Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ]
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op donderdag 18-09-2008 om 22:23:53
state en topnotch waren toch altijd al hetzelfde of ligt dat aan mij?
----------------------------------------
Jos de Boss
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 20-09-2008 om 17:30:02
nee dat ligt niet aan jou. Ik denk dat het nu wel minder is aangezien het echt aan BNN is verkocht. Niet vergeten te kijken he morgen, schijnt weer dramatisch geweest te zijn als ik JPK mag geloven:

Quote:
Om alvast wat te verklappen over de Sesamstraat-show van komende zondag:

Steen op je kankerbeeldscherm
Dio op je beeldscherm
Sjaak & Darryl op je beeldscherm
Wyclef Jean-item op je beeldscherm
Tattoo-item (skindeep-achtig) op je beeldscherm
Rotjoch op Sneaker-festival E-town op je beeldscherm
Lee-SateMagazine.nl op je beeldscherm

Ondanks dat de floor-producer tegen het aanwezige publiek (14 mensen met ook ongeveer die leeftijd) zei dat ze dingen mochten roepen tussendoor, was het publiek muisstil. Arme producer. Ik heb wel erg gelachen om Steen. Hij probeerde het groepje publiek op te zwepen tijdens een break in de opnames: “Als ik zeg Steen, zeggen jullie Kanker.” Er was na 3 pogingen 1 iemand die ‘kanker’ zei met een blozende kop. Toen Steen daarna droog zei: “Ik weet wel hoe ik het publiek mee moet krijgen”, ging ik kapot daaro.

Verder hebben AQ en ik daar wat bier staan weg tikken en had ik m’n ‘Protect Hiphop’-shirt aan om een heel klein beetje een state-ment te maken. Als we in beeld komen dan staat die tekst naast het hoofd van Rotjoch in beeld, dus da’s dan wel weer grappig.

AQ en ik werden uit het publiek weggehaald en in een hoekje apart gezet. Waarschijnlijk omdat oude kale mannen niet passen binnen het kijkersprofiel van BNN. Goeie kans dus dat we helemaal niet in de montage in beeld zijn.

Mooi momentje: AQ leunde tegen een betonnen paal, die vervolgens bijna omviel. Waarop ik tegen hem zei: “Zelfs de betonnen palen zijn hier niet echt…” Bleek een kartonnen decor-stukje te zijn. Hahaha.

EUJ!


hopeloos, dit wordt nooit wat.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-09-2008 @ 17:30:35 ]
Comazuipen
jeweetzelf
Gepost door Comazuipen op maandag 22-09-2008 om 00:04:55
haha ze gaan steentje weer optrommele om daar vers te zijn anders moeten ze van de tv gaan.

egt een schijtprogamma dat state
dap
038
Gepost door dap op maandag 22-09-2008 om 00:20:21
saaie shit weer, steen redt de boel. Kouwe kak show, stom "publiek"
DutchNelson
Bye Bye
Gepost door DutchNelson op maandag 22-09-2008 om 00:21:22
hippe poppetjes publiek, roep extince en ze denken " ? "
----------------------------------------
het is hiphop dus we downloaden het gewoon
urban kk lijers, Bye Bye
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 22-09-2008 om 00:26:00
Wat een leipo is die steen. En damn wat is rotjoch irritant en hopeloos bezig.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 22-09-2008 om 00:27:30
publiek bestond vorige week voor de helft uit redactie


----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op maandag 22-09-2008 om 01:13:52
Steen ahhahaha
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
mensus
omdat ik van je hou
Gepost door mensus op maandag 22-09-2008 om 01:30:26
uhh ja ik kijk dus niet meer, alles wat ik hier gezien heb wist ik al of hoefde ik niet te weten. Steen die lult volgens mij precies alles over van wat erop internet stond en stookt dus lekker... gast is slimmer dan veel denken volgens mij... kan wel erom lachen maar het was gemakkelijk om hem uit te nodigen aangezien het vorig seizoen ook aansloeg. Daarna komt dio, interview daar leek verdacht veel op eerdere interviews... I WANT NEW INFO, daarvoor kijk ik tog? Vervolgens dat item over Wyclef Jean, uhh waar ging het over? Doe dan nog maar iets langer steen
En dan sluiten ze af met een act dat je denkt van uh owkee... moet je van houden.Maar dan krijgen we die hyperactieve foxkids camera man weer met z`n in en uitzoomen 'op-de-beat' die het helemaal verpest. OPTYFEN tis geen telekids om 11:57 uur 's ochtends.

Zoals Farid al zei (van statemagazine op statemagazine): "klinkt fokop, maar dit voelt bijna alsof die show gesaboteerd werd door de illuminati en shapeshifting anti-hiphop reptillians!"
en volgens mij zit er nog een beetje waarheid in ook :x
Mutz
Gepost door Mutz op maandag 22-09-2008 om 11:01:42
steen baas
dap
038
Gepost door dap op maandag 22-09-2008 om 11:22:35
91.000 kijkers gisteren, een daling van vorige week. Volgens mij keek iedereen of het nog nog kutter kon en voor Steen.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 22-09-2008 om 11:27:55
Hehe kon het niet laten er effe langs te zappen nee, kon er wel om lachen. Het is echt beroerd.

Die teringrotjoch ook met ze EUJ de hele tijd.. Man.. Schijtpubliek ook. Kutshow.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 22-09-2008 om 11:35:36
De hele zondagavond is lachen bij BNN, maar zodra dit komt zap ik in het vervolg wel weg.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
MiSSy-Y
Whatev!!
Gepost door MiSSy-Y op maandag 22-09-2008 om 12:56:31
Whaha ik ging stuk om Steen..
Wat een sukkel zeg..
----------------------------------------
Just Dust It Off..
Soldaat Gepost door Soldaat op maandag 22-09-2008 om 13:00:29
Steen was echt weer gruwelijk hahaha wat een kerel... Maar hey, wat een schijtprogramma zeg... Totaal geen structuur, steen kan zo z'n gang gaan, ze laten iemand optreden en gaan er vervolgens doorheen lopen lullen, publiek dat duidelijk te horen is op de achtergrond... Nee man, dit is het echt niet!
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op maandag 22-09-2008 om 13:02:10
show is wel; echt schandalig kut neergezet idd, maar heb wel kapot gelachen om steen, heerlijk hoe die dat wijf er niet tussen liet komen en gewoon doorbleef gaan
DutchNelson
Bye Bye
Gepost door DutchNelson op maandag 22-09-2008 om 13:03:28
http://player.omroep.nl/?aflid=7995640

steenbij state
----------------------------------------
het is hiphop dus we downloaden het gewoon
urban kk lijers, Bye Bye
Soldaat Gepost door Soldaat op maandag 22-09-2008 om 13:05:22
Alleen maar goed dat we hier kritiek op leveren, hoop dat ze de boel verbeteren... Denk eigenlijk dat Rotjoch zich mooi bij z'n eigen dingen moet houden, en stateTV door serieuse rappers gepresenteert moet worden.. Denk dat de mannen van opgezwolle dit heel mooi kunnen doen, of Kees de Koning.
Comazuipen
jeweetzelf
Gepost door Comazuipen op maandag 22-09-2008 om 13:11:44
hier de remix zonder al die bagger er door heen

http://nl.youtube.com/watch?v=iXWh35Tta4o
MiSSy-Y
Whatev!!
Gepost door MiSSy-Y op maandag 22-09-2008 om 13:14:08
Idd Soldaat.. Rotjoch moet gewoon lekker oprotten..
Die man doet ze naam echt eer aan!

En het moet gepresenteerd worden door mensen die je serieus kan nemen.. Want dit is helemaal niks zo
----------------------------------------
Just Dust It Off..
DutchNelson
Bye Bye
Gepost door DutchNelson op maandag 22-09-2008 om 13:23:02
ook die vragne als waar steen op school heeft gezeten who cares bitch
----------------------------------------
het is hiphop dus we downloaden het gewoon
urban kk lijers, Bye Bye
Soldaat Gepost door Soldaat op maandag 22-09-2008 om 13:33:26
En verder wil ik hier nog aan toevoegen.. Rotjoch lacht om de antwoorden van steen, alsof rotjoch zelf in het publiek zit of een gast aan tafel is terwijl hij gewoon presentator is, en moet zorgen voor structuur in de show. Verder geeft steen antwoorden waarbij je ze ziet twijfelen, of een beetje zo van ''echt''? volgens mij kan steen alles met ze flikken... Z'n eigen show hiervan maken.

Quote:
De naam Steen draagt hij al jaren: "Ik word vanaf mijn veertiende, de buiten-hangen-en-freestylentijd, al zo genoemd."


Lees dus niets over dat scooterongeluk, van paf/boem ik was steen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-09-2008 @ 13:34:08 ]
Nickert
boss
Gepost door Nickert op maandag 22-09-2008 om 13:34:12
Steen moet een real life soap krijgen. Kan inplaats van dit programma.

Wat is dat trouwens dat Rotjoch naar house feestjes gaat voor state.tv?
Soldaat Gepost door Soldaat op maandag 22-09-2008 om 13:35:40
Juist ja, was ik ook nog vergeten te melden.
Ook zoiets inderdaad... Laat hem harde hiphopfestivals bezoeken, hij is hier degene die aanwezig had moeten zijn op rokkesteen in zoetermeer, en al die andere hiphopfestivals.. en geen dancetroep.. Shit man.

OJA! ..

Ik zal 't vertellen, Ik zal 't vertellen aan jullie euh hoe heet het, kankerkijkeraars
Rotjoch op je beeldscherm, soraya in je bana!
Steen op je kerkhof, state in je reet!
Oh nee rustig.. Hey maar state in je reet klinkt best lekker

Ook gruwelijk hoe hij dat bier op tafel loopt te spugen, en die boer ineens laat haha en dat hij pas verder wou praten als hij nieuw bier kreeg..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-09-2008 @ 13:43:07 ]
Krozs
Terminaal Chillend
Gepost door Krozs op maandag 22-09-2008 om 14:11:10
Haha wat een kut programma, de enige reden dat ik keek was voor Steenus. Blijkbaar hebben ze al één ding geleerd en dat is dat de eerste gast (steen) weg gaat als de tweede komt (dio). Die presentatrice gaat ook echt nergens over, de vragen die ze aan de gasten stellen zijn bedroevend.
De directeur van state vind ik totaal niet boeiend, hij leest gewoon op wat we al weken op internet lezen. Echt nieuws is het dus niet te noemen.
Dat optreden van Sjaak en Darryl is ook te sneu voor die boys, ze staan daar ergens in een hoekje te rappen met een stel terminale pubers in het publiek. Op het moment dat Darryl z'n verse doet zeggen ze de mazzel en is het programma in één klap afgelopen.

En oja dat "video mixen"voordat ze naar een andere subject gaan is om te janken!

Er deugd dus geen fuck van.
tirp
Tirp aka. Dope Assasin of Rhymes
Gepost door tirp op maandag 22-09-2008 om 15:14:15
Steen is dope, presentatie en onderwerpen en dj's op de cd sperlers zijn minder..

maar ik kijk t wel bij gebrek aan beter op TV..
----------------------------------------
O.G.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 22-09-2008 om 15:46:00
Denk persoonlijk dat iemand als Jiggy daar wel een mooi programma neer kan zetten, met ze radioervaring enzo.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Mutz
Gepost door Mutz op maandag 22-09-2008 om 15:48:16
Weetje wat ik denk, dat de nederlandse hiphop scene gewoon te klein is om er zo'n programma over te maken man. Wat moet je nou elke week behandelen dan?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-09-2008 @ 15:48:28 ]
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 22-09-2008 om 15:53:47
Dat ook inderdaad.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Nickert
boss
Gepost door Nickert op maandag 22-09-2008 om 15:56:54
Underground artiesten lijkt me ook wel dope. L2, Huussuh, surya, dax etc.

Als gasten dan.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-09-2008 @ 16:04:15 ]
Soldaat Gepost door Soldaat op maandag 22-09-2008 om 16:44:38
Ja, laat ze een programma neerzetten alleen voor onbekende artiesten. Underground. Daar zijn negativ, Dio en steen eigenlijk al voorbij..
Mutz
Gepost door Mutz op maandag 22-09-2008 om 16:45:03
Nein, URBNN doet liever de clowns
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op maandag 22-09-2008 om 16:50:23
jezus gister even half uurtje gechecked, wat een crap
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 22-09-2008 om 17:00:32
die vrouw is echt een vreselijk slechte interviewster
ze liet Steen alleen maar de grootste onzin vertellen ('Wanneer heb je voor het laatst gehuild?' wtf!?) en toen ie écht interessant aan het vertellen was (over Bang Bang) kapte ze hem af...
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Patta
Gepost door Patta op maandag 22-09-2008 om 18:08:41
haha, dat stukje over Dog's Bollocks
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-09-2008 @ 18:11:27 ]
Swike
Newskool
Gepost door Swike op maandag 22-09-2008 om 18:23:55
Steen is een baas, ook de enige reden dat ik nog keek na die belabberde bende van vorige week.
Maar ook meteen de laatste keer geweest.
Beeldscherm op je rotjoch!
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op maandag 22-09-2008 om 18:29:27
De reden dat ze van die clowns uitnodigen is omdat er dan meer mensen kijken. Misschien niet van NLHH, maar wel van nederland. Terwijl als iemand als L2 in zo'n programma zou komen boeit niemand dat wat, behalve NLHH.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
dap
038
Gepost door dap op maandag 22-09-2008 om 18:43:06
Als jouw redenering zou kloppen dan zou het niet om middernacht op een zondag worden uitgezonden lijkt me.
Tariq
Gepost door Tariq op maandag 22-09-2008 om 18:44:07
Damn steen was deup man de vragen zijn wack.
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op maandag 22-09-2008 om 18:48:49
Quote:
dap schreef op 22-09-2008 @ 18:43
Als jouw redenering zou kloppen dan zou het niet om middernacht op een zondag worden uitgezonden lijkt me.

Dat is een keuze van de zender, zij gaan dit natuurlijk niet op 'prime time' uitzenden. Dus zij kiezen ervoor om het rond middernacht te doen, dat staat los van mijn redenering eigenlijk, de uitzendtijd is een gegeven feit.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op maandag 22-09-2008 om 18:50:19
Wat heeft de uitzendtijd nou weer te maken met het aantrekkelijk maken van de makers voor een groter publiek? Net alsof hun dat beslissen.

Edit:

Wat dadre zei dus.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-09-2008 @ 18:51:10 ]

----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op maandag 22-09-2008 om 18:50:52
Quote:
Twister schreef op 22-09-2008 @ 18:50
Wat heeft de uitzendtijd nou weer te maken met het aantrekkelijk maken van de makers voor een groter publiek? Net alsof hun dat beslissen.

Precies wat ik zei dus.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
dap
038
Gepost door dap op maandag 22-09-2008 om 19:03:53
Ik zeg niet dat urBNN uhh state gedoe dat zelf bepaald heeft, dat is een feit wat zo'n net coordinator bepaald. Maar door het op een zondag op 00:00 te programmeren geef je wel aan dat je er weinig vertrouwen in hebt, dus wie kijken er rond dat tijdstip?: mensen die het echt willen of er interesse in hebben en dat zijn denk ik nou wel juist de bezoekers. Ze hadden het ook bijvoorbeeld op een zondag middag kunnen doen.

Met dit uitzendtijdstip maakt het denk ik geen bal uit wie je in de show hebt, je cijfers zijn laag of extra laag.
MARC3L
De Zoon.
Gepost door MARC3L op zaterdag 27-09-2008 om 11:41:12
Haha Steen kwijlde zijn bier eruit, dat was meesterlijk. Vorige week Zwartlicht als optreden, dat vondk wel dope...
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zaterdag 27-09-2008 om 12:13:23
het concept is opzich wel goed maar wat een drama presentatie! De vragen die gesteld worden zijn ronduit slecht + de presentatrice heeft totaal geen overwicht. Afgelopen zondag (met Steen) probeerde ze er telkens tussen te komen maar het lukte haar gewoon niet, waardoor het er dramatisch amateuristisch uitzag. En Rotjoch voegt niets toe, die lacht alleen maar
----------------------------------------
beng!
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op maandag 29-09-2008 om 08:20:51
Feis gister bij State TV


----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
dap
038
Gepost door dap op maandag 29-09-2008 om 10:35:00
Quote:
dap schreef op 22-09-2008 @ 11:22
91.000 kijkers gisteren, een daling van vorige week. Volgens mij keek iedereen of het nog nog kutter kon en voor Steen.


58.000 kijkers gister, mooi dat iedereen shit afstraft door niet te kijken.
Soldaat Gepost door Soldaat op maandag 29-09-2008 om 10:46:23
Denk dat als ze beginnen met totaal andere presentators en indeling dat het een stuk verbeterd..
Patta
Gepost door Patta op maandag 29-09-2008 om 11:36:05
woord, heb 't gister ook maar niet meer gekeken.
United
Gepost door United op maandag 29-09-2008 om 11:46:29
Ik 'b gister 't een minuutje gevolgd.

Ziggy was der ofzo, maar ik vond het ZWAAR irritant dat hij steeds engels - nederlands - engels - nederlands, door elkaar gooide, en toen rotjoch wat vroeg hetzelfde deed.

Dan dacht ik ik poep op rotjoch, ik poep op ziggy.

Ik ga verder met It's always sunny in philadelphia kijken.
----------------------------------------
Oke oke.
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0192 sec.