Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Quote: aprofourz schreef op 16-12-2007 @ 18:43 (...) Help... Probeer nieuwe drivers voor je geluidskaart anders ---------------------------------------- joden | ||
FinD | ![]() | ![]() |
Ik heb Uncharted; Drake's Fortune op de playstation 3 gekocht.. is echt een dope spel Quote: omebob schreef op 13-12-2007 @ 17:14 ja irritant is dat he die vage filmpjes tussendoor dat je in op dat bedl igt enzo.. heel erge afknapper idd.. maar voor de rest ![]() Ja best wel maar ik vind het spel wel erg repetatief worden na een tijdje .. Ik weet nog niet precies hoe het afloopt maar volgens mij word het einde van dat spel een ongelofelijke clifhanger naar assasins creed 2.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-12-2007 @ 23:47:24 ] | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
hmm ik hoop het niet.. ben nog niet zo ver en ik neem aan dat het spel mega groot is? of valt dat ook wel mee? ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
Ben nu weer bezig met rollercoaster tycoon 3 (stond er nog op blijkbaar ^^ ), toffe shizzle ;p ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Einde van AC viel mij erg tegen. | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
burnout paradise word lauwnes ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Ik speel gewoon SEGA en SNES emulator. ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Scyth Chronisch Trauma ![]() |
![]() | ![]() |
Toch echt CoD4 online, super graphics, goede effecten, leuk dat je met levels werkt en man oh man wat zijn die challenges leuk ![]() ---------------------------------------- The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous. | ||
KILLERTURK![]() |
![]() | ![]() |
Call of Duty 4 progamer present! al tijden niet gedaan, geen tijd geen zin. | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 16-12-2007 @ 18:49 weet iemand hoe je Rollercoaster Tycoon kan spelen (versie 1 of 2) zonder origineel? ik heb al honderden gedownloade geprobeerd maar no luck je moet er wel een nocd patch bijhebben.. ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
squirtgun silly rabbit trix are for kids ![]() |
![]() | ![]() |
cod 4 is de shit online wie durft ![]() voor de 360 dan | ||
FinD | ![]() | ![]() |
speelt er iemand nog ooit world of warcraft online? ik zal wel helemaal vanaf level 0 moeten beginnen enzo.. dus ik vroeg me af of er in dat spel nog andere mensen zijn die ook nog lang niet het hoogste level zijn enzo.. | ||
KevinR 010 ![]() |
![]() | ![]() |
ik speel WoW.. maar ben allang 70 | ||
FinD | ![]() | ![]() |
ohhhhhhhhh.... ja, zijn er nog veel mensen zoals mij die nog moeten beginnen enzo? (op je server, niet hier) | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Iemand van de gamegarde online? | ||
![]() | ![]() |
Sjawel vanmiddag Playstation 3 gekocht met Pro Evolution Soccer 2008 en mn pa daarna Assasins Creed voor me gekocht ![]() ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
![]() | ![]() |
Voor die gamerts met xfire, join Die Oldskool Wrede Gamerts ;o http://www.xfire.com/clans/dowgs/ ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Die CoD3 (WW2shit) blijft nice. Met ze 2en in splitscreen online oorlog voeren. Moesten meer van die games zijn. Jammer genoeg kan het al niet meer in deel 4 van CoD. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Might and Magic VII !!!!!!!! *streakt* MIGHT AND MAGIC VII !!!!! OLDSKOOL SCHEISSE ---------------------------------------- argh | ||
Quote: Nieroth schreef op 29-12-2007 @ 13:50 Voor die gamerts met xfire, join Die Oldskool Wrede Gamerts ;o http://www.xfire.com/clans/dowgs/ Zeg het ze! | ||
Takkehoeren op zo'n SA:MP server, niet te geloven. /mood -10. | ||
![]() | ![]() |
Woord ;x Zo kost 10 minuten gamen je 4 mil ingame hardgespaard geld >< ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Ik heb ok wow gespeeld maar na 5 keer spelen had ik het wel gezien. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
heb de laatste keer super mario op gameboy gespeeld old skool, in een kwartier tijd uitgespeeld ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
![]() | ![]() |
Wie rockt er hier tetris voor de DS? Paas me je friend code ^^ ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
![]() | ![]() |
iemand zin om op Call of duty 2 te knallen laat iets weten ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
Quote: Rallic schreef op 30-12-2007 @ 18:52 iemand zin om op Call of duty 2 te knallen laat iets weten Welk platform? PC? (Ik rock alleen nog één momenteel) | ||
![]() | ![]() |
Quote: Unexplained schreef op 30-12-2007 @ 20:23 (...) Welk platform? PC? (Ik rock alleen nog één momenteel) op PC , dan moet je snel call of duty 2 halen!! ![]() knal ik je sowieso neer.... ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
Iemand die vanavond gamend het nieuwe jaar doorwillen? Hoooooollllaaaaa! (Nog steeds zonder CoD:2) | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Chinees zet klasgenoot in de fik en geeft WoW de schuld Nieuws | 23 december 2007 - In China heeft zeventien jaar oude jongen uit Peking benzine over zijn klasgenoot gegooid en hem vervolgens in de fik gestoken. De jongen was de band met de realiteit volledig kwijt, omdat hij naar eigen zeggen verslaafd was aan World of Warcraft. Doel van de actie was dan ook om zijn klasgenoot om te toveren tot een 'Fire Mage'. De jongen is veroordeeld tot een gevangenisstraf van acht jaar en zal het slachtoffer en zijn familie zo'n 80.000 euro moeten betalen. Het slachtoffer heeft het gelukkig overleefd, maar is wel voor zijn leven getekend met brandwonden. bron. insidegamer ofzo, vergeten. Maaarre dit is de 1e keer dat zo iemand zelf toegeeft dat het door een game komt? Hebben al die halfbakken journalisten die graag een negatief artikel schrijven over gamen weer wat schrijfvoer. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Het ligt eraan hoe makkelijk hij zegt dat het door WoW komt. Je schuift dan toch de schuld op iets anders af, minder op jezelf. Ik ben nu even verslaafd aan SUNAGE ![]() http://www.vertex4.com/sunage/ | ||
Vitaal Vitaliteit ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb de rings of death bij me xbox, word een tijdje niet meer gamen. ---------------------------------------- Fuck you, I rhyme better. | ||
Quote: Ziek schreef op 02-01-2008 @ 15:58 Het ligt eraan hoe makkelijk hij zegt dat het door WoW komt. Je schuift dan toch de schuld op iets anders af, minder op jezelf. Ik ben nu even verslaafd aan SUNAGE ![]() http://www.vertex4.com/sunage/ Ik ga hem uitchecken, als op Usenet zien staan.. Ziet er wel ill uit. | ||
![]() | ![]() |
Net Call of Duty 4 uitgespeeld, mad fucking dope spel. Echt ziekelijk. Ga nu aan Assasins Creed beginnen. PS3-rocked, alleen online heb ik niet optimale verbinding (vooral met PES200![]() ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
PES 2008 is sowieso veraaid online, daar heeft iedereen last van. Konami heeft die optie echt slecht uitgewerkt in tegenstelling tot EA ---------------------------------------- beng! | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
veraaid? het had beter gekund inderdaad maar kan me wel vinden in pro online, af en toe wat schokkerig maar alles wend.. tegenstander vinden is ook ietwat lastig ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
TwixXx Fop neger ![]() |
![]() | ![]() |
Ik speel COD (1.5) :') Voor xfire/game naam ofzo pm je maar ![]() ---------------------------------------- Francois the French guy | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
crunx![]() heb cod2 en cod4 | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: omebob schreef op 08-01-2008 @ 20:09 veraaid? het had beter gekund inderdaad maar kan me wel vinden in pro online, af en toe wat schokkerig maar alles wend.. tegenstander vinden is ook ietwat lastig vernaaid was dat. Ik heb mijn ogen ontstoken dus kan wat moeilijk naar het scherm kijken ![]() ---------------------------------------- beng! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
iemand online met ps3? | ||
![]() | ![]() |
Ja ik nu. ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
burnout paradiso demo met online modus gecheckt? | ||
![]() | ![]() |
Ben em net aan t dloaden ![]() ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
![]() | ![]() |
Speel em nu (nog) niet online, wat is/zijn je/jullie Online-ID's? Dan voeg ik jullie even toe, mijne is DinoZar89. ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Waarom heeft iedereen altijd zulke moeilijke namen met online spellen enz? ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Ja waarom heet je niet gewoon henk? | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
ej thomas, waarom knal je geen nazis af in ET? | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Omdat gamen voor nerds is! Hehe nee mn pc is gecrasht enneuh geen zin om alles te instaleren, en vind game niet zo heeeeel chill meer, af en toe nog wel.. | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 08-01-2008 @ 21:20 vind game niet zo heeeeel chill meer, af en toe nog wel.. dat dus ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
en WoW afgekickt?![]() | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |