengebieden, vreselijk vind je neit? Laat ik mijn nickname te danken hebben aan het uitsterven van mussen in Den Haag ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 23-10-2006 @ 23:55 (...) Laat ik mijn nickname te danken hebben aan het uitsterven van mussen in Den Haag HAIL THEM!! | ||
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 23-10-2006 @ 23:55 (...) nee dan weet ik het antwoord niet ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 23-10-2006 @ 23:55 (...) gelukkig ik herkende je al niet nee ik ben het ook niet op dit plaatje ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
geloof me ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() | ![]() |
Quote: RijmPiet schreef op 23-10-2006 @ 23:56 (...) dan weet ik het antwoord niet 3 | ||
![]() | ![]() |
je vergeet mummy de mummy factor is nl lastig te berekenen ik denk dat je een overgangsmatrix moet maken en dan de horizontale vector van a moet nemen [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-10-2006 @ 00:00:09 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 23-10-2006 @ 23:57 (...) nee ik ben het ook niet op dit plaatje ![]() hahaha scherp hoor om 12 uur snachts ![]() | ||
12? bij mij is het 0 uur ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() | ![]() |
Is mijn vriendins eerste photoshopavontuur haha geef is cmplimenten ofzo.. wordt ze blij van ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
vette photoshopavontuurvriendinvanmuss![]() | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] |