Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Reclame? | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
# [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-02-2008 @ 19:50:32 ] ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
wel die banner beneden op de pagina "ads door GOOGLE" das toch nieuw?. ik dacht da da vroeger alleen vanboven op de pagina stond ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Altijd al gweest hoor. | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MC Notorious schreef op 18-02-2008 @ 19:49 wel die banner beneden op de pagina "ads door GOOGLE" das toch nieuw?. ik dacht da da vroeger alleen vanboven op de pagina stond ja, een paar weken oud ofzo ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MC Notorious schreef op 18-02-2008 @ 19:49 wel die banner beneden op de pagina "ads door GOOGLE" das toch nieuw?. ik dacht da da vroeger alleen vanboven op de pagina stond krijg je post onder die steen? ---------------------------------------- argh | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Morgen naar de gabbertandarts, hakken en zagen. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 18-02-2008 @ 22:25 Morgen naar de gabbertandarts, hakken en zagen. misschien krijg je nog geld! als je hem onder je kussen legt ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Haha ik ben zo raar in nn kop man haha foook, woei wierie en champagne en nneeeuhh martini nja goenoieg urban gepost jeweeeeeeeet, laten we ff normaal doe nnu man | ||
![]() | ![]() |
Boeruhh!!! ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
![]() | ![]() |
heheh weurd rallic, boereeeeeee! | ||
![]() | ![]() |
hehe ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
![]() | ![]() |
Rallic, die eckte eckte leven is hard maar laat me maar rappe, gast ik ben net als die wacke chicks die echt zijn, t zijn slechts sletten.. zeg me, waarom altijd zo doen, doe es chill, waarom zo stoer ik ben echt chill dus hou je stil. jeweet! | ||
![]() | ![]() |
je rijmt beter als je zat bent , gek! ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Livio check Per. Verz dan. Lotte = chille track. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
wat een uitgelaten stemming | ||
![]() | ![]() |
Uitgelaten, net als mn hond. Enne wuerd naar maffe, chille track is dat eh. k be nslape moi! | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Mogguuh slaapkoppen. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Ik wil weer slapen ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Fidel Castro afgetreden. | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
ja,hij vroeg of ik het wilde overnemen met P.ennywise. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Tering, ik voel echt totaal niks meer in mn bek, zo erg dat ik niet eens een hijs van mn peuk kan nemen. ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Hoe dat zo? En dat aftreden van Fidel zou tijd worden. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Wojow ik zit hier fucking chill, de baas is de hele week weg en ik zit gewoon in zijn office, lekkere bureaustoel, kopje koffie erbij en gaaaaan. Niemand die hier verder ook kan zien dat ik aan het nlhiphoppen ben ofzo haha... | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
kenker, m'n website is bijna online! tof, hè! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Dat zijn foto momenten Monn-E. Wanneer özcan? Ik luister net identiteit van u-niq, ik kijk naar m'n voet en er zit een blaar op, en op dat moment rapt u-niq daarover. Gister al track van opgezwolle ofzo over tol betalen, en toen racete ik bij need for speed net door een tolpoortje. Jaja. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-02-2008 @ 10:49:19 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Met een smoking aan en een berg coke voor m'n neus zou ik me net Tony Montana voelen nou![]() | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Hehe, anyway, ik ben huiswerk maken. Huiswerk, op de universiteit.. Maar goed, het helpt wel, zeker voor een vak als statistiek. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
haha statistiek is vet ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Je maakt een grap right. Statistiek is echt een klote vak. Weet niet of je zelfde als ik hebt gehad, maar dat van mij is té kut. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb het een half jaartje gehad, vond het wel lachen eigenlijk. Het ging af en toe wel wat te ver haha. Ik vind wiskunde ook lachen misschien ligt het daaraan ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 19-02-2008 @ 10:44 Wanneer özcan? binnen nu en twee weken, concept ligt klaar ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ok dan, goed bezig. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Kelote zooi.. Nog een paar zware dagen, en dan de zorgen er vanaf skien! ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Niet zware dagen, maar wel lang hier. Vrijdag 22:00 hoppaaaa | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Er heeft vanmiddag een jongen uit 6 VWO van mijn oude school zelfmoord gepleegd, damn. Hij zat bij een vriendin van me in de klas. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Zieke shit.. Hoor je vaak de laatste tijd.. In mijn omgeving ook 3 sinds de herfst ofzo.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
hype. | ||
Zuid7333 Woestijn ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 19-02-2008 @ 16:41 Er heeft vanmiddag een jongen uit 6 VWO van mijn oude school zelfmoord gepleegd, damn. Hij zat bij een vriendin van me in de klas. Shit man .. kijk dat bedoel ik misschien had die hier een account en deden jullie haterlijk tegen hem . nee grapjee. .maar wel erg ---------------------------------------- I eat a apple? | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Nieuwe FG http://www.familyguyx.net/watch/107/Back_to_the_Woods/ | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 19-02-2008 @ 16:39 Niet zware dagen, ook niet lang hier. Vrijdag 10:00 vertrekken hoppaaaa datte, oh zin in de sneeuw. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Zelfmoord is niets nieuws. Het komt alleen iets vaker in het nieuws. Daardoor lijkt het vaker te gebeuren dan eerst. Niet dat het dan minder lelijk wordt of zo... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Het lijkt niet alleen vaker te gebeuren, het gebeurt ook steeds vaker. Friesland als koploper geloof ik. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Nja, ik had een keer gelezen dat dat zo leek. I.v.m het snelle verspreiden van het nieuws, lees internet... Naar mijn idee heeft het altijd ze up's & down's Zal wel de tijd van het jaar zijn. | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Kubus & BB @ TMF!! ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 19-02-2008 @ 16:55 Nieuwe FG http://www.familyguyx.net/watch/107/Back_to_the_Woods/ Helemaal vergeten gek, po! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Wie wil link van nieuwe rambo film zeg ff dan Pm ik hem je.. ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Quisha Son of the soul ![]() |
![]() | ![]() |
Was eerst zo'n documentaire van Zembla volgens mij. Sites die mensen stimuleren om zelfmoord te plegen. Je hebt zelfs hele groepen die het doen. Echt te ziek gewoon. ---------------------------------------- "Don't mind your competitiors, just do what you wanna do and what feels good!" | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Nieuwe rambofilm toe maar,het hoeveelste deel is dit. Een opa als commando die het in zn eentje tegen duizenden slechterikken opneemt ......spannend. Ehhhh,bedankt voor je link,maar ik hoef m niet ik heb het niet zo op dat soort films. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-02-2008 @ 17:52:49 ] ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Quisha Son of the soul ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, is die al in de bios bij jullie daar in Kaasland? ---------------------------------------- "Don't mind your competitiors, just do what you wanna do and what feels good!" | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |