Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ]
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op donderdag 20-03-2008 om 00:03:34
vraag mizou ff anders man


enne:
Alcohol is een verdovend middel en dus een drug. De meeste grote mensen denken daar misschien niet zo bij na.
Superdoper
SD
Gepost door Superdoper op donderdag 20-03-2008 om 00:03:56
Quote:
Thomas schreef op 19-03-2008 @ 23:59
Hoe komt het dat sommige mensen, als ze aan het sporten zijn weer een beetje het gevoel krijgen alsof ze drugs hebben gebruikt?
Antwoord: omdat ze kanker moe zijn



----------------------------------------
Het zijn de stappen die ik zet die mijn weg bepalen, ik probeer mijn pad te volgen zonder af te dwalen. Je.K
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op donderdag 20-03-2008 om 00:05:34
Alcohol wordt gemaakt door fruit (b.v. voor wijn) of gerst en granen (b.v. voor bier) te prakken en in water warm te maken. Als dit prutje daarna lang genoeg in vaten bewaard wordt, gaat het gisten en rotten en ontstaat er alcohol. Des te langer het ligt te rotten, des te duurder wordt de drank.

Stel je eens voor, ik geef jou een banaan. Jij stopt deze de rest van de dag in je rugzak waardoor hij een beetje bruin wordt. Thuisgekomen leg je hem op de keukentafel en ga jij je tassen inpakken. De zomervakantie is begonnen en je gaat zes weken naar de camping. Je vergeet de banaan helemaal. Na zes weken kom je terug, doet de keukendeur open en… wow. Het stinkt verschrikkelijk. Zes lange, warme zomerweken heeft die banaan liggen rotten. Je wordt een beetje dapper want je wil je moeder er niet mee lastig vallen. Je pakt de banaan tussen duim en wijsvinger, veegt er wat maden en schimmel vanaf, pelt hem en… je neemt een grote hap.

Wat gebeurt er dan? Na vijf minuten wordt je een beetje zo van tralalala. Je wordt een beetje zweverig en draaierig. Je bent dronken. Dan krijg je buikpijn en wordt je ziek. Weer vijf minuten later moet je moeder het ziekenhuis bellen om je maag leeg te laten pompen. Je hebt een alcoholvergiftiging.

hahaha dit gaat way te ver jongens
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op donderdag 20-03-2008 om 00:06:47
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=25473
moet je is checken joh, pascal misschien leuk voor jou?
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op donderdag 20-03-2008 om 00:07:26
hahahahahahahahahahahahhahahahah O M F G hahahahahaha wat een vergelijking hahahahahahaha


@ bigsam, ja als er genoeg mee doen, vind zo saai als er maar 4 of 5 zijn die mee doen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-03-2008 @ 00:08:05 ]
Snaba_Dog
Crack!
Gepost door Snaba_Dog op donderdag 20-03-2008 om 00:07:33
vind het jammer dat ouders, scholen en dergelijken wiet als iets slechts zien omdat het als drugs gelabled is..
:'(
----------------------------------------
Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer
Mario
Lekker toch
Gepost door Mario op donderdag 20-03-2008 om 00:07:59
Quote:
Thomas schreef op 20-03-2008 @ 00:05
Alcohol wordt gemaakt door fruit (b.v. voor wijn) of gerst en granen (b.v. voor bier) te prakken en in water warm te maken. Als dit prutje daarna lang genoeg in vaten bewaard wordt, gaat het gisten en rotten en ontstaat er alcohol. Des te langer het ligt te rotten, des te duurder wordt de drank.

Stel je eens voor, ik geef jou een banaan. Jij stopt deze de rest van de dag in je rugzak waardoor hij een beetje bruin wordt. Thuisgekomen leg je hem op de keukentafel en ga jij je tassen inpakken. De zomervakantie is begonnen en je gaat zes weken naar de camping. Je vergeet de banaan helemaal. Na zes weken kom je terug, doet de keukendeur open en… wow. Het stinkt verschrikkelijk. Zes lange, warme zomerweken heeft die banaan liggen rotten. Je wordt een beetje dapper want je wil je moeder er niet mee lastig vallen. Je pakt de banaan tussen duim en wijsvinger, veegt er wat maden en schimmel vanaf, pelt hem en… je neemt een grote hap.

Wat gebeurt er dan? Na vijf minuten wordt je een beetje zo van tralalala. Je wordt een beetje zweverig en draaierig. Je bent dronken. Dan krijg je buikpijn en wordt je ziek. Weer vijf minuten later moet je moeder het ziekenhuis bellen om je maag leeg te laten pompen. Je hebt een alcoholvergiftiging.

hahaha dit gaat way te ver jongens



Degene die dat geschreven heeft heeft dat geprobeerd , kan niet anders.
lilweezy
Gepost door lilweezy op donderdag 20-03-2008 om 00:08:24
Sommige mensen gebruiken alcohol om hun ... op te lossen.
Antwoord: drank in


lol

wat denken ze te bereiken met die bullshit vragen
----------------------------------------
stop bitching you lil internet thug
[lilweezy IS A MISTAKE just call me chelz]
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op donderdag 20-03-2008 om 00:08:57
livio k heb peukje leeg gehaald, gewoon filter eraf scheuren en dan tipje erin of alleen dat tampongedeelte eruit vrutte?
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op donderdag 20-03-2008 om 00:08:58
Na vijf minuten wordt je een beetje zo van tralalala.

oh zo

@Thomas: alleen dat witte eruit pulken, kan met je tanden
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-03-2008 @ 00:09:54 ]
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op donderdag 20-03-2008 om 00:10:13
hehe ja tampon gedeelte dus
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op donderdag 20-03-2008 om 00:10:31
oh ik weet wel dat er olifanten zijn in enkele warme landen, die fruit eten wat van de bomen is gevallen. Als die al een tijdje aan het gisten zijn, liggen ze om als ze veel eten(en dat doen ze)
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 20-03-2008 om 00:10:58
Quote:
Snaba_Dog schreef op 20-03-2008 @ 00:07
vind het jammer dat ouders, scholen en dergelijken wiet als iets slechts zien omdat het als drugs gelabled is..
:'(



----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op donderdag 20-03-2008 om 00:11:33
klopt ziek



euj hoe krijg je die shit eruit dan hehe
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op donderdag 20-03-2008 om 00:12:01
haha wiet is ook slecht voor je Snaba Hond.. kijk naar deze slowchat
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op donderdag 20-03-2008 om 00:13:19
heb geen wiet meer man.

Maar wel nog 20 zakjes waar nog veel pollen aan vastzitten, of hoe je t ook noemt.
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op donderdag 20-03-2008 om 00:16:25
met je tanden thomas
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op donderdag 20-03-2008 om 00:17:09
haha billy baas je bent, goeie lukte direct
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op donderdag 20-03-2008 om 00:17:16
haha gister was er iemand op school die 5 gram voor 5 euro verkocht
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op donderdag 20-03-2008 om 00:18:16
wat is zn nummer?
lilweezy
Gepost door lilweezy op donderdag 20-03-2008 om 00:18:30
zjoerd
on the real
steeds wanneer ik je avatar zie denk ik aan smoking crack
weet niet wrom.
ben geen junk(4 the record)
----------------------------------------
stop bitching you lil internet thug
[lilweezy IS A MISTAKE just call me chelz]
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op donderdag 20-03-2008 om 00:19:02
het is een blik bier
lilweezy
Gepost door lilweezy op donderdag 20-03-2008 om 00:19:35
I know..
thats the fuckd up thing
----------------------------------------
stop bitching you lil internet thug
[lilweezy IS A MISTAKE just call me chelz]
Replay
...
Gepost door Replay op donderdag 20-03-2008 om 00:19:56
ben jij amerikaans?
----------------------------------------
....
lilweezy
Gepost door lilweezy op donderdag 20-03-2008 om 00:20:55
ja.
maar woon bij mn moeder
----------------------------------------
stop bitching you lil internet thug
[lilweezy IS A MISTAKE just call me chelz]
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op donderdag 20-03-2008 om 00:21:02
OW OW OW OWWWWWWWWWWOWEIOWIOEW OWIOE IOWEOI IOWE OIWE OIW EOIWE OIE is al antwoord gegeven
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-03-2008 @ 00:21:27 ]
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 20-03-2008 om 00:21:18
---- Schrijf op wat je zag, toen je aan je favoriete plek dacht.
Antwoord: Ik zag in eerste instantie een schitterend wit bountystrand met prachtige palmbomen. Een heerlijke strandstoel waar ik in lig terwijl op de achtergrond de zon langzaam in de oceaan zakt. De hemel is oranjerood gekleurd, een prachtig schouwspel. Als ik een tweede blik werp zie ik dat er naast de strandstoel een cocktail in het zand
staat. Als ik de voetstappen volg die naar de strandstoel lopen kom ik bij een schitterende hut. Een heerlijk aroma stroomt me tegemoet, het komt van achter de hut. Als ik daar aan kom zie ik een prachtig bos en een veld vol mahiruana.

Kon je de persoon waar je aan dacht ook echt zien?
Antwoord: Jazeker, het is eigenlijk als een lucide droom, ik bepaal wat erin gebeurd.

Als iemand onduidelijke, wazige plaatjes krijgt of hij zich helemaal niets kan herinneren. Hoe kan dat dan gekomen zijn?
Antwoord: Dit zou een teken kunnen zijn dat iemand te lang in de zon heeft gezeten en daarbij te weinig water heeft gedronken. Het zou overigens ook kunnen komen door een blackout, een blackout kan ontzettend veel oorzaken hebben. Wellicht dat je dat zelf eens op wikipedia kunt opzoeken.

Waar hebben mensen die drugs gebruiken vaak een tekort aan?
Antwoord: Ik vind het wel heel generaliserend om over 'mensen die drug gebruiken' te spreken. Ik kan moeilijk een hele grote groep mensen gaan vertegenwoordigen. Ikzelf heb bijvoorbeeld een tekort aan olijfolie bleek vanavond. Net terwijl ik een heerlijke dressing aan het maken was voor door mijn salade. Ik kan overigens nog niet met zekerheid zeggen of dit direct aan de drugs te wijten is. Toekomstig onderzoek zou eventueel verheldering kunnen brengen.

Hoe komt het dat sommige mensen, als ze aan het sporten zijn weer een beetje het gevoel krijgen alsof ze drugs hebben gebruikt?
Antwoord: Dit komt doordat de creatine of de anabolen die ze gebruikt hebben er een bepaald euforisch gevoel ontstaat met als gevolg dat de spierkracht als onevenaarbaar wordt ervaren.

Waarom zijn verdovende drugs geen echte oplossing voor je problemen?
Antwoord: leugens.

Wat is hallucineren? Antwoord: hal·lu·ci·ne·ren (onovergankelijk werkwoord; hallucineerde, heeft gehallucineerd)1 waanvoorstellingen hebben Welke drug zorgt ervoor dat je dat gaat hallucineren?
Antwoord: Nootmuskaat! Men vermoedt dat dit berust op een in vivo (in het lichaam) omzetting van myristicine naar MMDA (3-methoxy-4,5-methylenedioxyamphetamine).

Als iemand zijn plaatjes allemaal door elkaar staan en hij zich helemaal niets kan herinneren. Hoe kan dat dan gekomen zijn?
Antwoord: Wellicht dat de persoon memory aan het spelen is en de plaatjes naar de onderkant liggen en de kartonnen (met afbeeldingen van mickey mouse, in het geval dit een mickeymousememoryspel betreft) onderkant naar boven.

Als je drugs hebt gebruikt, voel je je daarna slecht. Toch willen mensen die drugs gebruiken steeds meer. Hoe komt dat?
Antwoord: Dat komt door de vreetkick. Ook wel munchies. Je blijft maar eten terwijl je beter een jointje op kunt steken, aangezien iedereen weet dat nicotine de drang naar eten vermindert.

Waarom is alcohol ook een drug?
Antwoord: Dat is het helemaal niet. Ooit een dealer gezien met een krat pils in de kofferbak?


Als je niet meer zonder alcohol kunt, dan heb je een ...Antwoord: slaapprobleem Drugs maken je ... kapot.Antwoord: aansteker Iemand die drugs gebruikt, heeft steeds ... nodig.Antwoord: extran De slechtste drug is ... want deze drug gooit je ... door de war.Antwoord: sjekAntwoord: sjek Je ... wordt wazig en slecht door drugs. Antwoord: moeder Sommige mensen gebruiken alcohol om hun ... op te lossen.Antwoord: biscuitjes Mensen verkopen drugs, omdat ze daar ... van worden.Antwoord: rijker Sommige mensen geven wel ... euro uit aan drugs.Antwoord: eens een
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op donderdag 20-03-2008 om 00:22:07
sja, weet niet, niks gekocht.
lilweezy
Gepost door lilweezy op donderdag 20-03-2008 om 00:22:55
Quote:
-pascool- schreef op 20-03-2008 @ 00:21
OW OW OW OWWWWWWWWWWOWEIOWIOEW OWIOE IOWEOI IOWE OIWE OIW EOIWE OIE is al antwoord gegeven

* weet niet gaat vanzelf want ik praat op aim messenger de hele tijd engels.
*domme fout als ik kon zou ik mn naam veranderen.
* wie?
----------------------------------------
stop bitching you lil internet thug
[lilweezy IS A MISTAKE just call me chelz]
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op donderdag 20-03-2008 om 00:23:28
hahaha livio goeie, ik wou ook eerst zo vet serieus op in gaan maar k had er geen zin in. wacht k ga m ff verder leze
Replay
...
Gepost door Replay op donderdag 20-03-2008 om 00:23:37
Quote:
lilweezy schreef op 20-03-2008 @ 00:20
ja.
maar woon bij mn moeder


ben je amerikaans, of daar opgegroeit met nl ouders, of alleen moeder nl?
----------------------------------------
....
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 20-03-2008 om 00:23:46
Ja tampon eruit halen en tip in filtergedeelte schuiven.

Masahiro
Gepost door Masahiro op donderdag 20-03-2008 om 00:24:54
wtf?

naja ik heb tostis en zo'n mooi roos vicee pak

chill
lilweezy
Gepost door lilweezy op donderdag 20-03-2008 om 00:26:14
my dad is amerikaans geen <<afro amerikaan
men moeder is keniaans/nederlands
ben daar geboren us
ik woon hier al 5 jaar.
mn moeder werkt hier ik ga in 2009 weer weg.


----------------------------------------
stop bitching you lil internet thug
[lilweezy IS A MISTAKE just call me chelz]
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op donderdag 20-03-2008 om 00:26:21
ej masa potje vier op een rij ?
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op donderdag 20-03-2008 om 00:26:59
Ikzelf heb bijvoorbeeld een tekort aan olijfolie bleek vanavond. Net terwijl ik een heerlijke dressing aan het maken was voor door mijn salade. Ik kan overigens nog niet met zekerheid zeggen of dit direct aan de drugs te wijten is. Toekomstig onderzoek zou eventueel verheldering kunnen brengen.

haha moest eigenlijk wel lachen om al je antwoorden
dickride ftw
Masahiro
Gepost door Masahiro op donderdag 20-03-2008 om 00:28:31
Quote:
-pascool- schreef op 20-03-2008 @ 00:26
ej masa potje vier op een rij ?



haha mooie tijd was dat man


en dan ga ik nu slapen


fijne avond allen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-03-2008 @ 00:29:39 ]
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op donderdag 20-03-2008 om 00:29:43
wel gelukt met die peuk joint trouwees
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 20-03-2008 om 00:30:51
Als je zonder lange tips draait, beetje tip doorschuiven en achterkant afknippen anders rook je filterpapier.
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op donderdag 20-03-2008 om 00:31:38
kom je nu mee hehe hij is al op maar skit k ben wel stoned
Replay
...
Gepost door Replay op donderdag 20-03-2008 om 00:32:00
Quote:
lilweezy schreef op 20-03-2008 @ 00:26
my dad is amerikaans geen <<afro amerikaan
men moeder is keniaans/nederlands
ben daar geboren us
ik woon hier al 5 jaar.
mn moeder werkt hier ik ga in 2009 weer weg.




dope, dus best wel mix..
----------------------------------------
....
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op donderdag 20-03-2008 om 00:32:50
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op donderdag 20-03-2008 om 00:34:07
Hahaha Thomas, die vorige post is lachen.
OfNiet
fanfaré
Gepost door OfNiet op donderdag 20-03-2008 om 00:34:14
jonkootje

----------------------------------------
9 3
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op donderdag 20-03-2008 om 00:34:40
ofniet
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 20-03-2008 om 00:35:01
www.relaxtv.nl
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op donderdag 20-03-2008 om 00:35:12
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op donderdag 20-03-2008 om 00:35:14
haha ej ziek:
Quote:
Ten slotte zijn er nog de stimulerende middelen. Deze middelen zorgen ervoor dat je meer energie lijkt te hebben en je wakkerder voelt. Stimulerende middelen zijn bv. cocaïne, amfetamine (‘speed’) maar ook koffie en tabak zijn stimulerende middelen.


wist jij dat je wakkerder werd van een peukje? relaxed
lilweezy
Gepost door lilweezy op donderdag 20-03-2008 om 00:35:27
yeah its aaight
mixje
25% black
75% en uhmm...

----------------------------------------
stop bitching you lil internet thug
[lilweezy IS A MISTAKE just call me chelz]
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op donderdag 20-03-2008 om 00:36:20
Ben jij dat op je avatar lilweezy?
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0179 sec.