Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
je kan de reactie van jawat nu naluisteren op http://blog.spookradio.nl | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Dope dat jullie em even gebeld hebben wou ook wel weten hoe dat zat... ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
Honingzoet Die hip wordt niet zo gehopt ![]() |
![]() | ![]() |
Wat een leuk gesprek, ik vind het een cool interview Spookie. ---------------------------------------- Duvel blijft mijn rijmpappie nummer 1! | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
hehehehehe![]() | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Heey zijn die tracks van dicecream die gisteren op spookradio waren opgenomen? ( en dan met name die waar hij o.a rapt over de dood van zijn oom). | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
die tracks staan op het album 'Je Weet Nix', vanaf nu te koop | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
simone lijkt me wel een koele chick | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
[flauw]Ze lijkt mij ook wel jouw lengte[/flauw] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
nienke is lief.. die kom ik altijd tegen als ik naar school fiets in de bushalte.. ( de poster dan ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Hoe heet dat nummer waarin er zo'n stukje zat dat er iemand zingt :'ooit was het ??, ooit scheen de zon, ooit was het lente toen het allemaal pas begon' en wie kan hem uploaden voor me? ---------------------------------------- argh | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Eens - van Spacekees, Terilekst en Castro vast wel op internet te vinden, komt uit 2003 ofzo. Een van mijn alltime favo tracks. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 20-11-2006 @ 16:48 Eens - van Spacekees, Terilekst en Castro vast wel op internet te vinden, komt uit 2003 ofzo. Een van mijn alltime favo tracks. Dank je man, ik heb hem ---------------------------------------- argh | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
vanavond in Spookradio: Nul7Negen te gast in de studio! Job de Wit van Statemagazine aan de lijn over de nieuwe homegrown cd en schoen, het minuutje van spacekees en misschien nog meer. Ook is het een ware prijzenslag vanavond, we mogen 4 nieuwe Homegrown cd's weggeven, en 2 keer 2 kaarten voor de releaseparty van deze cd en schoen op 2 december. Meer info volgt! | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Dooooope! ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ha, mooi vanavond zit ik om deze tijd in de auto, waar kan ik die frequentietabel vinden? | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
www.100p.nl | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hehe, duh eigenlijk ![]() edit: tnx by the way. Ik hang aan de radio vanavond! [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-11-2006 @ 16:12:57 ] | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
De foto's van de homegrown schoenen zijn al een tijd gelekt op internet. Dus zo exclusief is die release op 2 decemeber niet meer. ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
heb je een linkje voor me? | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
http://urban.blogo.nl/?comments/898/20914 Edit: En deze: http://www.statemagazine.nl/forum.php/list_message/5139 [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-11-2006 @ 20:25:07 ] | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Ja eej.. ze zijn ok (al) te verkrijgen in Australie. Vraag daar wat dan over. Nike heeft ze echt gefokked gewoon. Wie neemt dit op a.j.b. ? [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-11-2006 @ 20:31:42 ] ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ik niet | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
Ja je moet gewoon luisteren! | ||
![]() | ![]() |
Ben alweer ingeschakeld... | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
ait ait...waddap waddap! | ||
![]() | ![]() |
Brrrakka brrakka! | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
haha.... | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Ik ben ook weer vanm de partij ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
Aight voor Nuclear Family, there was...De Derde Kamer, dope shit dit | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
hoelaat komen de mannen van nul7negen ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
speciaal voor de mensen die vlinders niet zo dope vindt | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
wat is dat.... een Dice-salvo.. ik vond dat album al kut, ga je hem ook nog twee keer in het uur draaien.. ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Wat een kinderlijke poging om rof te komen van Brain. Maar jiggy dje maakt alles weer goed. Die gast is echt tof. [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-11-2006 @ 21:36:02 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
hehe ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben ook weer aan het luisteren geslagen. Dikke track dit. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Deze crew is gaaf man ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Staat deze op Kwaad tegen Kwaad? ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Nee. ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
yeah! ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
LekkkuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrR. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Sorry ![]() ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Paaaaaaaaaaaapapapaaaaaaaaapaaa ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Protester![]() |
![]() | ![]() |
wat is dit voor kutnummer..... | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Coffeeshop Alien op je ava ![]() Kempi nu, nieuwe track? ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
![]() draai dan de sneeuwman voor echte straat shit! [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-11-2006 @ 23:04:32 ] ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Steenwijk for ever![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Heb d'r nog een jaartje tegenover geleefd boven de boekhandel. @ cml.exe, shit is nu aan het opnemen sinds 21:55. Dus roep maar als je wat wilt. dikke exclusive nu ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-11-2006 @ 23:08:48 ] ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
klinkt wel gruwelijk dit ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hehehe kees weer hoor | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
spinal ript ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |