Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 ]
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op maandag 08-12-2008 om 19:31:54
fresh coast battle scene!

----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Weazel
Gepost door Weazel op dinsdag 09-12-2008 om 00:11:14
Aight dope shit.
Hier ook relaxt nummertje

Weazel
Gepost door Weazel op dinsdag 13-01-2009 om 15:18:15
Wordt dit dan het jaar van Detox?..

Edit:

Dit zegt Dre zelf over Detox.

I'm not talking about lowriders and blunts and all that anymore… I mean, that's played. As a matter of fact, I'm tired of hearing other people talk about it, to tell you the truth… I had to come up with something different but still keep it hardcore, so what I decided to do was make my album one story about one person and just do the record through a character's eyes, and everybody that appears on my album is going to be a character, so it's basically going to be a hip-hop musical.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2009 @ 16:25:14 ]
Geleerde Gepost door Geleerde op woensdag 14-01-2009 om 16:11:20
KK DOPE SHIT

Nieuwe bishop lamont track:
http://www.aftermathmusic.com/audio/bishoplamont/bishoplamont_taje_iwonder_aftermathmusic.mp3

verheug me al op the reformation
sPace
Gepost door sPace op woensdag 14-01-2009 om 16:28:36
Heeft iemand een pakketjes met alle bishop lamont tracks?

sPace, geen spatie!
Geleerde Gepost door Geleerde op zaterdag 17-01-2009 om 11:11:34
Nieuwe beat van dr.dre

Busta Rhymes “Decisions” (prod. by Dr. Dre)
http://www.zshare.net/audio/5416641223bd5995/
Weazel
Gepost door Weazel op dinsdag 27-01-2009 om 00:37:34
2Pac live - 1995 Source Awards

Crooked I performing live NWA May 25th in LBC

Dr Dre ft Snoop Dogg - Up In Smoke Tour (Live)

Xzibit-Bitch & Snoop - Please (live at Source Awards 1999)

Ice Cube Live Performance in NYC - 08/08

Tha Dogg Pound (live at house of blues)

The Game Live Concert New York Irving Plaza 08/26/08 - My Life
Philly Gepost door Philly op dinsdag 27-01-2009 om 15:14:58
ik weet nie als deze is gedropt
http://nl.youtube.com/watch?v=wOH9XSZ0cbE
een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee
Weazel
Gepost door Weazel op dinsdag 27-01-2009 om 15:28:03
Nope, voor zover ik weet niet.
B Real is zeker geen slechte rapper maar ik moet het niet al te vaak horen.
Maar dit nummertje klinkt best wel weer lekker, alleen echt zo'n refrein dat snel verveeld.
Weazel
Gepost door Weazel op donderdag 05-02-2009 om 17:01:11
All in the Same Gang - Spit Fiya ft. Bishop Lamont, G.Malone, Crooked I, The Young Hoggs, G.Black, Big Wy & Spider Loc / Boy N The Hood

Warren G & Bishop Lamont - Gorilla Pimpin [PIMPOLOGIE]

Strong Arm Steady Ft. Mistah Fab, Planet Aisa, & Bishop Lamont - Sunny Cali

Ya Boy feat Bishop Lamont - Barber Shop
EProductions
Beatbakker
Gepost door EProductions op donderdag 05-02-2009 om 19:24:13
Voor degene die slapen op Foesum

http://www.myspace.com/AlwaysBluntedProductions
Weazel
Gepost door Weazel op vrijdag 06-02-2009 om 23:25:02
De naam van de groep deed een belletje rinkelen.
Maar die rappers kende ik wel, wel relaxte shit.
Weazel
Gepost door Weazel op donderdag 12-02-2009 om 18:06:21

*Young Maylay is trouwens CJ uit GTA SA.
Weazel
Gepost door Weazel op woensdag 18-02-2009 om 12:34:31
Beetje ouwe school voor je oren King T

King Tee - Dippin https://www.youtube.com/watch?v=UzTcgJCRmGc

King Tee - Way Out There https://www.youtube.com/watch?v=OLG882XBH8g&feature=related

King Tee - Bass https://www.youtube.com/watch?v=Wkt6_jfEEyc&feature=related

King Tee - Got It Locked ft. Dr. Dre https://www.youtube.com/watch?v=id7FBmwcymQ&feature=related

King T - You Better Bring A Gun https://www.youtube.com/watch?v=ZDiB7dMtLDY&feature=related

King T - Let´s get it on https://www.youtube.com/watch?v=b8MHczusJxg&feature=related
HetIsJeBoy
The Movement
Gepost door HetIsJeBoy op vrijdag 20-02-2009 om 22:35:17
Quote:
Zjoerd schreef op 15-07-2007 @ 14:26
Westside Connection ft. Nate Dogg - Gangsta Nation (ken je vast al)
Ice Cube - Chrome & Paint (Feat. Kokane)
Warren G - Get You down
Compton's Most Wanted - Hood took me under

Young Maylay - San Andreas The Original Mixtape, deze mixtape is echt dope met een echte westcoast sound.

kan je die young maylay mixtape aub voor mij uppen?
a coward dies a thousand deaths, a soulja dies but once.
StropStrikkers
Gepost door StropStrikkers op vrijdag 20-02-2009 om 22:56:37
West Coast HipHop festival1 April, geen grapOp woensdag 1 april 2009 zal in de Heineken Music Hall in Amsterdam weer een line-up van ware HipHop legendes het podium betreden.
Ice Cube, Xzibit, E-40, Too Short en Tha Dogg Pound zullen allemaal op een en dezelfde avond optreden. Dj Muggs draait tussen de acts door. Nog nooit eerder stond er in de ons landje zo’n dikke line-up van HipHop artiesten uit het westelijke deel van Amerika.

1stpriority presents West Coast HipHop Festival
Woensdag 1 april 2009
Heineken Music Hall, Amsterdam
Entree: € 49,50 (excl. servicekosten)
Aanvang: 19.00 uur. Deuren geopend vanaf 18.00uur

http://www.1stpriority.nl
http://www.priorityent.hyves.net
http://www.ticketservice.nl

De reguliere kaartverkoop is reeds gestart bij de bekende vvk adressen & Pico store.

Bijna de gehele line-up van dit festival staat overigens ook op de G-funk mixtape.
Kom alvast in de mood met Mickster. Deel 2 komt er alweer bijna aan!

op www.statemagazine.nl

Zeker een harde line-up,tis dat ik momenteel geen geld hiervoor heb
HetIsJeBoy
The Movement
Gepost door HetIsJeBoy op vrijdag 20-02-2009 om 23:19:30
ooh laat maar! ik heb hem al

a coward dies a thousand deaths, a soulja dies but once.
Weazel
Gepost door Weazel op donderdag 19-03-2009 om 00:10:07
Album praat uit interviews van een paar rappers:
Warren G, Chino XL, Shade Sheist, Concrete criminals (RBX & Bigg Rocc).

Warren G Chino XL Shade Sheist RBX Big Rocc

Q -You're about to return with a new record called "The G-Files". Tell me about this project.

Warren G: It's an incredible project, it's music you can dance to, sing to, smoke to and just enjoy yourself. It's not an album with just a bunch of sad songs, it's a party album. It's about having fun. You know like I said, that's what it's about especially in these days and time with you know the way things are going out here. People want to feel good, they don't want to be stressed out. I got alot of good songs and a lot of young artists on there, a lot of upcoming talent that's on the album. And the people I work with like Snoop, Cube and everybody else is going to be part of the record. We gonna put it down for the West!

Q -What are some of the lyrical collaborations are on The Secret?

Chino XL: Right now, that is still a secret, but I can tell you some of the people I worked with during the recording: I have records with Snoop, I have records with Chamillionaire, I have recorded with Bun-B, Pitbull, and Akon. I have records with Psycho Realm and Immortal Technique. As I told you before, I got the joint with [Big] Pun. I have many records to pick from with me and Crook [Crooked I]. Let me think, there is more, but… I’m in a really unique place in hip-hop. I just feel so blessed and loved and that I am able to be pushed to the front by so many people who are relevant now.

Q -Why did you release the album with nearly the same name as the MC Records' Informal Introduction, released in 2002? In addition, how significant is this album and its meaning to you?

Shade Sheist: Informal Introduction OG is my debut solo album the way I originally planned to release it. Informal Introduction is the version of my album that Universal Records released after swapping songs, reformatting verses and changing my track listing. II is a classic LP, don't get me wrong. I'm simply stating that I hadn't originally recorded the album to be released that way. There were benefits to it though, one of them being that I got to work with Timbaland on my first single! Both versions of this album mean everything to me; this project defined me in my prime. I put everything into making this one of the best releases from the West coast ever. It is the reason that people still remember me to this day -- not that six years was that long ago!

Q - So let’s get into the album and what exactly you’re working on. What kind of features should we expect and who's producing?

RBX: I think we have tracks from MC Ren, Goldie Loc, Chris Gunn, and Niggarachi. We’re done with it and we could actually wrap it up right now, but we’re keeping that window open in case we have to climb back through it and go back in and fix some things.

Q - You got Niggarachi on there, Ren and a few others, but what’s the sound on this album. You’ve spoken back to Death Row and NWA, do you want to have that kind of sound?

RBX: Yea, we wanted to do not exactly what they did, but the foundation of what they did. Speaking of not in the same titles and not the same things, you know that was 20 years ago and not the same things are happening now. But some of the things have changed and some of them haven’t and we just going follow their lead and speak the truth about what’s going down in the streets. You can’t just talk about the same things like, “oh, they’re just talking about Dope Man or they’re just talking about Gangsta Gangsta.” You have to find that new angle to tell the people what’s going on in the streets, yet not be just saying the same old shit. It’s hard to say our style because it’s just hard. We still on the streets even though I've had some success I’ve never changed I’ve been on the block period. You know and Concrete Criminals is just a reflection of that. Some people might start out hard but as they continue in the game and they get a little success they might lose their edges but I’ve stayed in the streets you know. So we never lost our edge. And to be honest with you, it’s really street because you might see me in the street out there in Compton, Long Beach, Watts, South Central, South Gate selling CD's out the truck. That’s real street just hustling and people going see me and think damn these Concrete Criminals is really street. it’s a tribute to all the cats that’s still out there grinding trying to get their paper. and the album is full of flavors too. we hit every angle from the streets, partying, rights, wrongs; it’s an all around album. You aren’t going to just hear one thing, it’s multi-faceted.
Geleerde Gepost door Geleerde op zondag 05-04-2009 om 10:21:07
Nieuwe track van bishop lamont
Bishop lamont - Friends (produce by hi-tek)
http://www.myspace.com/bishoplamont
n00t
Gepost door n00t op donderdag 14-05-2009 om 22:39:22
Goed, ik heb behoefte aan kneiterharde gangsterrap. Harde beats, grote niggers en teksten over hoods en streets. Ik zit nu op:

Notorious BIG - Ready to die, Life after Death
Heltah Skeltah - DIRT
Sean P - Monkey Barz
Ice Cube - Laugh Now Cry Later Album

Deze albums zitten precies in het genre wat ik graag hoor.. Iemand wat aanvullingen?
G-locc Gepost door G-locc op zondag 31-05-2009 om 23:09:25
Hoe groot zou de vraag hier zijn naar een optreden van (een of een aantal) wat minder mainstream west coast rappers?

denk hierbij aan brotha lynch hung, C-bo, yukmouth, C.O.S. etc

@n00t: zoek wat dingen van Doomsday Productions, C-bo, Gangsta Dre... dope shit

denk hierbij aan numers als:

Doomsday ft. Brotha lynch - Black market (zieke lyrics)
C-Bo - Enemy of the State
Brotha lynch, C-bo, Spice-1, Yukmouth - Don't Stop
Gangsta Dre - Early bird gets the worm
Gangsta Dre - All in a days work
X-Raided - Misanthropy
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-06-2009 @ 20:16:44 ]
Weazel
Gepost door Weazel op maandag 01-06-2009 om 13:22:36
@ G-locc

Als C-Bo & Yukmouth beiden als Thuglordz optreden zou wel zeer wreed zijn

En Brotha Lynch Hung heeft trouwens pas een contract getekend bij Tech9ne's Strangemusic label
Past ie perfect thuis, maar weer ff on-topic, vertel mij eens meer over dat goed klinkende verhaal van je
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op maandag 01-06-2009 om 13:56:49
damn Chino XL laat al lang niks van zich horen ja, vond die vent vroeger kkhard.
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Weazel
Gepost door Weazel op maandag 01-06-2009 om 13:57:56
Hij heeft volgens mij net een nieuw album
G-locc Gepost door G-locc op maandag 01-06-2009 om 18:25:45
Quote:
Weazel schreef op 01-06-2009 @ 13:22
@ G-locc

Als C-Bo & Yukmouth beiden als Thuglordz optreden zou wel zeer wreed zijn

En Brotha Lynch Hung heeft trouwens pas een contract getekend bij Tech9ne's Strangemusic label
Past ie perfect thuis, maar weer ff on-topic, vertel mij eens meer over dat goed klinkende verhaal van je

yup weet et man, lynch past daar inderdaad ook goed thuis met zn rip-gut lyrics. Kan trouwens ook niet wachten op het nieuwe album (mixtape eigenlijk) van lynch, 'the gas station' die komt uit op 20 juni, keb em al besteld.

Waar ik met mij heen wil met de vraag die ik stelde: ik zou het echt gruwelijk vinden om inderdaad een optreden van mensen als Brotha lynch/C-bo/Yukmouth (ook al is ie veeeeel meer mainstream geworden) etc. te hebben. Nou ben ik wat contacten met hun aan het leggen om te kijken wat het allemaal gaat kosten. het zal sowieso ook niet anytime soon zijn dat het gaat gebeuren (ALS het gaat gebeuren), maarja, ben wel alvast benieuwd hoe groot de community in nederland is die daar in geintresseerd is natuurlijk
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-06-2009 @ 18:29:41 ]
Weazel
Gepost door Weazel op maandag 01-06-2009 om 21:17:47
Nja, als je kijkt naar het West Coast festival..

Daar waren toch flink grote namen aanwezig (Cube/Xzibit) maar kwam niet veel volk op af
Was zelf wel donders blij dat ik erbij was by the way ghehe, DPG en de hele mikmak was er

Nice nice
Maar ik hoop dat het wat wordt
G-locc Gepost door G-locc op dinsdag 02-06-2009 om 16:12:02
wow ben ff aan het kijken bij de beschrijving van dat festival.. zie dat too $hort er ook was, das wel vet.

hoeveel man waren daar ongeveer dan?

en de HMH is wel een goeie spot daarvoor, als er vorderingen zijn moet ik zeker ff contact met hen opnemen

EDIT: ah zie net dat het wegens tegenvallende kaarverkoopt naar de melkweg was verplaatst klopt dat?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-06-2009 @ 16:29:02 ]
Weazel
Gepost door Weazel op dinsdag 02-06-2009 om 17:28:23
Klopt, maar ik was er zelf wel blij mee eerlijk gezegd
Liever een kleinere Melkweg vol met fans dan een grote HMH gevuld met TMF publiek

Hou me op de hoogte van je vorderingen als je wilt
Carlito
Gepost door Carlito op dinsdag 02-06-2009 om 20:22:14
WESTCOAST SHIT IS THE CHRONIC!!
ik zweer ik ben begonnen met die shit en ga dood met die shit..die beats die afkomstig zijn uit de WC, zijn de gevaarlijkste ooit, zware bassen, hoge snare
perfecte combinatie..

South Central cartel,The real havok en prodigy!! mc ren! 2pac. /above the law/, omar cruz TYI/ lunch/ crooked i/snoop /ya boy ,the game ,juice/C-bo/ g mallone/
butch cassidy green eyez>damu rydaz/dj quick
En toch ik moet Bone thugz erbij zetten, zij staan voor eazy e en eazy e is het westen

shit man en niet te vergeten! THa gangsta, tha killa and the dopedealer

hahaha shit is para

W.C.: If you live on the Westside of your Town, let them Other fools Bow Down
G-locc Gepost door G-locc op woensdag 03-06-2009 om 01:19:10
Quote:
Weazel schreef op 02-06-2009 @ 17:28
Klopt, maar ik was er zelf wel blij mee eerlijk gezegd
Liever een kleinere Melkweg vol met fans dan een grote HMH gevuld met TMF publiek

Hou me op de hoogte van je vorderingen als je wilt

zal je nog op de hoogte houden hierover, kan enige tijd tussen zitten dat wel.

Ben een beetje bij yukmouth en brotha lynch aan het rondvragen naar prijzen voor een optreden
Carlito
Gepost door Carlito op woensdag 03-06-2009 om 17:37:29
Quote:
Ben een beetje bij yukmouth en brotha lynch aan het rondvragen naar prijzen voor een optreden

woo komt brotha lynch hung naar nederland?? wanneer?
Weazel
Gepost door Weazel op woensdag 03-06-2009 om 21:42:18
@ G-loc
Welke organisatie zit jij bij dan?, wel 1 die goed bezig is ghehe
Thanks alvast man

@ Carlito
Nog niet bekend toch, hij is die shit aan het checken

Even weer wat dope West Coast muziek topic's:

Bishop Lamont https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=30392

Yukmouth https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=28675

Crooked I https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=30295

Carlito
Gepost door Carlito op zondag 07-06-2009 om 19:14:06
ow weazel .. het was juist goed dat er niet genoeg mensen kwamen naar westcoast festival,anders was het in de hmh en dat was zeker fakka geweest! maar nu was het kk hard//
ey ik vroeg me nog af... bone thugs zou in juni toch ook kome?
Weazel
Gepost door Weazel op woensdag 10-06-2009 om 16:51:17
@ Carlito

Quote:
Weazel schreef op 02-06-2009 @ 17:28

Same here
G-locc Gepost door G-locc op zondag 14-06-2009 om 01:36:02
@ Weazel

Ik zit niet bij een organisatie man, dit is een compleet eigen initiatief met een maat van me die ook veel van west coast rap houd. uiteraard gaan we wel organisaties benaderen om het voor elkaar te krijgen, want we moeten het natuurlijk wel kunnen financiëren. Het zal nog wel ff duren voordat we een goed idee hebben wat we daadwerkelijk kunnen realiseren, de hoofdrede dat ik op deze site zit is dan ook kijken of er uberhaupt behoefte voor is.

on another note: net The Gas Station binnen, is wel dope, maar had er persoonlijk meer van verwacht
Weazel
Gepost door Weazel op zondag 14-06-2009 om 04:22:24
Ah op die fiets, ik zie je in ieder geval graag slagen ghehe

Over Lynch
Heb je dan toevallig niet de mixtape van The Gas Station gekocht?
Het album zelf moet ik nog aanschaffen maar had ook gehoord van een mixtape dus
G-locc Gepost door G-locc op zondag 14-06-2009 om 13:31:13
Het is inderdaad een mixtape, wist eerlijk gezegd ook niet dat hier ook een album van kwam... heb ik nog niks van gehoord.

Lynch zei echter zelf wel, dat je deze als album kan beschouwen, zat een speciale reden achter dat ie het als mixtape uitgaf.

Dit zei lynch op 31 maart 2009:
As you know I'm 95% done and bout to mix, I'm confident that you will feel like your listening to the THE REAL BROTHA LYNCH HUNG. Alot of people put out fake Brotha Lynch Hung shit that's why you (the fans) probably think I'm slippin. I put this Mixtape together for the fans to let them know tha fas as creating, I'm on top on my game and I guaranteed to be one of the top lyrisist in the game! If not your top! It's nuttin to write some shit that yaw would like, the thin line is..... I want to release a album but companies try to get me to sign these deals that don't benefit me more then the company. So ama push this mixtape! Treat it like an album for now.

thx

Brotha Lynch hung himself

Weazel
Gepost door Weazel op donderdag 18-06-2009 om 16:43:10
Dan moet ik me toch eens op de kop krabben, ik meende toch echt dat er een album van kwam

G-locc Gepost door G-locc op vrijdag 19-06-2009 om 04:20:59
Bedoel je niet "Dinner and a movie" die lynch eind dit jaar / begin 2010 dropt onder het Universal Strange lable?
Weazel
Gepost door Weazel op vrijdag 19-06-2009 om 19:08:03
Nope, maar die mag ook mijn kant opkomen
G-locc Gepost door G-locc op zondag 21-06-2009 om 14:50:36
De beste nummers van the gas station mixtape naar mijn mening:

Craccin: https://www.youtube.com/watch?v=eL54JR_OFxQ&feature=related

Slit ya wrist: https://www.youtube.com/watch?v=lb8OYQG46hE&feature=related

Scratch: https://www.youtube.com/watch?v=F81rxB8ZvXg&feature=related
Weazel
Gepost door Weazel op maandag 13-07-2009 om 21:15:27
Shit is wel weer ziek, hoor hem verder liever op originele beats

Ik was laatst weer eens die ouwe shit van CJ Mac aan het pompen
Kwam er achter hoe onderschat die vent eigenlijk was, zeer dikke shit

Mad CJ Mac "Come And Take A Ride" https://www.youtube.com/watch?v=MYFf87Blsd0

elswabie
XIII XI MCMLXXX
Gepost door elswabie op dinsdag 21-07-2009 om 21:19:30
Eeeee jo.. Ik hoor iedereen allemaal over die west-coast shit..
Maar ik hoor niemand over the game, of wc, of comptons most wanted, of gewoon heel de black wallstreet click.. Omar cruz, dj quick en mack10.. Dat zijn toch ook dikke west-coast helden..

Ik heb zelfs gehoord dat de westcoast connection weer een album gaan maken, alleen wordt mack10 nu vervangen door the game..
Wordt focking hard!!

Peace!
Je weet het toch?
Weazel
Gepost door Weazel op dinsdag 08-09-2009 om 14:59:37
Goed kijken, ze staan er wel tussen (zo niet drop ze)
Ik heb in ieder geval nog wel een paar pompende tracks

Carlito
Gepost door Carlito op dinsdag 08-09-2009 om 17:07:43
Rome is een nieuwe rapper( hij producede al voor omar cruz)
hij heeft twee mixtapes gedropt, en ik vind het kk chille tulli

zijn eerste mixtape welcome to rome is zeker ee naanrader om te checke, als je van muziek in je rap houdt( klassieke spaanse muziek)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-09-2009 @ 17:10:08 ]

Weazel
Gepost door Weazel op maandag 28-09-2009 om 18:33:15
Aight, Spaanse stylo klinkt vaak wel nice
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 29-09-2009 om 10:54:17
zieekkkk young bleezoo en lynch,
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 05-10-2009 om 13:10:32

Dipp with me

All I need

You might get gee'd

They dont want it

Dpg komt naar Amsterdam Maandag 19 October in de Bitterzoet, en me homie dj turne draait, dus verschijnen.
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Weazel
Gepost door Weazel op woensdag 11-11-2009 om 00:16:59
Helaas moeten missen, D.P.G blijft goeie shit droppen
Althans, het komt meestal wel in mijn straatje

L2, hoe was het verder?
Weazel
Gepost door Weazel op donderdag 15-04-2010 om 10:12:15
Jay Rock.
Ik volg hem (zijn muziek) nu een tijdje, en het klinkt bijna allemaal zeer nice.

Index / Muziek /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0253 sec.