Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: aprofourz schreef op 19-02-2008 @ 17:49 Nieuwe rambofilm toe maar,het hoeveelste deel is dit. Een opa als commando die het in zn eentje tegen duizenden slechterikken opneemt ......spannend. Ehhhh,bedankt voor je link,maar ik hoef m niet ik heb het niet zo op dat soort films. Rambo is een leuke film, maar idd niet echt realistisch. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Maar Rambo is wel 10 keer harder dan vroegaah. Kinderen, vrouwen, dieren, en ja mannen ook natuurlijk. HUP, allemaal een kogel cadeau. Keek er eerst wel raar van op. Ik dacht ''ik zat toch Rambo te kijken?'' met me stonede harses ![]() | ||
AceInc Breaking Atoms ![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- hate when wack rappers say they hate wack rappers | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Hij trekt zijn shirt niet meer uit. ![]() | ||
Quisha Son of the soul ![]() |
![]() | ![]() |
haha, die kerel heeft dat ook echt allemaal zitten uitrekenen gewoon. ---------------------------------------- "Don't mind your competitiors, just do what you wanna do and what feels good!" | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Rambo is een mietje. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Bliepbliep.. Is er nog iemand geintreseerd in een trip hop project ala Tricky om daar iets voor te doen,het worden trage beats. Pm als je interesse heb,ik heb het over vocalen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-02-2008 @ 20:04:20 ] ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Zeg je wat je deeenkt, of praat je na wat je hooort? Geen anorexia rap! Jawel. Hij loopt. Door het bos! [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-02-2008 @ 20:46:00 ] ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
frikandellen vet voor in de frituur![]() ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Delen Kadee ![]() | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind het best wel jammer dat er nooit meer iets komt als Buitenwesten, wat een belachelijk tof album eigenlijk, die hele vibe eraan is tof, de nummers, de rappers. Jammer dat ze geen matties for life blijken ![]() Ach, gelukkig hebben we de muziek nog! In de zomer is het weer tijjjjjd, we komen in grote getaleuhh! Neem een abonnement! De massa wil lekker bruinbakkeuhh! [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-02-2008 @ 20:56:21 ] ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
fokking -5 ofzo gek | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Wie kijkt hier Paul & Witteman, die chineze chick verwoord haarzelf echt te agressief hahaha ik ga helemaal stuk als ze opgetogen een discussie aangaat. ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Ik probeer een essay te schrijven.. Bouwplan is er, maar een pakkende inleiding wil nog maar niet lukken.. Klote is dat. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Essay over wat? | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
over big cohonjo's ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Hof van Jaeden Koning der Armen ![]() |
![]() | ![]() |
Aflevering van South Park met de Mexicanen die hun 'esé' schrijven is trouwens echt goeie shit. ---------------------------------------- Check www.hofvanjaeden.com! | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
hahaha ja idd ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
@ livio Essay over blok 2. Het management van de opleiding moet naar aanleiding van het door studenten geschreven essay kunnen bepalen of blok 2 in de opleiding past. Als ik over die studenten en hun essay begin in de inleiding verwacht ik direct een rode streep erdoor.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Je moet ook niet over studenten praten in een inleiding maar over jezelf. En daarnaast een korte uiteenzetting over de inhoud van je essay. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Weet niet of dat ook de bedoeling is. Lastig dit. Met de centrale vraag beginnen.. Zou dat kunnen? [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-02-2008 @ 23:58:30 ] ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Nou dat is doorgaans de bedoeling bij een inleiding. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Ik weet het. Maar als eerste zin... Och ik zie wel. Thnx iig. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
ik space emmm | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Jij wel.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Thijs1988 Meatball Sub ![]() |
![]() | ![]() |
Zijn er eigenlijk mensen uit Venlo actief op dit forum? ---------------------------------------- Hitting bottom isn't a weekend retreat. It's not a goddamn seminar. Stop trying to control everything and just let go! LET GO! | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
nee. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
daar hebben ze toch geen internet? ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Wel een voetbalclub! ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
Hebben wij een voetbalclub? ---------------------------------------- Hitting bottom isn't a weekend retreat. It's not a goddamn seminar. Stop trying to control everything and just let go! LET GO! | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Vanlo de gakste! | ||
![]() | ![]() |
Moet ik dan als enige Venlo representeren? [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2008 @ 00:38:27 ] ---------------------------------------- Hitting bottom isn't a weekend retreat. It's not a goddamn seminar. Stop trying to control everything and just let go! LET GO! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, Vereniging voor Vreemdelingenverkeer Venlo.. VVV-Venlo! ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
Je kan toch wel iets beters verzinnen waar VVV voor staat. [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2008 @ 00:41:14 ] ---------------------------------------- Hitting bottom isn't a weekend retreat. It's not a goddamn seminar. Stop trying to control everything and just let go! LET GO! | ||
![]() | ![]() |
Waar ligt Venlo? | ||
![]() | ![]() |
Met de trein naar Helmond, Deurne, Horst-Sevenum, Blerick en dan ben je er.. Moet je toch wel weten SLM Edit: 10 mei Extince in Venlo!! [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2008 @ 00:45:25 ] ---------------------------------------- Hitting bottom isn't a weekend retreat. It's not a goddamn seminar. Stop trying to control everything and just let go! LET GO! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Schijtessay.. 4 april in Groningen! ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
Ja! Dat wist ik ook! Maar eh.... ik eh.... Ik wilde testen of jij het zelf wel wist!!!! | ||
![]() | ![]() |
Gelukkig reis ik dat kuteind niet meer.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2008 @ 01:01:02 ] ---------------------------------------- Hitting bottom isn't a weekend retreat. It's not a goddamn seminar. Stop trying to control everything and just let go! LET GO! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Now Stop.. Look.. and Listeeeeen! ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Beste Student, De docent van de cursus Sociaal-culturele determinanten van gedrag (Ba1-04) heeft bij nader inzien nog een onvolkomenheid in het tentamen van 11 februari ontdekt. Bij een van de vragen kon ook een tweede antwoordalternatief worden goedgerekend. Het onderwijsbureau heeft daarop een heranalyse uitgevoerd op de gegevens. Daaruit komt naar voren dat voor 21 studenten het tentamencijfer 1 punt hoger is dan aanvankelijk op Progress stond aangegeven. 9 studenten hebben een 4 in plaats van een 3 2 studenten hebben een 5 in plaats van een 4 5 studenten hebben een 6 in plaats van een 5 3 studenten hebben een 7 in plaats van een 6 2 studenten hebben een 8 in plaats van een 7. Uit onze administratie blijkt dat jij een van deze studenten bent. Het gecorrigeerde cijfer staat vanaf morgen op Progress vermeld. met vriendelijke groet, Onderwijsbureau Psychologie masterrrrr ik had een 5 ![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Frauduleuze praktijken. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Haha. Maar ben hier zeeeer blij mee, heb nu nog maar 5 punten gemist. Vorig jaar had ik pas 5 punten rond deze tijd. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Studententien. | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
sanita is jarig zij is 17 jaaaar | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
boeie! maar ken je Frank? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
Wat is iedereen toch negatief vandaag. | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Vandaag is nog maar net begonnen. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Patron schreef op 20-02-2008 @ 09:16 boeie! maar ken je Frank? ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Heerlijk rustig hier. Heeft iemand toevallig ervaring met de T-Bone mics? [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2008 @ 13:00:01 ] ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] |