Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ] | ||
tirp Tirp aka. Dope Assasin of Rhymes ![]() |
![]() | ![]() |
Vinden jullie dat URBNN is verbeterd zoals ze zelf menen ? ---------------------------------------- O.G. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
waar kan je die toelie kijken?o p internet ---------------------------------------- argh | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Ja, al mag Fernando nog steeds geschrapt worden. Hij is nog erger dan Rotjoch. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Ze zijn er qua onderwerpen zeker op vooruitgegaan. Ik zag op youtube dat ze Kas, Knowhow en U-Niq al benaderd hebben de afgelopen tijd. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: rame schreef op 02-03-2008 @ 13:53 Ja, al mag Fernando nog steeds geschrapt worden. Inderdaad, die gast presenteert te popie. Zo Amerikaans gemaakt enthousiast. Maar het is wel beter als eerst ja. Geen giechelende presentatiechicks meer en toffere onderwerpen met toffere mensen. | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
nog steeds zo'n geforceerde presentatie, van alle mensen die er aan meedoen, vooral fernando en rotjoch. Er zit soms wat leuks tussen, jammer dat dat niet wat vaker zo is. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 02-03-2008 @ 13:52 waar kan je die toelie kijken?o p internet ---------------------------------------- argh | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.bnn.nl/page/urbnn links onderin: uitzending gemist. ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Nederland 3, rond kwart voor 12 op de zondag. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind die fernando echt zn trendy flikkertje, bah met zn gay kleren ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Hij komt wel hard op die Jay-Z beat.![]() | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
heb ik iets gemist? wie komt hard op een jayz beat ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Fernando, als hij aan komt lopen in zijn intro-filmpje. Beat is natuurlijk niet van Jay zelf maar staat op z'n album. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Shiiiiiiitt zag je die Steen net, wat een tripper.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Steen was lauw! ---------------------------------------- onderschrift | ||
D_Original Sjawel Sjeweet ![]() |
![]() | ![]() |
Echt een kneusje die Steen ---------------------------------------- boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans voelen zich hip hop in een played out urban scene | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Echt, je kan chillen en je kan chillen, die gast is gewoon naar de kanker.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
jesus was een kerel, haha. ''Voor alle kinderen in Nederland, word zoals mij of krijg kanker, kika heet dat toch?'' Ik vind hem wel een fraaie vent maar soms gaat hij (zelfs voor mij) te ver ---------------------------------------- beng! | ||
djatta Catzo! |
![]() | ![]() |
master "fuck kubus en bangbang" hahahaha zomaar is dat vieze wijf inene overal kk hoer ---------------------------------------- "..Ruk me ribben uit me borst gooi me hart naar een slang, hij zet ze tanden in ze eigen staart.." C. Barker | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
haha steen is inderdaad echt naar de kanker, ik weet ook niet wat ie allemaal op had tijdens dat intervieuw maar van de kaart was ie zeker, toch blijft het een lauwe gozer ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Gizzle Onid/Flow�tisch ![]() |
![]() | ![]() |
Steen is wel dope maar gaat soms wel wat te ver inderdaad, zoals bij dat kika gebeuren.. ---------------------------------------- Basic Instructions Before Leaving Earth' | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
hij disste BangBang ook nog inderdaad. ''Fok op naar je eigen land, fok jou BangBang'' ---------------------------------------- beng! | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
haha ---------------------------------------- ya diggg | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jos de Boss schreef op 30-03-2008 @ 23:56 haha steen is inderdaad echt naar de kanker, ik weet ook niet wat ie allemaal op had tijdens dat intervieuw maar van de kaart was ie zeker, toch blijft het een lauwe gozer haha op internet nog nooit een 'normaal' intervieuw van hem gezien.. | ||
Snacky | ![]() | ![]() |
ik denk dat het ook een beetje een vorm van acteren is hoor... die dude is wel met de kunstacadamie bezig dus zo verkk kan die echt niet zijn ![]() ![]() ---------------------------------------- I'll piss on your mpc, give you a urine sample | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
dat van bangbang is gespeeld, hij stond laatst nog op een beestenboel samen met um | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Op de kunstacademie zit iedereen aan de crack ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Snacky | ![]() | ![]() |
haha, maar als je echt bent zoals steen zich voordoet kan je echt geen kunstacademie doen hoor ![]() ---------------------------------------- I'll piss on your mpc, give you a urine sample | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
tuurlijk is het geacteerd, er zit toch ook niet altijd een hoer in lingerie op zijn schoot of komt er een gast met een masker binnen... ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb URBNN nooit dope gevonden qua presentatie.. allemaal wappies die 'n beetje popi gaan lopen doen en zo. Kheb wel 's de Je Moeder met Spacekees gezien, die was wel leuk.. | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Enige leuke aan urbnn is dat bijvoorbeeld gasten als uniq hun verhaal kunnen doen maar zodra 1 van de presentatoren gaat praten zap ik weg. ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
weurd ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
tirp Tirp aka. Dope Assasin of Rhymes ![]() |
![]() | ![]() |
gisteren was Steen uit Utrecht, dat was wel leuk.. ---------------------------------------- O.G. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
joh sherlock waar hadden we t dan over ![]() | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 31-03-2008 @ 13:50 Op de kunstacademie zit iedereen aan de crack ik zat ook altijd zwaar aan de crack..nu ben ik klaar en lig ik meteen in de goot! ![]() maaruh die steen whahhaa ik hoorde dat hij op de academie werk van zn klasgenoten namaakt maar dan beter ![]() hij speelt t wel maar is ook wel echt zo..hij hoeft er iig totaal geen moeite voor te doen ookal gaat ie vaak te ver...soms heb je van die mensen die dat gewoon kunnnen maken en daar is hij er 1 van, vind ik hier kun je t nog eens checken ![]() http://player.omroep.nl/?aflID=6786745&md5=b6e18349b9d2972df9987775f8056e23 damn die jay jay duikt tegenworodig ook overal op man, ik ken hem van toen ie nog 12 was en een beugel had whhahah..best een irritante gast [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-03-2008 @ 16:20:22 ] ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Paupert KenJeDat.net ![]() |
![]() | ![]() |
Die gemilimeterde presentator is een beetje irritant met zn manier van doen. All Eyez On Steen was wel lachen, vraag me af in hoeverre die gast zelf serieus bezig is. ---------------------------------------- Ik heb geen dampo nodig om los te komen. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
^ Al die presentatoren zijn irritant. Deze zondag met Spacekees & Tuuuuuurk. | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
haha wat aux raus in urbnn deed weet ik niet, maar het is wel een van de beste dingen die ooit in urbnn zijn langsgekomen. | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
vond afgelopen zondag echt kut aflevering | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Niet uitzonderlijk toch.... | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zie net dat Frits van Dijk vanavond bij Urbnn komt! ---------------------------------------- onderschrift | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Waren kees & turk er nou vorige keer? Ik heb het begin gemist toen. Aux Raus was nogal misplaatst inderdaad. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
echt zo'n programma dat je later via youtube terugkijkt omdat daar de boeiende dingen op staan | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: rame schreef op 20-04-2008 @ 21:57 Waren kees & turk er nou vorige keer? Ik heb het begin gemist toen. Oh vet, Turk & Spacekees komen vandaag. | ||
-Profix Profixtiviteit ![]() |
![]() | ![]() |
ok tof. vind die presentators- en trices maar wacko. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
BNN neemt State over en URBNN gaat State Magazine heten..... nou dat zal echt een verbetering gaan worden | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Net een stuk over Scheme015(?) Zo een groep uit Delft. Echt nog nooit zo een grote groep kanslozen bij elkaar gezien ![]() ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
maarten-m1 | ![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 25-05-2008 @ 23:42 BNN neemt State over en URBNN gaat State Magazine heten..... nou dat zal echt een verbetering gaan worden State blijft gezicht behouden zeggen ze.... ik ben hier niet zo blij mee ---------------------------------------- in principe zijn we levensgenieters, maar ik battle koning alcohol met zijn leger van halve liters. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
http://www.bnn.nl/page/urbnn/clip/57b416b8271bd6ac668290297d6b8f55/ hehe def rhymz blijft echt een mannetje ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Damn-Star JRI ![]() |
![]() | ![]() |
Schitterend dat filmpje Def Rhymz. Best lachen om die rijles te geven, alleen zal je waarschijnlijk altijd moeten blijven opletten met hem in de auto. | ||
Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ] |