Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mutz schreef op 13-03-2007 @ 18:40 ![]() Eindelijk weer eens wat moois hier. | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Deze maar weer eens gehaald, had ze 10 jaar terug ook. Maar de veters, binnenkant en dat dunne lijntje zijn oranje.![]() | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
@ Ziek.. ik wou eigenlijk voor een paartje dunks gaan maar die hebben ze echt nergens meer lijkt t. En om ze nou uit Amerika over te laten komen... zie ik niet zitten [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-03-2007 @ 22:02:35 ] | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
huh geen dunks meer?? ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
op pickyourshoes zijn ze uitverkocht en ik wil ook dunks goddamnit ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Mutz![]() |
![]() | ![]() |
Heel Eindhoven en Helmond afgezocht.. Bij de Britain alleen nog Airforces, en deze bij de Coach gekocht... heten Court Force ofzo | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Heb Utrecht en Amsterdam afgezocht en kan ook niks vinden. ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Critical | ![]() | ![]() |
http://www.boardlords.nl/ hier, deze site kreeg ik een keer van iemand hier ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Yeah die winkel zit in groningen. | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Ook niet echt veel keuze.. ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
![]() nog een keertje, omdat ik ze zo dope vind ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
volgens mij lult doopro hehe. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
echt chappies he gewoon naar de footlocker gaan of naar een andere winkel.. | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 14-03-2007 @ 15:54 echt chappies he gewoon naar de footlocker gaan of naar een andere winkel.. Ja dat is al de 8ste keer dat mensen dat tegen me zeggen en nogsteeds zie ik geen dope dunks daar dus beter check je het voordat je t zegt. Je denkt toch niet dat ik 'Amsterdam en Utrecht heb afgezocht' zonder bij de Foot Locker te kijken? ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
dan moe je ook nie naar de gangbare winkels gaan he.. check lijfstijl seventyfive tom's of subzero als je t dan nog nie kan vinden check je ebay maar | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 14-03-2007 @ 16:09 dan moe je ook nie naar de gangbare winkels gaan he.. check lijfstijl seventyfive tom's of subzero als je t dan nog nie kan vinden check je ebay maar Hmm mja ben bij Patta, Toms en Subzero o.a geweest. Maar ik ga binnenkort weer naar Patta aangezien mn maat kleiner is dan ik dacht? ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
KayC Back in Town! |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Zwolle | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
heb jij die allemaal?! ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Denk het niet. Je bent een mongool als je die Clots hebt. De doorzichte gedrogten ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
KayC Back in Town! |
![]() | ![]() |
Ja, en wat maken die clots nou uit hahaha ---------------------------------------- Zwolle | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
nou, 400 euro ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
ik wou een plaatje van die clots ik typ nike clots in op google:, eerste link: klik! hehe [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-03-2007 @ 13:24:37 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
KayC Back in Town! |
![]() | ![]() |
hahaha moet ik een andere foto posten ---------------------------------------- Zwolle | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
jij komt toch uit zwolle ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
KayC Back in Town! |
![]() | ![]() |
Haha ok ik geef het toe heb alleen die met die paarse nike teken. haha jullie zijn goed gek [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-03-2007 @ 13:26:35 ] ---------------------------------------- Zwolle | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
was stom toeval hoor ik wou n plaatje checken want ik wist niet welke die clots zijn, wist niet dat dat stukje voorop doorzichtig was, en de eerste link kwam marktplaats uit![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-03-2007 @ 13:27:41 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
KayC Back in Town! |
![]() | ![]() |
Ik drop straks wel ff mijn oude patta's ---------------------------------------- Zwolle | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
hehe ik had van die gele dunks, als ik ze nu zie denk ik ook echt van waarom heb je daarop gelopen. edit: deze dus ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-03-2007 @ 13:33:08 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
KayC Back in Town! |
![]() | ![]() |
Dit zijn mijn (oude) schoenen. Van links naar rechts(boven) Witte schoenen van sacha, Groen bruine gucci's. Witte gucci's. Blauwe Armani's. Van links naar rechts(beneden) Witte gucci's, Witte lacoste's, Rood witte nikes, En zwarte hugo boss. ![]() ---------------------------------------- Zwolle | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
lelijk alleen die infras zijn wel dope | ||
KayC Back in Town! |
![]() | ![]() |
Lelijk vind ik ze niet, alleen ze zijn wel oud ja. Sommige schoenen heb ik al paar jaar niet meer gedragen. Alleen ik hou wel van variaties, sportschoenen zijn dope. Maar je moet ook schoenen hebben waarmee je kan uitgaan enzo. ---------------------------------------- Zwolle | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
k zal ook eens een fototje maken | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
goed idee. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
edit: andere keer dus. [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-03-2007 @ 14:23:27 ] ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-03-2007 @ 14:26:21 ] | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
en hiervan zijn de rechter oldskool, die draag ik heeeeel soms ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-03-2007 @ 14:32:03 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
die bruine zijn wel pimpie ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
Critical | ![]() | ![]() |
ik vind die maxies evengoed wel hard hoor trouwens zou ze zelf niet zo snel kopen maar vind ze wel dope ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
die id's zijn niet erg mijn stijl en ik zou er ook geen tekst op zetten | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
doe ik volgende keer ook niet denk ik. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Hahaha @ die gucci's van KayC die nam ik ook mee voor matties toen ik naar turkije op vakantie was geweest 2jaar terug heheh Ik heb opruiming gehouden, nog 1paar prada's, 1 paar boss, 1 paar all star, 2 paar Nike AM1, 1 paar Nike AM90, 1 paar botti's, (1oud paar evisu, 1 oud paar pony's, 1 oud paar nike blabla die hoge) weggeven/verkocht/container: 2 AM1's, 2 prada's(sportives), 1 paar asics, 1paar all stars, 1 paar 90's | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 16-03-2007 @ 14:21 ![]() hoe kom je aan die spikkel maxies ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() wooooot net besteld ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
KayC Back in Town! |
![]() | ![]() |
Quote: Pila schreef op 16-03-2007 @ 18:10 ![]() wooooot net besteld Geen kisten? ---------------------------------------- Zwolle | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: KayC schreef op 16-03-2007 @ 18:10 (...) Geen kisten? oja.. deze draag ik ook weleens ![]() ![]() ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Ik snap niet dat mensen een hele sneaker verzameling kunnen hebben, boswortel hoeveel geld aan patta's hebje daar nou staan? | ||
KayC Back in Town! |
![]() | ![]() |
Quote: Pila schreef op 16-03-2007 @ 18:16 (...) oja.. deze draag ik ook weleens ![]() ![]() Je weet heel goed waar ik het over heb, zielig mannetje. ---------------------------------------- Zwolle | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
ik weet idd dondersgoed wat jij insinueerd, triest ventje ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha... best grappig ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |