Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
nou laat me eens een flink poepje hip hop ruiken. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Karpuzzzzzzzzz, analfaturk! ![]() En ik ben NIET jaloers! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 24-06-2007 @ 21:26 Karpuzzzzzzzzz, analfaturk! ![]() En ik ben NIET jaloers! Kar(poes) is een grapje, Leyla... Denk na, turkse jongens, die karpuz uitspreken ... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ik weet alweer waarom ik nooit Turkse jongens spreek, dank je... ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
voorheen stond het hier vol met nieuwe reactie's elke 10 minuten . animo voor spookradio beetje afgenomen ? ohjajjoh !? --> ? <-- hehe [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-06-2007 @ 21:46:57 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
deze track vind ik zo dope gewoon ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik luister nog trouw! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
goeie zaak , aait chill nieuwe def p. hehe lauwe oneliner [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-06-2007 @ 21:51:01 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
Def P? Ik hoor Kas? Ik was nog geen minuut weg... Is toch niet al een hele track geweest>? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
ik wou zeggen ik hoor toch ook echt Kas ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
![]() | ![]() |
Kas gaat wel aardig los, fucking dope deze track hoe heetie ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
ja maar was net mailtje van gast die def p wilde horen en casper zei dat die zo kwam ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Wees Eerlijk ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
Def P was een req en toen zei spook ik heb een primeur een nieuw track van de toekomstige album. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
hehe, ik had Kas aangevraagd, maar ik was buiten tof doen met mijn buurvrouw... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Wat vind je zo dik aan kas ? ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Kas heb ik veel hoger zitten dan mening zwolle-artiest... maar goed, dat zal wel een persoonlijk iets zijn .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Hij rijmt heel tof en hij heeft een volwassen manier van dingen vertellen maar ik vind het zo irie dat hij altijd op de zelfde manier flowt en zijn rijms altijd hetzelfde uitspreekt. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ja, brada, over smaak valt niet te twisten .... maar ik vind kas echt heel erg onderschat; zijn laatste album is echt een cd die je urenlang achter elkaar kan afdraaien ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind allebei Kas' albums echt erg goed en hoe langer je ze draait, hoe beter ze worden ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
vip heeft smaak ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 24-06-2007 @ 22:12 ja, brada, over smaak valt niet te twisten .... maar ik vind kas echt heel erg onderschat; zijn laatste album is echt een cd die je urenlang achter elkaar kan afdraaien Dan moet ik die gauw maar eens checken want heb ik nog nooit echt nadrukkelijk gehoord. Spiegelreflex is wel een classic voor mij echt een heel dope album. ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Kas is dope ja ook een relaxte gast toen hij hier kwam optreden waren er misschien 20 mensen toch ging hij flink los, respect voor hem. ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
nou ik ben benieuwd ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
Ey gaan jullie allemaal is boos worden op Bram en Casper dat ze mij uitlachen omdat ik om Jimmy G vraag.. Ik wil Polm & Palm horen! Verdiend zendtijd! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
we haten jou sowieso wel .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
jeej ik kan weer inloggen op nlhiphop! | ||
![]() | ![]() |
Mooi, gha je nu dan Polm & Palm draaien? ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ze lachen je uit, esse ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Haha pummety toch? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hahahaha | ||
![]() | ![]() |
hehehehehe ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
wat gebeurt er: ik luister niet meer... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Hahaha shit Bram en Spook zijn bazen. Ja met zijn vieren zijn ze natuurlijk wel een eenheid. Wie noemt zijn kind nou pummety. Stuk ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
eindhovuhhhhhh mijn god | ||
hey weet iemand mischien een url die ik net als spookradio kan invoegen in me mediaplayer van een amerikaanse hiphop zender ? ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
"je kent muh wel"! Moehahahaha, vanwaar Spook? ![]() | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
pummety heeft een shirtje gekocht... er zijn nog wel een paar exemplaren beschikbaar, misschien zijn hier nog kopers? | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
ja ouwe rukkers | ||
![]() | ![]() |
Hey draai eens Pharao In De Tent please. Wat kosten die shirts tegenwoordig? | ||
jamme Catweazle ![]() |
![]() | ![]() |
Hoeveel kosten ze dan? Ook leverbaar in België? en vind ik ergens een tracklist van alle dikke hits die gedraaid werden deze avond. | ||
20 ewuro bijna voor kratis 'Free Bokito ! ' hehehe [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-06-2007 @ 23:33:22 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
�20 geen geld... | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: BattleCat schreef op 24-06-2007 @ 23:27 Hey draai eens Pharao In De Tent please. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
miniiiiiii whut ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Groen Rood Blauw Wat een bult kleuren..........doet zeer an mn ogen ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
wat een slechte remix.... en dat was de beste die ingezonden had deze week? auch. | ||
![]() | ![]() |
serieus, die beat geeft mij hoofdpijn ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=356150&songID=5448169 ja man brandt kwam harder ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
Tozz, hun verzoek voor Pharao komt gelijk.. En ik vraag Polm&Palm en hij komt gewoon niet ![]() ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |