Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
boswottels wat zeg ik verkeerd dan? het zijn toch geen infrareds? en die roze had ik gezien op caliroots ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
t zijn wel infrareds die roze wat jij zegt zijn am90 concords. Erg lastig om die in een grotere maat te vinden zoals die van mij (45) omdat het een dames kleurenweg is en dus ook damesmaten | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
die van vorige pagina:![]() en andere foto van infrareds: ![]() ze zijn nogal roze dus vandaar dacht ik dat t geen infrareds waren sorry sneakermeester boswottels ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Mensen, ik ben hier de echte sneaker kenner, ik zit langer in de game dan boswottel waar hij in zit. Maar na een tijdje heb je de sneaker shit ook wel gezien. Shit is alternatief mayn. Maar ik weet alles!!!! ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
boswottels wat was er grappig aan mijn opmerking?! ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
nou, als je infrareds wilt betaal je al snel 160 op ebay volgens mij ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Als je geluk hebt kan je er wel geld mee verdienen. Ik kon Kid Robots krijgen van eBay. Gast wou ze voor 700 verkopen. Maar hij weet niet dat die dingen 1100 waard zijn. ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MTijn schreef op 16-09-2007 @ 17:46 nou, als je infrareds wilt betaal je al snel 160 op ebay volgens mij wat hij zegt ik krijg ze volgende week binnen voor 40 eu shipped ![]() | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
raar dat mensen er 160 voor betalen terwijl je ze kan bestellen voor 40(of Boswottels heeft criminele contacten. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
bos hoe flik je dat? ![]() hook me op ![]() ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
eigenKWEEk Vervelende jongen als die mic aanstaat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: aprofourz schreef op 16-09-2007 @ 18:52 raar dat mensen er 160 voor betalen terwijl je ze kan bestellen voor 40(of Boswottels heeft criminele contacten. want het is natuurlijk niet mogelijk dat hij bedoelt te zeggen dat hij 40 dollar shipping costs betaalt ---------------------------------------- De Eigen en de Oude zijn weer eens te stronken - De buren staan al uren op de muur te bonken | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MTijn schreef op 16-09-2007 @ 19:23 bos hoe flik je dat? ![]() hook me op ![]() ach ja beetje rond neuzen overal en dan vind je ze vanzelf curry;s die ik hierboven heb geposts had ik bijvoorbeeld voor 55 euro incl en infra's voor 40 incl succes met zoeken ![]() | ||
Thijs1988 Meatball Sub ![]() |
![]() | ![]() |
Kheb me gister nieuwe Karl Kani's gehaald. Kan alleen nergens een foto vinden ervan. Ze zijn redelijk hoog met sown klittenband bovenaan. Kan iemand ee foto daarvan vinden? grtz. ---------------------------------------- Hitting bottom isn't a weekend retreat. It's not a goddamn seminar. Stop trying to control everything and just let go! LET GO! | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Is er nog iets waar je op kunt letten als je schoenen/kleding krijgt aangeboden of het namaak/replica's zijn? Zou wel handig zijn ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
www.solepedia.org ofzo en er zijn wel andere sites. of op ML sneakerhome vragen ![]() ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
gewoon op de vorm letten hou er voor de gein eens een plaatje naast waarvan je weet dat hij wel egt is en als de prijs te mooi is om waar te zijn is de schoen t ook. | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
allebei nieuw![]() ![]() ![]() | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
ff serieus houden, onzinnige dingen gebeuren genoeg [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-09-2007 @ 22:25:53 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
sexy....... | ||
Dionysus Dio_Deus is niet meer... |
![]() | ![]() |
@lostcuban niceeeeeeeeeeee ![]() ---------------------------------------- wat nu? wat nu? | ||
Jisca uh.? |
![]() | ![]() |
WTF![]() ![]() | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Zijn volgens mij customs. Oh kan ik zoiets wel zeggen, straks lacht Shoemaster boswottels me uit... ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
word @ jspr ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Lostcuban V ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Dionysus schreef op 20-09-2007 @ 21:37 @lostcuban niceeeeeeeeeeee ![]() Thnx @ JSPR Zijn ook customs of het moeten asia exclusives zijn, maar dat kan ik me haast niet voorstellen. Ze hebben wel wat LEYPerigs. Het wachten is op de verheldering van shoemaster bos, of iemand anders die zin heeft om te googlen ![]() ---------------------------------------- Remember, Remember The 5th Of November | ||
Skarjan eu |
![]() | ![]() |
sinds gister mijn schoenen![]() | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Die zijn wel dope hoor Skarjan | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Geel, Rood, Roze en Blauw? Niet echt een goede combo nietwaar? ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind ze juist kanker hard! | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 21-09-2007 @ 15:52 Zijn volgens mij customs. true | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jisca schreef op 21-09-2007 @ 15:38 WTF ![]() ![]() Mssn bij Patta's in Amsterdam? Kunnen inmiddels wel uitverkocht zijn trouwens.. ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: getinspired schreef op 22-09-2007 @ 22:22 (...) Mssn bij Patta's in Amsterdam? Kunnen inmiddels wel uitverkocht zijn trouwens.. customs is dus maar 1 zo'n identiek paar van | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind ze eigelijk ook erg lelijk. | ||
![]() | ![]() |
Heeft nu bijna iedereen Nike schoenen hier? Ik heb alle topics doorgekeken, maar ik heb geen een mooie sneaker van Nike gezien.. ---------------------------------------- Hitting bottom isn't a weekend retreat. It's not a goddamn seminar. Stop trying to control everything and just let go! LET GO! | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
weet je wat ik zou doen? jezelf afschieten! heb je dr ook geen last meer van ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
levensbedreigend dilemma idd ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
![]() | ![]() |
Ik zeg dit ook, omdat ik Nike altijd associeer met Hardcore. Hoeveel Nike sneakers zie ik hier, die Hardcore gasten ook hebben. ---------------------------------------- Hitting bottom isn't a weekend retreat. It's not a goddamn seminar. Stop trying to control everything and just let go! LET GO! | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
haha nike schoenen assoscieren met hardcore haha gabbers dragen vaak air max 95, en die heb ik nog nooit in dit topic gezien ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Word.....AM'95 worden vooral gedragen door die hardcore-papi's. AM'1 en AM'90's zijn eerder "geassocieerd" met hiphop ofzo. Sowieso "Im a Nike-head, -Nas" Kan me prima in die line vinden qua kicks. ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
ik koop alleen nikes maar volgens mij heeft die dude er weinig verstand van want je kan nooit alle nikes met hardcore assoscieren dunks air force enzo allemaal basketbal schoenen ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
![]() | ![]() |
Heb altijd nikes gedragen sinds mijn 8ste ofzo, alleen ff tussenpauze met 2 paar skateschoenen ![]() edit: owja, heb natuurlijk ook zwarte klassieke all-stars in me kast staan ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-09-2007 @ 21:00:33 ] | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
ik draag am95's ![]() ![]() | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Gewoon oldscool Adidas Superstars.. Blijven dope, ook zonder hippe felle kleurtjes.![]() ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Binnenkort de nieuwe AM'1 en AM'90 20 oct. bij patta als ik me niet vergis te lui om foto te zoeken maar die AM1s zijn te dope. ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
waarom zie ik nou mij zelf niet op nikes lopen ?? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() deze dus krs weinig soeps beetje te veel van t goeie | ||
Riestekorrel DieKoeRentDieKoeNa ![]() |
![]() | ![]() |
![]() DUVEL shoe ---------------------------------------- http://www.threshrecs.com/ | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Die is echt nice man ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Dunk![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- 038 | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Quote: Riestekorrel schreef op 02-10-2007 @ 14:22 ![]() DUVEL shoe nicccceeee man serieus! die opge schoenen zijn echt suf man ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |