Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] 3 ]
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op zaterdag 23-08-2008 om 19:36:03
Quote:
Nickert schreef op 23-08-2008 @ 18:02
Ja echt leuk als er 50 meter lange wormen komen die alles opvreten. Tof man.




Ja tog.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op zaterdag 23-08-2008 om 20:18:08
is maar net hoe je die 'wezens' ziet, jij ziet ze als 50 m lange wormen, ik zie ze meer als in scary movie
en ze komen in vrede, dus ze mogen niks doen.
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
RapZuchtig
"Zinnige Zinnen"
Gepost door RapZuchtig op zaterdag 23-08-2008 om 23:22:00
Quote:
SLM040 schreef op 27-02-2008 @ 00:57
Nee want de aarde vergaat al in 2012!!!111


nee mister, er breekt dan een nieuw tijdperk aan, zogenaamd het aquarius tijdperk.
dit komt mede doordat de aarde de fotonen gordel bereikt.

de aarde vergaat heus niet haha

p's
----------------------------------------
Zieke Zuiden
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op zondag 24-08-2008 om 22:38:55
grappig is wel dat nikolae tesla 100 jaar geleden al vrije gratis energie had uitgevonden. zijn intentie was dan ook dat iedereen dit gratis kon gebruiken.

om je het zoeken te besparen:
https://www.youtube.com/watch?v=gt8Y93k0pB0

dit is er slechts 1 uit vele bronnen die je kan vinden
[ Dit bericht is gewijzigd door op 24-08-2008 @ 22:52:07 ]

InnerDialogue
Gepost door InnerDialogue op vrijdag 29-08-2008 om 11:22:00
Wij zijn gewoon zelf de fucking buitenaardse wezens hier..
Panspermia nigga

De aarde kan trouwens allang schoon wezen..
Er zijn meerdere vormen van vrije energie bijv. een magneten aggregaat.
En er reden voor de 2e WO al meer auto's op stroom dan op benzine..

Zolang er olie in de grond zit wordt er geld gemaakt en daarna zoeken ze wel weer wat anders..
Het liefst blijft iedereen lekker dom TV kijken en consumeren en denken dat we van de aap afstammen..
Shit wat je nu op scholen leert over natuurkunde is vrijwel achterhaald aan het raken en de witte boorden rulen de aardkloot door bullshit te verkondigen.
Oorlogen zijn een boost voor de economie en Amerika wist in meerdere oorlogen te joinen om geld te verdienen, ook aan de Duitsers..
Het is een grote game voor die gasten, als ze het zelf maar goed hebben..

Het bedrag wat nodig is om de hele aarde te kunnen voeden gaat al 7x over de kop aan alleen al handel in parfum..

En zo kan ik uren door ratelen..

Ik word er moe van..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-08-2008 @ 11:35:29 ]
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 29-08-2008 om 13:25:57
ik koop meestal 2 flesjes parfum tegelijk
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
aapje
Gepost door aapje op vrijdag 29-08-2008 om 15:15:31
ge-ni-aal.
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op vrijdag 29-08-2008 om 15:19:39
Quote:
InnerDialogue schreef op 29-08-2008 @ 11:22
Wij zijn gewoon zelf de fucking buitenaardse wezens hier..
Panspermia nigga

De aarde kan trouwens allang schoon wezen..
Er zijn meerdere vormen van vrije energie bijv. een magneten aggregaat.
En er reden voor de 2e WO al meer auto's op stroom dan op benzine..

Zolang er olie in de grond zit wordt er geld gemaakt en daarna zoeken ze wel weer wat anders..
Het liefst blijft iedereen lekker dom TV kijken en consumeren en denken dat we van de aap afstammen..
Shit wat je nu op scholen leert over natuurkunde is vrijwel achterhaald aan het raken en de witte boorden rulen de aardkloot door bullshit te verkondigen.
Oorlogen zijn een boost voor de economie en Amerika wist in meerdere oorlogen te joinen om geld te verdienen, ook aan de Duitsers..
Het is een grote game voor die gasten, als ze het zelf maar goed hebben..

Het bedrag wat nodig is om de hele aarde te kunnen voeden gaat al 7x over de kop aan alleen al handel in parfum..

En zo kan ik uren door ratelen..

Ik word er moe van..


je hebt ook gelijk, ik kwam er na een tijd achter dat alles wat hier op "aliens" wordt afgeschoven wij hier zelf toe in staat zijn. er heel veel over praten heeft ook geen zin, men gaat je voor gek verklaren en wordt doof voor je gepraat. het is vooral belangrijk denk ik dat mensen zien wat er mogelijk is en dat er een tegenstem is
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-08-2008 @ 15:21:57 ]

Snacky Gepost door Snacky op vrijdag 29-08-2008 om 19:10:41
Quote:
RapZuchtig schreef op 23-08-2008 @ 23:22
(...)

nee mister, er breekt dan een nieuw tijdperk aan, zogenaamd het aquarius tijdperk.
dit komt mede doordat de aarde de fotonen gordel bereikt.

de aarde vergaat heus niet haha

p's


nou, ik lees erg veel over dit soort zaken, en wat je zegt klopt gedeeltelijk... mensen als david icke zijn meer van mening dat de zogenaamde ''verlichten'' mensen, door zullen schuiven naar een spirituele dimentie omdat hun ziel klaar is voor die overgang, en de rest zal hun simpel leventje hier voortzetten, en ik doel op mensen die lachen om dit soort zaken waarom zou je dit soort zaken niet geloven? omdat zij dat willen, en ja... dan ben je al te ver heen

de feiten in dit topic zijn btw al heel oud, mexico heeft al een aantal jaar terug al hun gegevens over ufo's vrijgegeven, daarna volgden landen als frankrijk, engeland etc. en nu is het tot een punt gekomen waar ze bijna openbaar moeten gaan toegeven dat de regeringen keihard heeft gelogen over alle zaken, vooral amerika is een vies land wat deze zaken betreft...
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Ko-eN Gepost door Ko-eN op vrijdag 29-08-2008 om 19:23:29
shit man zelf mijn oma wist van die extra dimensie, zou ut dan echt zo zijn...?
RapZuchtig
"Zinnige Zinnen"
Gepost door RapZuchtig op vrijdag 29-08-2008 om 19:41:24
[quote]Snacky schreef op 29-08-2008 @ 19:10
(...)

nou, ik lees erg veel over dit soort zaken, en wat je zegt klopt gedeeltelijk... mensen als david icke zijn meer van mening dat de zogenaamde ''verlichten'' mensen, door zullen schuiven naar een spirituele dimentie omdat hun ziel klaar is voor die overgang, en de rest zal hun simpel leventje hier voortzetten, en ik doel op mensen die lachen om dit soort zaken waarom zou je dit soort zaken niet geloven? omdat zij dat willen, en ja... dan ben je al te ver heen



Snacky Jij snapt m helemaal.. mensen die meer diepgang hierover willen terug vinden.. onderzoek de Zodiac maar eens.. deze maakt echt heel veel duidelijk.

Dit alles komt zelfs in de bijbel terug.. dus niet alleen bij de maya's enz

P's

[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-08-2008 @ 19:43:28 ]

----------------------------------------
Zieke Zuiden
InnerDialogue
Gepost door InnerDialogue op zaterdag 30-08-2008 om 00:08:06
Ik denk dat het gezond is om alles open te houden zeg maar..

Kijk in welk paradigma we zitten..
Vroeger werd je ook uitgelachen (of verbrand)
als je verkondigde dat de aarde niet plat was..
En ook nu zijn er zaken tussen hemel en aarde waar we gewoon nog te weinig van weten.
Er is veel meer gaande wat je nu voor onmogelijk houdt..

Misschien eens interresant om je te verdiepen in kwantumtheorien..
Heel veel dingen die je leerde met natuurkunde raken achterhaald.
We zijn hard op weg om een brug in te slaan tussen wetenschap en spiritualiteit dmv deze theorien..

Het is een ellenlang verhaal om nu neer te typen en heb (nog steeds) bepaalde boeken niet bij me, want veel shit weet ik niet exact uit mn hoofd, maar ga hier zeker nog op terugkomen..

Nickert
boss
Gepost door Nickert op zaterdag 30-08-2008 om 13:31:28
Quote:
RapZuchtig schreef op 29-08-2008 @ 19:41
mensen die meer diepgang hierover willen terug vinden.. onderzoek de Zodiac maar eens.. deze maakt echt heel veel duidelijk.



Wat hebben boten hier nou weer mee te maken?

Ik lach trouwens nog steeds om mensen met dit soort theorieën. Ga lekker met je aluminium hoedje in de hoek staan ofzo.
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op zaterdag 30-08-2008 om 16:12:59
Nickert, of je sarcastische opmerking komt op mij niet zo over, of je weet niet waar je over praat.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zaterdag 30-08-2008 om 17:16:51


Die opmerking over dit soort theorieën was niet sarcastisch maar dat is hoe ik erover denk.

Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op zaterdag 30-08-2008 om 17:53:18
Ik snap je punt, maar de Zodiac is geen boot.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zaterdag 30-08-2008 om 18:05:01
Zodiac is wel een type boot.

http://www.nattelatten.nl/materiaal.php
Snacky Gepost door Snacky op zaterdag 30-08-2008 om 18:27:18
heel flauw ik denk dat hij een dierenriem in gedachten heeft

ik snap btw je punt wel hoor, ik zelf ben ook niet altijd into dit soort zaken geweest, maar het veranderden voor mij (heel ironisch) in lloret de mar, ik had van een vriend van mij een boek van david icke in m'n handen gedrukt gekregen en ben gewoon maar ergens gaan lezen, er stond een stuk in over drugs (altijd leuk) dus ik begon het te lezen, en wat ik las... en wat die man te vertellen had.. ik kon het niet geloven, en toen ik thuis kwam ben ik meer en meer gaan lezen en zodoende ben ik er steeds meer in gaan geloven, ik zeg niet dat het de absolute waarheid is, maar intrigerend is het zeker...
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op zondag 31-08-2008 om 03:14:37
Quote:
Nickert schreef op 30-08-2008 @ 18:05
Zodiac is wel een type boot.

http://www.nattelatten.nl/materiaal.php


Je weet best wat ik bedoel
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op zondag 31-08-2008 om 04:26:03
je moet ook niet zomaar alles geloven wat iedereen roept, gewoon nachecken wat iemand zegt, en uit die bevindingen kan je dan weer je eigen conclusie trekken. er is genoeg te vinden
RapZuchtig
"Zinnige Zinnen"
Gepost door RapZuchtig op maandag 01-09-2008 om 01:27:17
Quote:
Brandt schreef op 31-08-2008 @ 04:26
je moet ook niet zomaar alles geloven wat iedereen roept, gewoon nachecken wat iemand zegt, en uit die bevindingen kan je dan weer je eigen conclusie trekken. er is genoeg te vinden


exactly
----------------------------------------
Zieke Zuiden
InnerDialogue
Gepost door InnerDialogue op maandag 01-09-2008 om 18:38:42
Trouwens over die conferentie, Het verbaast me niks als dit de nieuwe angst wordt die de wereld in geholpen gaat worden.. net als the war on terror.. 911 setup shit:

En nu allemaal je id kaart kunnen laten zien, want je kan wel eens een potentiele terrorist zijn.. rot toch op; echte terroristen hebben 5 verschillende id kaarten..

Ze willen gewoon de mensen bang en dom houden, zodat zij controle en macht uit kunnen blijven oefenen..

Ik heb nu al zin in de geplande microchips..
Snacky Gepost door Snacky op maandag 01-09-2008 om 19:07:19
Quote:
Nickert schreef op 30-08-2008 @ 17:16


Die opmerking over dit soort theorieën was niet sarcastisch maar dat is hoe ik erover denk.



ik heb btw een vraag voor jouw, vind je immortal ook zo'n clown?
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Nickert
boss
Gepost door Nickert op maandag 01-09-2008 om 21:59:59
Dance with the devil is wel tof maar voor de rest vind ik hem totaal niet interessant.
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op maandag 01-09-2008 om 22:00:48
ik snap de link tussen immortal en ufo's niet
Nickert
boss
Gepost door Nickert op maandag 01-09-2008 om 22:06:26
Ging meer over complottheorieën als over ufo's
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op maandag 01-09-2008 om 22:12:19
ah je had het over point of no return
NoJoke
if you cant stand the heat, get out of the kitchen
Gepost door NoJoke op maandag 01-09-2008 om 22:17:30
en misschien over die piecie die immortal technique op bin laden zet

This ain't no alien conspiracy theory, this shit is real
Written on the dollar underneath the Masonic seal

----------------------------------------
I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son,
Snacky Gepost door Snacky op dinsdag 02-09-2008 om 11:24:53
neej ging niet over ufo's, maar als je naar hem luistert dan weet je dat hij een van de bekendere mc's is die de waarheid brengt, complot is enkel een woord verzonnen zodat de waarheid verborgen kan blijven...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-09-2008 @ 11:26:12 ]

----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
InnerDialogue
Gepost door InnerDialogue op dinsdag 02-09-2008 om 15:07:28
Beter gaan jullie Lost childs of Babylon checken..
Snacky Gepost door Snacky op dinsdag 02-09-2008 om 17:21:13
ik vond hun eigenlijk iets minder man zoiezo vind ik muziek nooit zo intressant over die onderwerpen, ik lees die zaken liever daar steek ik heel wat meer van op
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
NoSleep
Dennis
Gepost door NoSleep op dinsdag 02-09-2008 om 18:22:06
LCOB is best dope, maar kan er niet te lang naar luisteren aangezien ik niet into Nuwaubian shit & de nation of islam ben. Heb het niet zo op die sekte shit.
InnerDialogue
Gepost door InnerDialogue op woensdag 03-09-2008 om 20:39:08
Kan me voorstellen dat het lijkt op sekte gebrabbel, maar ik heb diep respect voor hun knowledge;

Als je nagaat dat wij bijv. de planeet Pluto ergens in de jaren zestig pas hebben ontdekt, maar er al 1000en jaren oude kleitabletten gevonden zijn met een vrij nauwkeurige kaart van ons zonnestelsel mét Pluto en zelfs nóg een planeet die wij nog niet (officieel) kennen..

En als je eenmaal inziet dat ons lichaam niet alleen bestaat uit louter een skelet en bloedvaten, maar ook uit een energetisch lichaam met electromagnetische velden en knooppunten genaamd chakra's waar ook wetenschappelijk bewijs voor is (wat je uiteraard niet op het nieuws ziet, wegens belangenverstrengeling, geld, macht etc.).
Dat je geest meer kan dan alleen denken en dat dit alles coherent samenhangt met de gehele natuur en kosmos, dan zul je hun teksten wel beter kunnen waarderen dunkt me..
Soldaat Gepost door Soldaat op woensdag 03-09-2008 om 20:47:35
Ik zag zondag hier een soort iets vliegen, echt hard ook maar wel te volgen, leek net of het in brand stond, een soort vuurbal! serieus.. iemand hier een verklaring voor? niemand begreep er wat van, we zaten met een stuk of 15 man, niemand wist het.
InnerDialogue
Gepost door InnerDialogue op woensdag 03-09-2008 om 21:23:40
@Soldaat: Shit komt laatste tijd vaker voor.. De theorie gaat zo'n beetje als volgt:

Dimensies:

Alle dimensionele niveaus van de wereld zijn hier en nu aanwezig en zijn allemaal met elkaar verbonden.
Het enige verschil tussen dimensionele werelden is hun golflengte. (Denk aan muziek en licht.. Tonen die we niet horen, maar er wel zijn en bijv. UV- straling wat wij niet waarnemen, maar insecten bijv. wel)
Zo zou het ook inelkaar steken met onze planeten/zonnestelsels etc.

Dimensies zijn door golflengte vanelkaar precies zo gescheiden zoals noten op de toonladder; iedere toon klinkt anders vanwege zijn golflengte. Iedere octaaf op de piano heeft acht witte toetsen en vijf zwarte, die samen de bespeler de kleurenschaal geven. De dertiende noot is eigenlijk de eerste noot van de volgende octaaf, en die octaven herhalen zichzelf steeds weer in beide richtingen. Tussen iedere noot en de volgende zijn twaalf harmonische, holografische punten; in dimensionele termen zijn dit de boventonen. Het is ook hetzelfde als van kanaal switchen op een TV-toestel; je stemt af op 'n andere golflengte..

Er is een leegte tussen dimensies als de leegte tussen octaven. Iedere dimensie is ook van de andere gescheiden door een 90 graden rotatie. Als je van golflengte kon veranderen en 90 graden roteren, zou je van deze wereld verdwijnen om opnieuw te verschijnen in die dimensie waar je op afgestemd was. De beelden die je vanuit je ooghoeken ziet zouden veranderen afhankelijk van de golflengte van de wereld die je binnengegaan was.

Deze planeet heeft vele verschillende werelden; ze zijn allemaal hier, maar ons bewustzijn is afgestemd op één bepaalde golflengte.
Intussen zouden we letterlijk op multi-dimesionele niveaus bestaan en onze ervaring op ieder niveau is volkomen verschillend.

Onze chakra's (lees bovengenoemde post) zouden resoneren met onze zielstoestand en die bepaalt in feite waar we ons in dit leven mee bezighouden..
1e chakra resoneert met overleven,
2e met seks,
3e met controle,
4e met onvoorwaardelijke liefde, enz enz.

Het schijnt dat deze dimensie op het punt staat om over te springen naar de volgende en dit zou o.a. gepaard gaan met een poolshift (vandaar o.a. ook de klimaatverandering volgens de theorie).



De steeds frequentere waarnemingenen van oranje-rode energetische bollen (of UFO's) van de laatste tijd, zouden alles te maken hebben met het tijdperk waar we nu heen lijken te gaan.

Ik zal dit even verder proberen te onderbouwen, maar gun me wat tijd..
Ik zit hier nu als een malle te typen, damn..


Thomas
: 9
Gepost door Thomas op woensdag 03-09-2008 om 21:25:11
of t was een komeet
InnerDialogue
Gepost door InnerDialogue op woensdag 03-09-2008 om 21:30:23
Een komeet die ineens radicaal van hoek verandert om vervolgens weer hoger in de lucht te verwdijnen?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-09-2008 @ 21:30:46 ]
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op woensdag 03-09-2008 om 22:49:33
Er is ook een vijfde dimensie, de chaos-dimensie. Daar, vanaf zijn troon van vuur, heerst de Scharlaken Koning. Heb ik gehoord.
Soldaat Gepost door Soldaat op woensdag 03-09-2008 om 22:52:41
Uh... Wanneer kan ik er weer 1 verwachten? Dan zal ik 't opnemen en posten, is wel vet... Had op dat moment zelf m'n telefoon boven aan de lader, en anderen zaten echt zo te kijken van wtf, en kwamen niet op het idee om het te gaan opnemen...
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op woensdag 03-09-2008 om 22:57:07
Quote:
InnerDialogue schreef op 03-09-2008 @ 21:30
Een komeet die ineens radicaal van hoek verandert om vervolgens weer hoger in de lucht te verwdijnen?


haha t was meer een flauwe grap, nadat je zo'n stuk had getypt.

laatst zagen ik en paar matties ook een groene gloed, echt fel groen een half uur in de lucht hangen.. zag er raar uit


je hebt trouwens wel verstand van dingen innerdialogue, viel me op
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-09-2008 @ 22:58:11 ]
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 03-09-2008 om 23:06:08
probeer het onbegrijpelijke niet te begrijpen. Ik wil niet zeggen dat wij alles van deze aarde weten, maar het soort dingen waar het hierover gaat berust op menselijke verzinsels die verklaringen willen geven voor dingen die we niet snappen en naar mijn idee ook niet ontrafelt zullen worden. Net als met geloof. De mens probeert iets te begrijpen wat niet te begrijpen valt. Sommigen creeren een eigen waarheid en probeeren daar een algemene waarheid van te maken. Opties open laten is prima, maar theorien verzinnen die zogenaamd logisch zijn gaat me iets te ver. Er zijn teveel mensen die niet kunnen leven met het feit dat we niet alles kunnen doorgronden, maar ik denk juist dat, dat ons geluk is.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Nickert
boss
Gepost door Nickert op donderdag 04-09-2008 om 09:55:35
Quote:
mixxman schreef op 03-09-2008 @ 23:06
probeer het onbegrijpelijke niet te begrijpen. Ik wil niet zeggen dat wij alles van deze aarde weten, maar het soort dingen waar het hierover gaat berust op menselijke verzinsels die verklaringen willen geven voor dingen die we niet snappen en naar mijn idee ook niet ontrafelt zullen worden. Net als met geloof. De mens probeert iets te begrijpen wat niet te begrijpen valt. Sommigen creeren een eigen waarheid en probeeren daar een algemene waarheid van te maken. Opties open laten is prima, maar theorien verzinnen die zogenaamd logisch zijn gaat me iets te ver. Er zijn teveel mensen die niet kunnen leven met het feit dat we niet alles kunnen doorgronden, maar ik denk juist dat, dat ons geluk is.


Precies verwoord hoe ik erover denk.
Snacky Gepost door Snacky op donderdag 04-09-2008 om 14:20:48
Quote:
mixxman schreef op 03-09-2008 @ 23:06
probeer het onbegrijpelijke niet te begrijpen. Ik wil niet zeggen dat wij alles van deze aarde weten, maar het soort dingen waar het hierover gaat berust op menselijke verzinsels die verklaringen willen geven voor dingen die we niet snappen en naar mijn idee ook niet ontrafelt zullen worden. Net als met geloof. De mens probeert iets te begrijpen wat niet te begrijpen valt. Sommigen creeren een eigen waarheid en probeeren daar een algemene waarheid van te maken. Opties open laten is prima, maar theorien verzinnen die zogenaamd logisch zijn gaat me iets te ver. Er zijn teveel mensen die niet kunnen leven met het feit dat we niet alles kunnen doorgronden, maar ik denk juist dat, dat ons geluk is.


Wow, jij hebt dus echt geen flauw idee waar je het over hebt.
Het feit dat je geloof hiermee vergelijkt wtf? geloof is juist in het leven geroepen zodat mensen juist STOPPEN met zich af te vragen hoe alle ''onverklaarbare'' feiten ontrafelt kunnen worden.
En theorien verzinnen die zogenaamd logisch zijn? ik verzin niets, ik lees ervaringen van mensen, ik hoor mensen aan, en ik blijf lezen tot ik sterf, jij vind het ons geluk dat er een groep mensen bestaat die veel meer kennis bezitten dan jij en wel die feiten die jij zogenaamd ondoorgrondbaar vind omarmt hebben, en nu mensen als jij keihard in de zeik nemen door jouw een gedachtengang op te dwingen die er toe leid dat jij de waarheid als een grote grap ziet?

dmn... ik kan me best pissig maken om lui als jullie twee, menselijke verzinsels? whaha, wil jij eerst lezen en feiten verzamelen voordat je met je overduidelijke oogkleppen op andere mensen belachelijk wilt komen maken. Je geeft het ook zelf aan, opties open laten is prima, dus waarom doe je dat niet?

Begin is te lezen, b.v. over de knights of malta, een groep van 900 jaar oud waarvan toevallige ALLE hoofdbetrokkenen van 9/11 lid zijn, en ja... ook ons geliefd koningshuis (lees maar is iets over de bilderberg groep) als jij je ogen wilt sluiten voor zaken als deze, moet je dat vooral doen, maar kom dan niet andere demoniseren hier.

Overigens weet ik niet wat voor verklaringen jij hier leest? Maar niemand hier claimed te weten hoe de aarde is ontstaan, hoe de zaken werken en een alom verklaring te bevatten over de hoe, wat, waar en waaroms, sterker nog ik heb nog aangegeven dat dit zeker niet de absolute waarheid is...
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Nickert
boss
Gepost door Nickert op donderdag 04-09-2008 om 14:25:37
Jij ziet ook alles op jouw manier net als dat Mixxman en ik het op onze manier zien. Als ik iets over die theorieën zie of lees heb ik er gewoon vaak m'n twijfels bij en heb ik het idee dat het eerder toeval is als zo bedoeld.

Maar jij mag lekker blijven lezen hoor.
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 04-09-2008 om 14:39:00
Ik weet heel goed waar ik het over heb. Sorry dat ik niet al die theorien ken, die naar mijn idee onzinnig zijn en op menselijke gedachtengangen berusten en dus niet op feiten. Dat wil echter niet zeggen dat ik ze per definitie uitsluit, maar dan zou het een toevalstreffer zijn en die kans acht ik klein. En het is wel leuk die enorme conspiracy tegen de hele wereld door een kleine groep, maar totaal niet realistisch. Snap dan dat mensen opzoek zijn naar argumenten om hun theorien te staven. Kan allemaal heel geloofwaardig over komen wanneer ze het talent bezitten om er dat mee te doen, maar moet ik nadehand van een aantal boeken mijn mening bijschaven? En het feit dat dat ik geloof erbij betrek is op bassis van een principe ik trek totaal geen verband met wat hier gezegd wordt. Ik heb trouwens ook jou berichtje niet gelezen man. Ik zette gewoon wat neer aan de hand van de titel en een bericht dat ik las.
Je vat mijn opmerking over het geloof trouwens totaal verkeerd op. Ik geloof zelf wel in een hogere macht, maar welke dat, dat is laat ik in het midden. Ik geloof alleen niet dat het 'ware' geloof op deze aarde bestaat, omdat dat menselijke verzinsels zijn die het proberen te doorgronden. Dus misschien moet je zelf even wat dieper nadenken voordat je op me reageert. Ennem geloof verklaart onverklaarbare zaken dus logisch dat mensen dan stoppen met zich af te vragen hoe alle onverklaarbare zaken ontrafelt kunnen worden. Ik heb een verstand dat ik gebruik en dat helpt me meer dan een paar boeken met vage theorien. Ik kreeg trouwens wel een glimlach op mn gezicht toen ik dat verband zag tussen ons koningshuis en die terroristen, hoop niet dat je daar echt in gelooft ofzo dat zou namelijk pas van kortzichtigheid getuigen. Probeer het leven niet spannender te maken dan dat het is. Conspiracy's komen zeker voor maar niet op de schaal waar jij het over schijnt te hebben.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op donderdag 04-09-2008 om 14:53:53
ja mixxman, maar als je je inverdiept en je komt achter bepaalde dingen en gaat de feiten achter elkaar zetten en daar je eigen conclusie uit trekken.

denk bijvoorbeeld is na, prins bernhard, die een voormalig SS'er schijnt te zijn. een fanatiek jager en schoot bijvoorbeeld voor de lol olifanten neer, begon plots met het WNF. ga is op onderzoek uit wie er achter de oprichting van de VN zitten, dan moet je dus ook naar de voorloper ervan kijken.
het zijn allemaal dingen die terugkomen en dus minder onschuldig KUNNEN zijn dan ze lijken,
ik moet wel eerlijk zeggen, ik weet zelf ook nog niet zo goed wat ik er mee aan moet, want in principe zijn dat wel allemaal dingen die ik altijd als goed heb gezien.
wat innerdioloque zegt over golflengtes is een theorie die zichzelf al bewezen heeft, alle organismes incl het menselijk brein werkt binnen een bepaalde golflengte. het is de zelfde theorie als waar nikola tesla zijn draadloze energie vandaan haalde. als je er over na gaat denken is het niet meer dan logisch dat we iets meer zijn dan bloed en botten alles bestaat uit energie, de aarde, dieren mensen etc.


Snacky Gepost door Snacky op donderdag 04-09-2008 om 17:59:41
dat je alleen al even moest glimlachen bij het lezen daarvan vind ik al genoeg, maar ik ben dus degene die hier kortzichtig is?
ga is door met lezen, en leg alle verbanden bij elkaar... je moet niet denken dat ik de enige ben die deze dingen weet, begrijpt en/of gelooft (dat laat ik in het midden) ik denk dat het ongeveer op 50/50 zit tegenwoordig, alleen zijn er weinig die er voor uit komen omdat je snel uit word gelachen...

films als de matrix, je moet snappen dat de matrix een metafoor was, de Wachowski broeders weten heel goed waar ze het over hadden...
Ik snap dat het moeilijk is om ineens te denken dat b.v. de amerikaanse overheid, engeland, nederland eigenlijk het slechtste met je voor hebben, maar je moet is indenken, hoe zal de mensheid zich gevoelt hebben toen de aarde niet plat bleek te zijn?
Kijk is naar dit filmpje ;

http://video.google.com/videoplay?docid=-5946727528603173692&vt=lf&hl=nl

een van de beste films om aan te tonen wat een grap 9/11 was


----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
mixxman
Gepost door mixxman op donderdag 04-09-2008 om 18:13:24
hoe zal de mensheid zich gevoelt hebben toen de aarde niet plat bleek te zijn?
Haha wat een slecht voorbeeld om je verhaal te ondersteunen dat heeft niks met propaganda te maken en daar gaat je verhaal nu over.

Maar gast ik denk helemaal niet dat de vs, engeland en nederland enzovoort het beste met me voor hebben. Maar propaganda en dat soort shit is van alle tijden man. Ik ontken ook helemaal niet dat er geen duistere zaken spelen in dat soort overheden. Dat is niet meer dan logisch. Dat is altijd zo geweest en dat zal altijd zo blijven. Alleen die overdreven conspiracy's waar jij op doelt vind ik bullshit. Verder heb ik weinig aan mn verhaal toe te voegen. Ik heb duidelijk gezegd wat ik er van vind en je hoeft mij verder niet proberen te overtuigen. Misschien neem ik nog wel een keer de moeite om dat filmpje te bekijken, maar ik laat me niet snel van de wijs brengen. Zoals ik al eerder aangaf mensen zoeken naar zaken die hun verhaal ondersteunen en de maker van dat filmpje zal het niet anders hebben gedaan. Daardoor worden feiten gekoppeld aan andere feiten op zo'n manier dat er een andere waarheid ontstaat.

En ja verder moet ik zeggen dat het me allemaal bar weinig interesseert. Ik heb er geen last van en kan het zeker niet veranderen. Ik moet echt wel keiharde bewijzen hebben wil ik in zo;n theorie gaan geloven.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Finger
Gepost door Finger op donderdag 04-09-2008 om 18:25:32
Quote:
Snacky schreef op 04-09-2008 @ 17:59

een van de beste films om aan te tonen wat een grap 9/11 was



Noem je dat filmpje goed? wat wil die gast nou aantonen dan dat grote gat daar in new york er niet echt is.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-09-2008 @ 18:25:54 ]
Snacky Gepost door Snacky op donderdag 04-09-2008 om 18:26:54
dat heeft er alles mee te maken jongen... ik wil aantonen dat deze zaken indd. al eeuwen aan de gang zijn, shit misschien al duizenden jaren. Denk je niet dat de heersers van vroeger niet wisten dat de aarde rond was?

Je hebt overduidelijk nooit moeite genomen om je te verdiepen in zaken... er zijn 'duistere' dingen ja, maar dat kan jou niet intresseren? dus dat de mensheid focked op is vind jij niet erg? dat je kinderen in een wereld gaan komen die vol zit met leugens een haat, dat boeit jou niet? njah, mij wel en ik blijf altijd doorgaan met trachten andere te overtuigen de waarheid in te zien. Als ik van de 100 mensen 20 mensen weet te overtuigen, en zij doen hetzelfde dan zal de waarheid uiteindelijk bij iedereen aankomen...
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] 3 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0128 sec.