Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Iminic schreef op 11-10-2007 @ 15:39 (...) Nee, ik zit nu op de fiets. Heb de dynamo van mijn fiets aangesloten op m'n pc om nog te kunnen nlhh'en. Ja, nu kan het weer wel. woot.. wie laat je fietsen? jijzelf? | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
mijn leraar statistiek had het vandaag over fakkelteit alleen zijn nederlands is niet zo goed want hij schreef het als faculteit, gekke leraar ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
De mijne schrijft het als n!, nog vager... Die leraren van tegenwoordig... ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
die is helemaal gestoord idd... ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
heyyy ik heb zo'n breedbeeld laptop ![]() | ||
D-on | ![]() | ![]() |
nlhh is dan maar smal hea, ik ken het. wat heb je voor laptop? ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
acer aspire huppeldepup ding werkt iig zeer relaxt. vista is af en toe alleen een beetje vervelend met al die meldingen. | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Het is stil op nlhiphop | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
tonedeff is de beste mc alive ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
glenn howard is de beste curling man alive ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
![]() | ![]() |
nog steeds bezig met school, gadver ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
gaat dat nieuwe album van radiohead eens checken, lui. | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Al gedaan man, blijft echt te vette muziek! ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Ieeel stad in Zwolle was net kankerdood. [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-10-2007 @ 22:57:10 ] ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Je moeder op een stuk wrakhout ouwe. | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
aight | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Nog nieuws livio? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb zin in morgen! ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
Hou is op over morgen, ik kan er niet bij zijn en ik baal er enorm van ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
hoezo kan je er niet bij zijn? wel jammer dikke lineup en weer bekenden zien ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
Ik moet een wedstrijd spelen om half 8 En kan mijn team niet laten zitten, want we hebben maar 6 man. Ja echt balen, ik wilde KGV zien ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
ja man daar ga ik ook voor, benzie was bij ons in de show maandag ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
Heb van B. eindleijk hun album gekregen en vind het echt dope. Had ze op dvd 10 gezien en vond ze daar al erg cool, maar nooit aan hun album gekomen. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
ok, ik kende hun allang en was bij dvd 10 met volle borst aan het mee rappen ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
Ja ik kom nooit in die gebieden van het land hehe. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
moet je is vaker doen,![]() hey muss wacht ff met slapen ok, wil iets laten zien aan je, een flyer die ik gemaakt heb voor een feest, ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
hehe ik slaap tegenwoordig nog maar een uurtje of 3 per nacht, dus maak je geen zorgen Ik ben benieuwd ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
kut upload shit allemaal [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-10-2007 @ 01:50:05 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
hehe iwl het niet lukken. Check me mail in me profiel en trek je conclusies ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=986F37080838E92E hier man ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Snaba_Dog Crack! ![]() |
![]() | ![]() |
whahaaaatt, heb echt zo een zin in vanavond ![]() ik ga naar salou zometeen xD over 2 uurtjes ofzo voor vandaag had ik vrij gevraagd... maar dat mocht dus niet.. boeie, ik ga op vakantieee ![]() met de bus ![]() ![]() whaha, moet wat te doen hebben in de bus, dus ik neem mn schrijfblok wel mee, en mp3 speler voor beats ![]() Veel plezier jullie vandaag op school/werk enzo ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-10-2007 @ 01:59:18 ] ---------------------------------------- Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer | ||
![]() | ![]() |
dope man, strak flyertje, heel dope lettertype paar aanmerkingen: -Ik ben niet weg van dat zwarte lijntje rondom die mics -Ik mis datum, tijd en entreekosten (ook al is het gratis) ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
aight thnx man, ja ik heb alle tekst nog niet, vandaar, datum enzo wel ja kom er nog op, zwarte lijntje zat ik ook over te twijfelen, bedankt voor je mening man : ) ---- edit, voeg je trouwens toe, ik ga wel slapen [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-10-2007 @ 02:09:57 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Snaba_Dog Crack! ![]() |
![]() | ![]() |
mooie flyer, je probeert het te laten schijnen, maar het schijnen mist Omlijning van de mic vind ik ook niet zo super, maar het kan wel Verder word met hij van hierboven ---------------------------------------- Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer | ||
![]() | ![]() |
ik ga ook me bed in, moet morgen om 8 uur bij de fysio zijn Hopelijk doe ik nog een oogje dicht dus ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
bedtijddddd? | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: BigSam schreef op 12-10-2007 @ 01:53 http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=986F37080838E92E hier man lol, ik denk kijk even. teveel bytes voor Microsoft photo editor, doe je goed ![]() ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 12-10-2007 @ 00:29 Nog nieuws livio? Weten wie het zijn geweest. Oud commando heeft ze gezien en waren 2 electriciëns. Adressen achterhalen en dan wordt het feest. Hoorde Erasmusweg vallen. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: BigSam schreef op 12-10-2007 @ 01:53 http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=986F37080838E92E hier man Wel netjes gedaan, maar oogt niet echt professioneel vind ik.. En zeker dat lijntje om die mics kan echt niet.. Toch wel lekker sfeertje erin. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
ja lijntje heb ik nu weg gehaald, ff tekst goed maken en dan word ie gedrukt ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Zo dan, hoofdpijn heeft bezit genomen van mijn hoofd. ---------------------------------------- Sabr | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
veel water drinken ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
wat zal ik vandaag eens gaan doen | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga touren. Zojuist rijbewijs opgehaald bij het gemeentehuis.. Nu ff wachten tot moeder de vrouw terug is met de auto ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
Quote: Outshining schreef op 12-10-2007 @ 11:12 Zo dan, hoofdpijn heeft bezit genomen van mijn hoofd. ahh, hoe komt het? Beterschap he, niet ziek worden! ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Alcohol? ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Te lang en diep geslapen denk ik. en ziek worden? Neeeeeeh! Ik ga zo even aankleden en kaarten halen in Oosterhout. ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
hehe Outshining gaat zo erge hoofdpijn krijgen dat ze niet naar 013 kan vanavond? ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Outshining schreef op 12-10-2007 @ 11:45 Te lang en diep geslapen denk ik. en ziek worden? Neeeeeeh! Ik ga zo even aankleden en kaarten halen in Oosterhout. ![]() Ga je kaarten halen in Oosterhout? Kan dat niet in Tilburg zelf...of waar woon je zowieso haha... In je profiel staat Oosterhout/Breda/Tilburg is geen touw aan vast te knopen bij jou ![]() | ||
Quote: sbu schreef op 12-10-2007 @ 11:52 hehe Outshining gaat zo erge hoofdpijn krijgen dat ze niet naar 013 kan vanavond? ![]() Ik ga daar zijn al ontploft m'n hoofd. ---------------------------------------- Sabr | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] |