Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op vrijdag 23-02-2007 om 18:02:20
gruis zuigt man.. gruis is groen zonder wit.. m.a.w. wiet zonder thc.. gare bende

beste is gewoon cocktailtje kristal met Dynamite in een mello mango blunt
of een malahulu in een pina colada blunt
----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op vrijdag 23-02-2007 om 18:03:42
Ah man gruis, die shit smokede ik in de 2e.. Echt rotzooi, maarja vanavond weer even chillen, enne word naar pila hehe.
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op vrijdag 23-02-2007 om 18:08:47
ik zie thomas altijd aan voor een klein jochie niet lullig bedoelt ofzo

ik smoke niet
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op vrijdag 23-02-2007 om 18:12:30
Tja tis wel kut maar ik koop wel gewoon Jack Herer 15 euro en White Widow 10 euro ofzo deze week.

Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 23-02-2007 om 18:18:19
als ik 5 euro haal ga ik voor de Sneeuwitje van de Upper 10, 15 euro bij de Glory, gewoon Glory wiet, staat neit bij wat voor wiet het is. Maar iedereen vind het kankergoeie.
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Thomas
Gepost door Thomas op vrijdag 23-02-2007 om 18:52:26
Quote:
Kapowski schreef op 23-02-2007 @ 18:08
ik zie thomas altijd aan voor een klein jochie niet lullig bedoelt ofzo

ik smoke niet

Komt door m'n avatar perhaps? Enne word jsper, glorie is altijd wel chill.
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op vrijdag 23-02-2007 om 18:53:38
blow de laatste tijd elke dag..
pff
smooth criminal on beatbreaks
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 23-02-2007 om 18:55:20
lekker toch, dat doe ik al een jaar of 2 met af en toe wel es een weekje pauze (als ik op vakantie ben met mn ouders) of als ik ziek ben.
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op vrijdag 23-02-2007 om 19:01:21
ja maar broke zijn is niet grappig ofzo
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op vrijdag 23-02-2007 om 19:03:33
Quote:
MTijn schreef op 23-02-2007 @ 16:21
Wie heeft hier ervaring met salvia? Ik wil het een keer doen maar hoeveel moet ik kopen? Als je bijvoorbeeld met zn 2en bent en je koopt 1 gram, moet je dat dan door 2en delen en dat in 1x oproken ofzo? Ik wil dus weten hoeveel je nodig hebt en hoe je het t beste kan verdelen.

Ik heb hier nog salvia liggen, zoek wat op internet of vraag het aan de verkoper. Er zijn verschillende merken salvia, maar als je verschillende sterktes hebt(5x - 10x - 25x ofzo), pak dan 10x of hoger. Iets duurder maar de 5x kan soms heel sterk zijn, andere keer weer minder sterk of zo slap dat je er niks van voelt.

Ik heb uit het buisje van 10x, 7 porties gehaald, volgende keer haal ik er 5 uit. Gebruik t zonder tabak, maar met een pijpje. Maak de vlam zo heet mogelijk(bij mij werkte een gewone aansteker niet, maar een windaansteker deed t goed), anders werkt t niet(goed).

zeu.

Ik wacht altijd tot ik minimaal 5 gram kan halen, in verhouding altijd goedkoper, @ wiet/hasj.
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 23-02-2007 om 19:08:27
of je wint een contest bij MuSS

life is just life, who the hell gives a fuck
Poco
Marquez Music
Gepost door Poco op vrijdag 23-02-2007 om 19:10:35
whahahaha L2 had je nog niet genoeg gesmoked bij mij
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-02-2007 @ 19:10:50 ]
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 23-02-2007 om 19:11:19
ja gekken, jullie weten niets!!
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Thomas
Gepost door Thomas op vrijdag 23-02-2007 om 19:11:28
Hehe droog, en nog gefeliciteerd.
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 23-02-2007 om 19:17:01
yo thnx thomas
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op vrijdag 23-02-2007 om 19:20:36
yoyoyo.. tijd voor extreme smoking for professionals

plaats: 0172
tijd: tot morgen
doel: 6 tipper F.. en daar 2 van
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op vrijdag 23-02-2007 om 19:45:21
Quote:
Pila schreef op 23-02-2007 @ 18:02
gruis zuigt man.. gruis is groen zonder wit.. m.a.w. wiet zonder thc.. gare bende

beste is gewoon cocktailtje kristal met Dynamite in een mello mango blunt
of een malahulu in een pina colada blunt

stuk minder thc dan de nlx ja, maar niet helemaal zonder, gebruik et vooral als opvulling ipv tabak

Haal et btw bij uprising in apeldoorn, euro de gram.
Doutzen Kroes naakt.
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op vrijdag 23-02-2007 om 19:59:50
contests zijn lachen.
Nieroth
Gepost door Nieroth op vrijdag 23-02-2007 om 20:00:42
bezig takjes uit gruis te halen, kon dit niet laten xD
Gruisface met NLX haar ^^

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.

Doutzen Kroes naakt.
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op vrijdag 23-02-2007 om 20:03:02
Waarom takjes eruithalen, weer die hoofdpijn bull? Ik stop de top in mn grinder met tak en al.

Edit:
ik weet wat gruis is, maar 1: waarom zitten daar takjes in, en 2: waaorm haal je ze eruit?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-02-2007 @ 20:03:43 ]
Nieroth
Gepost door Nieroth op vrijdag 23-02-2007 om 20:04:15
hoofdpijn bull ja ;x en omdat die takjes af en toe door vloei heen prikken en das gaar.

waarom ze derin zitten weet ik niet, zal wel gewicht zijn ofzo
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-02-2007 @ 20:05:23 ]

Doutzen Kroes naakt.
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op vrijdag 23-02-2007 om 20:21:51
oke, hoor vaak dat ze er hoofdpijn van krijgen ofzo .

rook je de takjes wel nog op? nooit in mn gruis gehad(heb ook nooit gruis hehe), maar ik zou ze gewoon er door heen mixen.
Nieroth
Gepost door Nieroth op vrijdag 23-02-2007 om 20:24:30
hele kleine dunne takjes doe ik der wel door, maar sowieso de grote takken deruit ;x
takjes die ik deruit haal gaan zo de prullenbak in.
Doutzen Kroes naakt.
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op zaterdag 24-02-2007 om 12:20:52
Damn gister met zn 4en een bigstick gesmoked op een klein kamertje en daarna nog een jonko afghaanse hash en daarna nog een jack herer damnnnn wat was ik stoned.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-02-2007 @ 12:21:22 ]

Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op zaterdag 24-02-2007 om 12:30:11
je raad het al.... shop open (óf in dit geval) pila wakker.. pila naar shop koffie doen
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op zaterdag 24-02-2007 om 12:42:08
Gister stonden we bij n plek, komt plisie langs. "vanaf t begin eerlijk zijn, wat doen jullie hier?" . Oh we staan hier wel vaker, wat drinken, soms roken enzo.
werd hij boos omdat ik niet had gezegd dat we aan t blowen waren . Ik ga t toch ook niet aan zn neus hangen als ik snoep zit te eten?

Hij heeft me nog n keer aangehouden, irritanter als hem kan niemand zijn, pff. Vrouwtje er naast was niks mis mee.

Als laatste: Meneer, wilt u n sigaretje? Krijg je KENKER van. Vond hij niet leuk maar hij deed niks.

Op straat mag je niet blowen zei hij...
ik snap dan geen fok van die "blowverbod" borden die je soms ziet hangen. Mag t daar dan "nog meer" -niet ?
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zaterdag 24-02-2007 om 12:53:34
ik zat lekker op de bank bij een maatje van me kratje pils, zakkie hasj, onderuitgezakt gevaar op de weg, deal or no deal, gouden kooi, national geographic (over lijpste achtbaan terwereld) etc te kijken.. rustig aan gedaan maar dat is wel chillmode.. + geen plisie
forever young! afca cbs..
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op zaterdag 24-02-2007 om 13:14:47
ja..de tijden dat je t goed hebt vallen niet op. Pas als t kut wordt ga je er over praten.
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 24-02-2007 om 13:24:38
Quote:
Ziek schreef op 24-02-2007 @ 12:42
Op straat mag je niet blowen zei hij...
ik snap dan geen fok van die "blowverbod" borden die je soms ziet hangen. Mag t daar dan "nog meer" -niet ?

ja ik snap het ook niet. maar soms mag het weer wel op straat. ik stond een keertje voor me werk te smoken kwam er ook popo, vroegen ze of iik buiten moest roken, zei ik nee maar iik rook een jointje, mag dat soms niet?
zei die jaa jawel, als je je maar rustig houd, dus ik snap er echt helemaal geen kanker van. Oja nog 1 ik stond keertje graffiti te spuiten enz, en toen kwam er ook politie, maar we waren op zo'n bouwding aan het sprayen, half legaal ofzo. dus ze gingn met ons daarover praten, toen was ik ook gewoon dikke jays aan het smoken, maar daar hebben we het niet eens over gehad.
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op zaterdag 24-02-2007 om 13:28:23
t was echt zo'n gast die me wilde naaien.

