Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Regels: - geen bullshit - geen hoi, doei, dag - beetje op niveau blijven - niet alles melden wat je gaat doen - geen gescheld of beef - niet spammen - gewoon lief doen! Does. ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
wat houdt ''beetje op niveau blijven'' in? | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
oja, sluiter opend.. eej doe dan, deze op taal/spel fouten versie corrigeren ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
tsunade is echt een bitch, ze moet niet zo moeilijk doen en gewoon hokage worden | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 24-10-2006 @ 21:23 oja, sluiter opend.. eej doe dan, deze op taal/spel fouten versie corrigeren Wie gaat corrigeren dan? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Nee man, ik haat dat als mensen dat doen ![]() Alleen een docent Nederlands mag je corrigeren, verder niemand, zeker niet op een forum ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
gewoon elkaar, zonder dat er gebitched wordt over kinderachtig zijn ofzo ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 24-10-2006 @ 21:32 Nee man, ik haat dat als mensen dat doen ![]() Alleen een docent Nederlands mag je corrigeren, verder niemand, zeker niet op een forum ![]() hahaha ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
gebitcht ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: De volgende zaken vallen onder deze algemene netiquette: * Blijf zo veel mogelijk on-topic. * Vermijd crossposten. * Ga niet spammen. * Vermijd en voorkom flamewars. * Privé-logs, -mails en andere privé berichten blijven privé. * Wees niet onnodig kwetsend tegenover anderen. * Voorkom onnodig gebruik van hoofdletters, dit komt NOG AL SCHREEUWERIG OVER. * Verbeter elkaar niet constant op taal fouten. Dit kan nogal irritant worden. * Gebruik af en toe een [ENTER]. Dit maakt het lezen van de berichten wat makkelijker en duidelijker. Gelukkig bied de Policy uitkomst.. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Dat is Engels, Özcan. Iedereen heeft er belang bij, Leyla. HAHAHAHA Schaduw, het moet biedt zijn [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-10-2006 @ 21:35:31 ] ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
gelukkig biedt de policy uitkomst... en clm.. sindskort is het vervoegen van Engelse woorden ook in de Nederlandse grammatica opgenomen .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Ach jee, wad dom fan my.. | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
haha ![]() Quote: cml.exe schreef op 24-10-2006 @ 21:34 Dat is Engels, Özcan. Iedereen heeft er belang bij, Leyla. HAHAHAHA Schaduw, het moet biedt zijn. punt dus. [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-10-2006 @ 21:37:32 ] | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
In de policy staat ''taal fouten'', dat is 1 woord. | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Wat hij zegt. [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-10-2006 @ 21:38:29 ] ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
oh oke, dan weet ik dat nu. dus het is: "Wanneer googelt hij die sanni op?" ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
nee, googled | ||
Quote: Bizzy_D schreef op 24-10-2006 @ 21:36 Haha. ![]() (...) Punt dus. ![]() | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Ó ja klopt! @ Bizzy_D [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-10-2006 @ 21:42:41 ] ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 24-10-2006 @ 21:40 (...) ![]() Als we zo gaan beginnen Quote: Schaduw 's signature Klik hier voor Heiloo : Punt dus. Klik hier voor Alkmaar : Punt dus. | ||
Ik begin niet met verbeteren. Wil alleen duidelijk maken dat je niet moet janken als je het zelf ook niet goed doet. En ja, ik ben een taaln00b. Blij? | ||
![]() | ![]() |
Nee. ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: Bizzy_D schreef op 24-10-2006 @ 21:38 nee, googled googlet ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
googlen = engels woord, dus krijgt het engelse vervoeging. dan wordt het googled ![]() | ||
![]() | ![]() |
lijkt me wel vreemd, tis geen voltooid deelwoord of wat dan ook, dus ik zou denken dat er dan gewoon een t achter moet in de 2e en 3e persoon enkelvoud ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
voor de nederlanders wel misschien. maar de oorsprong ligt bij: I googled on the web. ![]() | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Quote: De volgende zaken vallen onder deze algemene netiquette: * Blijf zo veel mogelijk on-topic. * Vermijdt crossposten. * Ga niet spammen. * Vermijd en voorkom flamewars. * Privé-logs, -mails en andere privé berichten blijven privé. * Wees niet onnodig kwetsend tegenover anderen. * Voorkom onnodig gebruik van hoofdletters, dit komt NOG AL SCHREEUWERIG OVER. * Verbeter elkaar niet constant op taal fouten. Dit kan nogal irritant worden. * Gebruik af en toe een [ENTER]. Dit maakt het lezen van de berichten wat makkelijker en duidelijker. Nog een fout ontdekt in de policy. [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-10-2006 @ 21:48:56 ] ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 24-10-2006 @ 21:48 (...) Nog een fout ontdekt in de policy. Nee, het is in de gebiedende wijs, dan is het zonder t... ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
eeyominbunspangepikinchimeidsenkaolokilsstantutrangaofnie? juiste spelling ? happy ant fucking | ||
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 24-10-2006 @ 21:49 (...) Nee, het is in de gebiedende wijs, dan is het zonder t... en wat vind je van googlet/d, o groot taalwonder? ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
damn, genoeg lol ik heb vakantie atm.. ![]() | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Oooh, zie je, weer wat geleerd. ![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Het is nu officieel googlet hoorde ik, we werden laatst namelijk getest door studenten Engels... Je moet van oorsprong Engelse woorden gewoon in het Nederlands vervoegen... Wat een gedoe zeg ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Leyla! ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 24-10-2006 @ 21:52 Leyla! ![]() ![]() | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ik denk dat ik de verkeerde studie heb gekozen, wellicht zou Nederlands een betere keuze geweest zijn ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 24-10-2006 @ 21:49 (...) Nee, het is in de gebiedende wijs, dan is het zonder t... Maar tis aan alle members gericht: meervoud: met een t. zou ik dan denken, maar misschien hebben ze t wel tegen 1 persoon.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-10-2006 @ 21:54:36 ] | ||
Quote: Leyla schreef op 24-10-2006 @ 21:53 Ik denk dat ik de verkeerde studie heb gekozen, wellicht zou Nederlands een betere keuze geweest zijn ![]() Wat doe je? Iets met voeding en/of biologie toch? | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Aan: Leyla Datum: 24-10-2006 Afzender: Liquid Onderwerp: RE: Ja ja Je hebt nu wel genoeg taaluitleg gegeven (A) GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Sorry jongens, ik moet leren, doei ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 24-10-2006 @ 21:51 Het is nu officieel googlet hoorde ik, we werden laatst namelijk getest door studenten Engels... Je moet van oorsprong Engelse woorden gewoon in het Nederlands vervoegen... Wat een gedoe zeg ![]() nu zeg je het allebei, je zegt dat het officieel googlet is, maar de oorsprong ligt toch echt bij het Engels, dus komt er gewoon -ed achter de stam, maar omdat je dan google+ed = googleed krijgt, klinkt het niet, dus gaat er een E af , en krijg je googled. ![]() | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bizzy_D schreef op 24-10-2006 @ 21:54 (...) nu zeg je het allebei, je zegt dat het officieel googlet is, maar de oorsprong ligt toch echt bij het Engels, dus komt er gewoon -ed achter de stam, maar omdat je dan google+ed = googleed krijgt, klinkt het niet, dus gaat er een E af , en krijg je googled. ![]() ja maar jij bent gewoon een stupid fuck | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bizzy_D schreef op 24-10-2006 @ 21:54 (...) nu zeg je het allebei, je zegt dat het officieel googlet is, maar de oorsprong ligt toch echt bij het Engels, dus komt er gewoon -ed achter de stam, maar omdat je dan google+ed = googleed krijgt, klinkt het niet, dus gaat er een E af , en krijg je googled. ![]() Zit de 'l' in 't kofschip/'t fokschaap? Néé! En omdat je goegulllll zegt, moet er een tééé achter. Ofzo ![]() Ik heb gesproken, nu ga ik echt ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ja leyla, je hebt gelijk... het is namelijk de ik-vorm in de o.t.t. en dan komt er een t bij.. het is bijvoorbeeld ook geracet.. hehe... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
ik win, ik win! ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
in engels gebruikt men sowieso geen t op het einde bij werkwoorden ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 24-10-2006 @ 21:57 ik win, ik win! Welke sticker wil je? | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
tegenwoordig dienen Engelse werkwoorden in de Nederlandse taal ook in het Nederlands vervoegt te worden...ome Spade.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 24-10-2006 @ 21:57 Quote: Özcan schreef op 24-10-2006 @ 21:59 ![]() Quote: spade schreef op 24-10-2006 @ 21:57 in engels gebruikt men sowieso geen t op het einde bij werkwoorden ik win, ik win [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-10-2006 @ 22:01:16 ] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
je moet spade niet geloven, swa..... http://woordenlijst.org/leidraad/12/2/ ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |