Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
het enige lekkere nummer op djiggy's album ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
woensdag nachtbrakers.. hmm is ff kijken hehe ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 12-11-2006 @ 23:50 het enige lekkere nummer op djiggy's album ![]() Wat? Dat album is dope man. In ieder geval props voor deze show, was dope. Ben nu ook wel nieuwsgierig geworden naar dat album van Dex.... ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
Honingzoet Die hip wordt niet zo gehopt ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben dom, waar kan ik dat dingetje over de Fresh Fissa naluisteren dan? I cant find it on the spookblog. ---------------------------------------- Duvel blijft mijn rijmpappie nummer 1! | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
omdat het er nog niet op staat ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Blauwvinger | ![]() | ![]() |
Waar kan ik die shit terug luisteren | ||
![]() | ![]() |
gehele uitzendingen zijn niet meer te downloaden ivm rechten. Interviews en reportages staan op http://blog.spookradio.nl ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Blauwvinger | ![]() | ![]() |
ik kan alleen die minuut van space checken rest nie | ||
![]() | ![]() |
rustig af wachten.. komt er vanzelf op ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Honingzoet Die hip wordt niet zo gehopt ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb t al gehoord via via via via. Kusje. ---------------------------------------- Duvel blijft mijn rijmpappie nummer 1! | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
yow mensen de hele show van zondag is nu tijdelijk(!) te downloaden via blog Het was een vette show met Diggy Dex te gast en belletjes met Mr Probz, Freshcotton en het minuutje van Spacekees. Veel DiggyDex exclusives en ook een vette freestyle. Download dus snel als je het gemist hebt! | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
En is dit een eenmalig iets of kunnen we em standaard 1 dag downloaden of zo... Ik mis het namelijk nog al vaak maar luister toch graag radio als ik achter men comp zit...? ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb het gemist afgelopen zondag was wel benieuwd naar het gesprek met MR.Probz [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-11-2006 @ 12:32:41 ] ---------------------------------------- Whahahaha | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
Aanstaande zondag is DiceCream te gast in Spookradio op 100%NL. Het debuutalbum van Essent-Award winnaar DiceCream, genaamd �Je Weet Nix� komt volgende week uit en Dizzy zal in Spookradio over zijn album vertellen. Ondanks dat dit zijn debuutalbum is is DiceCream geen nieuwkomer in de scene. Hij deed ervaring op als backup mc van Brainpower en was onderdeel van het project ADHD met Brainpower, Man!e en TLM. Spookradio hoor je iedere zondag van 21:00 tot 24:00 op 100%NL en biedt 3 uur lang hiphop van Nederlandse bodem. Voor informatie, frequenties en de livestream kijk je op www.100p.nl | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
en we bellen ook met c-flow over de stem of sterf campagne en het minuutje van spacekees is ook weer van de partij! | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
en we bellen met Jawat om even een reactie te vragen n.a.v. de aantijgingen van duvelduvel in het interview op theboombap! Luisteren dus! | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga maar es een poging tot luisteren wagen! dope programma maar vergeet het veelstevaak te checken [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-11-2006 @ 20:25:11 ] ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Nog een leuke prijsvraag om het album van Dice te winnen Spook ![]() ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Inschakelen... | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
@ Veelpleger: Wie weet | ||
![]() | ![]() |
@ V-Rank bedoel je? ...The Dutch Master, is dit Nicolay dan? | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
GMC ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Ow ok, vond het niet zo'n heel dope nummer, dutch master, bringing disaster, mwa... | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
die stem of sterf.. ummmm nee. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 19-11-2006 @ 21:34 die stem of sterf.. ummmm nee. stem gewoon niet... ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
NEE MAN STEMMEN! | ||
![]() | ![]() |
Quote: bramrekers schreef op 19-11-2006 @ 21:46 NEE MAN STEMMEN! krijg jij wel mijn volmacht... ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
@dopoloog: Stuur die volmacht maar door naar: 100%NL Postbus 56719 1040 AS Amsterdam t.a.v Spookradio thanks! haha... | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Jawat. Is. Bóóóós. ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
Quote: bramrekers schreef op 19-11-2006 @ 21:55 @dopoloog: Stuur die volmacht maar door naar: 100%NL Postbus 56719 1040 AS Amsterdam t.a.v Spookradio thanks! haha... nou.. ik heb een hele dope kaart... want stemmen kan op 22 november, maar bij mij staat 21 november!*primeurtje?*... [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-11-2006 @ 21:58:25 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Hehe Jawat klonk goed pissig, alsof hij zich nog in zat te houden ook. ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
wat zij ie allemaal? had em ff uitstaan (moet ik me nu schamen?) ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
''als iemand anders geen zin heeft om op te treden en dan dus geen geld te verdienen, dan moet hij ook niet gaan zeiken en een pispaal zoeken'' En dat Duvel een ijdel figuur is die zelf nooit initiatief toont om eens af te spreken om een biertje te drinken ofzo. En ze hadden al niet meer gesproken sinds Jawat zn albumrelease, maar tijdens al die Buitenwesten shows dan? ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Liquid schreef op 19-11-2006 @ 22:00 Hehe Jawat klonk goed pissig, alsof hij zich nog in zat te houden ook. zou ik ook worden...... ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ey leest ie nou gewoon mijn intro van de cdreview op ![]() | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
dit is mn favo-track van het album ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
https://www.nlhiphop.nl/news.php?id=1369 voor als je Jawat zijn reactie gemist hebt. | ||
![]() | ![]() |
i am in ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Bla Bla Binnenkort op nlhiphop nieuwe shit van deze mensen! | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Jawel, volgende week Nul7Negen. Kijken wat ze te melden hebben. ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
het is kees | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Nul7Negen doet zeker wel ![]() ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
![]() | ![]() |
dikke track ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
hahaha...dap: coke moest gepusht worre | ||
![]() | ![]() |
spinal is sowieso een held ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Dat hele album doet wel, ook al is het zo negatief dat ik daarna bijna geneigd ben nummers van K3 te downloaden. ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
http://nlhiphop.nl/news.php?id=1369 gesprekje met Jawat! over Duvel's aantijgingen | ||
![]() | ![]() |
damn vette track van pharao. Ik dacht al, waar herken ik die stem van nina het lachertje van de nederlandse hip hop [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-11-2006 @ 23:48:43 ] ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
zoveel tracks zijn er niet van dr uit, maar tot nu toe kan ze mij ook nog niet boeien. | ||
![]() | ![]() |
ze werd gewoon uitgelachen op appelsap, lijkt me toch een teken om te stoppen of 3 jaar aan je skills te werken ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] |