Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Oud en nieuw, vuurwerk uit de verpakking halen.. Is trouwens niet mijn huis maar van mn oom en tante die een lavenverzamelverslaving hebben. [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-01-2008 @ 00:24:04 ] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Billy ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Ey Gizzle dat is Klaas Pruim Roden ofniet, die rechterkop komt me ook wel bekend voor. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
gizzle hahaha hebben jullie nou je wangetjes tegen elkaar?? nee he lijkt maar zo denk ik. ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Superdoper SD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MaffeDodo schreef op 18-01-2008 @ 11:39 Ey Gizzle dat is Klaas Pruim Roden ofniet, die rechterkop komt me ook wel bekend voor. Pruim? In Zevenhuizen? (@ Thomas: Yo, Smokito.. is dat in Pruim of niet?) ---------------------------------------- Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
dat niet een naam? klaas pruim roden ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Superdoper schreef op 18-01-2008 @ 13:29 (...) Pruim? In Zevenhuizen? (@ Thomas: Yo, Smokito.. is dat in Pruim of niet?) Hehe we hebben dr 2 man, 1 discotheek naast mn huis en de ander in roden. | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Zjoerd schreef op 18-01-2008 @ 00:23 Oud en nieuw, vuurwerk uit de verpakking halen.. Is trouwens niet mijn huis maar van mn oom en tante die een lavenverzamelverslaving hebben. zo te zien heb je cheap ass vuurwerk xD ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
L2 die die tent heet Pruim Roden, Pruim in het plaatsje Roden, en er zit vlakbij in het plaatsje Zevenhuizen een tent die heet Pruim Zevenhuizen en die eigenaar is een andere dus noemen we die eerste Klaas Pruim Roden. Savy? Die rechtse op die foto ken ik zeker weten van gezicht uit de buurt hier, maar die naam weet ik niet. Edit: ahahaha ik ben erachter, die rechter pik was vorig jaar concierge op me middelbare school hehe, stage. Erwin heet 'ie. [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-01-2008 @ 17:32:55 ] ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
Haha oja hij kwam mij ook al bekend voor. | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Master Of Disaster schreef op 18-01-2008 @ 16:01 (...) zo te zien heb je cheap ass vuurwerk xD Is niet mijn vuurwerk, ik heb dit jaar �0,- aan vuurwerk uitgegeven. | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Zjoerd schreef op 18-01-2008 @ 18:48 (...) Is niet mijn vuurwerk, ik heb dit jaar �0,- aan vuurwerk uitgegeven. jij ook al �0 ik ook was net zo saai hier in goor je kon gewoon dit jaar niets zien echt lelijk ![]() ---------------------------------------- niet | ||
KevinR 010 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: NoApologies schreef op 18-01-2008 @ 18:50 (...) jij ook al �0 ik ook was net zo saai hier in goor je kon gewoon dit jaar niets zien echt lelijk ![]() hoe kan niets lelijk zijn? | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ik denk dat ie de mist bedoelt? Maar weet het niet zeker. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
jspr precies goed dat was de mist en je kon in goor gewoon niets zien, dat was echt lelijk sorry ik heb wat met dat woord lelijk xD ---------------------------------------- niet | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
038-RAZ mag komende week bedenken waarom die niet kan reageren. Weet ie vast wel. Altijd zelfde gezeik. Reacties verwijderd, nieuwe poging tot foto's posten. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Gizzle Onid/Flow�tisch ![]() |
![]() | ![]() |
hehe, jah die foto is inderdaad van erwin en mij in pruimpje roden ![]() ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() Drank maakt je sexy ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Wie is je pimp!? | ||
benedek 024 |
![]() | ![]() |
netjes deking ---------------------------------------- Praat met respect als de baas je wat zegt! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
lekkere zussen heb je deking ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
HEY! hou je broek aan | ||
benedek 024 |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- Praat met respect als de baas je wat zegt! | ||
squirtgun silly rabbit trix are for kids ![]() |
![]() | ![]() |
![]() maar in het weekend ![]() | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: kijk hier kun je eigen gemaakte southpark plaatjes droppen ---------------------------------------- niet | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
Paar vage foto's uit een fotosessie die een vriend en ik hebben gehouden uit verveling xD![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-01-2008 @ 12:51:28 ] ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Het mens ben ik dus, de kat is van CB. Op die laatste foto lag ze te slapen, heb wel 20 minuten ofzo met mijn handen zo omhoog gezeten omdat ik het gewoon te lief vond om der wakker te maken. | ||
insanesmoker079 albino steez rooie ogen in me harses ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
blgcrew![]() |
![]() | ![]() |
Een woord als wiggers komt langzaam door mijn darmwand naar boven ![]() | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
hahaha ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
blgcrew![]() |
![]() | ![]() |
ow wacht mijn reactie is op mensen 4 paginas terug oops ![]() | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
gekocht van me verjaardagsgeld![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
hahaha grappenmaker ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Nahh. | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Dat is dan weer ietwat ongeloofwaardig, wel toffe bak, wat ligt erin? ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
het bloedende lichaam van de verkoper die maar niet die bak voor 50 euro wilde verkopen ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Haha, hyreme. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Shiit, hier was k echt wasted. | ||
![]() | ![]() |
Ja ik weet niet wat er voor motor in zit eigenlijk, kzei in de garage: doe mij die maar! hij is iig wel ongeveer bij 5 seconde al rond de honderd, als je het gas goed intrapt ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Leugens. | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
leuk katje SLM, heel jong nog zo te zien? | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
word naar speuk.. als ik bij cb, cb's finest?? ga ik die kat van hem stelen ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
@ Spook, Inderdaad nog jong, ze past nog net in 1 hand. Heel lief beestje. Ik denk dat je ruzie krijgt met zowel CB als zijn vriendin als je dat probeert L2N, ik had het er zelf ook over. | ||
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 28-01-2008 @ 09:00 Leugens. maybe, maybe not ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Het is geen m3 of m5, dus leugens. | ||
![]() | ![]() |
tis bmw 5 serie van me pa, helaas. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
ZatteZakZix Hung like a Horse ![]() |
![]() | ![]() |
hmmmja, zal ik me ook maar ff voorstellen dan, hier, drie in je tronie! bedenkelijk (met javaanse jongens) blij (en lusu) moeders mooiste (aan de beats) ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
CB-finest Spaadvader ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: L2N schreef op 28-01-2008 @ 12:50 word naar speuk.. als ik bij cb, cb's finest?? ga ik die kat van hem stelen Hahaha.. weinig kans ouwe!! ![]() ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
![]() Papa moest ineens foto maken voor de koningin ofzo En ja, dara liggen 2 Dokter Bibbers uit een Happy Meal, en ik schaam me er niet voor ! | ||
![]() | ![]() |
Hehe mn zusje is een baas. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] |