Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /   [Pagina: 1 [2] ]
mixxman
Gepost door mixxman op zaterdag 19-01-2008 om 14:10:27
ik zeg ook niet dat je niet haat, ik zeg alleen dat het niet ongegrond is. Je zou het natuurlijk liever kunnen zeggen met een kusje erbij, maar ja das niet jou stijl.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 19-01-2008 om 14:45:55
haha nee idd mixxert en ojay praat maar door ouweee, dan ga ik lekker door met mezelf belachelijk maken
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
O-Jay
Veni Vidi Vici
Gepost door O-Jay op zaterdag 19-01-2008 om 15:15:06
alhoewel je niet belacherlijker kan worden
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-01-2008 @ 15:15:31 ]

----------------------------------------
Veni Vidi Vici
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 19-01-2008 om 15:19:43
wauw goeie, nerd. Buiten alles heb je mij nergens zien zeggen dat ik een perfecte tekst heb gedropt. dus ik zeg je nu gewoon 1x wat ik denk. Ik denk dat je aandacht komt zoeken bij me, in meerdere topic's datsoort reacties naar me, je lines kunnen niet sirieus bedoeld zijn, dus ja.. wat wil je?
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
O-Jay
Veni Vidi Vici
Gepost door O-Jay op zaterdag 19-01-2008 om 15:26:03
meerdere topics ? ik heb maar in 1 topic op jouw gereageerd en dat is in de battle vs SLM topic ... en ik zei daar alleen maar dat mensen een beetje beter moeten opletten en niet meten als er gedropt door L2N staat zeggen WOWWWWWWW KANKAAAA HARD.

je zuigt
mijn texte , punches zijn 100000x keer beter
jouw flow is misschien beter maar je texte hebben geen zin in 90% van je lines staat poep. af en toe een ounchline maar dan heel kinderlijk en eenvoudig.

en ik let niet zo op mn flow omdat ik een pure punchline rapper ben en zoeits bestaat nog niet in NL dus zijn jullie niet aan zulk shit gewend dus vinden jullie het "kut". als ik wil wissel ik mn stijl in puur flow en jullie bidden me aan alsof ik een god ben ofzo.


----------------------------------------
Veni Vidi Vici
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 19-01-2008 om 15:27:33
Ik vind je wel een beetje op Jay Z lijken.

L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 19-01-2008 om 15:29:55
hahaha kanker fa2 omdat ik een pure punchline rapper ben, hahahahaha props ouwe
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
O-Jay
Veni Vidi Vici
Gepost door O-Jay op zaterdag 19-01-2008 om 15:31:09
haha weet je als ik niks meer kan zeggen dan reageer ik precies zoals jouw : " hahaha fa2 ! fa2!! grappig" je hebt niks meer te zeggen :o
----------------------------------------
Veni Vidi Vici
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 19-01-2008 om 15:33:15
hee hee, je bent veel doper dan mij, waarom verlaag je jezelf naar met mij vergelijken
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
O-Jay
Veni Vidi Vici
Gepost door O-Jay op zaterdag 19-01-2008 om 15:34:19
ey wil je een feature ? heb wel zin ouwe
----------------------------------------
Veni Vidi Vici
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 19-01-2008 om 15:36:47
nou maar wat graag zeg
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
O-Jay
Veni Vidi Vici
Gepost door O-Jay op zaterdag 19-01-2008 om 15:38:22
chill man . heb je MSN ? dan kunnen we beetje bespreken over wat gaan rappen ofzo ? word echt chil
----------------------------------------
Veni Vidi Vici
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 19-01-2008 om 15:40:09
Pm me maar snoeperd
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
O-Jay
Veni Vidi Vici
Gepost door O-Jay op zaterdag 19-01-2008 om 15:47:51
okidokie
----------------------------------------
Veni Vidi Vici
Chillah-Beeh
Rap Artist
Gepost door Chillah-Beeh op zaterdag 19-01-2008 om 18:05:33
op me slofjes..
----------------------------------------
Ik breek je nek.. kan je er ook niet meer uit lullen!
Hyreme
Gepost door Hyreme op zaterdag 19-01-2008 om 18:10:45
L2n is zo dope dat hij iemand helemaal afkraakt en dat diegene toch nog zijn fan wordt !!!
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
O-Jay
Veni Vidi Vici
Gepost door O-Jay op zaterdag 19-01-2008 om 18:13:21
het is eerder zo : o-jay is zo goed dat zelfs zn haters een ft willen
----------------------------------------
Veni Vidi Vici
sreob Gepost door sreob op zondag 20-01-2008 om 18:12:17
waar ging dit ook al weer over?
----------------------------------------
hiphop naar het oosten,laat maar komen
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 20-01-2008 om 18:20:21
Voor dat het nog zieliger gaat worden hier, plaats ik maar een slotje...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / [arch] Battle corner /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0096 sec.