Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
![]() | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
wow de slowchat wordt echt minder gebruikt, ik zag mn eigen post van vanmorgen nog, normaal zijn we een topic verder. Niet erg. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
die sabrina clip is ook vaak op the box geweest, geile del. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
z0mg! ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Sabrina's Sexpaleis ---------------------------------------- Days to come | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
oh vanavond op rtl 4 chantal janssen of hoe je dat ook typt, op de school waar ik gezeten heb n paar jaar(denk ik). ga toch maar es kijken. | ||
![]() | ![]() |
och mensen wat is het een heerlijk avondje | ||
Periculum De Alliantie ![]() |
![]() | ![]() |
Prachtig. ---------------------------------------- www.leejee.hyves.nl, liedjes, jeej! | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ziek schreef op 15-03-2007 @ 18:30 wow de slowchat wordt echt minder gebruikt, ik zag mn eigen post van vanmorgen nog, normaal zijn we een topic verder. Niet erg. word, ik post ook bijna niks meer, ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
jonge bigsam wil je daar props voor ofzo, niks mis met de slowchat, het is mode die shit af te kraken, fok diegene | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Wajoo er komt nieuwe Jazzmatazz. Beter gewoon nieuwe Gang Starr shit. ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Jazzmatazz! when? Lekker voor de zomer. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 15-03-2007 @ 20:40 jonge bigsam wil je daar props voor ofzo, niks mis met de slowchat, het is mode die shit af te kraken, fok diegene nee gewoon geen zin meer in het gezeur over alles enz. ik post alleen als ik iets leuk vind, niet meer spammen, ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
bedankt voor de mededeling hoef je het niet meer te zeggen | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ziek schreef op 15-03-2007 @ 20:44 Jazzmatazz! when? Lekker voor de zomer. In de zomer ![]() http://www.statemagazine.nl/forum.php/nieuws#article2334 ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
vet dat programma klasgenoten, docenten(meesters en juffrouwen,hehe) die mij lesgaven, en nog iemand waarvan ik niet wist dat die overleden was kwam ook langs. ah jazzmatazz, eindelijk weer wat.. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
kheb best hoofdpijn ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
KayC Back in Town! |
![]() | ![]() |
Dan moet je gaan slapen? ---------------------------------------- Zwolle | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
bij hoofdpijn ga ik (als ik al bijna ga slapen alleen) buts ik mn hoofd op dat kussen, gaat t meestal wel over ookal doet t pijn. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
paracetamollen slikken | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Haha, word naar dap, is toch wel de meest logische oplossing voor hoofdpijn dacht ik zo. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
handel met die gekke klavecimbel ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
hoerenzooi, allsp.com doet het wel, maar de episodes niet. en ik wil m fullscreen bekijken![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
can die cetamols gaat niet veel over bij mij, wordt er alleen para van. Maar dat doe ik dus. Ibuprofen misschien, ik ga vaak naar buiten en zorg dat mn neus open is, en drink water. Heb nooit hoofdpijn, dus weinig ervaring. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 15-03-2007 @ 22:41 hoerenzooi, allsp.com doet het wel, maar de episodes niet. en ik wil m fullscreen bekijken ![]() http://video.google.nl/videosearch?q=cartman+sucks | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
bedankt![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
nps | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
staat er niet tussen![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
wat staat er niet tussen? je wil de nieuwe epi zien tog ? | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
oh wacht had nog niet gecheckt eigenlijk![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-03-2007 @ 22:58:17 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
Jewel dat is de nieuwe epi : ) Cartman Sucks is epi 2 van seisoen 11, en dus de nieuwste | ||
![]() | ![]() |
www.mrtwig.net toch? ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Yeah, ik ga die nieuwe ep kijken. Pascal is een baas. Ok, laat maar, als die kankeryoutube heel de tijd blijft vasthaken. [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-03-2007 @ 23:01:13 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Ja maar via google video kan je lekker stream checke ipv dat je de torrent moet downe, duut altijd zo lang | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
jah torrent staat aan, maar t is m wel pascool ik dacht toen straks dat het die warcraft ep was. danku ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
: ) nps hf | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hij linkt bij mij door naar youtube trouwens, en die loopt heel de tijd vast. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 15-03-2007 @ 22:59 Yeah, ik ga die nieuwe ep kijken. Pascal is een baas. Ok, laat maar, als die kankeryoutube heel de tijd blijft vasthaken. ff wachten dat hij fully geload is mike, dan afspelen, dan haperd die niet meer | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
"We've got another one, room 22." "Ah, darnit." ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
hehe hij was weer leuk. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
op mrtwig kan je ook van ftp's downloaden enzo hoor dope aflevering trouwens ![]() ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Gerard Joling op je banner ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik zuig verhalen uit mijn duim; dat is niet normaal meer.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
vertel maar ome ozcan. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
nou zo vertelde hij me net een verhaal hahaha dope jongen! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Dit gaat te ver ik ben zo moe dat ik dit met m'n ogen dicht aan het typen ben. | ||
![]() | ![]() |
Welke DJ stel je beschikbaar Vent, of was dat een verkapte actie van jezelf ter hoer stellen? Want dat is ook dope offcourse ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Een verkapte actie om mezelf ter hoer te stellen. edit: ik kan je ook wel vindictiv geven ofzo maar dan zal het wel wat kosten. [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-03-2007 @ 00:43:19 ] | ||
![]() | ![]() |
aight dus Gruaw en Vent stellen zichzelf beschikbaar.. Open Mic voor Big Sam.. nog iets anders misschien erbij, ja ik heb wel leuke ideeen voor dit. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Lol @ bigsam. Verder weet ik niet of je iets van een budget hebt? Anders is het misschien handig om 1 iets bekendere act te boeken zodat er ook daadwerkelijk mensen komen naast onze groupies uiteraard. Open mic kan trouwens makkelijk gedaan worden en dat is nog dope ook. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |