Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
tsja ieder zo zijn ding ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
ik ben al vanaf groep 8 bezig met me mannelijke baardje bij werken , maar als ik hem nu laat staan zeggen mensen nog steeds ; zo! je begint nu baardgroei te krijgen! wtf al 10 jaar kk knuppel. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ja joh, kk knuppel! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
vnaf groep 8 ? das wel vroeg ![]() | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb me voor het eerst geschoren in havo 4 ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
@ pop ik ook hoor.. begon eind groep 8 of zo met me eerste vlashaartjes te scheren ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
vlass haartjes wtf is dat ! leyla wat nou! ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
die beginnende soepele haartjes die je krijgt in het begin ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
dons man , dons! ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 14-10-2007 @ 22:35 dons man , dons! haha word! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik noem het vlashaartjes ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
beenhaar is gevaarlijk..mijn vriendin probeert iedere keer haartjes uit mijn been te trekken![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb ook amper baardgroei. Vind ik niet erg ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
is pummety soms je chick ? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 14-10-2007 @ 22:53 is pummety soms je chick ? als je het tegen mij had, nope...dat is bigsam zijn eigendom+) ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Interessante gesprekken! | ||
ik heb btw me schaam haar ooit eens smurfen blauw geverfd ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
hahahahaha ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Woot, ziet dat er raar uit? | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
en er was eens.. een hele grote smurf ![]() ik ga stuk hier !!! hahaahha ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-10-2007 @ 00:14:19 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
ja onwijs raar man maar opzich wel tof alhoewel het niet aan te raden is want ik had een geirriteerde balzak daarna door dar spul waarmee je het bleekt alvorens je de verf erop doet weetjewel. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: deking schreef op 15-10-2007 @ 00:12 Woot, ziet dat er raar uit? tuurlijk niet ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
lol @ Hyreme. @ V.I.P, kvond wel normale vraag ![]() Ennehr, na dokter geweest en uitgelegd hoe het kwam of? ![]() | ||
volgens mij heeft hansteeuwen ook is zo iets verteld over een clown die met een kwastje ze penis blauw ging verfen. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
iemand schildert zijn schaamhaar blauw en jij vraagt of dat er raar uitziet? wat denk je dat het antwoord is? ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
nee natuurlijk niet hahaha gewoon doorgelopen met een geirriteerde balzak/ ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
HAHAHAHAHHAAHAHA !!! GEWELDIG ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Wie weet kleurt 't wel mooi, wet jij veel ![]() Haha das wel jammer, had met verborgen camera mooie ( of niet? ![]() ![]() mag ik trouwens vragen waarom? ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-10-2007 @ 00:24:10 ] | ||
toen ik jonger was had ik mijn haar (hoofdhaar) eens blauw geverfd maar het pakje was niet op en lag op me kamer toen heb ik het maar voor iets anders gebruikt om mn vriendin te verassen. nee man. [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-10-2007 @ 00:42:23 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
en die vriendin heb je nu nog? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
GRUUUUUWLIJK | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Weet iemand een leuke stad om naar toe te gaan, geen Amsterdam, Den Haag of Rotterdam. Woon in Zwolle, en verveel me dus ga vrijdag ofzo de trein pakken ergens, iemand suggesties ![]() ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Tilburg ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Noh spang, daar kan ik jou zien zeker ![]() ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
![]() | ![]() |
wat is je doel? shoppen ? uitgaan ? gangster spelen? wat? ![]() | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: deking schreef op 15-10-2007 @ 00:54 wat is je doel? shoppen ? uitgaan ? gangster spelen? wat? ![]() Shoppen, enuhm,.. ik ga met een vriendin van me Nu ga ik slapen xD ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
dat is rock toch ? ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
nou met shoppen kom je nergens ver als je al niet na amsterdam wilt, dagje NYC dan maar? | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Quote: 038-RAZ schreef op 15-10-2007 @ 00:52 Noh spang, daar kan ik jou zien zeker ![]() Nou dat zou zomaar kunnen, maar weinig kans. Tilburg is gewoon dope. ---------------------------------------- Sabr | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Word up @ Vent ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
Ik zeg Den Haag ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
manke-g | ![]() | ![]() |
ik zeg straatknaapjes | ||
GIANT Troetel Turk ![]() |
![]() | ![]() |
Almeló | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Moggeh, Hoe laat gaat de Kruitvat open? 9 uur of niet? M'n kat ging met een nagel van der dwars door een lens van me heen toen ik em wou indoen >< Met 1 lens dingen doen is echt zo irritant ;x ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
![]() | ![]() |
9 uur denk ik ja, alleen soms beginnen winkelcentra op maandag een half uur later, check even op de kruidvat website anders ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Bij ons gaat die om 11 uur pas open ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
9 uur was het dus, maar iig nog bedankt ^^ ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.thejokersweblog.nl/archieven/32-Ruben.html haha, Jeroen van Koningsbrugge weer. KAK! haha ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
is familie van mij denk ik , hij heeft de zelfde achternaam als ik. https://www.youtube.com/watch?v=SYv0W1FFFBQ&mode=related&search= haha dat is van deze. hahaha der is een nieuwe vand ie kerel ! https://www.youtube.com/watch?v=JPIsvhzpgKI&mode=related&search= ohhh nog 1 deze is het ergst hahaha https://www.youtube.com/watch?v=rcJbZmf4kLo&NR=1 [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-10-2007 @ 13:54:37 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
volgens mij is dat niet jeroen van koningsbrugge maar die andere gozer ---------------------------------------- beng! | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |