Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] | ||
KayC Back in Town! |
![]() | ![]() |
Kom er nog steeds niet op, teringzooi Zelfs www.hotmail.com doet het niet. [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-03-2007 @ 18:04:28 ] ---------------------------------------- Zwolle | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik weet het niet, stoep... en ga het ook niet proberen. Waarom zo opgefokt KayC, je bent toch niet verslaafd, hè? ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
KayC Back in Town! |
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 16-03-2007 @ 18:06 Ik weet het niet, stoep... en ga het ook niet proberen. Waarom zo opgefokt KayC, je bent toch niet verslaafd, hè? ![]() Nee, maar ik ben net terug van fitness en verwacht een mailtje. ---------------------------------------- Zwolle | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Aaahahahahahahaha YES YES YES hij doet het weer!!! EINDELIJK!!!!!! ---------------------------------------- Days to come | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Hotmail is toch niet van Windows Live Messenger of heeft Gates Hotmail ook overgekocht? ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: upnorth schreef op 16-03-2007 @ 18:08 Aaahahahahahahaha YES YES YES hij doet het weer!!! EINDELIJK!!!!!! br3ezAh ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Stoeprand schreef op 16-03-2007 @ 18:08 Hotmail is toch niet van Windows Live Messenger of heeft Gates Hotmail ook overgekocht? Hotmail is toch van MSN en dus van Microsoft? | ||
![]() | ![]() |
WIiee iiiccck? ---------------------------------------- Days to come | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: upnorth schreef op 16-03-2007 @ 18:08 msn is behoorlijk vrouwelijk hoor Aaahahahahahahaha YES YES YES hij doet het weer!!! EINDELIJK!!!!!! ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
KayC Back in Town! |
![]() | ![]() |
Quote: brutus_barrakus schreef op 16-03-2007 @ 18:14 (...)msn is behoorlijk vrouwelijk hoor Ben ik het niet mee eens, als ik zo makkelijk kan communiceren met mensen uit andere steden vind ik het gewoon makkelijk. ---------------------------------------- Zwolle | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Word, alleen bij mij doet hij het ook niet zie ik net haha | ||
![]() | ![]() |
kan je geen geld gaan vragen als e msn het een tijd niet doet ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
Probeer het eens, Bill heeft geld zat volgens mij. ---------------------------------------- Days to come | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
tis een gratis product dus dat gaat niet lukke ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
Joh! ---------------------------------------- Days to come | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ja ik denk van neem zn laatste hoop op rijkdom ook maar even weg. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Mc-V | ![]() | ![]() |
sjeesus,, nu doet hij het bij mij niet | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Kut msn ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
heb net gewonnen met dat damspel van msn. | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben heer en meester in patience en mijnenveger.![]() | ||
![]() | ![]() |
Kan iemand er voor zorgen dat die irritante ""Laat zien dat je uniek bent! Koop de vetste Opgezwolle kleding online!" ad verdwijnt? ---------------------------------------- Days to come | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Shit, normaal hoef ik nooit op msn te zijn, dan doet ie et, moet ik d'r een keer opzijn, doet ie et niet. ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Hij doetet weerrrr ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
hier doet msn het niet | ||
![]() | ![]() |
Hier ook niet | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
nee hier ook niet wat best kut is, omdat ik op vrijdagavond op msn altijd de planning voor mn weekend maak ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
hier nog steeds niet volgens mij moet je er geluk voor hebben wil je er door komen of een oude versie ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
OP msn? ![]() ik heb MSN 7.5, en kom er ook niet door. [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-03-2007 @ 19:50:10 ] | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb oude versie maar kom er ook niet door hoor. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
nee heb het net ook geprobeerd met msn messenger die standaard versie maar dat lukt ook niet ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
das wel knap kut, gezien er verder op internet vrij weinig te doen is en ik ziek thuis zit. | ||
![]() | ![]() |
Ik zit te chillen met break outs ![]() wel een megaposter van jessica alba gevonden trouwens | ||
![]() | ![]() |
ik moet met me chick afspreken wat ze vanavond doet maar dat gaat zo niet werken ![]() ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
haha! De break out ? no shit ? Altijd dope vragen vroeger in die sex hoek : "ik heb een douchekop op mijn vagina gericht, kan ik nu zwanger geraakt zijn?" ![]() Quote: brutus_barrakus schreef op 16-03-2007 @ 19:55 ik moet met me chick afspreken wat ze vanavond doet maar dat gaat zo niet werken ![]() heeft ze geen telefoon ? [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-03-2007 @ 19:56:20 ] | ||
![]() | ![]() |
Haha ja toch.. nee er staat: Afgelopen weekend heeft een jongen me afgetrokken en ik hem, ben ik nu ontmaagd?!?!?!?! | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
hehehe ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Pummety040 schreef op 16-03-2007 @ 19:56 Haha ja toch.. nee er staat: Afgelopen weekend heeft een jongen me afgetrokken en ik hem, ben ik nu ontmaagd?!?!?!?! whahaha!! en is dat niet een beetje gay ? | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mx Fortune schreef op 16-03-2007 @ 19:58 (...) whahaha!! en is dat niet een beetje gay ? Een beetje? Haha fucking hell ik ga kapot ![]() | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
inderdaad, in de break out staan er echt idiote vragen in, maar dat is wel nieuwswaarde voor de break out natuurlijk! hehe ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
" Onlangs heb ik een jongen gepijpt en het zaad doorgeslikt, maar nu wordt mijn buik steeds dikker...ben ik nu zwanger ?!! Ik durf het hem alleen niet te vertellen! -xxx- Anne ter hoog, Maarsenbroek" A. Hoe kan je daar zwanger van zijn ? B. Ze dorst het niet te vertellen, maar vermeld wel naam + woonplaats ![]() | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
een wat langere tijd terug had ik er wel 50 condooms mee gewonnen hehe, durex. Die mensen die poseren pff. de kapper doet t niet meer shit | ||
![]() | ![]() |
Als jullie zouden moeten kiezen, wie zou je kiezen? Paris Hilton ![]() of Nikki reed ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-03-2007 @ 20:04:35 ] | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
edit: o duidelijk 2e [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-03-2007 @ 20:05:06 ] ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
paris is eng en bij die 2e heb ik het idee dat ze ooit een hij is geweest. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
zo dan andere foto | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Aan de zus van paris hilton ( hoe ze ook mag heten) werd eens gevraagd wanneer haar homevideo uitkwam. heheheh ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
heeft iemand een nieuwsbericht over wat er precies aan de hand is met msn ? ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Pummety040 schreef op 16-03-2007 @ 20:02 Als jullie zouden moeten kiezen, wie zou je kiezen? Paris Hilton ![]() of Nikki reed ![]() ![]() Eyo die 2e heeft in The O.C. gespeeld toch? | ||
![]() | ![]() |
Weet ik niet, ik ken haar uit de film Thirteen | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] |