Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /   [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zondag 08-04-2007 om 22:54:28
angel-eyez, wil je verkering?
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Angel-eyez
Kanye West is the best!
Gepost door Angel-eyez op zondag 08-04-2007 om 23:07:01
natuurlijk, met jou altijd!!!
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zondag 08-04-2007 om 23:09:12
dit is een lekker nummer...
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
V-Rank
Gepost door V-Rank op zondag 08-04-2007 om 23:11:38
Inderdaad. Moet de rest van die plaat nog beluisteren, deze is in ieder geval erg lekker.
----------------------------------------
And these rappers need to gather their belongings
Or get wrapped up in their extra long thong strings
Angel-eyez
Kanye West is the best!
Gepost door Angel-eyez op zondag 08-04-2007 om 23:13:29
wanneer komt u- Niq?
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zondag 08-04-2007 om 23:32:17
niet..
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Angel-eyez
Kanye West is the best!
Gepost door Angel-eyez op zondag 08-04-2007 om 23:41:02
jammer
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zondag 08-04-2007 om 23:41:31
maar wij hebben verkering, dat scheelt..
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Angel-eyez
Kanye West is the best!
Gepost door Angel-eyez op zondag 08-04-2007 om 23:45:27
das dan wel weer waar
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zondag 08-04-2007 om 23:45:37
het enige dope in Tuindorp is de chinese cafetaria
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
dap
038
Gepost door dap op zondag 15-04-2007 om 14:44:03
Quote:
Patricia van Liemt geschorst bij 100%NL
Patricia van Liemt, dagelijks te horen op 100%NL samen met ADHdave tussen 06.00 en 09.00 uur, is vrijdag door de directie van het station op non-actief gezet. Van Liemt is het 'niet' eens met het huidige muziekbeleid van het landelijke radiostation. Vrijdagmorgen draaide ze in haar ochtendshow op 100%NL wederom een nummer van zanger Jan Smit als protest. Dit was de derde keer dat ze over de scheef ging bij 100%NL.



Patricia van Liemt: "Ik heb drie dagen achter elkaar Jan Smit gedraaid als protest dat we hem niet op de playlist hebben staan bij 100%NL. De directie was het hier niet mee eens. Na 2 waarschuwingen heeft Herbert me vanochtend geschorst." De schorsing blijft geldig tot en met maandag. Dan zal blijken of Van Liemt achter haar standpunt blijft staan. "Ik ben inmiddels overladen door steunbetuigingen van de luisteraars. Jan Smit moet op 100%NL," aldus van Liemt.

100%NL laat overigens duidelijk weten dat dit geen mediastunt is. De Volendamse Jan Smit staat momenteel op nr.1 in de Top 50, maar dat wil niet zeggen dat 100%NL de single ook gaat draaien.

100%NL draait momenteel muziek van Marco Borsato, Lange Frans en Baas B, Brace, Brainpower, Acda&DeMunnik, Kane, Ali B, Anouk, Krezip en dergelijke. Opvallend is wel dat 100%NL wel Nick & Simon op de playlist heeft staan maar geen Jan Smit. "We hebben Jan Smit nog nooit op de playlist gezet. En als dat 'stationpolicy' is, dan is het niet de bedoeling dat DJ’s dan eigenhandig daar verandering in brengen", aldus Herbert Visser.

Het management van Jan Smit is het niet eens met het beleid van 100%NL; "Als je jan smit niet draait ben je een lul". [Radio.NL]


Casper, draai eens toppertje, laat hem wel mixen in een hiphop remix
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zondag 15-04-2007 om 14:48:34
ghaha wtf,
relaxte policy
geen jan smid ghaha
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op zondag 15-04-2007 om 15:02:21
Anamenas kirim was et geloof ik geleerd van een turk in mijn klas
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-04-2007 @ 15:02:49 ]

----------------------------------------
argh
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 15-04-2007 om 15:08:20
Het is inderdaad opmerkelijk dat het niet gedraaid wordt eigenlijk, als hij echt op 1 staat. Ik kan er totaal niet wakker om liggen, vind die hele hype om die gast maar gaar.
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zondag 15-04-2007 om 15:24:33
Ik zeg, je bent een lul als je hem wel draait.
Waarom zou een radiostation alleen maar moeten draaien wat toevallig populair is.
Ik vind de radio sowieso te single georiënteerd.
Er staan altijd genoeg dope nummers op een album, maar meestal worden alleen de singles gedraaid.
Liquid
Gepost door Liquid op zondag 15-04-2007 om 15:25:06
Ik ben niet echt fan van Jan Smit ofzo, maar ik vind het wel echt lelijk dat een directie even bepaald of een DJ een nummer mag draaien of niet. Tuurlijk kan je op bijvoorbeeld een country station geen rockmuziek draaien, maar Jan Smit lijkt mij toch wel ''100% NL''.

@ Battlecat, of het een kutnummer/populair nummer is doet er even niet toe, als DJ moet je toch gewoon binnen een bepaald genre de vrijheid hebben om te draaien wat je wilt?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-04-2007 @ 15:26:02 ]

----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zondag 15-04-2007 om 15:29:13
Ligt eraan of de dj dat zelf belangrijk vindt.
Volgens mij was dit al van tevoren bekend, dus als zo'n dj op die vrijheid zit te wachten had hij/zij niet bij het radiostation moeten gaan werken.
SpooK!
Gepost door SpooK! op zondag 15-04-2007 om 15:29:40
ik ben een van de weinige dj's bij 100%NL die helemaal zijn eigen muziek kiest

Vanavond in de show:
Veelplegers te gast
Bellen met Paradox van Illicit over hun release in Duitsland en verdere plannen
Reportage van HRMNNH! in Den Haag (gisteravond was de voorstelling, vanavond op je radio, jawel
en we geven kaarten weg voor de top notch labelnight 21 april in Eindhoven!
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op zondag 15-04-2007 om 17:40:09
schraal man ik slaap voort om 21:00, kan iemand ht opnemen vanaaf? ik wil de veelplegers horen
----------------------------------------
argh
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op zondag 15-04-2007 om 17:41:38
Illicit is dope, ga nu n cd-tje ervan draaien, idee.

Ik denk wel dat ik ga luisteren..
SpooK!
Gepost door SpooK! op zondag 15-04-2007 om 21:04:36
intunen mensen!
jamme
Catweazle
Gepost door jamme op zondag 15-04-2007 om 21:07:06
postman/postmen doet het hem met deze temperaturen
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op zondag 15-04-2007 om 21:07:21
ok dan ff veelplegers checken
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zondag 15-04-2007 om 21:07:48
ingetuned
----------------------------------------
Jos de Boss
fat-nexus
Ja zoiets denk ik ook
Gepost door fat-nexus op zondag 15-04-2007 om 21:14:08
Ingetuned hoe laat komen de veelplegers?
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op zondag 15-04-2007 om 21:14:33
aah wel chill spook geen afgekapte shit gewoon de hele track
bramr
Gepost door bramr op zondag 15-04-2007 om 21:22:01
ZJEEEEEEEEH!
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zondag 15-04-2007 om 22:03:41
beetje te vaak gedraaid dit nummer, niet alleen jullie, maar in het algemeen... als-ie maar niet ook op het album staat
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
dap
038
Gepost door dap op zondag 15-04-2007 om 22:28:55
hehe veelplegers in het huis
Critical Gepost door Critical op zondag 15-04-2007 om 22:32:24
oeh schakel net in, meteen heel lekker
----------------------------------------
zelfs de sky is geen limit voor mij
dap
038
Gepost door dap op zondag 15-04-2007 om 23:07:33
lekkere freestyles mensen!
KayC
Back in Town!
Gepost door KayC op zondag 15-04-2007 om 23:16:04
Het land van....dat kan echt niet jongens!
----------------------------------------
Zwolle
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zondag 15-04-2007 om 23:16:30
dap is groupie..
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Mindstate
Gepost door Mindstate op zondag 15-04-2007 om 23:16:38
Quote:
KayC schreef op 15-04-2007 @ 23:16
Het land van....dat kan echt niet jongens!


Word, gaat wel laag hoor
KayC
Back in Town!
Gepost door KayC op zondag 15-04-2007 om 23:17:17
Heb 'm uitgezet.
----------------------------------------
Zwolle
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op zondag 15-04-2007 om 23:18:34
Deze wil ik nog wel een keer terugluisteren, ik kan op het moment niet inschaklen, maar Spook ik wil die shit wel haha...dus als ie downloadbaar wordt ofzo, zou dope zijn
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Mindstate
Gepost door Mindstate op zondag 15-04-2007 om 23:24:36
Quote:
KayC schreef op 15-04-2007 @ 23:17
Heb 'm uitgezet.


Ghehe die van Salah erna was wel weer een mooie goedmaker
rame
Gepost door rame op zondag 15-04-2007 om 23:25:42
Wat is dit voor wacks?
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zondag 15-04-2007 om 23:27:55
dat zijn mensen die binnen zijn ..
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op zondag 15-04-2007 om 23:33:50
weg met jan smit! dikke weurd naar die 100 procent NL radiostation...


----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 17-04-2007 om 18:11:18
Jan Smit Soap rond 100%NL gaat door [Update1]

Het begint bijna een soap te worden. Presentatrice Patricia van Liemt is dinsdagmorgen na een schorsing van één uitzending weer aan het werk gegaan. Samen met ADHDave presenteert ze elke werkdag tussen 06.00 en 09.00 uur de ochtendshow op 100%NL. Maar wederom liet ze meerdere malen muziek van zanger Jan Smit horen op 100%NL inclusief de nieuwe single 'Op weg naar geluk'.

Daarnaast vroeg Van Liemt aan de luisteraars haar te steunen door te SMS'en met steunbetuigingen voor haar idee om Jan Smit te gaan draaien op het station van de Nederlandse urban, pop & rock. Niet lang daarna was het duo niet meer te horen en werd de show tot 09.00 uur gepresenteerd door programmadirecteur Herbert Visser.



Wat de gevolgen zijn voor Patricia van Liemt en ADHDave is op dit moment onduidelijk. De directie van het station is zich nog aan het beraden over de nieuwe situatie wat overigens geen mediastunt is volgens Van Liemt. "Het is gewoon helemaal uit de hand gelopen".

Wendy Duivenvoorde steunt 'Jan Smit actie'
Inmiddels heeft ook Wendy Duivenvoorde meerdere malen muziek van Jan Smit op 100%NL laten horen. Hiermee wil ze de 'Jan Smit Actie' van ADHDave en Patricia van Liemt ondersteunen. Het duo van de ochtendshow heeft inmiddels al honderden mailtjes en sms’jes van de luisteraars gekregen om de actie te ondersteunen.

Ook Arnoud Schellenberg steunt actie
Inmiddels heeft Arnoud Schellenberg, dagelijks te horen 13.00 tot 17.00 uur, ook Jan Smit gedraaid. Ook hij loopt hiermee het risico te worden geschorst.

100%NL nonstop verder?
Door de actie van Wendy Duivenvoorde en Arnoud Schellenberg is het goed mogelijk dat het radiostation vanaf woensdag non-stop gaat uitzenden tot 17.00 uur. Wordt 100%NL een Non-Stop station?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-04-2007 @ 18:13:31 ]
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 17-04-2007 om 18:16:24
Hehe Spook draai jij zondag ook Jan Smit?
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Replay
...
Gepost door Replay op dinsdag 17-04-2007 om 18:18:43
owne grapje
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-04-2007 @ 18:19:05 ]

----------------------------------------
....
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 17-04-2007 om 18:19:32
casper heeft nog geen Jantje en / of Toppertje gedraait. blufblufblufblufbluf

nee grapje casp niet doen
dap
038
Gepost door dap op woensdag 18-04-2007 om 11:09:30
100%NL draait toch Jan Smit [Update]

De soap rond zanger Jan Smit bij het landelijke radiostation 100%NL lijkt eindelijk ten einde, Jan Smit keert terug op 100%NL. Zanger Jan Smit wordt vanaf woensdagmorgen in de playlist van 100%NL opgenomen. Wat de rede van programmaleider Herbert Visser is, om nu toch Jan Smit aan de playlist toe te voegen is nog niet officieel bekend gemaakt. Woensdag zal 100%NL met een persverklaring komen hierover.

Collega's van de onlangs geschorste Patricia van Liemt toonden zich afgelopen dinsdag zeer solidair met de radiopresentatrice en draaiden ook diverse nummers van Jan Smit, iets waarvoor Van Liemt op non-actief werd gesteld voor één dag. Afgelopen dinsdag was Jan Smit nog steeds een groot taboe op 100%NL.

Visser liet dinsdag nog weten bewust geen volksmuziek te draaien zoals André Hazes, Frans Bauer, Gordon en Jan Smit.

"In plaats daarvan wordt echte popmuziek gedraaid, zoals die van Marco Borsato, Kane en Bløf. Ik schat de kans als bijzonder klein in dat we Jan Smit gaan draaien. Zijn muziek is misschien door de jaren wel wat veranderd, maar het gaat ook om het imago dat aan hem kleeft."

Visser erkende ook dat er sprake was van slechte communicatie tussen de deejay's en de programmaleiding. "Als programmaleider ben je ook bezig met technische en juridische zaken", legt hij uit. "Soms komen deejay's bij me klagen en dan kan ik door tijdsgebrek wel eens bot uit de hoek komen."

[Update]
Het nieuwste nummer van Jan Smit, ‘Op weg naar geluk’, is per direct toegevoegd aan de playlist, zo laat een woordvoerder van 100%NL weten. Omdat meerdere deejay’s zich schaarden achter de actie van Patricia was een spoedvergadering bijeen geroepen met de meest betrokken deeajay’s

"Tijdens het overleg, dat dinsdagavond plaatsvond in Hilversum, werd duidelijk dat het merendeel van de deejay's Jan Smit graag willen draaien. De reden om Jan Smit niet te draaien, namelijk omdat hij het levenslied zou vertolken, zou volgens de deejay's achterhaald zijn. De deejay's hebben de directie hier dinsdagavond van kunnen overtuigen. En wat de directie van 100%NL ook heeft overtuigd, zijn de enorme hoeveelheden SMS-jes en mailtjes die Patricia tijdens het overleg overhandigde."

Actie krijgt vervolg in Belgie
De actie van Patricia heeft tevens navolging gekregen in het buitenland. Ook bij de Belgische publieke popzender Radio Donna protesteren deejay’s tegen het beleid van de directie om Jan Smit niet te draaien. [Radio.NL]
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 18-04-2007 om 11:17:46
hehe, ik zou eerder protesteren als ik hem wél moest draaien
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
SpooK!
Gepost door SpooK! op zondag 22-04-2007 om 16:14:07
Vanavond in de sjo:

De Stropstrikkers te gast, en Klaas Vaak, de producer van de groep neemt zijn MPC mee om live een beat te tikken!

We bellen tegelijkertijd met Paradox van Illicit (deze keer wel) en Gumshoe van o.a. The Proov over Illicit en het nieuwe tv programma 12 inches, geproduceerd door Gumshoe en met Paradox in de 1e aflevering.

We bellen met Beau Love van Appletree records. Zijn eerste EP genaamd 'Untitled' is nu uit en daar gaan we hem even over aan de tand voelen.

Daarnaast geven we zo'n supervet exclusief oranje Spookradio t-shirt (zijn maar 4 van gemaakt) weg!

Dussss luister vanavond van 21:00 tot 0:00 naar Spookradio op 100%NL!
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op zondag 22-04-2007 om 16:14:53
Ken geen van allen, ik ben up in Uden, sorry, weer een lusiteraar minder
----------------------------------------
argh
Seubie Gepost door Seubie op zondag 22-04-2007 om 16:16:40
Jy moet toch om 9 uur naar bed dus je luistert niet ?
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op zondag 22-04-2007 om 16:21:53
Quote:
SpooK! schreef op 22-04-2007 @ 16:14
Vanavond in de sjo:

De Stropstrikkers te gast, en Klaas Vaak, de producer van de groep neemt zijn MPC mee om live een beat te tikken!

We bellen tegelijkertijd met Paradox van Illicit (deze keer wel) en Gumshoe van o.a. The Proov over Illicit en het nieuwe tv programma 12 inches, geproduceerd door Gumshoe en met Paradox in de 1e aflevering.

We bellen met Beau Love van Appletree records. Zijn eerste EP genaamd 'Untitled' is nu uit en daar gaan we hem even over aan de tand voelen.

Daarnaast geven we zo'n supervet exclusief oranje Spookradio t-shirt (zijn maar 4 van gemaakt) weg!

Dussss luister vanavond van 21:00 tot 0:00 naar Spookradio op 100%NL!


Een van de dopeste uitzendingen dan...

Illicit is ill,

Maar appletree records poept alleen goede shit uit. Beau Love is dope.
 Index / Radio, televisie en film /   [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0102 sec.