Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
zjost zwaar hard ![]() |
![]() | ![]() |
![]() net terug van wintersport. 360 backside | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
hehe SLM Weazel en Patron, alsof het 1 persoon betreft. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Nee man, zij hebben veel meer baardgroei dan ik. Ozcan en Weazel wel. Ik heb geen ringbaardje. | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
![]() hoi. ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
evil ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
je lijkt een beetje op amanda vna de goudekooi ![]() ---------------------------------------- joden | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Komt door het licht Ari (denk ik). Of ze heeft vreemde make up ![]() | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Haha nee man djayen | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Quote: djayen schreef op 07-01-2008 @ 19:14 je lijkt een beetje op amanda vna de goudekooi ![]() Haha een beetje wel, Wel positief hoor ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-01-2008 @ 19:17:24 ] ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
Dat is het licht ja, aangezien ik amper makeup draag![]() ![]() nog maar een ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-01-2008 @ 19:23:25 ] ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb het ze gezegd!, Eleonore...![]() | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
lief hoor | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
hihi![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
![]() Kadee southpark steelo ![]() ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 06-01-2008 @ 20:15 hehe SLM Weazel en Patron, alsof het 1 persoon betreft. ja, maar volgens Nederlanders lijken alle Turken, Marokkanen en Negers op elkaar. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
klopt! ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Ja man, dat is precies wat me nu weer opviel. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Laat ik nou een Nederlander zijn. | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
SLM is ook een nederlander | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Jaaaaahaaa, dat is inderdaad BigSam op de achtergrond. En Monn-E niet te vergeten, je kijkt er ook zo overheen he. ;p ![]() Tjerk had veel bier, ik dronk veel bier, ét voila. [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-01-2008 @ 19:11:38 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
Nieuwjaars gala![]() Ik en twee lieftallige docenten ![]() En ik met me date ![]() | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Hahaha jammer dat je zo'n smoel trekt op die 2e maar wel spange date hoor | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Haha jij hebt echt zon hoofd waar k stuk om kan liggen in een lachkick. Hahaha check die kop van die linkere lerares, MILF! [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2008 @ 17:21:24 ] | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
hahahahah ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Knap knoppie hem je hoor Eleonore ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
haha [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2008 @ 17:25:20 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
- [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2008 @ 18:18:04 ] | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
hahaha deking zn date is netjes ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
damn Deking, lucky bastard. @ Eleonore fzo, waarom moeten meisjes altijd vanuit die hoek een foto nemen? daar word je gezicht echt niet mooier van, alleen een betere kijk op je tieten (no complaints o' no'tn, jus' sayin' ) ---------------------------------------- argh | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
ik met themadag op school de enige die de Mic In handen kreeg xD![]() ---------------------------------------- niet | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
- [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2008 @ 19:26:49 ] ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.speedyshare.com/418269753.html denk dat dat daardoor komt.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2008 @ 19:34:11 ] ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
zo speciaal is ze ook weer niet ---------------------------------------- joden | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
en ik dan ---------------------------------------- niet | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
jij wel ![]() ---------------------------------------- joden | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
of niet met mn mooie spastischehand xD (sorry k moet echt minder cafeine drinke) ---------------------------------------- niet | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
wtf boeit het nou, zijn maar foto's en toevallig deze twee zo. niet zo zeuren ![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
![]() | ![]() |
![]() kusje naar iedereen! ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
![]() Sjoerd south park | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
hahaha hij lijkt echt! ![]() | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
http://www.sp-studio.de/ Maar weet je hoe ik er in het echt uit zie dan? | ||
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
blgcrew![]() |
![]() | ![]() |
Quote: NoApologies schreef op 13-01-2008 @ 19:22 ik met themadag op school de enige die de Mic In handen kreeg xD ![]() heb je die mic nu in je mond? | ||
![]() | ![]() |
Quote: Stoeprand schreef op 13-01-2008 @ 22:14 ![]() Ik ben die linker! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
blgcrew![]() |
![]() | ![]() |
Hoe oud ben je 11 ofzo ??! | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
ja ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2008 @ 22:40:40 ] | ||