Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] | ||
mcfoadon![]() |
![]() | ![]() |
Oke, ik vindt dat hij geen stijl heeft. Is ook een mening! ---------------------------------------- We dragen kleren met klasse, vragen negeren we door te passen. | ||
Mc-V | ![]() | ![]() |
ik geef bigsam wel een word ! | ||
mcfoadon![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mc-V schreef op 07-11-2007 @ 16:01 ik geef bigsam wel een word ! Een word ? Wat is dat ?> ---------------------------------------- We dragen kleren met klasse, vragen negeren we door te passen. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Die Botticelli dingen zijn echt wanstaltig. | ||
arthur1 Zieke Zuidelingen ![]() |
![]() | ![]() |
word ---------------------------------------- U D E N | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Vind die New Balance anders aardig ziek. ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
![]() liggen op me te wachten, ga ze morgen halen ![]() | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Hoe kan dit nou zo goedkoop zijn dan ohja is natuurlijk gewoon een veiling hehe. [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-11-2007 @ 17:15:43 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
![]() Vorige week gehaald | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
iemand ervaring met het bestellen van schoenen via nike.com? ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
wel nikeid.com | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
dat bedoel ik? ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
Okkabokka KD |
![]() | ![]() |
![]() Vandaag opgehaald.. http://www.eukicks.com/wp-content/uploads/2007/08/nikecymk.jpg [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-11-2007 @ 22:42:19 ] | ||
Props eh? hoessut ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Air max 1 ID Clot Kanye Vanaf zaterdag mine ---------------------------------------- verre oosten, verder hoef ik je niet te melden | ||
waar vind je die ---------------------------------------- ya diggg | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Op de regulier dwarsstraat. | ||
![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
Eppo de Hersendode ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Okkabokka schreef op 14-11-2007 @ 22:41 ![]() Vandaag opgehaald.. http://www.eukicks.com/wp-content/uploads/2007/08/nikecymk.jpg hahaha die zijn heel lelijk ---------------------------------------- jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence we all want money drugs and bitches | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 11-11-2007 @ 17:11 Hoe kan dit nou zo goedkoop zijn dan ohja is natuurlijk gewoon een veiling hehe. omdat ze fake zijn | ||
brendan sir ![]() |
![]() | ![]() |
![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-11-2007 @ 19:21:52 ] | ||
brendan sir ![]() |
![]() | ![]() |
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
[img] link [/img ] zonder spatie ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: BigSam schreef op 04-07-2007 @ 13:22 dus alleen mooie schoenen zoals deze ff voor de duidelijkheid [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-11-2007 @ 19:36:33 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 16-11-2007 @ 00:12 Op de regulier dwarsstraat. hahaha ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: BigSam schreef op 16-11-2007 @ 19:34 (...) ff voor de duidelijkheid Die zijn ill! Wees er zuinig op.. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Eppo de Hersendode ![]() |
![]() | ![]() |
damn wat is sam tog sexy ---------------------------------------- jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence we all want money drugs and bitches | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
StotdeK Skiller ![]() |
![]() | ![]() |
Wie kent hier nog die shoebas met al je er op liep dat er dan lampjes gingen branden enzo...dat was de skeit man.. tot je op een dag door de regen liep, en ze kapot waren.. k was toen echt,...ehh 6 ofzo.,... ![]() ---------------------------------------- Tipboek schrijvers. | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
![]() LA Gear man, classic ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Eppo schreef op 17-11-2007 @ 10:23 damn wat is sam tog sexy je weetutt ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Props eh? hoessut ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Buitengewoon schreef op 15-11-2007 @ 23:00 waar vind je die ebay ---------------------------------------- verre oosten, verder hoef ik je niet te melden | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
ohja boswottels en waar baseer je dat op. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Diesel schreef op 13-11-2007 @ 14:42 dat bedoel ik? Ja, wat wil je weten dan? | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
waarschijnlijk dat het tussen de 4 en 5 weken duurt. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Quote: boris schreef op 17-11-2007 @ 12:32 ![]() LA Gear man, classic Ik had vroege knkrharde LA Gear's met lichtjes, ik wil ze eigenlijk nu wel weer ![]() Kan je ze nog ergens krijgen? ---------------------------------------- ya diggg | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
geen idee, ik zou ze ook wel willen ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
ExtrA__ Oostblok Bosschenaar |
![]() | ![]() |
Quote: Dunk schreef op 16-08-2007 @ 16:00 Nike's (wie weet wat voor soort nike's het zijn?) ( Plaatje ) ( Plaatje ) nike tennis classics denk ik, lopen erg fijn ![]() Quote: die Lange schreef op 28-07-2007 @ 18:46 (...) neuk jij je dope sneakers ofzo "neee...niet door het gras, dadelijk worde me schoenen vies" "oh kut ik ben door zand gelopen" "nee ik heb me nette schoenen aan, mischien na het eten" nerdje... ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-11-2007 @ 01:07:09 ] ---------------------------------------- TSJA!.. | ||
Kankerchill | ![]() | ![]() |
Iemand die Nike Air Max 90 Black Neon al in het echt gezien? Zie: http://www.kix-files.com/2007/11/nike-europe-black-neon-pack/ ---------------------------------------- Kankerchill | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, staan gewoon bij Foot Locker. Beste nickname trouwens. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Tnx, Gaan we effe checken... In het echt ziet het er vaak toch net iets anders uit dan vanaf een plaatje. ---------------------------------------- Kankerchill | ||
Quote: KRStarr schreef op 25-10-2007 @ 23:13 Nike AM Homegrown maat 11.5 gescout, en volgende week ophalen. Sickness Yo, waar heb je die gescoord? ---------------------------------------- Kankerchill | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
ebay ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Voor hoeveel? ---------------------------------------- Kankerchill | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb deze: http://urban.blogo.nl/?comments/898/32134 ![]() ![]() Woei Rotterdam! ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
waar heb je ze gehaald ---------------------------------------- ya diggg | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Bij Woei, zegt ie toch. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
Quote: Nickert schreef op 25-11-2007 @ 16:52 Bij Woei, zegt ie toch. sorry hoor ![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Damn, ik moet ook weer is een keer nieuwe schoenen halen. Loop nu al ongeveer 1,5 jaar op deze:![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-11-2007 @ 13:20:42 ] | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] |