Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
ik bedoel netttttt | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ah ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
zooo lekker douchen ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Geef me de buit! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
hierr ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Shit me ma zal al 19:00 thuis zijn het is nu al 21:15 ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Heb je meer vrije tijd de laatste tijd Ari, of besteed je het anders? Ik heb in ieder geval te weinig vrije tijd, maar misschien komen die nlhiphopbezoeken juist door dat studie-ontwijkend gedrag. Oja ik kom nog steeds die kant op haha, maar wanneer ik kan laat ik het horen, nu even geen geld+veel school. Ik heb net die jodeltone hieronder besteld, leuk, net iets voor mij. | ||
![]() | ![]() |
dat is kut @ tariq ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
ze is dood Tariq, kijk nieuws Niemand wilt me aanraken? Saai | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Is niet grappig pum.. :S ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
pum jij bent echt fokin raar, loop anders ff de straat op en schreeuw het nog es enne tariq bel dr anders ff | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Voicemail.. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
wat moet ik schreeuwen? | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Oh ken ik Tariq, probeer haar te bellen ofzo. Heb ik vaker gehad maar dan is er uiteindelijk helemaal niks aan de hand. | ||
![]() | ![]() |
of er iemand je aan wilt raken, hier is er iig geen behoefte aan | ||
![]() | ![]() |
ziek was je nog 14 maart in nuennen komen kijken? | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
morgen weer een SE ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Ziek, je vroeg me laatst of ik Sprt was op breakbaar.. Dat klopt! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Morgen management en organisatie 2 uur proefwerkje, kat in het bakkie lijkt me | ||
enjoya | ![]() | ![]() |
onrechtmatige daaaaaaaaad ---------------------------------------- Waar woorden eindigen begint de muziek | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 19-03-2008 @ 21:22 Ziek, je vroeg me laatst of ik Sprt was op breakbaar.. Dat klopt! Ja, je had het toen al gepost in dit topic, gezien ja ![]() Ik ben aan t kijken of er een leuk item gemaakt kan worden voor op t forum daar. Eentje is al bezig met t interviewen van een verzamelaar, staat volgens mij al wat op. Alleen ben ik nog aan t denken, ideetje? [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-03-2008 @ 21:25:44 ] | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
M&O duurde bij mij 3 uur, was alleen naar 70 minuten al klaar.. en had niet geleerd. Morgen Aardrijkskunde, zal wel lukken, drek me boek maar eens open doen [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-03-2008 @ 21:25:15 ] ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ziek schreef op 19-03-2008 @ 21:24 Ik ben aan t kijken of er een leuk item gemaakt kan worden voor op t forum daar. Eentje is al bezig met t interviewen van een verzamelaar, staat volgens mij al wat op. Alleen ben ik nog aan t denken, ideetje? Pfoeh, geen idee mayne. Wat doe je zelf dan aan cratediggen/samplen? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Tariq schreef op 19-03-2008 @ 21:14 Shit me ma zal al 19:00 thuis zijn het is nu al 21:15 Nog steeds niet.. ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
en je pa dan? | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Is internationaal vrachtwagen chauffeer @ Duitsland ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
niet genoeg om er een item over te maken... Ik heb ook (in vergelijking met de vaste breakbaarleden, anders wel) niet zoveel kennis van alle namen. Maar het is wel heerlijk om een middag rond te snuffelen in dozen met oude plaatjes ![]() Komtgoed, ik heb altijd dat er ineens een vet idee komt hehe. | ||
![]() | ![]() |
Wajoo Tariq, ik zou nog maar eens bellen, zou toch wel schijten langzamerhand. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Daar is ze al ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
Ik zou dr maar even goed uithoren als ik jouw was :') ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Vergadering uitgelopen ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Ja, vooral omdat je vader zeker vaak niet thuis is. Misschien heeft ze.....nee het zal toch niet? | ||
![]() | ![]() |
Op het kantoortje van de baas toevallig? :') ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Nee joh clown ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ziek schreef op 19-03-2008 @ 21:34 Komtgoed, ik heb altijd dat er ineens een vet idee komt hehe. Aight! Keep me on the height! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Haha is goed, die slowchat gaat snell | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Ze werkt in een oorbellen winkel! haha ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
hey kees | ||
![]() | ![]() |
Oorale sex? ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Tariq schreef op 19-03-2008 @ 21:39 Ze werkt in een oorbellen winkel! haha 19:00 Zou ze thuis komen? Je pa is altijd van huis, en je ma werkt in een oorbellen winkel? Waar ze vergaderingen hebben die ruim 2,5 uur uitlopen? Yeah right. | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
bestaan aanbellen dan ook | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Zjoerd schreef op 19-03-2008 @ 21:40 hey kees hey zjoerd! ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
![]() | ![]() |
nee wel anaalbellen! Ofn0h SLM? Zeker in oorbelle winkel, daar is nogal veel te bespreken op een vergadering :') ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Clowns blijf maar denken ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
1+1 = Geen 2 op die manier. | ||
![]() | ![]() |
Tariq, de vergadering is niet uitgelopen maar uit de hand gelopen :') ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
Der baas der niet gevraagt of ze nog een gaatje had? | ||
![]() | ![]() |
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52 hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi Dat zegt toch al genoeg Tariq? ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Stoeprand schreef op 19-03-2008 @ 21:43 nee wel anaalbellen! Ofn0h SLM? Zeker in oorbelle winkel, daar is nogal veel te bespreken op een vergadering :') Je heb toch ook geen oraalbellen... daar doen ze die aal vanaf. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] |