Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 ]
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op maandag 04-02-2008 om 16:36:00
Je hebt ervaring?
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op maandag 04-02-2008 om 16:37:19
Quote:
GIANT schreef op 04-02-2008 @ 16:23
praten met 'n dildo in je bek zal niet makkelijk gaan.


denk als je hem er uit haalt, er ook niks zinnigs uit komt.
mensen droppen zelfs nu zijn telefoonnummer op i-net en adressen waar die kan zijn...

beetje triest, maar ja
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op maandag 04-02-2008 om 16:50:14
ls toch bter voor die bitch.. laat die mensen doen wat ze doen..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-02-2008 @ 16:50:50 ]
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op maandag 04-02-2008 om 18:30:45
Quote:
Jspr schreef op 04-02-2008 @ 14:59
Waar doel je dan op? Dat ie helaas beter af is in de nor en daar komt te zitten?


Kan me eigenlijk niet schelen waar hij komt te zitten, dus dat 'helaas' mag er wel van af ...
Ik denk wel dat hij op dit moment veiliger is in het cachot, dan in de vrije wereld... Als hij nou paar maanden vast komt te zitten, kan het volk afkoelen. Nu is hij het richtpunt voor veel emotionele mensen...
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 04-02-2008 om 18:31:32
Sorry was bericht voor Outshining, had even moeten quoten.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
dap
038
Gepost door dap op maandag 04-02-2008 om 18:37:52
Quote:
ORANJESTAD - Rechercheurs van het Korps landelijke politiediensten (KLPD) hebben in het onderzoek naar de verdwijning van Natalee Holloway op twee adressen in Arnhem doorzoekingen gedaan.

Dat gebeurde maandag op verzoek van het Arubaanse Openbaar Ministerie (OM). In een persconferentie op Aruba meldde justitie dat het gaat om woningen waar Joran heeft gewoond of verbleef.

Het OM kondigde ook aan dat Joran zal worden gearresteerd als hij voet op Arubaanse bodem zet. Justitie verwacht deze week nog een uitspraak over het hoger beroep dat is ingesteld tegen de beslissing van de onderzoeksrechter dat Joran van de Sloot niet in voorarrest mag worden genomen.

Informatie

De Arubaanse justitie liet verder weten dat 80 procent van de informatie die naar voren kwam in de geheim opgenomen gesprekken met Joran van der Sloot, overeenkomt met de resultaten uit het onderzoek van het OM naar de verdwijning van Natalee Holloway.


hehe dit dan:

Quote:
Peter R. de Vries twijfelt over VS-reis
Uitgegeven: 4 februari 2008 15:24
Laatst gewijzigd: 4 februari 2008 15:58

HILVERSUM - Misdaadverslaggever Peter R. de Vries (SBS6) overweegt om voorlopig niet naar de VS te reizen om daar in diverse talkshows te vertellen over zijn reportage over de verdwijning van Natalee Holloway. Dat vertelde een woordvoerder van De Vries maandag.
Novum

In KRO's Tijd Voor Twee (Radio 2) verwoordde De Vries zelf zijn twijfel als volgt: "Ik word een beetje flauw van al die Amerikaanse programma's die allemaal eisen stellen op het gebied van beeldrecht en exclusiviteit. Ik sta eigenlijk op het punt om te zeggen jongens, bekijk het allemaal maar. Ik heb hier nog genoeg te doen. Als je wat wilt hebben, kom je hier maar naar toe."
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-02-2008 @ 18:40:48 ]
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op maandag 04-02-2008 om 18:47:06
Quote:
Jspr schreef op 04-02-2008 @ 18:31
Sorry was bericht voor Outshining, had even moeten quoten.


hehe, oké ..

Maakt niet uit, heb ik toch nog even mijn mening kunnen geven ..
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
dap
038
Gepost door dap op maandag 04-02-2008 om 20:36:56
ORANJESTAD - Het Openbaar Ministerie (OM) op Aruba verdenkt Joran van der Sloot nu formeel van moord op de verdwenen Amerikaanse Natalee Holloway. Dat liet justitie maandag weten.
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op maandag 04-02-2008 om 21:40:19
(video) Interview Patrick van der Eem met Amerikaanse televisie
http://abcnews.go.com/TheLaw/2020/story?id=4236425&page=1
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
Deadend
Gepost door Deadend op maandag 04-02-2008 om 22:33:22
Of het is opgelost weet ik niet, maar in ieder geval weten we wel dat hij alles bij elkaar heeft gelogen. In ieder geval een stapje dichterbij het oplossen. Of hij loog over dat ze spontaan dood ging is ook nog een twijfel.
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 05-02-2008 om 01:15:09
Ik heb het gemist ik moest werken, maar ik lees nu een beetje en ik zie dat dap ook duidelijk goede kant kiest, peter is een baas, al hadd ik het wel gezien zou me mening toch niet veranderen, en yo jasprrrrr weer terugg

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


hahah kijk ze ook echt,, opgelost
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-02-2008 @ 02:54:21 ]

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op dinsdag 05-02-2008 om 10:34:32
Wat een aanfluiting die uitzending zeg jezus. Heeft niks met goeie journalistiek te maken.Te suggestief voor woorden. Ik last net ook nog dat 75 % van de NL'ers gelooft wat joram daar zegt. Hoe focking dom ben je dan? Die gast is een systematische leugenaar. Het OM zal er binnekort achterkomen dat ook dit verhaal grotendeels gelogen is, en ze weer op een dood spoor zijn gezet. Neemt niet weg dat die Joram niet helemaal goed bij zen hoofd is.....

[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-02-2008 @ 10:36:42 ]

----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
NoSleep
Dennis
Gepost door NoSleep op dinsdag 05-02-2008 om 11:24:35
Quote:
Bru-Taal1989 schreef op 05-02-2008 @ 10:34
Ik last net ook nog dat 75 % van de NL'ers gelooft wat joram daar zegt. Hoe focking dom ben je dan?


Word. Hier erg ik me ook kapot aan.
Jspr
Gepost door Jspr op dinsdag 05-02-2008 om 12:18:12
Nee maar die mogelijkheid bestáát. En, als je uiteindelijk tóch met de doodsoorzaak op de proppen komt, nou ja, wie weet.

edit: hey lunnon, ik heet geen jasper aap.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-02-2008 @ 12:18:43 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op dinsdag 05-02-2008 om 13:16:02
Quote:
Bru-Taal1989 schreef op 05-02-2008 @ 10:34
Wat een aanfluiting die uitzending zeg jezus. Heeft niks met goeie journalistiek te maken.Te suggestief voor woorden. Ik last net ook nog dat 75 % van de NL'ers gelooft wat joram daar zegt. Hoe focking dom ben je dan? Die gast is een systematische leugenaar. Het OM zal er binnekort achterkomen dat ook dit verhaal grotendeels gelogen is, en ze weer op een dood spoor zijn gezet. Neemt niet weg dat die Joram niet helemaal goed bij zen hoofd is.....



Maar toch, weet hij iets.
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
ivp015 Gepost door ivp015 op dinsdag 05-02-2008 om 17:33:50
haha
Weazel
Gepost door Weazel op dinsdag 05-02-2008 om 17:35:52
Lekker flauw ivp015
ivp015 Gepost door ivp015 op dinsdag 05-02-2008 om 17:40:57
omebob
AFCA
Gepost door omebob op dinsdag 05-02-2008 om 17:56:53
hahaha prachtig!


jaaa die gasten jongeee die conjosss ze hebben nooit 1 wijf gehad man

ik zeg je 1 ding als jij zit te trille en ze gaan je daarna schudden weet je conjooo what the fuck ja toggg hahaaaa lekker blowe ja toggg

meesterljik
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-02-2008 @ 18:07:47 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 05-02-2008 om 18:08:12
hehe
T-Nick Gepost door T-Nick op dinsdag 05-02-2008 om 18:35:27
'Prostaatvocht Joran doodde Natalee'
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: dinsdag 5 februari 2008 @ 11:23.


Na het aanhoren van de bekentenis die Joran van der Sloot deed voor de verborgen camera van Peter R. de Vries over de wijze waarop Natalee Holloway haar laatste adem zou hebben uitgeblazen, weet de Rotterdamse hoogleraar dermatologie prof. dr. Ernst Stolz waaraan de Amerikaanse tiener is overleden. ''Haar lichaam was niet bestand tegen het prostaatvocht dat Van der Sloot afscheidde'', is de stellige overtuiging van de 68-jarige dermatoloog.

Het voormalig hoofd van de afdeling geslachts- en huidziekten van het Erasmus Medisch Centrum, herkent in de manier die Van der sloot beschreef hoe Holloway ineens begon te trillen en bewusteloos viel een zeer zeldzame aandoening die hij in zijn 33-jarige loopbaan driemaal tegenkwam. In De Telegraaf zegt hij: ''Deze vrouwen stierven doordat hun lichaam afwijkend reageerde op het prostaatvocht dat met het sperma meekomt. Ze kregen astma-achtige aandoeningen, raakten in shock en stierven. Dit verhaal past precies in dat plaatje.'' Volgens Stolz overlijden in Duitsland twee vrouwen per jaar aan deze aandoening.

Hij kan zich voorstellen dat Natalee Holloway op deze wijze is overleden en dat Van der Sloot daarna van het lichaam af wilde: ''De jongen wist zich mogelijk geen raad en heeft haar lichaam in paniek weggemaakt. Moet je je voorstellen dat je als jonge jongen opeens met een dode in je armen ligt...
----------------------------------------
aaaight
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 05-02-2008 om 18:37:42
Zo, heeft die kerel ook zijn 2 minutes of fame met een bullshit verhaal.

Filmpjes zijn droog trouwens.

Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op dinsdag 05-02-2008 om 19:43:56
haha, dat filmpje doet het hem wel
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 05-02-2008 om 21:37:08
Dat eerste filmpje ik ging helemaal stuk Je kon me oprapen hehe.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
-Profix
Profixtiviteit
Gepost door -Profix op woensdag 06-02-2008 om 18:52:09
Laat die moeder van Natalee naar 'Char' komen voor een reading...
lay-on
Zeg maar Leon.
Gepost door lay-on op woensdag 06-02-2008 om 19:20:49
Ik vind steeds belachelijker worden naarmate ik er meer over nadenk

Peter r de vries is punt 1 geen objectief journalist en wil een show van formaat neerzetten (het zij gezegd, dat is hem gelukt) maar de suggestieve manier hoe het allemaal in elkaar is gezet vind ik een schande, dit gaat niet over het oplossen van een misdrijf (geen bewijs ofzo) maar over het persoonlijk kapot maken van een persoon

Hoe ze hem hebben uitgelokt om het te laten vertellen, dat wil zeggen iemand knetterstoned maken en de indruk wekken dat je het allemaal wel interessant vind om te horen (aangezien ze al wisten dat het een aardsleugenaar is)

van de 20 uur aan filmmatteriaal is ook maar een krap uurtje uitgezonden ofzo, denk dat er in die andere 19 te duidelijk te zien is dat ie lult en dat ze dat er maar uitgeknipt hebben

interessante televisie maar toch ook een onwijze aanfluiting
----------------------------------------
De dandy van die rapshit
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 07-02-2008 om 15:29:36
Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


en dat t-shirt
<---------



hehe
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Lugubermens
30-04-'45
Gepost door Lugubermens op donderdag 07-02-2008 om 15:39:11
iemand van de miljoenen mensen zou het ware verhaal vast wel een keer geraden hebben en er helemaal niet bij stil hebben gestaan dat dat het echte verhaal was!!!

raar he hoe die dingen kunnen lopen
----------------------------------------
Afschuwlijk, onzuiver, smerig, weerzinwekkend, macaber, obsceen, goor, onappetijtelijk, walgelijk, onsmakelijk, ranzig, onrein, vuil, onhygiënisch, vunzig, dreigend, verdorven, goddeloos, immoreel, afstotelijk, ziek, monsterachtig, lelijk, vreselijk!
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op donderdag 07-02-2008 om 16:33:32
Quote:
-Profix schreef op 06-02-2008 @ 18:52
Laat die moeder van Natalee naar 'Char' komen voor een reading...


Dan zegt char: Ik voel een N... ja, een N. Natalie? Ja dat dacht ik wel. Ze is niet meer in leven... ze is nat... ja, ze is erg nat. Ik krijg iets van een zee door. Een grote zee. Ik weet het al: ze is in zee gedumpt! Natalie zegt hallo.

*moeder huilt*

En ze zegt dat ze op een betere plek is...

*moeder huilt meer*

Dat was het, tot volgende keer.

Ik vind char echt de grootste kut-show sinds Dr Phil.

----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
-Profix
Profixtiviteit
Gepost door -Profix op donderdag 07-02-2008 om 17:42:00
uit je frustratieeeeee

via die kutchar kunnen ze doodsoorzaak wel achterhalen.
al vele malen gebeurt.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-02-2008 @ 17:42:33 ]
JF project
blurr
Gepost door JF project op donderdag 07-02-2008 om 17:42:44
Al is het wel zo dat Char echt een aantal keer vermissingszaken heeft opgelost. Ze had toen die zoon van een toenmalige president geloof ik ook aangewezen in een bos waar het vliegtuig neer was gestort.

Ik zou het nog geen slecht idee vinden, niet geschoten is altijd mis
----------------------------------------
www.boomr.nl/ferry
poppekontje Gepost door poppekontje op donderdag 07-02-2008 om 18:08:43
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/61f37c07_hehe.jpg

Hahaha die K swiss schoenen zijn maad dope man. ik zou der zo mee lopen.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Prism
Gepost door Prism op donderdag 07-02-2008 om 19:04:14
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op donderdag 07-02-2008 om 19:04:34
hehehe, true, true
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
poppekontje Gepost door poppekontje op donderdag 07-02-2008 om 19:05:16
hahahaha die is hard.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op vrijdag 08-02-2008 om 14:10:58

----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op vrijdag 08-02-2008 om 14:23:41

----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 08-02-2008 om 14:33:39
die was te verwachten ja
----------------------------------------
beng!
Timsko
Gepost door Timsko op zaterdag 09-02-2008 om 11:14:58


Vanochtend binnen gehad
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op zaterdag 09-02-2008 om 11:19:10
Quote:
Prism schreef op 07-02-2008 @ 19:04


Hahahahaha
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 09-02-2008 om 12:52:57
kaaaanker die schoenen zien er sickie uit shitttttt
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Props
eh? hoessut
Gepost door Props op zondag 10-02-2008 om 10:55:28


haha king
----------------------------------------
verre oosten, verder hoef ik je niet te melden
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zondag 10-02-2008 om 13:03:52
haha die is zeker vet
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op zondag 10-02-2008 om 13:06:41
haha blijf droppen
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
-Profix
Profixtiviteit
Gepost door -Profix op zondag 10-02-2008 om 13:17:03
hard hahaha..
Weazel
Gepost door Weazel op zondag 10-02-2008 om 13:30:33
Joran in betere tijden...



ORANJESTAD — Minister Rudy Croes (MEP) van Justitie vindt dat er serieus moet worden gekeken naar de bevindingen van de twee Amerikaanse onderzoekers Daniel Young en Kelly Castillo in de vermissingzaak van Natalee Holloway. De twee beweren dat Nalalee is misbruikt door haar stiefvader Jug Twitty, zwanger van hem was en dat haar moeder Beth hiervan wist. Ook zou Natalee twee weken na haar verdwijning na de nacht op het strand met Joran van der Sloot, zijn overleden aan een overdosis. “Joran is onschuldig”, aldus het speurdersduo.

De twee privé-detectives waren gisteren uitgebreid te horen en zien in de lokale actualiteitprogramma’s op tv en radio. Zo besteedde TeleAruba de helft van haar dagelijkse nieuwsprogramma aan een interview met Castillo en Young die zichzelf overigens ook ‘mediums’ noemen. Het verhaal dat ze vertellen, is echter niet nieuw. Vorig jaar waren ze ook op Aruba, maar toen was er nauwelijks aandacht voor hun verhalen. Ook minister Croes niet, die tijdens zijn kennismaking met het duo twee jaar geleden de verhalen afdeed als ‘indianenverhalen’.

De ontmoeting was overigens op initiatief van minister Edison Briesen van Toerisme en Transport, die de informatie belangrijk vond om ook te worden meegenomen in het justitieel onderzoek. Croes meent dat nu de zaak tegen de verdachten Joran en de broers Deepak en Satish Kalpoe niets heeft opgeleverd, er ook naar andere ‘scenario’s’ moeten worden gekeken door het Openbaar Ministerie. De bevindingen van Castillo en de Young moeten daarom nu wel serieus onderzocht worden, aldus de minister. “Nadat de vrouw (Beth Twitty, red.) in de uitzending van Oprah is geweest, is het heel goed dat nu ook een keer de andere kant van de medaille wordt verteld.” Oprah Winfrey besteedde gisteren in haar show aandacht aan de kwestie-Holloway.

ZWANGER

Zo moet onderzocht worden wat de werkelijke relatie was tussen Natalee en haar ouders. De Amerikaanse speurders zeggen bewijs te hebben dat de tiener seksueel is misbruikt door haar stiefvader Jug en mogelijk zelfs zwanger van hem. “Beth en Jug (inmiddels gescheiden, red.) doen er alles aan om dit familiegeheim verborgen te houden. Feit is dat Natalee na haar vakantie in Aruba niet naar huis wilde terugkeren. En dat wist Beth”, zegt Young. De beste vriendin van Beth, Carol Standifer, zou tegen de twee onderzoekers hebben verteld dat ze op de hoogte was van het seksueel misbruik. “We hebben dat gesprek op band. Ook hebben we bewijs dat Beth niet om elf uur ’s avonds, maar om kwart voor acht op Aruba per vliegtuig arriveerde. Ze wist immers al dat haar dochter niet wilde terugkomen.”

Dat blijkt ook uit de oorspronkelijke poster die Beth al in de Verenigde Staten maakte, zegt Young. “Hierop stond nergens het woord kidnapping, zoals bij de latere posters het geval was. Er stond: ‘Natalee call, big hooty is on the island; call big hooty, we have to talk’.” Volgens het duo hebben zij de poster van de toenmalige onderzoeksleider, hoofdofficier Karin Janssen gekregen. “In haar boek schrijft Beth dat de kidnapping-posters de eerste posters waren die ze op Aruba heeft verspreid. Dat is dus niet waar, weten wij en ook een flink aantal Arubanen dat de eerste poster heeft zien hangen. Alleen in Amerika weet niemand dit.”

Beth zou hebben gelogen, beweert het tweetal, omdat ze bang was dat de autoriteiten minder werk van de vermissingzaak zouden maken als ze wisten dat de relatie tussen haar en haar dochter slecht was. Ook wilde ze voorkomen dat het onderzoek zich zou richten op de familierelatie.

Natalee was nog in leven toen haar ouders op Aruba arriveerden, zeggen de onderzoekers. Young: “Joran heeft haar inderdaad op het strand achtergelaten, maar ze is toen bevriend geraakt met een aantal andere mensen, die haar toen hebben verborgen. Ze wou absoluut niet terug en verbleef nog zeker een paar weken in San Nicolas. Daar is ze uiteindelijk wel, zoals Dompig (commissaris Gerold Dompig die het politieonderzoek leidde, red.) al zei, aan een overdosis overleden.”

In april vorig jaar zijn ze samen met journalisten van Aruba Today naar de plek zijn geweest waar het lichaam van Natalee zou zijn begraven. “De politie geloofde ons niet, maar toen we de agenten de plek lieten zien, zagen ze direct dat er iets niet pluis was. De volgende dag zouden ze met honden terugkomen om de plaats te onderzoeken maar dat is nooit gebeurd”, aldus Young.

DOMPIG

Dompig laat weten dat hij tijdens het onderzoek nooit met de twee Amerikanen heeft gesproken, maar wel weet wie ze zijn. “Wilde cowboys vond ik ze. Ze trokken op met Angela en Julia (Angela Munzenhofer en Julia Renfro; journalisten van Aruba Today, red.) en kwamen iedere dag met de wildste aanwijzingen.” In die tijd kreeg Dompig zoveel informatie, dat hij geen aanleiding zag om de bevindingen van Castillo en Young verder te onderzoeken. Nu hij terugkijkt, zegt Dompig, vindt hij het jammer dat ‘de lui toen op een verkeerde manier hun entree hebben gemaakt’. “Het verhaal over het seksueel misbruik verklaart in ieder geval het gedrag van Jug. Hij was zeer agressief en bedreigde mij en andere agenten.”

Ook had de politie indicaties, zoals de eerste poster die Beth verspreidde en uit verhalen van haar vriendinnen, dat de relatie tussen moeder en dochter verstoord was, zegt Dompig. Of Beth gelogen heeft over haar aankomst op Aruba, weet hij niet. “We hebben de tijdlijn onderzocht en weten op basis van telefoongesprekken, vluchtinformatie en vluchtbewegingen, dat deze in theorie moet kloppen en Beth dus op het tijdstip is aangekomen zoals ze heeft verklaard.”

Of de twee integer zijn, durft Dompig niet te zeggen, maar hij weet wel van zijn oud FBI-contact dat Castillo en Young nooit zaken hebben gehad die serieus te noemen zijn. “Iedereen kan zich privé-detective in Amerika noemen en wat ik van ze weet, is dat ze niet veel voorstellen en waarschijnlijk op zoek zijn naar hun 15 minutes of fame.” Toch kunnen ze volgens Dompig wel wat te weten zijn gekomen. “Je weet nooit. Bovendien van gekken en kleine kinderen zegt men dat ze de waarheid spreken.”

GESTOORD

Julia Renfro laat aan Amigoe weten dat de twee Amerikanen ‘gestoord’ zijn en ze niets met hen te maken wil hebben. “Ze hebben mij ook beschuldigd van medeplichtigheid aan de dood van Natalee.”

Castillo en Young beschuldigden Renfro gisteren openlijk op televisie dat zij informatie van hen heeft achtergehouden. “We weten van jouw problemen en eens moet je de waarheid gaan vertellen. Dit is niet gezond en mensen die dit doen, raken aan de drank of drugs. Julia, geef onze opnameband terug”, aldus Young op TeleAruba gisteren.

Oprah

De Amerikaanse presentatrice besteedde niet een hele uitzending aan Beth Twitty en haar boek Loving Natalee, dat volgens diverse bronnen niet goed verkoopt. Twitty kreeg een kwartier zendtijd, waarin ook de broer van Natalee, de 18-jarige Matt Holloway, aan het woord kwam. Hij is bewust al die tijd uit de schijnwerpers gebleven en zei dat hij in deze ‘vreselijke periode’ vooral gesteund werd door zijn vrienden.

Ook de vriendinnen van Natalee vertelden over hun verlies en hoe vrolijk en bijzonder Natalee was. Voor de rest was de uitzending vooral een herhaling van de gebeurtenissen. Beth zei wel dat ze met Joran had willen praten als hij had toegestemd om een leugentest te doen. Het recente wijnincident in het programma Pauw & Witteman was verder geen verrassing voor haar: “Wat hij heeft gedaan, bevestigt hoe ik over hem denk.”

Ze liet zich niet uit of ze Joran en de broers Kalpoe nog steeds als de daders ziet. “Ik wil best buiten de bestaande cirkel van verdachten kijken, maar alles wijst iedere keer in de richting van deze drie jongeren.”
-Profix
Profixtiviteit
Gepost door -Profix op zondag 10-02-2008 om 13:38:30
ja doe gewoon leugentest, kan joran naar zijn zeggen bewijzen dat ie onschuldig is. en kan beth aantonen dat ie schuldig is. OPGELOST
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op zondag 10-02-2008 om 13:52:42
Man, dit gaat helemaal nergens meer over.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
sreob Gepost door sreob op zondag 10-02-2008 om 14:03:14
Quote:
SLM040 schreef op 10-02-2008 @ 13:52
Man, dit gaat helemaal nergens meer over.


dit gaat over #doe niet zo dom# je weet waar het over gaat

----------------------------------------
hiphop naar het oosten,laat maar komen
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op zondag 10-02-2008 om 14:09:26
Dit verklaard alsnog niet het vreemde liegerige gedrag van Joran... als deze verhalen kloppen wist Joran dus dat hij onschuldig was.. wat ga hij praten in die auto dan?
--

en die moeder van Nathalee vertrouwde ik zowieso al niet.. ze praat in gesprekken altijd zo actrice achtig.. alsof ze fucking auditie zit te doen voor As The World Turns ofzo.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-02-2008 @ 14:10:46 ]
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0195 sec.