Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Aight bespreek die games gekkerds ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
http://nl.youtube.com/watch?v=P_UK9kjejoo Assassins Creed http://nl.youtube.com/watch?v=RYVnxZmRCJg Army of two http://nl.youtube.com/watch?v=nu6B_2SfrvM PES 2008 http://nl.youtube.com/watch?v=Ko9xC6TMdiw Killzone 2 http://nl.youtube.com/watch?v=vOskZNJJII8 GTA4 Zodra de nieuwe Sixaxis rumble controller van de PS3 binnen is Koop ik de Playstation 3 pas... Maar dan wel met de vette games erbij die ik hierboven dropte ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-11-2007 @ 23:40:46 ] | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
cod4 is echt hard gek! demo gistere bij vriend van me gespeeld. mijn 3d kaart kan hem niet aan ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
CoD4 lijkt mij ook zwaar goed Sam. Zou hem ook wel willen kopen (net als zoveel andere games). Maar in mijn lijstje staan al 2 shooters die ik ook zeker nog ga halen. | ||
![]() | ![]() |
ja ik speelde (speel) cod2 dus cod4 is te vet, echt vrede wapens, mooi shit ga in januari nieuwe pc halen ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: BigSam schreef op 20-11-2007 @ 00:05 echt vrede wapens Wapens zijn niet voor vrede. Het zijn wrede wapens, ghe he Maar de nieuwe CoD speelt zich af in de nabije toekomst. Geen 2e wereldoorlog ditmaal... | ||
![]() | ![]() |
nope lekker amerikaans terroristen knallen in irak, maar ziet er erg vreed uit, en wrede wapen hehe ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Jij bent erg, ha ha Maar lekker knallen gaat wel weer lukken in de nabije toekomst. | ||
![]() | ![]() |
hehe jatoch, oowja mijn moeder koopt een wii met sinterklaas, en ik een maand later een ps3 dus dan heb ik nes snes n64 GC wii Old school game boy gameboy advance DS Xbox Xbox 360 PS3 en een PC iniedergeval bijna alle nintendo's ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
po po, ik blijf die demo maar spelen. Kan niet wachten tot ik cod 4 heb. Mooie collectie trouwens BigSam. Dit heb ik geloof ik allemaal liggen thuis : nes snes Old skool game boy game boy color game boy advance game boy advance sp oude playstation ps one ps2 (1 oude versie, die grote box zo, en 2 van die kleinere versies) We zijn met 3 jongens thuis (en 3 meisjes maar die gamen niet) dus 3 ps2's. ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Quote: BigSam schreef op 19-11-2007 @ 23:53 cod4 is echt hard gek! demo gistere bij vriend van me gespeeld. mijn 3d kaart kan hem niet aan ![]() Die intro dat je in het lijf van die president zit is echt heel vreed gemaakt. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Finger schreef op 20-11-2007 @ 16:09 (...) Die intro dat je in het lijf van die president zit is echt heel vreed gemaakt. heb jij het spel? Zoja : Hoe is die multiplayer? ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
ik heb hem ja, best aardig geloof uik maar heb nog maar 1 keer 15min online gespeeld ik doe meer crysis. | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
istie het kopen waard voor de pc? En iemand ervaring met het spel "Time Shift"? Lijkt me echt een dope spel! ![]() ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Aight heb cod 4 sinds eergisteren. Kankerdope spel. TImeshift heb ik nog niet gespeeld Superdoper, maar volgens de PU is het gewoon hersenloos alles naar de kanker knallen. Voor het diepe verhaal moet je het niet spelen. Krijgt wel een hoge score dus lijkt me zeker de moeite. ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben nu Assasins Creed aan het spelen. Serieus, een van de gruwelijkste spellen die ik ooit gespeeld heb. Over de daken van jeruzalem boeken, mensen vermoorden, sneaky shit, goed verhaal alles. Misschien wel een beetje aan de korte kant. ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Cod4 in 2 dagen uitgespeeld, korte singleplayer, wel dope tho. Vooral op max resolutie, viel me mee dat mn laptop dat vloeiend trok. Maar dit soort games draait ook meer om de multiplayer Nu met NFS pro street begonnen, in eerste instantie saai en herhaling, maar shit is wel uitgebreid en echt nice uitgedacht kwam ik later achter. Strak spel [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-12-2007 @ 13:57:04 ] ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
zojuist COD4 uitgespeeld, kanker dope. beste shooter van het jaar, zonder twijfel. | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Quote: Bru-Taal1989 schreef op 06-12-2007 @ 13:54 Ik ben nu Assasins Creed aan het spelen. Serieus, een van de gruwelijkste spellen die ik ooit gespeeld heb. Over de daken van jeruzalem boeken, mensen vermoorden, sneaky shit, goed verhaal alles. Misschien wel een beetje aan de korte kant. Is die assasins creed nu ook voor de pc? ---------------------------------------- joden | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Nee pc is helaas uigesteld, duurt ook nog wel even. Maar weet geen release date uit men hoofd.... ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Assassin's Creed is staat eigenlijk op 9 november gepland voor PC, PlayStation 3 en Xbox 360. Uit een laatste persbericht van Ubisoft blijkt nu dat de PC versie verschoven is naar begin 2008. Een reden voor het uitstel is momenteel nog onduidelijk, ook is er nog geen reden opgegeven waarom het hier enkel om de PC versie gaat. Hopelijk weten we snel een reden te melden. t zal wel februari worden op zn vroegst | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Ah jammer, die reclame is gewoon te mooi =) ---------------------------------------- joden | ||
KevinR 010 ![]() |
![]() | ![]() |
mijn collectie: Super Nintendo nintendo 64 [2x] gamecube xbox360 ps1 ps2 gameboy pocket [POPO!] gameboy advance gameboy colour gameboy SP PC binnenkort assasins creed halen voor 360 ![]() | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 06-12-2007 @ 13:16 Aight heb cod 4 sinds eergisteren. Kankerdope spel. TImeshift heb ik nog niet gespeeld Superdoper, maar volgens de PU is het gewoon hersenloos alles naar de kanker knallen. Voor het diepe verhaal moet je het niet spelen. Krijgt wel een hoge score dus lijkt me zeker de moeite. ai ai, thx! Die reclame van Time Shift zag er wel dope uit tho, maar hoorde idd ook van iemand anders dat het niet echt een dope verhaal-lijn had enz. En over COD4... tja ik vind het kopen van die game een beetje duur, al was het nou 20 euro ofzo... maar nee hoor, gelijk 50.. damn, veel geld voor een spel wat over een half jaar weer overdondert wordt voor COD5 ofzo. Ik wil best betalen voor een spel ofzo, maar geen 50 euro gek! ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bru-Taal1989 schreef op 06-12-2007 @ 13:54 Ik ben nu Assasins Creed aan het spelen. Serieus, een van de gruwelijkste spellen die ik ooit gespeeld heb. Over de daken van jeruzalem boeken, mensen vermoorden, sneaky shit, goed verhaal alles. Misschien wel een beetje aan de korte kant. heb ik vandaag Assansins Creed op 360 gespeeld damn...die ghrapichs ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
DJel Wat? ![]() |
![]() | ![]() |
Het zal best wel eerder gevraagd zijn maarja: Ik wil ook een xbox 360 halen, vooral voor GTA 4 die begin volgend jaar uitkomt. Maar aan degine die een xbox360 hebben: is het echt zo dat dat ding na een jaar uitmekaar pleurt of zijn dit maar opgeblazen verhalen? | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Hij is nog geen jaar op de markt Jelle, dus die verhalen lijken me sterk, lijkt me zowieso sterk dat een 360 of wat voor consoler dan "uit elkaar valt" of uberhaupt kapot gaat. Heb alleen een keer megemaakt met de regular xbox dat de kabels die erbij zaten niet goed waren en die moesten terug naar Microsoft, verder kun je met een gerust hart een Xbox 360 aanschaffen, want dat hij na een jaar uit elkaar zou vallen zijn spook verhalen, behalve als je em na een jaar uit het raam gooit | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
ik heb cod4 voor ps3 en assassinscreed voor ps3.. cod4 online is kk lauw maar assassinscreed valt echt tegen, je doet 7 moorden en het spel is uitgespeeld.. xbox360' krijgen heel vaak ring of death.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-12-2007 @ 08:07:48 ] ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
KevinR 010 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: DJel schreef op 06-12-2007 @ 22:14 Het zal best wel eerder gevraagd zijn maarja: Ik wil ook een xbox 360 halen, vooral voor GTA 4 die begin volgend jaar uitkomt. Maar aan degine die een xbox360 hebben: is het echt zo dat dat ding na een jaar uitmekaar pleurt of zijn dit maar opgeblazen verhalen? fabeltjes | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Het is gewoon een feit dat de Xbox 360 vaak kapot gaat. Een vriend van mij heeft al 3x ring of death gehad en ik weet nog genoeg mensen waarbij die kapot is gegaan. | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 07-12-2007 @ 08:01 Hij is nog geen jaar op de markt Jelle, dus die verhalen lijken me sterk, lijkt me zowieso sterk dat een 360 of wat voor consoler dan "uit elkaar valt" of uberhaupt kapot gaat. Heb alleen een keer megemaakt met de regular xbox dat de kabels die erbij zaten niet goed waren en die moesten terug naar Microsoft, verder kun je met een gerust hart een Xbox 360 aanschaffen, want dat hij na een jaar uit elkaar zou vallen zijn spook verhalen, behalve als je em na een jaar uit het raam gooit De 360 is al 2 jaar op de markt in Nederland, maar het is een robuuste console en de klantenservice van Microsoft is erg goed. ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Vooral de eerste lading 360's kampten met veel problemen. Paar vrienden van mij hebben daar ook last van gehad. Maar microsoft haalt em thuis bij je op en twee weken later werkt alles weer perfect. Plus als je nu een 360 aanschaft dan heb je waarschijnlijk weinig last daarvan. Ik heb mijne nu 7 maanden of zo en er nog geen problemen mee gehad. ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Pappies praten, maar pappies droppen geen Live gamertags?![]() Ochja, CommonThievery [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-12-2007 @ 15:09:06 ] | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
hehe BruTaal8, ik slacht iedereen online met pes 6, helaas is pes08 nog steeds kut online...... ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
Brutaal ,heb jij wat coole move's voor de pes 2008 op PS2? of iemand anders??? ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ik wil weten hoe je de tricks met de rechterstick doet met fifa 2005 op de xbox. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Rallic staat allemaal in het boekje man, ik speel op 360 dus zou het niet weten maar ik denk dat je gewoon met je rechter knuppeltje moet kloten. ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Iemand die nog een toffe (web)game weet? Boeit niet zoveel wat, maar wil is wat anders dan anders ;p Mogen best wat oudere games zijn, ben alweer helemaal Team Fortress Classic ('95) hooked ^^ Maar wil meer, drop je rare/vage/originele games ;o ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
assassin's creed @ 360 aangeschaft... damn wat een game.. ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
ik speel nonstop forza 2 gears of war ook wel soms assassins creed disc heb ik na 1 dag al gemold, verdomme | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
hehe das niet zo slim ![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Heb Assassins bij een maat gespeeld op de 360. Als ik de PS3 heb koop ik hem daarvoor. Maar wat zwaar jammer dat het spel zich niet volledig afspeelt in het verleden. | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
ja irritant is dat he die vage filmpjes tussendoor dat je in op dat bedl igt enzo.. heel erge afknapper idd.. maar voor de rest ![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Ja, voor de rest is het slikkerbekken. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ga nu lekker een middagje rollcercoastertycoon 2 spelen. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb een probleem,bij sommige games heb ik wel het menu geluid,maar ingame niet,kan dit aan directx liggen of aan wat anders? Help me,der is geen kloot aan zo,ben ik lekker aant knallen maar hoor ik niets.. Ik heb bij de game opties gekeken,maar mag niet baten. [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-12-2007 @ 11:22:17 ] ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
ik speel sinds kort weer rollercoaster tycoon 1 plus uitbreidingssets en daarnaast donkey kong 64 op een emulator. oldskool shizzle je weet zizzle!!! ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Aight smallband shit is weg. Iedereen met cod 4(op pc) voeg me toe op xfire : xflipit ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: aprofourz schreef op 16-12-2007 @ 11:19 Ik heb een probleem,bij sommige games heb ik wel het menu geluid,maar ingame niet,kan dit aan directx liggen of aan wat anders? Help me,der is geen kloot aan zo,ben ik lekker aant knallen maar hoor ik niets.. Ik heb bij de game opties gekeken,maar mag niet baten. Help... ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
weet iemand hoe je Rollercoaster Tycoon kan spelen (versie 1 of 2) zonder origineel? ik heb al honderden gedownloade geprobeerd maar no luck ---------------------------------------- argh | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |