Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
http://www.waytoomany.com/ daar staan allemaal van die filmpjes met gasten die teveel zuipen en smoken. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
komop jongens smoken is voor watjes!! ga sporten en vreet veel bananen!! en neem een sapje | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
ooh weetje wat zo relaxed is; zitten balen dat je broke bent, geen hasj of wiet en geen shag/sig hebt, en dan na een paar uur herinneren dat er nog een dikke laag fijne polletjes in de grinder zit en je nog enkele sigaretten ergens vandaan kunt halen ![]() oh zo fijn. Had t niet verwacht dat t zo relaxed zou zijn. Bananen zijn niet zo lekker, wel bij chocoladefondue of in een pan&koek. Passievrucht of ananas, dat is lekke. | ||
boeker_T Keihard |
![]() | ![]() |
ik blow alleen met sap ---------------------------------------- Sambal is ook een bal | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Looooza of fernandez @ shop die loozasapjes zijn te lekker. | ||
boeker_T Keihard |
![]() | ![]() |
fernandes is zo pokke zoet ---------------------------------------- Sambal is ook een bal | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
looza is zoeter toch? Ik dronk eerst fernandez(nostalgie, want ze smaken naar ijsjes van vroeger ![]() Nu alleen Looza.. Mango ofzo of aardbei. | ||
boeker_T Keihard |
![]() | ![]() |
ik drink lychee sap uit de toko ---------------------------------------- Sambal is ook een bal | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
ik eet lychee van de toko, vind ze meer eetbaar dan het sap drinkbaar is. Waarom drink ik dingen met koolzuur zo graag als ik niet blow, en als ik smoke bijna niet? hebben meer mensen dat ofzo, ik pak hooguit n sprite of tonic, maar meestal die sap | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ziek schreef op 11-04-2007 @ 23:28 Looooza of fernandez @ shop die loozasapjes zijn te lekker. we have a lot in common! gele ferrie trouwens, en looza is alles eigenlijk gewoon kaboemmm, [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-04-2007 @ 03:53:14 ] ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
looza had ik nog nooit van gehoord, ik heb wel maaza lopen promoten hiero hehe, maar die looza shit lijkt me gruwelijk lekker, damn banaan en meloen en peer. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Looza/Maaza/AA........DE drankje's bij een dikke pit! ![]() | ||
boeker_T Keihard |
![]() | ![]() |
aardbeien thee met een hasj joint voor ontbijt ---------------------------------------- Sambal is ook een bal | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
looza is de shit! vooral perzik of peer ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
Aijt, vanmiddag was weer chil, met 2 vrienden een skunkie gerookt bij de haven in de zon. soms is het leven gewoon te mooi vinden jullie niet? | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Bijna alles waar TE voor staat is niet goed. ![]() Behalve TEvreden. ![]() Maar even een dikke in de zon roken = ![]() ![]() | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
tegoed tegelijk enz hehe vanmiddag weer een kratje bavaria gehaald en vannacht de hele nacht door gamen maar dan met fus hertog jan en paar halve liters shit wordt vet, ps3 is dope. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
tequilia | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Het is het smokers topic niet drinkers topic ![]() ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
OG_KLB![]() |
![]() | ![]() |
Net begonnen met rap ![]() Nog veel te leren maar er is al een begin. De Juiste Flow is wel een chill smokenummer Te downloaden via http://www.klb.8s.nl/downloads.html ---------------------------------------- http://www.klbproductions.byethost10.com/news.php | ||
boeker_T Keihard |
![]() | ![]() |
ik rook al 2 dagen thai weed en het begint me steeds meer te bevallen de laatste keer dat ik dat had deed het me niks maar nu word ik er toch wel lekker high van ---------------------------------------- Sambal is ook een bal | ||
![]() | ![]() |
zo na zo n heftig daggie is t wel weer is een mooie tijd! ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Oude_Schaterhand Katslau ![]() |
![]() | ![]() |
ice-o-lator klapt er goed in shititttt ---------------------------------------- TILBURG 013 | ||
boeker_T Keihard |
![]() | ![]() |
die shit is kenkerhard ik heb verschillende fervent drugs gebruikers de vergelijking met heroine horen maken ---------------------------------------- Sambal is ook een bal | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
dan moet ik vast meer gebruiken, want ice-o-lator heb ik in eindhoven op verschillende plaatsen gehaald, laatst in a-dam en later in den haag. Het is wel goed(daar koop ik t voor) maar verder valt t wel mee toch? Salvia was lekker man, echt n ervaring. Vanavond truffels(philosopher stones), wel maar een half pakje per persoon i.v.m weinig geld, maar is wel heerlijk die trip heheeeee [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-05-2007 @ 21:22:19 ] | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Vrijdag naar Utrecht, zit daar ergens n goede shop? Als ik er toch ben..![]() | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
boengg ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ziek schreef op 17-06-2007 @ 22:10 Vrijdag naar Utrecht, zit daar ergens n goede shop? Als ik er toch ben.. ![]() Sarasani is een goede shop maar wel een stukje lopen vanaf t centrum. Is de oudste shop van de wereld en ook goede. Als je daarheen loopt komt je langs de Andersom en Black&White maar vooral Andersom is best wel een toeristenshop. ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
![]() | ![]() |
@ ziek..hoe was je salvia ervaring dan??? er is iets met Sarasani...volgens mij is ie dicht..iig altijd als ik er alngs fietste de afgelopen maanden.. Break ook al dicht..voor een jaar..gaat lekker ik zou of naar koffiedik gaan in de breedstraat..blakbij t neude.. of je moet naar 207 of was t zou 208..met t blauwe zonneschermpje @ de oude gracht bijna naast cafe Belgie..ga iig niet naar Andersom gaan dat is echt de toeristen shop..die is dan wel weer het chilste om te hangen denk ik...ik hang eigenlijk zo goed als nooit in shops en al bijna helemaal niet als mn huis in de buurt is. edit haha wat mtijn dus ook al zegt andersom toeristenshop! ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-06-2007 @ 23:15:13 ] ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
nee mizou sarasani heeft strengere regels vanwege overlast. ze gaan nu vanaf half 7 open ofzo moet je ff op internet opzoeken edit: openingstijden @ http://www.sarasani.nl/ [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-06-2007 @ 23:27:28 ] ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Salvia, te mooi maar elke keer toch wel hard. Moeilijk uit te leggen, ik wil het binnenkort eens doen, probeer ik dat eens uit te leggen. ik zal eens opzoeken welke waar precies liggen en route uitprinten ofzo. Vrijdagavond ben ik in "the jam" mag je niet smoken, dus we komen al wat eerder. Hangen in shops kan leuk zijn. Er gaat misschien een mee die geen 18 is dus weetniet of ik er blijf of alleen maar koop. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ik zit eigenlijk bijna altijd in shop als ik ga. Mens-erg-je-niet-en ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
KENKER, ik typ een focking lange routebeschrijving. 'gaat er iets mis bij t posten' kankerop. vraag t gewoon aan mensen die weten t vast wel edit: trouwens, misschien ben ik zelf ook vrijdag in utrecht dus dan kan ik je zelfs showen waar t is [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-06-2007 @ 23:43:50 ] ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
haze jointjes zijn echt niceeee. Laatst met een vriend van A5 Haze en skuff dikke zuen gedraaid, echt helemaal wasted. fack salvia trouwens, de laatste 3 keer dat ik dat gekocht heb, had ik er totaal geen effect van. Een keer in de smartshop in de leidsestraat, en twee x bij die nieuwe smartshop bij de peperbus in zwolle. Terwijl ik t een x eerder had gehaald bij de (nu gesloten) smartshop aan de diezerkade, en toen spacede ik vet hard. Tis gewoon bijna het geld niet waard om te kopen omdat je nooit zeker weet of dat spul werkt. Je krijgt sowieso waar voor je geld als paddo's haalt ofzo. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Haze is echt de shit idd. Was eerst overal �12.50 de gram hier, nu bij de bazaar �9 de gram (ze hebben 8 soorten haze ofzo, ook de highlife 2007 winnende haze) en bij de Uprising �8 de gram voor SuperSilver Haze ^^ Nevils haze is nog de hardste die ik heb gehad tot nu toe. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Moet ik straks weer een joint roken! ![]() ![]() | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 18-06-2007 @ 10:58 haze jointjes zijn echt niceeee. Laatst met een vriend van A5 Haze en skuff dikke zuen gedraaid, echt helemaal wasted. fack salvia trouwens, de laatste 3 keer dat ik dat gekocht heb, had ik er totaal geen effect van. Een keer in de smartshop in de leidsestraat, en twee x bij die nieuwe smartshop bij de peperbus in zwolle. Terwijl ik t een x eerder had gehaald bij de (nu gesloten) smartshop aan de diezerkade, en toen spacede ik vet hard. Tis gewoon bijna het geld niet waard om te kopen omdat je nooit zeker weet of dat spul werkt. Je krijgt sowieso waar voor je geld als paddo's haalt ofzo. bij mij heeft het altijd gewerkt na enkele probeerprogingen, ik zeg niet dat je t verkeerd gebruikt maar ik neem nooit een risico omdat t anders misschien niet werkt. belangrijkste is een hete vlam en hoger dan het 5x extract. @Mtijn is goed, weet niet hoelaat ik er ben, moet echt even kijken hoeveel tijd we hebben. Om 6 uur is t voorbij, misschien blijven we wel even in utrecht hehe. [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-06-2007 @ 12:15:44 ] | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
ok nja ik hoor t wel deze week ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Een lekkere blunt met hasj & wiet.......Mmmmmmmm ![]() | ||
Skarjan eu |
![]() | ![]() |
Wake n bake net gesmoked Ja ik weet hoe laat het is | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
Smoken lekker stoer enzo ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Lerraimy schreef op 21-06-2007 @ 14:59 Smoken lekker ![]() ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Props eh? hoessut ![]() |
![]() | ![]() |
kk .. gisterenavond teveel gesmoked en gezopen.. me werk aan de lijn! Leon? je stond op de lijst vandaag wist je dat Uuh.. Nee! ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- verre oosten, verder hoef ik je niet te melden | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe, ja gister veel smoken.. vandaag werken, ik was te duf. We hebben gister met z'n 3en gegeten: -Ben en jerry halve liter cookie dough - Spare ribs - XXL zak spekjes - Zak chips - Vitnamese loempia's - Koekjes - Chocola | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 23-06-2007 @ 18:22 -Ben en jerry halve liter cookie dough jaloers | ||
Vince 420 |
![]() | ![]() |
Hehe vet topic, maandag ga ik met schoolreis naar Ardennen, onze bungalow (6 personen) neemt mooi 120 euro wiet/hasj mee, zin in ![]() Ik smoke nu iets langer dan n half jaar, 1 á 2 keer per week, tis dope heir in nederland ![]() | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
6 personen 120 euro is behoorlijk veel ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Skarjan eu |
![]() | ![]() |
niet voor schoolreis | ||
Deze zomervakantie word nog ongezonder dan vorig jaar![]() tot nu toe nog elke middag skaffa en bijna elke avond ook, alleen paar avonden ook dronken ![]() foei jaky | ||
Nimsie I C Oerangetangs |
![]() | ![]() |
lekker smoken ![]() ---------------------------------------- Die ene...of die andere | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] |