Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
allemaal nieuwe vette muziek ontdekt vandaag weer even zoet mee dat wilde ik even kwijt | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Hey inderdaad ! Schaduw kom dan whut whut je wil geen beef met me team! | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 18-10-2007 @ 22:03 Hey inderdaad ! Schaduw kom dan whut whut je wil geen beef met me team! Ik kroon jou tot de gevaarlijkste van vandaag. ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Eigenlijk wel! | ||
Naomi nee gek ![]() |
![]() | ![]() |
Ej livio lekker ding wil je met me rollebollen? PM me dan ![]() ---------------------------------------- ben net als domo, langlekker man | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Ahahahah Naomi ahahaha ik ga stuk en tnx outshining ![]() | ||
O crap.. volgens mij heb ik hyves vermoord. Geen dank. ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Gebruik je hyves dan? Je moet myspace hebben dat is tegenwoordig pas echt de shittttt Fok hyves hahah | ||
Haha, nee ik moest min of meer van Sam. ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Hij heeft ook een myspace hoor! | ||
Ik niet, ik ben te lam voor dat soort dingen. Ik wist niet eens meer dat ik Hyves had laat staan gebruikersnaam en wachtwoord. ---------------------------------------- Sabr | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
dat filmpje van naomi... is dat niet gewoon nep? | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Schaduw watssss met jou waarom gooi je hem nou weer dicht shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Outshining schreef op 18-10-2007 @ 22:19 Haha, nee ik moest min of meer van Sam. ![]() haha ik had je eerst ook myspace aangeraden, maar omdat je zei dat je hyves niet snapt dacht ik laat myspace maar zitten ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
yeah vandaag was ik een nerd heb bijna me hele site afgemaakt en die van me papa ze gallerie ook af gemaakt xD ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Oh oh, now you did it, you're gonna feel the wrath of an insulted woman. | ||
Quote: BigSam schreef op 18-10-2007 @ 22:31 (...) haha ik had je eerst ook myspace aangeraden, maar omdat je zei dat je hyves niet snapt dacht ik laat myspace maar zitten ![]() Did you, did you? Nou als jij mij een keer al die hoebla uitlegt ga ik misschien een keer naar je luisteren, soms kan ik dat best. ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
haha is goed, ik leg het je binnekort wel uit, of ik maak er wel 1 voor je haha, --- je bent niet online trouwens? [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2007 @ 22:34:44 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Vent, het staat in het topic. Daarom. | ||
![]() | ![]() |
haha omdat er 1 frame iets wits en roods te zien is, ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Quote: BigSam schreef op 18-10-2007 @ 22:34 haha is goed, ik leg het je binnekort wel uit, of ik maak er wel 1 voor je haha, --- je bent niet online trouwens? Nee, ik werd geterroriseerd via MSN en daarna via tel, ik ben maar gewoon weggegaan. ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
oow en hoe gaan wij converseren dan ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Morse? Haha ---------------------------------------- Sabr | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
wie weet wat er morgen te doen is in utrecht of omstreken? ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Outshining schreef op 18-10-2007 @ 22:38 Morse? Haha tut tuut tut tut tuut tut tut tuut tak ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
boem ts tik ts boem ts tik ts !! | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
haha royston drenthen bij jenssen,, kempi look-a-like ![]() of andersom ![]() | ||
![]() | ![]() |
· · · · � � � · · � · · � · · · · · · · · · � � · · · · · � � � · � � · bron ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Ahaaaaaahahaha Sam! Dope manier van communiceren maarrehm.. beter ga ik dat eerst maar leren dan. ![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
haha pm is ook goed haha en anders moet ik je zoveel leren ![]() hyves, myspace en dan ook nog morse [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2007 @ 22:58:37 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
begint in ieder geval met 'hoi' daarna weet ik het niet meer ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Vet hoor Schaduw, andermans posts wijzigen. | ||
Huil huil. Wat wil je dan? Dat ik je me uit laat kafferen? Als je door blijft gaan hou je het wel leuk voor me om te blijven wijzigen.. | ||
Laten we lievv zijn!.. ofzo? ---------------------------------------- Sabr | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Zozo, jij klinkt wel als iemand die redelijk wat kan hebben! Kun je het niet hebben dat je met je speurneus niet zelf kan zien of dat filmpje nou wel of niet echt is? | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
schaduw heeft gewoon zn dag niet denk ik | ||
Quote: livio schreef op 18-10-2007 @ 23:26 Zozo, jij klinkt wel als iemand die redelijk wat kan hebben! Kun je het niet hebben dat je met je speurneus niet zelf kan zien of dat filmpje nou wel of niet echt is? Ik kan genoeg hebben, maar dat klinkt nu een beetje averechts. En of het nu nep of echt is. Volgens de policy mag dit niet. Nu heeft naomi me gepmt over zijn schoolproject en heb ik het weer open gedaan. Ik weet dat het regelneuken is, maar daar hou ik nu eenmaal van. Edit: Goedwilse edit hoor ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2007 @ 23:38:51 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
En er is niets lekkerder om vervolgens even lekker te censureren. | ||
![]() | ![]() |
blauw zijn is cool ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Valt dat even tegen. Truste. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=22690&m=50&p=3 Then practice what you preach. | ||
Touché. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Als ik de achtergrond niet al kende had ik niet eens in dat topic gereageerd. maar dus never mind. Pepernoten. [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2007 @ 23:36:35 ] | ||
-blaat- [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2007 @ 23:39:23 ] | ||
![]() | ![]() |
het is stil, mooizo ------------- haha super dope http://www.flabber.nl/archief/021907.php [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-10-2007 @ 00:40:28 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Weekend Muuhuahaha. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
doe is stil zijn ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Nog even doorzetten SBU,dan heb je ook weekend. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
*TRALALALALA!!!* I cant hear you *TRALALALA* ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Wie kan mij vertellen wat ''recriprocating'' betekend? Oh, het is antwoorden, bedankt allemaal! [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-10-2007 @ 11:54:39 ] | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] |