Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
het is geen naaktfoto | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Sture sam! | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
@SketchR Tja, niet alles valt gelijk op manneke | ||
![]() | ![]() |
fuck jou thomas | ||
![]() | ![]() |
Fok jou pummety, met je hoofd. | ||
![]() | ![]() |
![]() | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
KINDEREN KINDEREN hou het rustig ![]() | ||
![]() | ![]() |
Boereuh! | ||
![]() | ![]() |
fok jou weazel met je hoofd ![]() | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben blauw indeed ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
ik voel de liefde al ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
Oyo pummety wat ga jij mijn kenkerharde punchline jatte. | ||
![]() | ![]() |
ik heb ook een dope punchline, fuck mij ja met je pussy ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
Oh shit! | ||
![]() | ![]() |
pas op thomas, dalijk ga ik je nog aardig vinden | ||
![]() | ![]() |
maar je houd van mij (L) ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Buyaaaaaaaaaaaka, eindelijk thuis. ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
Oja sam?(A) Héél veeeel! | ||
![]() | ![]() |
Hoe was werk/school/hockey/turnen/voetbal/vakantie/etentje/slapen outshining? | ||
![]() | ![]() |
ja hoe was je dag outshining ![]() alles goed? ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Quote: Thomas schreef op 09-10-2007 @ 19:45 Hoe was werk/school/hockey/turnen/voetbal/vakantie/etentje/slapen outshining? Outshining en hockey............ Stage bedoel je? Druk! Jouw ehm.. avontuur van vandaag? ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
Fok jou bigsam, ik was eerder! | ||
![]() | ![]() |
ow ik praat wel op msn, hihi ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
Hehe ja school en fitness. Allemaal wel relax, maar wel zwaar toe aan vakantie. | ||
D-on | ![]() | ![]() |
wil je vakantie, word student ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
Ja erg grappig deon.. ![]() | ||
Quote: Thomas schreef op 09-10-2007 @ 19:49 Hehe ja school en fitness. Allemaal wel relax, maar wel zwaar toe aan vakantie. Ik ook ik ook! Kom we scotten school gewoon! ---------------------------------------- Sabr | ||
elmagicoh![]() |
![]() | ![]() |
Shit is dope ---------------------------------------- Magicozzz | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: D-on schreef op 09-10-2007 @ 19:54 wil je vakantie, word student wordje naar dat ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
elmagicoh![]() |
![]() | ![]() |
Dodo ga je Ten Cate misse? Het was beter voor jullie als van Geel wegging ---------------------------------------- Magicozzz | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
heel het bestuur moet vallen ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Outshining schreef op 09-10-2007 @ 19:59 (...) Ik ook ik ook! Kom we scotten school gewoon! Hehe I wish, maar ik moet er nog wel even tegen aan dit jaar. | ||
elmagicoh![]() |
![]() | ![]() |
ben ik het helemaal mee eens! Ik vind ajax echt een koude killie club geworden.maja dat heb je he als je beurs genoteerd bent ---------------------------------------- Magicozzz | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
lekker rocky kijken vanavond, en dan jaakke met ze glibberkop in de ring voorstellen [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-10-2007 @ 20:09:12 ] ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
elmagicoh![]() |
![]() | ![]() |
Quote: omebob schreef op 09-10-2007 @ 20:08 lekker rocky kijken vanavond, en dan jaakke met ze glibberkop in de ring voorstellen Hahaha shit is dope ---------------------------------------- Magicozzz | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 09-10-2007 @ 19:15 (...) kijk rotjoch met ze hoofd op de beat bewegen aan het eind van het filmpje ergens ![]() hahaha, idd LOL ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Quote: Thomas schreef op 09-10-2007 @ 20:04 (...) Hehe I wish, maar ik moet er nog wel even tegen aan dit jaar. Ik ook want ik hoor dit jaar af te studeren, shiiiiiiiiiiiiiiiiiitness. ---------------------------------------- Sabr | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
haha die shiti is aan ![]() | ||
![]() | ![]() |
Hehe outshining, ik in 5havo, relatief het zelfde eh. Wat voor opleiding doe je dan? | ||
![]() | ![]() |
btw, als jullie je vervelen, je mag als je wil mijn tekst bij Eredivisie tegen Chaze feeden. Als je wilt ![]() ![]() | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
hoe heet die tony montana tape shit ook alweer? Met juice, kohfie konnekt, vsop etc? ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Various Artists - Scarfaced In opdracht van Made in da Shade. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
die ja, tnx ^^ ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Quote: Thomas schreef op 09-10-2007 @ 20:34 Hehe outshining, ik in 5havo, relatief het zelfde eh. Wat voor opleiding doe je dan? Ik ben 4dejaars Pedagogiek stuud. ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
Moet je me echt even helpen hoor, pedagogiek wasda? | ||
NADIA_![]() |
![]() | ![]() |
Dat is toch met kinderen en opvoeding enzo? | ||
![]() | ![]() |
met kleine kindjes dingen doen ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Nieroth schreef op 09-10-2007 @ 20:47 met kleine kindjes dingen doen Tsjah.. zo kan je 't ook zeggen. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
AAAANTEEE UP! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
PRRRRAP | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |