Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 3 ]
Borderline
Revolution Of The Open Mind
Gepost door Borderline op zondag 26-08-2007 om 13:09:08
De titel zegt het al... Bad Trips. Paddo's, truffels, Salvia, LSD, PCP, Speed, whatever. Wat zijn jouw ervaringen met hallucinerende middelen? En wat is de ergste Bad Trip die je ooit hebt gehad? Zal zelf de spits maar afbijten.

Heb meer slechte ervaringen met drugs, dan goeie, dus ik zou hier een hele waslijst op kunnen noemen aan ellende, maar de grootste "life altering experience" die ik heb meegemaakt, was een avond waarop ik drie XTC pillen tegelijk had ingenomen. Na een dik uur, compleet van de kaart te zijn geweest, kwam ik thuis aan, waar ik op m'n bed plofte en film ging kijken. Wat volgde was een acht uur durende nachtmerrie. Er kwamen karretjes via het plafond door het raam naar binnen en lieten gigantische insecten op m'n bed vallen. M'n benen waren bedekt met honderden maaien en ook de muren zaten er vol mee. M'n wiet kwam tot leven en zag eruit als een groen/gele kokende emulsie, die na aanraking, zich over m'n hele lijf verspreide. Op m'n computerscherm verscheen een film, terwijl hij uitstond. De hoofden van de personages kwamen steeds uit het beeld, als een 3D flick. Er waren stemmen te horen, waarnaar er handafdrukken verschenen in het kussen waarop ik lag. Schrok me de tyfus, ging rechtop zitten en toen begon het kussen door de kamer te zweven. Ook begon m'n kamer te schommelen en beton kwam aan alle kanten naar beneden brokkelen. Na even geschommeld te hebben, ging m'n gehele kamer meerdere malen over de kop. Het voelde ook echt zo en probeerde mezelf met man en macht vast te houden, om niet te vallen. Ook was er een stofwolk, voortbewegend als een slang, wat steeds allerlei voorwerpen vormden. Overal waren kleine tornado's, waar ik m'n handen probeerde door heen te doen, maar er kwam zoveel energie vanaf, dat dit niet lukte. Verschillende keren stond m'n kamer zo'n tien centimeter onder water. Een zwarte balk, bestaand uit duizenden zwarte lijnen, stuiterde constant door m'n kamer en elke keer als hij in de buurt kwam, voelde ik immens veel energie er vanaf komen. Als ik door het raam keek naar buiten, was alles één groot wit licht. Wat m'n kamer in scheen en allerlei dingen projecteerde. Om een kort verhaal lang te maken, want zoals ik al zei, het heeft acht uur geduurd, dus als ik alles wil opschrijven wat ik die nacht heb gezien, dan ben ik morgen nog bezig. Achteraf, na het met meerdere mensen besproken te hebben, kwamen we tot de conclusie dat er hoogstwaarschijnlijk PCP heeft ingezeten. Deze hele ervaring en alle drugs die ik erna heb gebruikt, hebben ervoor gezorgd dat m'n Forumnaam Borderline is en ik me voor altijd compleet vervreemd zal voelen van alles en iedereen om me heen.
Leyla
Gepost door Leyla op zondag 26-08-2007 om 13:11:33
Moraal van het verhaal: don't do drugs
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Borderline
Revolution Of The Open Mind
Gepost door Borderline op zondag 26-08-2007 om 13:13:11
Hehehe. True. Maar ben wel erg benieuwd naar de ervaringen van andere.
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op zondag 26-08-2007 om 13:19:45
Dit is wel extreme shit hoor.
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Doopro
Gepost door Doopro op zondag 26-08-2007 om 13:25:45
en ik me voor altijd compleet vervreemd zal voelen van alles en iedereen om me heen.

waarom? omdat ze misschien pcp aan je geven
----------------------------------------
ik weet wat jij niet weet
E-B-A
Gepost door E-B-A op zondag 26-08-2007 om 13:26:41
Kanker..
----------------------------------------
Heb net al me nummers opgegeten dus heb geen track meer
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zondag 26-08-2007 om 13:27:43
Ik heb tot nu toe maar 1 bad trip gehaden dat was met speed. Gingen een avondje los op de camping en hadden dus paar gram speed gesnoven. Tot half 7 sochtend op de maasvlakte rondgelopen en gezeten en toen weer terug naar de camping. Toen ik om 7 uur wou gaan slapen, brak het zweet me spontaan uit en moest ik echt rennen om nog buiten de tent te kotsen. Vervolgens ben ik een aantal rondjes rondom de camping gaan lopen, maar tijdens die wandeling ben ik mezelf weer kwijtgeraakt tot ik wakker werd aan de waterkant met mijn haar in het water. Daar heb ik vervolgens enog een hele tijd gelegen omdat ik me niet kon en durfde te bewegen. Om een uur of 4 smiddags ging het ineens weer en ben ik terug gegaan naar de camping.

Was echt niet kicken, toen ik daar zo lag heb ik eeen paar keer gedacht dat ik niet meer op zou kunnen staan en dat het gewoon over was zo beroerd voelde ik me
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op zondag 26-08-2007 om 13:45:48
Heb nog nooit een bad trip gehad.. Ik heb wel wat dingen uit m'n paddotrip gehad die opzich wel 'vervelend' te noemen waren. Ik zat met twee vrienden gewoon in het bos te chillen op een heuvel, mooie spot enzo. En verder stond een groepje wandelaars [waarschijnlijk de route te bespreken ofzo]. Ik dacht dus echt dat die lui me CONSTANT aan stonden te staren. Uiteindelijk gingen ze weer weg en voelde alles weer normaal.

Later in m'n trip dacht ik ineens dat ik in m'n broek had gepist... En telkens als ik aan m'n broek voelde was het gewoon nat. Dus ik aan m'n vrienden vragen van... :"Gasten wat moet ik doen, ik heb in m'n broek gepist..?". En zij de hele tijd van... helemaal niet, je broek is gewoon droog, blabla. Dat ging dus een uur zo door, waarbij ik om de 5 minuten dacht dat ik in m'n broek had gepist. TOEN moest ik dus écht pissen, maar ik durfde niet. Heb een kwartier met m'n python in m'n hand gestaan niets te doen. En toen ein-de-lijk piste ik. BEVRIJDING!
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Borderline
Revolution Of The Open Mind
Gepost door Borderline op zondag 26-08-2007 om 14:39:16
Quote:
Doopro schreef op 26-08-2007 @ 13:25
en ik me voor altijd compleet vervreemd zal voelen van alles en iedereen om me heen.

waarom? omdat ze misschien pcp aan je geven


Ik heb er een persoonlijkheidsstoornis aan overgehouden, waardoor het lijkt alsof ik constant in een droom leef. Dat bedoelde ik ermee te zeggen.
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 26-08-2007 om 14:44:40
ik ben een ras echte smoker dus ja echte bad trip wordt lastig dan maar heb toch een soort van gehad. Ik had 3 weken niet gesmoked en toen een big L en 2 joints in een uurtje met zn 2e opgerookt.Ik voelde niks tot ik muziek opzetten ik zag van die flashlights achter een maat van me en hoorde hun stemmen heel ver weg. Toen kwam er op een gegeve moment een bal langs rollen toen sprong ik op en schopte ik een maat van me neer toen ging ik mn vriendin bellen, kotsen en toen was ik weer helemaal goed. Was vage shit.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op zondag 26-08-2007 om 14:46:43
Quote:
Borderline schreef op 26-08-2007 @ 14:39
(...)

Ik heb er een persoonlijkheidsstoornis aan overgehouden, waardoor het lijkt alsof ik constant in een droom leef. Dat bedoelde ik ermee te zeggen.


Serieus dat is wel fokt...

Ik heb wel sinds ik blow veel meer van die deja vu momenten ofzo. Vaag
----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
Youniverse
Bali Swangin'
Gepost door Youniverse op zondag 26-08-2007 om 16:07:40
Quote:
Borderline schreef op 26-08-2007 @ 14:39
(...)

Ik heb er een persoonlijkheidsstoornis aan overgehouden, waardoor het lijkt alsof ik constant in een droom leef. Dat bedoelde ik ermee te zeggen.


Ik vind dat je slechte ervaring wel goed weet te verwoorden voor iemand die in een constante droomstaat leeft...zou ik mogen weten hoe je stoornis zich dagelijks manifesteert ?
Borderline
Revolution Of The Open Mind
Gepost door Borderline op zondag 26-08-2007 om 16:23:34
Quote:
Youniverse schreef op 26-08-2007 @ 16:07
(...)

Ik vind dat je slechte ervaring wel goed weet te verwoorden voor iemand die in een constante droomstaat leeft...zou ik mogen weten hoe je stoornis zich dagelijks manifesteert ?


Ten eerste, heb ik wel redelijk wat professionele hulp achter de rug, wat mij meer duidelijkheid heeft kunnen geven, maar je moet het een beetje zien als de film Truman Show. Heb heel sterk het idee dat alles en iedereen er alleen voor mij is en alsof elke dag m'n leven opnieuw begint, waardoor het niet uitmaakt wat ik doe of zeg. Ook socialecontacten zijn erg moeilijk. Bij een simpel gesprek over koetjes en kalfjes, begint bij mij het zweet al uit te breken. Omdat ik zo vervreemd van m'n omgeving ben. Verder kan ik naar mezelf kijken, alsof ik het zelf niet ben, dat is ook de reden waarom ik, als het over mezelf gaat, alles redelijk goed kan verwoorden. Verder zijn m'n dromen/nachtmerries zo levensecht, dat ik soms geen onderschijd kan maken tussen een droom en de realiteit. M'n hersenen leggen daarom vaak verbanden die er dan wel of niet zijn. MAAR... Genoeg hierover. Daarvoor heb ik dit Topic niet geopend. Iemand anders nog slechte trip verhalen?

P.S. Beter dan dit kan ik het niet uitleggen, so...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-08-2007 @ 16:25:41 ]
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op zondag 26-08-2007 om 16:29:55
Met zo'n state of mind zou je interessante rapteksten kunnen maken..
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Jakyman Gepost door Jakyman op zondag 26-08-2007 om 17:48:00
ja ofniet

ik heb wel een keer van smoken moeten kotsen enzo, maar verder niks, heb ook niks anders gedaan dan smoken en drinken dus naja

edit:
Quote:
Borderline schreef op 26-08-2007 @ 14:39
Ik heb er een persoonlijkheidsstoornis aan overgehouden, waardoor het lijkt alsof ik constant in een droom leef. Dat bedoelde ik ermee te zeggen.


odih dat is kut, dat heb ik wel een keer gehad toen ik echt kanker skaffa was, lijkt me echt kut om daar in te leven gek
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-08-2007 @ 17:50:59 ]
poppekontje Gepost door poppekontje op zondag 26-08-2007 om 19:13:00
als ik iets heb dat neigt naar een bad trip dan kan me gewoon goed bedenken dat het de drugs is weetje dus dan laat ik die gedachten varen en lach ik 10 seconden later om wat ik dacht.

een bad trip lichamelijk heb ik geen ervaring mee ik voel me altijd kip lekker en ik kan altijd netjes naar huis komen. Wat dat betreft heb ik vaker 'bad trips' met alcohol/.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Eppo
de Hersendode
Gepost door Eppo op zondag 26-08-2007 om 20:06:35
ik en 2 maten van aan de paddos gegaan buiten.
wij heel de rond gelopen overal en nergens en opgeven moment dachten we, kom we gaan naar huis (huis van een maat van me)
daar eenmaal aangekomen en de voor deur open gedaan
durfde we met zn 3en absoluut niet naar binnen
dus uiteindelijk een maat van ons naar binnen gedouwd
en hij zei dat het wel ok was binnen
dus wij naar binnen gordijnen van de woonkamer dicht gedaan
zodat we wat privacy hadden ofzo
toen zei opeengeven moment een maat van me
tering er lopen allemaal mensen om het huis
en inderdaad wij zagen het allemaal
dus wij allemaal trippen dat heel het huis omsingelt was door schimmen
we waren met zn 3en weer fockin bang

en dat heeft zo een uurtje of 2 gedeurd voordat we gingen kijken
en was niets

was best klote
----------------------------------------
jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence
we all want money drugs and bitches
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op zondag 26-08-2007 om 20:08:59
oh interresant topic, ga ik eens doorlezen een keer, nu geen zin in.

Ik heb weinig bad trips gehad, wel enkele keren kotsziek. Ik zie wel soms mensen om me heen die dat hebben.

Ik heb wel AMP in huis, info: http://www.ergogenics.org/382.html

Gewoon legaal, maar ik denk dat dat niet meer lang duurt. 2 vrienden van mij hebben er (i.c.m. smoken) een bad trip van gekregen, ik nog niet. Heel duizelig en misselijk vooral maar ook wel rare dingen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-08-2007 @ 00:00:46 ]
Swike
Newskool
Gepost door Swike op maandag 27-08-2007 om 12:08:42
Quote:
dobleye schreef op 26-08-2007 @ 13:45
Later in m'n trip dacht ik ineens dat ik in m'n broek had gepist... En telkens als ik aan m'n broek voelde was het gewoon nat. Dus ik aan m'n vrienden vragen van... :"Gasten wat moet ik doen, ik heb in m'n broek gepist..?". En zij de hele tijd van... helemaal niet, je broek is gewoon droog, blabla. Dat ging dus een uur zo door, waarbij ik om de 5 minuten dacht dat ik in m'n broek had gepist. TOEN moest ik dus écht pissen, maar ik durfde niet. Heb een kwartier met m'n python in m'n hand gestaan niets te doen. En toen ein-de-lijk piste ik. BEVRIJDING!

Hahaha, dat gevoel dat heel je broek nat is heb ik ook wel eens inderdaad, tis echt kankervaag.
Heel kut is dat.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op maandag 27-08-2007 om 12:12:37
Ik hoorde van Pennywise dat hij altijd in een bad trip zit..
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Poco
Marquez Music
Gepost door Poco op maandag 27-08-2007 om 12:41:36
nog nooit bad trip gehad.. ik krijg ook nooit rooie ogen, pas als ik 6 joints in een uur heb gesmoked.. maarja dr is ook altijd suiker aanwezig!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-08-2007 @ 12:42:02 ]
NoSleep
Dennis
Gepost door NoSleep op maandag 27-08-2007 om 14:48:34
Ik ben heel erg bad gegaan na een jaar niet gesmoked te hebben en toen in 1x een hele blunt. Was samen met een vriend in een parkje, alles ging in het begin goed, ik voelde me lekker, tot dat we in de mcdonalds zaten en ik mn big mac helemaal als een beest aan het verslinden was. Ik was zo intensief bezig met mn big mac dat het leek als ik het zelf niet was, en die gast waar ik mee was zei: ''ej er zit iets op je gezicht'' met een lachende smoel. Toen raakte ik in paniek en ben ik naar buiten gegaan, en alles wat ik aanraakte voelde als ijskoud ijzer ofzo. b.v ik deed m'n handen in mn zak en het voelde alsof mn handen werden versmolten met ijzer, ook b.v als ik een rits wou dichtdoen leek het alsof het niet kon omdat het loodzwaar was.. alles tintelde, en de hele fucking wereld draaide. Daarna nog meerdere keren gebeurt en sindsdien no more weed for me.
Youniverse
Bali Swangin'
Gepost door Youniverse op maandag 27-08-2007 om 16:40:33
Wiet en drank tegelijk kan hele nare nachten opleveren. Ik heb een paar keer hele euforische feesten meegemaakt waar eerst iedereen aan de sterke drank ging, waarvan de helft vervolgens binnen een tijdsbestek van een uur out ging na een stel dikke joints te hebben gerookt.

Mijn eerste ervaring waar ik na me heel high te hebben gevoeld opeens omsloeg naar een staat van constante draaierigheid staat me nog helder voor de geest, een uur lang heb ik alleen maar op de grond kunnen zitten van de misselijkheid.

Maar goed, ik heb er van geleerd en laat nu sterke drank met rust.
Masahiro
Gepost door Masahiro op maandag 27-08-2007 om 16:48:34
nooit bad gegaan
ik ben een bikkel
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 27-08-2007 om 16:58:48
Hmm wel een keer door teveel bier en jonko tegelijk tegen de box aan zitten slapen/duf/misselijk zijn.. Bij optreden van Extince in Simplon..

Nog steeds kanker, de helft nie echt bij geweest.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
WilleWa
JK
Gepost door WilleWa op maandag 27-08-2007 om 17:31:04
Ik ben 1 keer heel extreem fout gegaan van de paddo's.. echt ziek gewoon.. k dacht echt dat t nooit meer goed zou komen.. heb daarna nog 2 of 3 keer paddo's gebikt maar elke keer moeite gehad om goed te blijven gaan en moest mn best doen om niet in bad trip te komen...
dus heb ik ook besloten never meer paddo's te bikken.. k kan er toch niet meer goed op gaan..
en ik heb er ook wel iets aan overgehouden.. geen persoonlijkheidsstoornis maar ik ben er wel een beetje door veranderd, ik ben heel rustig geworden en leg niet zo gauw en graag meer contacten met mensen enzo.. beetje afschrik van nieuwe dingen ofzo.. misschien toch een hele lichte persoonlijkheidsstoornis
----------------------------------------
Check voor beats >> http://microphone-colossus.hyves.nl
FlexMasterA
GEEF MIJ DIE GEILE MOEDERS!!!!!!
Gepost door FlexMasterA op maandag 27-08-2007 om 17:51:05
badtrip mwoa nog niet egt wel vaak genoeg te parra , ene keer van 7 gram pure THC smoken met zn 4e volledig out gegaan op straat , n keer in de slaapkamer van mn ouders out gegaan , uhmmm vaak genoeg te parra vd tequillia en gold strike en ik moet zegge dat de absinth in salou toe ook vrij erg was , laatste op housequake wat xtc geprobeerd (wel in combinatie met veel drank en wiet) en dat was chill ik d8 dat ik een totaal andre club was en dat de gekleurde ligtstralen door mn ligaam heen gingen ma dat was vrij lagge , dus een ECHTE badtrip nog niet .....
----------------------------------------
Ik Ben Was en Blijf een motherfucking MoederNeuker!!!!!1
SketchR
KABEEEMMM!
Gepost door SketchR op maandag 27-08-2007 om 18:00:48
Kom op, meer verhaaltjes!

Dit is echt een dope/interesse topic om te lezen
----------------------------------------
Kabeeemmm!
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op maandag 27-08-2007 om 18:00:51
Quote:
Youniverse schreef op 27-08-2007 @ 16:40
Wiet en drank tegelijk kan hele nare nachten opleveren. Ik heb een paar keer hele euforische feesten meegemaakt waar eerst iedereen aan de sterke drank ging, waarvan de helft vervolgens binnen een tijdsbestek van een uur out ging na een stel dikke joints te hebben gerookt.

Mijn eerste ervaring waar ik na me heel high te hebben gevoeld opeens omsloeg naar een staat van constante draaierigheid staat me nog helder voor de geest, een uur lang heb ik alleen maar op de grond kunnen zitten van de misselijkheid.

Maar goed, ik heb er van geleerd en laat nu sterke drank met rust.


Ik herken het. Ik was bij Blackout in de Tivoli [DnB party]. Had al vanaf 's middags gezopen in een café waar een vriend achter de bar staat [je weet hoe het dan gaat]. Toen even 1,5 uur niets gedaan, gegeten, en ik voelde me weer top. Daarna door naar Utrecht, waar we verder gingen met drinken. Spacemuffin en wat amnesia gehaald bij de shop. Opgemaakt, verder gezopen en een 1-2 uur voordat de party afgelopen was op de grond tegen de muur in de club zitten...
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 27-08-2007 om 18:24:27
wie gaat er dan ook nadat die fout is gegaan het zelfde nog een keer gebruiken. dat is gewoon het noodlot tarten
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op maandag 27-08-2007 om 18:53:23
ben wel vaker nokkie gegaan maar heb me nooit echt kut gevoeld tijdens een trip
----------------------------------------
Jonkonize!
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op maandag 27-08-2007 om 19:09:17
Hehe tja drugs is een raar iets, k heb nog nooit bad trip gehad.

Alleen wel in het begin toen ik net blowde:

Ik kon alleen maar naar links lopen haha, telkens tegen de muur leunen enzo. Echt raar.
En k heb een keer gehad dat ik mn mond niet meer dicht kon krijgen, pff jammer dat k die shit nu nooit meer heb.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 27-08-2007 om 19:09:30
heb weleens met paddo's gehad dat ik dacht dat het echt de foute kant op ging, maar uiteindelijk ben ik dan toch zo dat ik mezelf om weet te praten dat het allemaal wel meevalt en dat het toch maar tussen je oren zit en dan gaat het allemaal weer goed.
----------------------------------------
Jos de Boss
Masahiro
Gepost door Masahiro op maandag 27-08-2007 om 19:11:51
ojaaa haha ik herinner me net dat ik wel een keer heb gehad dat ik dacht dat ik niet kon praten. was weird jongen.
Borderline
Revolution Of The Open Mind
Gepost door Borderline op maandag 27-08-2007 om 20:47:07
Nog maar een paar griezelverhalen uit de oude doos...

De laatste keer dat ik een bad trip kreeg met Paddo's, was toen ik van die kurkdroge motherfuckers had gegeten. Het begon al vrij snel te werken en voelde al vrij snel dat het fout zou gaan. Het gevoel overviel me, terwijl ik het hiervoor al vaaaaak gedaan had, maar besloot toen dus naar buiten te gaan. Had nog vijftig meter gelopen, toen er opeens een auto voorbij reed en keihard begon te toeteren. De stuipen sprongen op m'n lijf en vanaf dat moment ging het compleet bergafwaarts. Keek naar m'n handen en zag dat ik geen vingers meer had, maar stompjes. En zo voelde het ook, als ik eraan zat. M'n linkerhand zat aan m'n rechterarm en andersom. Zag wel m'n hand uit de mouw van m'n jas komen, maar het voelde alsof er geen arm tussen m'n hand en lijf zat. In de auto's om mee heen, zag ik allemaal misvormde gezichten, die heel snel heen en weer bewogen. Toen ik op een gegeven moment van doodsangst op de grond ben gaan liggen en m'n ogen dicht deed, voelde ik mezelf steeds heel klein worden en dan weer heel groot. Ook m'n mond en m'n tanden, werden steeds kleiner en groter. Op een gegeven moment moest ik kotsen, waarna het alleen maar erger werd. Alles om me heen zag er vertekend uit, alsof ik in een tekenfilm liep. De gehele omgeving kwam op me af. Enz, enz, enz...

Ook toen ik nog elke dag Speed snoof, had ik vaak last van insecten onder m'n huid. Of dat ik insecten uit m'n ogen voelde kruipen. Heb ook nachten gehad, dat ik in bed lag en er zwarte brandvlekken op m'n matras verschenen, die steeds groter werden, alsof er iemand allemaal aanstekers onder m'n bed hield. Ik legde m'n deken over m'n gehele matras, zodat ik het niet kon zien, maar het werd steeds warmer en warmer onder m'n lijf, dat ik noodgedwongen op moest staan, omdat ik dacht dat ik anders zou verbranden. Heb ook vaak gehad dat de Speed zilver werd en eruit zag alsof het kookte. Vervolgens kroop het de hele kamer door. Ook kleine pluisjes op de grond, op m'n sokken of kleine stukjes afval op tafel, kwamen tot leven en zagen eruit als maaien. Enz, enz, enz...
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op maandag 27-08-2007 om 21:01:22
damn die shit klinkt echt fokking heftig borderline...

Ik had ook een keer een week lang aan de speed gezeten
sloeg steeds een dag slaap over en als ik sliep,sliep ik een paar uur en op de laatste dag zat ik bij n maat van mij t laatste btj op te maken en zag ik overal dingen in m'n ooghoeken wegschieten een soort schimmen ofzo... ook liep ik naar de plee en dacht ik dat iemand me riep,ik riep terug mjah dr stond natuurlijk niemand mjah ik weet niet ik ben te nuchter denk ik om echt parra te worden van die shit blijf mezelf altijd voorhouden dat het die zooi is...
----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
Swerious_Linez
Oh shit
Gepost door Swerious_Linez op maandag 27-08-2007 om 21:42:51
Quote:
Borderline schreef op 27-08-2007 @ 20:47
Ook toen ik nog elke dag Speed snoof, had ik vaak last van insecten onder m'n huid.

hier heb ik een vriend van me wel is over gehoord..
zelf overigens nooit last van gehad
----------------------------------------
"Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 27-08-2007 om 22:05:21
speedbugs, damn dan ben je wel erg ver heen.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 27-08-2007 om 22:08:56
De enige badtrip die ik heb gehad was door verkeerde medicijnen icm alcohol, goede vriend bijna het leven uit geslagen.

JF project
blurr
Gepost door JF project op maandag 27-08-2007 om 22:43:52
achteraf gezien was het fucking grappig

maar ik had een keer paddo's op en toen zei iemand dat ie een kabouter zag dus een paar seconden later zag ik er ook 1
dus ik ging hem voor de grap pesten en trappen enzo
maar toen kwamen er opeens echt facking veel die me wouden slaan ofzo
en steeds meer en steeds meer

op dat moment was het echt creepy
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-08-2007 @ 22:44:15 ]

----------------------------------------
www.boomr.nl/ferry
Ko-eN Gepost door Ko-eN op maandag 27-08-2007 om 22:54:51
dat is niet echt een badtrip man lijkt mij juist vet ghaha.
maar je moet die sjit gewoon niet doen als je niet lekker in je vel zit, en ook geen badtrips verhalen lezen voordat je die sjit doet dan kan je gewoon nattigheid verwachten
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-08-2007 @ 22:55:10 ]
Swerious_Linez
Oh shit
Gepost door Swerious_Linez op dinsdag 28-08-2007 om 00:09:19
Quote:
JF project schreef op 27-08-2007 @ 22:43
achteraf gezien was het fucking grappig

maar ik had een keer paddo's op en toen zei iemand dat ie een kabouter zag dus een paar seconden later zag ik er ook 1
dus ik ging hem voor de grap pesten en trappen enzo
maar toen kwamen er opeens echt facking veel die me wouden slaan ofzo
en steeds meer en steeds meer

op dat moment was het echt creepy

ghehe ik heb ook is zoiets gehad met paddo's
zag ik een vuurpijl in de mouw van me jas waarvan het lontje langzaam opbrandde.. en ik bleef het zien, en ik dacht ook echt dat ik het hoorde sissen en dat ik die warmte van dat lontje voelde enzo, leek echt fokking echt allemaal... ik stond op een gegeven moment als een idioot met me arm te zwaaien..
----------------------------------------
"Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah
eigenKWEEk
Vervelende jongen als die mic aanstaat
Gepost door eigenKWEEk op dinsdag 28-08-2007 om 02:14:52
wow zo erg als borderline zal niemand het denk ik meemaken

heb alleen 1 keertje een bad trip gehad bij mn eerste spacemuffin...zaten in de stad voor het uitgaan bij de schouwburg, er ging wat martini doorheen en ik had dus net zon muffin gehaald..dacht dat de rest wel mee wilden doen maar die hoefden niet, dus ik in mn eentje dat ding op. 3 Kwartier later stonden we in een kroeg, ik word opeens duizelig en shit en wil de trap op lopen naar de wc's, maar dat ging dus al niet meer. Toen naar buiten, voor die kroeg gaan zitten op het terras, maat van me had een flesje water gehaald binnen. Terwijl ik aan het drinken was voelde ik opeens alles verlammen ofzo, geen gevoel meer in mn handen en later ook niet meer in mn benen. Mn hoofd hing omlaag en als ik em omhoog deed begon ik te kotsen (wat ik dus ook de hele avond gedaan heb). Toen kwamen er ook nog hartkloppingen en ging het los in mn lichaam Uiteindelijk dus daar van 12 tot 4 op die stoel gezeten/soms opgestaan om te kotsen. Sindsdien ook nooit meer een spacemuffin aangeraakt
----------------------------------------
De Eigen en de Oude zijn weer eens te stronken - De buren staan al uren op de muur te bonken
DeEkte Gepost door DeEkte op dinsdag 28-08-2007 om 03:55:06
ketamine doet meestal bij mij niet zo goed
speed, heroine en xtc nooit problemen mee gehad
Masahiro
Gepost door Masahiro op dinsdag 28-08-2007 om 04:23:47
druks
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op dinsdag 28-08-2007 om 13:16:10
Quote:
DeEkte schreef op 28-08-2007 @ 03:55
ketamine doet meestal bij mij niet zo goed
speed, heroine en xtc nooit problemen mee gehad


Heroine? Die shit vind ik echt te ver gaan.
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Duck-MC
Gepost door Duck-MC op woensdag 29-08-2007 om 10:29:49
Ik vind paddos niet zo heel chill
eerste keer was wel grappig opzich maar 2e keer had ik geen gevoel meer in me handen en 3e keer zag ik hele tijd zwarte vlekken voor me ogen

van pilletjes wel vette dingen gezien
aleen elke keer als ik naar huis liep of fietste had ik het gevoel of ik de heletijd gevolgt werd maar nooi echte zware bad trip gehad ofzo...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-08-2007 @ 10:30:18 ]

----------------------------------------
Whahahaha
Nickske Gepost door Nickske op woensdag 29-08-2007 om 10:34:33
de enige bad trip die ik heb gehad, onder paddo's:
ik was met een dikke kerel die eigenlijk gewoonweg totaal niet relaxt is, zo'n 'ik ben een smoker' maar eigenlijk is hij het niet. (praat mij en mn vrienden na enzo weet je wel om erbij te horen)

We zaten dus bij mij tghuis met ze 3en, een egyptenaar, die dikke, en ik. Nouja die dikke en ik allebei heel de dag niet gegeten, vol bakje hawaiiaanse pp en gaan weet je wel. (had het weleens eerder gedaan maarniet gehallucineerd, en dit is een goeie manier hehe)

Dus op een gegeven moment staat ineens de buurman te roepen 'buurvrouw!! buurvrouw!?' om te vragen of z'n kikkers in de tuin mochten.

Ik vertelde hem dat mn ouders 'savonds de volgende dag wel thuis zouden zijn... en toen sloeg de badtrip in. Ik raakte zo kenkerrrrrr erg in paniek he das niet onder woorden te brengen. Toen kwam er ook nog eens bij dat die dikke en ik nog maar alleen waren, en ik hoefde mar naar hem te kijken en ik haatte hem gewoon, ik kon hem niet uistaan.
Ik helemaal zittens tressen want wat als de buurman het had gezien, ons had gehoord, ons afluisterde (ik 'zag' de buurman door de schutting naar ons gluren )

ik heb suiker ingenomen en heb die dikke mn huis uit gekicked, hij moest lopend naar huis, ik heb zitte spacen voor de tv met mn honden
----------------------------------------
crackin' like a thug
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 29-08-2007 om 10:38:11
Quote:
Duck-MC schreef op 29-08-2007 @ 10:29
Ik vind paddos niet zo heel chill
eerste keer was wel grappig opzich maar 2e keer had ik geen gevoel meer in me handen en 3e keer zag ik hele tijd zwarte vlekken voor me ogen

van pilletjes wel vette dingen gezien
aleen elke keer als ik naar huis liep of fietste had ik het gevoel of ik de heletijd gevolgt werd maar nooi echte zware bad trip gehad ofzo...


Ligt er ook zeker aan wat je ervaringen zijn ermee, bij mij is t altijd goed gegaan...
Nickske Gepost door Nickske op woensdag 29-08-2007 om 10:42:16
Quote:
Ziek schreef op 29-08-2007 @ 10:38
(...)

Ligt er ook zeker aan wat je ervaringen zijn ermee, bij mij is t altijd goed gegaan...


true

ik heb het ook vaker gedaan, 1 bad trip gehad wat niet eens zó'n erge trip was.

Wat mij betreft krijg je een chille trip wanneer je:
-alles goed planned, dus van te voren alles klaarleggen (spelcomputer ofzo of film) omdat je anders alles vergeet
-doe het met vrienden
-doe het op een plek waar het kan, waar je bv kan slapen, dan heb je aaaaallleee tijd van de wereld en hoef je je geen zorgen te maken over de tijd (ik vergeet de tijd zowiezo altijd als ik paddo's op heb)


Even over die tijd, meer mensen gehad dat het lijkt alsof je 3 uur iets gedaan hebt en het blijken maar 20 minuten te zijn?
Dat vind ik dus wel chill, leven 'verlengen'
----------------------------------------
crackin' like a thug
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 3 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0175 sec.