"je mag niet blowen op straat, en dat weet jij ook wel, denk je dat ik niet kan ruiken ofzo, je hebt hier staan blowen" . Als ik iets doe, blow ik vaker, dat is niet een "activiteit" ofzo, erg zeg, blowen. En hij had t nog over de stank.

en of je nou buiten mag smoken weet ik niet, ene keer wel, andere keer niet inderdaad.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zaterdag 24-02-2007 om 13:31:37
Het mag nooit, de politie mag zelf beslissen of ze je bekeuren of niet.
Je mag in principe alleen kopen en roken in de coffeeshop, en daar buiten mag je het niet hebben. Alleen de politie ziet dan naar eigen inzicht een gebruikshoeveelheid door de vingers. Maar volgens mij mag je sowieso niet op straat smoken, t zelfde als op straat alcohol drinken of met drank lopen, mag ook niet.

kwas gister btw opgepakt en naar t bureau gebracht, straatschoffie dat ik ben.
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 24-02-2007 om 13:31:45
t zijn honden!
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op zaterdag 24-02-2007 om 13:55:35
Quote:
Angelix schreef op 24-02-2007 @ 13:31
Het mag nooit, de politie mag zelf beslissen of ze je bekeuren of niet.
Je mag in principe alleen kopen en roken in de coffeeshop, en daar buiten mag je het niet hebben. Alleen de politie ziet dan naar eigen inzicht een gebruikshoeveelheid door de vingers. Maar volgens mij mag je sowieso niet op straat smoken, t zelfde als op straat alcohol drinken of met drank lopen, mag ook niet.

kwas gister btw opgepakt en naar t bureau gebracht, straatschoffie dat ik ben.

Geloof ik wel van dat je niet mag blowen, maar waar slaan dan de blowverbodborden op die je op sommige plekken ziet? zones enzo?

de vorige keer dat ik aangehouden werd had ik 11 gram bij, ephedra, en 6 joints. waarom deden ze dan niks?

hoe erg hij die rook ook vind stinken, kan niet tippen aan dat kutego van m.

Oh en hij vond t veel dat we 19 joints bijhadden, maar 5 gram is niet veel volgens hem? Alsof je in 1 joint n hele gram doet.
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 24-02-2007 om 13:56:54
hehe. maarre hier in leek mag je blowen op straat geen grappen, we hebben het gevraagd.
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op zaterdag 24-02-2007 om 13:58:59
waar dan? net zoals wat ik net zei, van de ene mag t wel(en dan lijkt t alsof elke agent dat toestaat), en de ander naait je.
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 24-02-2007 om 14:01:37
tjah hetis gevraagd aan de hoofd-jeugd-juut. en het mag dus overal, alleen niet op de plekken waar het verboden toegang is
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op zaterdag 24-02-2007 om 15:51:59
Ja in elke gemeente wordt een ander beleid nageleefd, maarja in zwolle ben je in ieder geval het bokje.
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op zaterdag 24-02-2007 om 16:41:39
in dordt mag je ook smoken op straat
snap alleen niet waarom je het zou doen enzo, maar goed

hoewel aan t water wel lekker is
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-02-2007 @ 16:41:52 ]

Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op zaterdag 24-02-2007 om 17:49:39
"ik ben goed in gezichten, dus als ik jullie nog n keer zien heb je n verbaal"
ik heb m 2x eerder gezien, hij herkent me niet eens.

Die plek waar we weggestuurd werden is ook zo relaxed, smoken daar altijd. Eindhoven bij museum van abbe, naast de ingang een weggetje volgen en je komt bij een groot balkon uit boven t water.
genoeg spots nog. ik ga even wat mixjes draaien.

maar nog steeds snap ik t niet gek, de vorige keer zeiden ze dus dat we mochten smoken daar, ze wisten dat we aant blowen waren. In de rest van de stad mnocht t ook, als we geen overlast veroorzaken. Toen dacht ik dus net als anderen hier dat t mag.
Hmm ik smoke er niet minder om.
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 24-02-2007 om 18:54:03
eigenlijk zijn we (degene die vrij vaak smoken) gewoon drugsverslaafden, dat blijf ik altijd leuk ivnden klinken hehe. al die mensen ook die je aankijken alsof je een fokking alien bent als je eenjointje op straat rookt, alsof je asociaal bent als de neten, die mensen groet ik altijd lekker vriendelijk.
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op zaterdag 24-02-2007 om 18:59:19
ja, die agent leek t heel wat te vinden dat ik n jointje aan t paffen was, wat n gebeurtenis zeg.
99% van de mensen die er achter komt dat ik smoke, zegt dat ze dat niet achter mij hadden gezocht, terwijl ik gewoon verslaafd ben, kan niet/moeilijk zonder.
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 24-02-2007 om 18:59:41
haha jup, dag niet smoken is vrij chagrijnige dag.

hahha die foto van l2n elke keer als ik die zie moet k lachen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-02-2007 @ 19:00:07 ]

Roikuh
Eindhoven/Strijp-S
Gepost door Roikuh op zaterdag 24-02-2007 om 19:48:57
Die plek waar we weggestuurd werden is ook zo relaxed, smoken daar altijd. Eindhoven bij museum van abbe, naast de ingang een weggetje volgen en je komt bij een groot balkon uit boven t water.

Whaha ik moet jullie daar gezien hebben.. ik zit ok welles daar maar meestal gewoon op die bankje langs het water.. chill
Props Bennekel Edi en Stratum
Thomas
Gepost door Thomas op zaterdag 24-02-2007 om 20:07:42
Oh ik heb gister toch chille hasj gerookt, algerijnse pollum ofzo. Smaakte erg lekker, iemand die dat wel eens heeft gehad?
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zaterdag 24-02-2007 om 20:11:32
Quote:
die ene kerel schreef op 24-02-2007 @ 16:41
in dordt mag je ook smoken op straat
snap alleen niet waarom je het zou doen enzo, maar goed

hoewel aan t water wel lekker is

ik smoke over t algemeen ook niet op straat maar als t zomer is en ik ben weer is in dordt vind ik t ook echt super chill aan t water bij t groothoofd ofzo.
1 keer was leiP daar toen werden we bijna aangevallen door een reiger we moesten serieus wegrennen ander ging ie ons pikken hehe

en over die cops..in de baarsjes te amsterdam mag je sowieso niet smoken op straat. in de rest van nederland ligt t er denk ik maar net aan of de desbetreffende wout met zn goeie been uit bed gestapt is.
stank vind ik zo n slap argument sigaren stinken 100 keer harder daar krijg ik pas echt koppijn van!

www.serife.nl
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op zaterdag 24-02-2007 om 20:20:32
Quote:
Roikuh schreef op 24-02-2007 @ 19:48

Whaha ik moet jullie daar gezien hebben.. ik zit ok welles daar maar meestal gewoon op die bankje langs het water.. chill

standaard vrijdag en zaterdagnacht daar. Als we even genoeg van die drukte hebben of lucht willen happen.

gister waren we er best vroeg, voor 12u
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zaterdag 24-02-2007 om 20:25:51
hehe dat is ook chille spot ja daar bij van abbe

vriend van me woont aan t einde van t statum dus dat is lekker dichtbij
www.serife.nl
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op zondag 25-02-2007 om 16:31:15
ja..dacht ik dus ook, ben benieuwd hoe vaak we er nog weggestuurd worden.

Kent iemand dat kruispunt in tongelre, waar de snelweg naar nuenen begint, aan t kruispunt ligt n groen BP station, en van beek auto's, geel logo. Als je naar nuenen rijdt via die kant kom je n dumpshop tegen.

een smal fiets/voetpad daar met aan de rand n bankje. Geen enkele plek is beter.
Nieroth
Gepost door Nieroth op zondag 25-02-2007 om 16:40:02
gewoon lekker in de shop zitten, in de zomer ist wel lekker om is een bankje te pakken int park om daar een jointje te roken, wordt hier nooit wat van gezegd.
En in de winter smoke ik lekker op m'n kleine kamertje ^^
Doutzen Kroes naakt.
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op zondag 25-02-2007 om 17:19:51
Ik vind op je kamer, met een film op het chillste smoken.
Zowieso moet je zitten, anders is het maar kut.
Sean is a rapper but rapping is lame.
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2025 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0286 sec.