Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
ik koop ook wel eens wat op titus laatste tijd zijn ze wel erg duur geworden goddamn | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
![]() deze zijn nice. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Lostcuban V ![]() |
![]() | ![]() |
Heb vorige week deze (voor de volle prijs) besteld:![]() Ben benieuwd wanneer ze (eindelijk) binnen gaan komen, hoop morgen maar ga er maar niet van uit. ---------------------------------------- Remember, Remember The 5th Of November | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hoeduur en waar te koop? ![]() ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
bboyL-mo![]() |
![]() | ![]() |
ja ik kijk nog wel eens bij titus is maar 9 km van waar ik woon dus kan dr zo naar toe en toen kwam ik een keer die adidasjes tegen ik dacht dope die zijn van mij ---------------------------------------- gij zult niet stelen de overheid duldt geen concurrentie | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die hierboven dus gister gehaald, maar na ff te lopen begon ie te kutte, stikfoutje in rechterschoen aan de binnenkant. geld terug en deze gehaald: ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-12-2006 @ 17:16:54 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Vind ze er hier minder mooi uitzien: http://pickyourshoes.com/athletic/nike_regime_sb_wht_gold_mgold.htm ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() syeah, te lelijk voor woorden, maar lopen zalig. | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
inderdaad..zien er niet zo leuk uit. Maar er zijn wel degelijk mensen die t kopen want ik zie ze genoeg. vandaag gehaald:![]() Als je schoenen wil die super lopen en ook nog vaak dope zijn, www.royalelastics.com . Zonder veters, en de naam zegt t al. Die van mij zijn kapot maar ik wil er niet vanaf... ze lopen als sloffen, zo zacht. Doen ze trouwens moeilijk met uitgaan als je nikes aanhebt? [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-12-2006 @ 18:59:14 ] | ||
bboyL-mo![]() |
![]() | ![]() |
ja die groene sb's zijn ook gruwelijk![]() ---------------------------------------- gij zult niet stelen de overheid duldt geen concurrentie | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ze zijn trouwens voor hardlopen, het is niet zo dat ik deze apollo 13 schoenen dagelijks rock ofzo. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
waar ga je altijd hardlopen dan? ik rock standaard rijswijkse bos hehe ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
zomers: wassenaar-katwijk-wassenaar via strand en clingendael. s'winters van hier naar kurhaus via scheveningseweg en dan richting malieveld en over laan copes van kattenburgh weer terug. Loop je cpc mee komend jaar ? | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
hehe was het wel van plan, maar dan zal ik nog flink moeten gaan trainen, ik loop nog niet zo heel lang ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Je hebt nog tot 17 maart. Anders moet je eens meelopen, strand is zwaar maar wel relaxed. | ||
inezjo jweetzelluf. ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() | ||
mazurel030![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
nieuw: (sorry, resizen werkt niet mee). ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
lekker die hazel nuts vooral als er witte veters in zitten | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
ja klopt, ik heb er nog witte en bruine bij. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
![]() mijn nieuwe ---------------------------------------- bla | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
reebok reebok het is geen 1991 ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
RachaRach Swat ![]() |
![]() | ![]() |
hahahaha.. mee eens ---------------------------------------- praat waarheid, of spaar mij | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
oh dus omdat iedereen nu nike draagt, moet het maar nike zijn.. uhm nee ![]() ---------------------------------------- bla | ||
![]() | ![]() |
het gaat helemaal niet om nike het gaat om reebok ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
shortylee Ondertitel ![]() |
![]() | ![]() |
mijn nieuwe schatjes zijn bine ![]() ![]() | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
owja.. zal ze gelijk trg brengen naar de winkel.. ze zijn niet 2007 genoeg.. ![]() ---------------------------------------- bla | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
oke ---------------------------------------- ya diggg | ||
Oude_Schaterhand Katslau ![]() |
![]() | ![]() |
diezijn wel hard die nikes ![]() ---------------------------------------- TILBURG 013 | ||
foshow | ![]() | ![]() |
Quote: Kaya schreef op 07-12-2006 @ 17:57 The Saga Continues ----------------------- ( Plaatje ) State Homegrown Hyperstrike deze zijn ill man | ||
shortylee Ondertitel ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Oude_Schaterhand schreef op 29-12-2006 @ 15:16 diezijn wel hard die nikes ![]() Scroll pagina terug en je vind de link .. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
hazels zijn dope ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Hempstead | ![]() | ![]() |
Royal Elastics komt terug naar NL. En wel vanaf augustus zal het terug in de winkels liggen. | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
als dat echt zo is is dat te dope. Bron trouwens? Kocht eerst alleen maar Royals. [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-12-2006 @ 16:28:12 ] | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Shortylee, jouwe zijn fuckingggg freshhh! mijn nieuwe aanwinst...today gekocht ![]() ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: hehe dat zijn dezelfde, jij vind ze wel relaxt zitten? edit: ze lijken wel verschillend maar dat plaatje van mij stond op boardloards, en in de winkel waren het die schoenen die jij als plaatje hebt, zelfde aanbieding. Maar ik vind vond ze vetter op mn plaatje dan in het echt. [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-01-2007 @ 19:24:36 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Antwoord Life Your Life ![]() |
![]() | ![]() |
my zelf gespoten patta`s oude k-swiss ![]() niet helemaal gelukt maar zijn wel vet geworden | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-01-2007 @ 23:55:13 ] ---------------------------------------- ya diggg | ||
TC rapper SVA dodelijke shit mijn teksten dan he ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.drjays.com/shop/G2-V3534-R340-N1/sneakers.html altijd dope schoenen ---------------------------------------- overdedreven dang | ||
Lostcuban V ![]() |
![]() | ![]() |
Eindelijk zijn ze binnen:![]() @ Mn bureau ![]() En aan ---------------------------------------- Remember, Remember The 5th Of November | ||
Critical | ![]() | ![]() |
gruwelijk, edit: heb ze al gevonden, vind ze wel dope man [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-01-2007 @ 16:44:03 ] ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Lostcuban schreef op 04-01-2007 @ 16:37 Eindelijk zijn ze binnen: ( Plaatje ) @ Mn bureau ( Plaatje ) En aan sjeez jeff moet je daar het bureau van je vader voor fotograferen..? ![]() ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Lostcuban V ![]() |
![]() | ![]() |
Off-topic: Ben bij mn ma deze week ![]() ---------------------------------------- Remember, Remember The 5th Of November | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
vette patta's hoor, pes op de achtergrond haha, respect ---------------------------------------- beng! | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Shortylee: ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
![]() en mijn hardloop schoenen ![]() allebei net nieuw [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-01-2007 @ 19:49:44 ] ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
![]() Daarin loop ik op het moment | ||
Able EX-P,you know the name ![]() |
![]() | ![]() |
heeft er iemand ervaring met dat Nike id? hoe lang die lever tijd is van die shoes en shit ? ---------------------------------------- rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
4/5 weekjes, je kan het precies tracken. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
In de nieuwe VICE staan wel leuke dingen![]() wel leuk maar niet voor mij. Die van osiris (www.osirisshoes.com), lifestyle, en dan die witte met die print erop. Die is wel dope. Stond ook in vice. | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |